Kloptquote:
reageert lekker op bewegingen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:33 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik speel alleen maar DBZ. Geweldige game.
Hij reageert echt heel goed op de bewegingen. En de classic controller heb ik niet gebruikt, ik had 2 classic controllers gekocht voor deze game maar de wiimote controller is zo tof bij deze game dat ik die classic controller niet eens heb geprobeerd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
reageert lekker op bewegingen?
en hoe speelt ie met de classic controller?
Ik ook.. heb pas 10 uur gespeeld en had 'm al voor de releasequote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:37 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Klopt
terwijl ik zelda nog moet uitspelen
Speel je easy? Op easy schijnt het nog allemaal te gaan, maar op hogere niveaus 'schijnt' het dus minder goed te werken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:50 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Hij reageert echt heel goed op de bewegingen. En de classic controller heb ik niet gebruikt, ik had 2 classic controllers gekocht voor deze game maar de wiimote controller is zo tof bij deze game dat ik die classic controller niet eens heb geprobeerd.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:00 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Ik ook.. heb pas 10 uur gespeeld en had 'm al voor de release![]()
Ik speel op niveau 2 (Normal) en dat vind ik al best pittig, maar het werkt gewoon heel goed hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Speel je easy? Op easy schijnt het nog allemaal te gaan, maar op hogere niveaus 'schijnt' het dus minder goed te werken.
K, ik ga eens kijken of het al ergens te koop is. EN dan niet voor 59 euro, zoals ik die bij de BS zagquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:14 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik speel op niveau 2 (Normal) en dat vind ik al best pittig, maar het werkt gewoon heel goed hoor.
ok dan, klinkt goed. ik zag een advertentie van de freerecordshop over gamesmaand, daarin stond deze game voor maar 45 euro. ik ga hem wellicht halen dan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:50 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Hij reageert echt heel goed op de bewegingen. En de classic controller heb ik niet gebruikt, ik had 2 classic controllers gekocht voor deze game maar de wiimote controller is zo tof bij deze game dat ik die classic controller niet eens heb geprobeerd.
Nee, ik geef credits aan bedrijven. Kopietjes zijn voor paupers.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:19 schreef mrdjey het volgende:
kopietje hebben :p
Jammer genoeg zag ik die advertentie net nadat ik de game kocht.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ok dan, klinkt goed. ik zag een advertentie van de freerecordshop over gamesmaand, daarin stond deze game voor maar 45 euro. ik ga hem wellicht halen dan.
Handig al die infoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:44 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik kan m'n Wii maar geen verbinding laten maken met het internet (kabelnternet)...
En op deze manier moet het opgelost zijn?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:44 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik kan m'n Wii maar geen verbinding laten maken met het internet (kabelnternet)...
Als je nou eens een beetje duidelijk bent dan kunnen we je misschien helpen maar op deze manier heeft het absoluut geen zin natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:44 schreef ScienceFriction het volgende:
Ja...quote:
Kabel internetquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:16 schreef ScienceFriction het volgende:
Okay, laat maar ik weet al wat het probleem is.
De LAN adapter werkte niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:20 schreef __Saviour__ het volgende:
en het probleem was/is ?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:35 schreef RaymanNL het volgende:
Nieuw DS-Wii spel:
(grote art) :
http://www.gamingmedia.de/uploads/inline/pic-104-popup.jpg
Ik houd eerlijk gezegd niet van heel dat DBZ genre. Sonic en Mario daarintegenquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:56 schreef De_Brandweer het volgende:
Dat lijkt me nou echt een kut game. Ik kijk uit naar de nieuwe DBZ game.
Ow ja dat is het bijna jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:57 schreef Pheno het volgende:
Wel een leuke 1 april
die is er alquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:56 schreef De_Brandweer het volgende:
Dat lijkt me nou echt een kut game. Ik kijk uit naar de nieuwe DBZ game.
dat meen je niet?quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:20 schreef Nollem het volgende:
Misschien moet je met alle auto's 3 S-en halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |