Kloptquote:
reageert lekker op bewegingen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:33 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik speel alleen maar DBZ. Geweldige game.
Hij reageert echt heel goed op de bewegingen. En de classic controller heb ik niet gebruikt, ik had 2 classic controllers gekocht voor deze game maar de wiimote controller is zo tof bij deze game dat ik die classic controller niet eens heb geprobeerd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
reageert lekker op bewegingen?
en hoe speelt ie met de classic controller?
Ik ook.. heb pas 10 uur gespeeld en had 'm al voor de releasequote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:37 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Klopt
terwijl ik zelda nog moet uitspelen
Speel je easy? Op easy schijnt het nog allemaal te gaan, maar op hogere niveaus 'schijnt' het dus minder goed te werken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:50 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Hij reageert echt heel goed op de bewegingen. En de classic controller heb ik niet gebruikt, ik had 2 classic controllers gekocht voor deze game maar de wiimote controller is zo tof bij deze game dat ik die classic controller niet eens heb geprobeerd.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:00 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Ik ook.. heb pas 10 uur gespeeld en had 'm al voor de release![]()
Ik speel op niveau 2 (Normal) en dat vind ik al best pittig, maar het werkt gewoon heel goed hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Speel je easy? Op easy schijnt het nog allemaal te gaan, maar op hogere niveaus 'schijnt' het dus minder goed te werken.
K, ik ga eens kijken of het al ergens te koop is. EN dan niet voor 59 euro, zoals ik die bij de BS zagquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:14 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik speel op niveau 2 (Normal) en dat vind ik al best pittig, maar het werkt gewoon heel goed hoor.
ok dan, klinkt goed. ik zag een advertentie van de freerecordshop over gamesmaand, daarin stond deze game voor maar 45 euro. ik ga hem wellicht halen dan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:50 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Hij reageert echt heel goed op de bewegingen. En de classic controller heb ik niet gebruikt, ik had 2 classic controllers gekocht voor deze game maar de wiimote controller is zo tof bij deze game dat ik die classic controller niet eens heb geprobeerd.
Nee, ik geef credits aan bedrijven. Kopietjes zijn voor paupers.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:19 schreef mrdjey het volgende:
kopietje hebben :p
Jammer genoeg zag ik die advertentie net nadat ik de game kocht.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ok dan, klinkt goed. ik zag een advertentie van de freerecordshop over gamesmaand, daarin stond deze game voor maar 45 euro. ik ga hem wellicht halen dan.
Handig al die infoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:44 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik kan m'n Wii maar geen verbinding laten maken met het internet (kabelnternet)...
En op deze manier moet het opgelost zijn?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:44 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik kan m'n Wii maar geen verbinding laten maken met het internet (kabelnternet)...
Als je nou eens een beetje duidelijk bent dan kunnen we je misschien helpen maar op deze manier heeft het absoluut geen zin natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:44 schreef ScienceFriction het volgende:
Ja...quote:
Kabel internetquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:16 schreef ScienceFriction het volgende:
Okay, laat maar ik weet al wat het probleem is.
De LAN adapter werkte niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:20 schreef __Saviour__ het volgende:
en het probleem was/is ?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:35 schreef RaymanNL het volgende:
Nieuw DS-Wii spel:
(grote art) :
http://www.gamingmedia.de/uploads/inline/pic-104-popup.jpg
Ik houd eerlijk gezegd niet van heel dat DBZ genre. Sonic en Mario daarintegenquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:56 schreef De_Brandweer het volgende:
Dat lijkt me nou echt een kut game. Ik kijk uit naar de nieuwe DBZ game.
Ow ja dat is het bijna jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:57 schreef Pheno het volgende:
Wel een leuke 1 april
die is er alquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:56 schreef De_Brandweer het volgende:
Dat lijkt me nou echt een kut game. Ik kijk uit naar de nieuwe DBZ game.
dat meen je niet?quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:20 schreef Nollem het volgende:
Misschien moet je met alle auto's 3 S-en halen
Ja maar ik bedoel het vervolg op deze.quote:
En dan nog, is makkelijker dan het klinktquote:
Das wel een hele sneue manier om het te halen hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:14 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
En dan nog, is makkelijker dan het klinktgewoon die allereerste track op excite steeds rijdenin 1min30 uitgereden en een S-rank erbij dat doe je een paar keer en alles 3 s-ranks
True, maar het is dus wel heel simpelquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:19 schreef remcheese het volgende:
[..]
Das wel een hele sneue manier om het te halen hoor![]()
Ok, Maar vindt je het dan niet een beetje een verplichtings race ipv een lekkere scheur-race ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:54 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
True, maar het is dus wel heel simpelZelf nu bezig met in de super excite op zilver overal S te halen. De rest al unlocked enzo alleen de "Wasp" nog niet.
Dat is marioquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:54 schreef kipknots het volgende:
[afbeelding]
Komt iemand dit bekend voor?![]()
1-2quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:54 schreef kipknots het volgende:
[afbeelding]
Alles op S proberen te halen niet, das tof. Vooral als je het net niet haalt dan denk je van waar kan ik nog meer halen enzo das tofquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:24 schreef remcheese het volgende:
[..]
Ok, Maar vindt je het dan niet een beetje een verplichtings race ipv een lekkere scheur-race ?
Je bedoelt toch gewoon Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:18 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel het vervolg op deze.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:54 schreef kipknots het volgende:
[afbeelding]
wii is vet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Iemand de nieuwe Medal of Honor al op de Wii ?
WIil nog steeds een Wii halen eigenlijk. maar hoorde dat schietspellen toch nog niet lekker lopen op de wii met de controller ?
Wacht maar tot je 14 wordquote:
Jij snapt hetquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:48 schreef DaggerNL het volgende:
Damn wat is DBZ budokai Tenkaichi 2 vet.![]()
In het begin lijken die controls moeilijk. Je moet gewoon de training mode volgen en je leert het snel.
Goed dat ik deze topic las, kocht het dus voor 45 euro bij de FRS. Alleen jammer dat die VIG card van de
power unlimited niet werkte. Kon ik nog een 7,50 korting krijgen. Vorige keer werkte het ook al niet toen ik Wario kocht. Maar kreeg wel korting omdat die medewerker een uitzondering maakte.
Het is echt een topgame. Voor de ultieme Wii experience, koop je DBZ.![]()
okequote:Op donderdag 29 maart 2007 02:06 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wii is vet.
betere replay value dan 360 iig. op xbox live na dan.
en ultieme party console.
ALS je vrienden hebt lach je je dood.
voor de GFX hoef je het iig niet te doen.
kan je vertellen wat er zo vet aan is dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:48 schreef DaggerNL het volgende:
Damn wat is DBZ budokai Tenkaichi 2 vet.![]()
In het begin lijken die controls moeilijk. Je moet gewoon de training mode volgen en je leert het snel.
Goed dat ik deze topic las, kocht het dus voor 45 euro bij de FRS. Alleen jammer dat die VIG card van de
power unlimited niet werkte. Kon ik nog een 7,50 korting krijgen. Vorige keer werkte het ook al niet toen ik Wario kocht. Maar kreeg wel korting omdat die medewerker een uitzondering maakte.
Het is echt een topgame. Voor de ultieme Wii experience, koop je DBZ.![]()
Sinds wanneer komt GTA naar de Wiiquote:Comment op "Microsoft: Wii alleen voor kinderen onder de 14":
Dat verandert wel wanneer GTA en Manhunt op de Wii uitkomen
Het geeft gewoon een heerlijk gevoel om recht op je tegenstander af te vliegen en je gruwlijke vechtcombo's en blasts op je tegenstander af te vuren. Om naar je tegenstander te dashen, hoef je alleen je nunchuck omhoog en omlaag te zwaaien en je vliegt op hem af. Met de A knop sla en schop je en met de B knop schiet je ki blasts. En mensen die de serie kijken willen altijd al de kamehameha uitvoerenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:04 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
kan je vertellen wat er zo vet aan is dan?
ik kan me nauwlijks voorstellen dat je lekker kan rellen met de wii controllers.
zijn er gameplay filmpjes van ofzo?
morgen is er in elk geval een gta4 trailer!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt GTA naar de Wii
ik zit te overwegen om m te kopen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:19 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Het geeft gewoon een heerlijk gevoel om recht op je tegenstander af te vliegen en je gruwlijke vechtcombo's en blasts op je tegenstander af te vuren. Om naar je tegenstander te dashen, hoef je alleen je nunchuck omhoog en omlaag te zwaaien en je vliegt op hem af. Met de A knop sla en schop je en met de B knop schiet je ki blasts. En mensen die de serie kijken willen altijd al de kamehameha uitvoeren![]()
Het spel is gewoon een lekkere beat 'm up. Het geeft een lekker gevoel om je tegenstander te beuken met je moves. Ja op een gewone controller is de beleving toch net iets anders dan als je met de Wii mote speelt. Met de wii mote krijg je het gevoel dat je echt de aanvallen doet. Bij de kamehameha bijvoorbeeld.
Deze mevrouw legt de controls hier uit en je ziet een beetje gameplay. http://www.youtube.com/watch?v=Juo6iek5bvw
Hier een Wii preview met meer gameplay footage. http://www.youtube.com/watch?v=ulvPN2gwnlk
Klinkt goedquote:Mario & Sonic at the Olympic Games is onder het toeziend oog van Nintendo's Shigeru Miyamoto in ontwikkeling bij Sega. Aan het gisteren bekend gemaakte lijstje met karakters zullen in de komende maanden nog enkele toegevoegd worden. Het spel zal waarschijnlijk speelbaar zijn via Nintendo Wi-Fi Connection. Anders dan sommige mensen wellicht vermoeden zal het spel geen verzameling van minigames zijn maar een volwaardig actie/sportspel. Net als bijvoorbeeld Wii Sports zal de besturing van het spel eenvoudig zijn, zodat mensen van alle leeftijden er snel mee uit de voeten kunnen.
Vertelquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:58 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens, ik heb een Wii gehad. Voor wel 5 minuten oid.
Op marktplaats bood iemand een 360 aan, met een stuk of 5 spellen, een hardeschijf en een memorystick.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
VertelMaak je verhaal af
Direct doorverkocht ofzo
![]()
Als GTA Wii komt vind ik wel dat daar een slimmere besturing aan zit. Ik vond GTA op de PS2 echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt GTA naar de Wii
Wat een verhaalquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op marktplaats bood iemand een 360 aan, met een stuk of 5 spellen, een hardeschijf en een memorystick.
Maar hij wilde dan wel ruilen tegen een Wii mét Zelda (dit was volgens mij op de dag van de release van de Wii).
De Wii was nergens meer te krijgen, mááár ik wist toevallig een Dixons, die heel achteraf gelegen ligt en waar dus (bijna) niemand komt. En ja, daar hadden ze er nog een. Dus voila, zodoende.
Neequote:Op donderdag 29 maart 2007 13:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat een verhaalBen je nog van plan om een wii aan te schaffen voor gebruik/bezit van langer dan 5 seconde
![]()
denk juist dat het grafisch wel eens kan tegenvallen op de Wii. als je de screenshots voor de 360 & de ps3 ziet, kan de wii daar denk ik niet aan tippen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:04 schreef Nollem het volgende:
[..]
Als GTA Wii komt vind ik wel dat daar een slimmere besturing aan zit. Ik vond GTA op de PS2 echt verschrikkelijk
spelen, sowieso 3d shooters zonder muis zijn gewoon not-done
Ok behalve metroid prime dan, want die heeft een briljante besturing
Bij GTA is op het moment dat ze de wii-mote als muis gaan zien, heel dat probleem opgelost, en grafisch moet het makkelijk kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |