Ben ik blij dat de Wii niet zo'n prutsding is geworden.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 07:29 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik geloof overigens niet dat Sony of MS dit gaan jatten..
quote:
quote:
Hierzo!quote:Op zondag 25 maart 2007 03:33 schreef SaferSephy het volgende:
Iemand een idee welke online winkel ze op voorraad heeft?
hou je smoel kut nerd...quote:Op zondag 25 maart 2007 03:32 schreef Ruzbeh het volgende:
Die waar is Ruzbeh eigenlijk post was echt zo misplaatst.
GOZER IK ZAT TE SLAPEN MAG 'T
Nerds overherzen de wereldquote:
Geen ideequote:Op zondag 25 maart 2007 12:43 schreef BIGGI het volgende:
Weet iemand of je games bij bartsmit kunt ruilen ook al is het plastic buitenkantje er al vanaf?![]()
Maakt niet uit. Je kunt een product ruilen zelfs zonder bon en zonder verpakking. Zonder bon moet je enkel een getuige hebben die jou het product zag kopen.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:43 schreef BIGGI het volgende:
Weet iemand of je games bij bartsmit kunt ruilen ook al is het plastic buitenkantje er al vanaf?![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat third parties liggen te slapen wisten we al, maar dit had ik niet zo snel verwacht. Namelijk:
GTA4 AANGEKONDIGD VOOR DE Wii !!!!!!!!
http://wii.ign.com/objects/853/853829.html
Dat third parties liggen te slapen wisten we al, maar dit had ik niet zo snel verwacht. Namelijk:
Jouw nut zinkt naar een dieptepunt.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:02 schreef Ruzbeh het volgende:
HAHAHAHA ROLFZOMFG HAHAHAquote:Op zondag 25 maart 2007 15:02 schreef Ruzbeh het volgende:
In begin vond ik hem wel gaaf..nu ligt die een beetje stof te happen omdat ik Zelda ff snel wil uitspelen.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:56 schreef donderopman het volgende:
is Blazing angels de moeite waard? hij lijkt me wel gaaf
quote:Op zondag 25 maart 2007 18:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
HAHAHAHA ROLFZOMFG HAHAHA
JIJ BENT ECHT KANKERGRAPPIG WEET JE:D:DD::d:d:d:d:d:D;D;d:d:D:D:D:D :d:D;Dd;d;D:
![]()
:9;9:9:(9;(:'):9:(::Dd:d;d:D;d;d;d;d:D
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAJAHAHAAHAHAAHAHAAHAHA
AHAHAHAHAHAHAJHAAHHAHAAAHHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Nee, nepfanboyquote:Op zondag 25 maart 2007 03:32 schreef Ruzbeh het volgende:
Die waar is Ruzbeh eigenlijk post was echt zo misplaatst.
GOZER IK ZAT TE SLAPEN MAG 'T
Hail Ruzbeh!quote:Op zondag 25 maart 2007 19:20 schreef BMH het volgende:
Weer een topic naar de kloten.
hij is opzich wel ok. Ik vermaak me er wel mee, al vind ik er weinig variatie in zitten.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:56 schreef donderopman het volgende:
is Blazing angels de moeite waard? hij lijkt me wel gaaf
Hey, scheer niet alle Feyenoord fans over een kam. Ik wil niet met tomasso geassocieerd worden.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Tja, Feyenoord fans hè.
Nee, jij bent gewoon een mongool.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een huiles in dit topic zeg. Echt waar.
Dat mensen in rep en roer raakte over die post die ik maakte over GTA4 blijkt maar weer dat mensen eigelijk niet blij zijn met hun Wii. Mensen, koop dan gewoon een Xbox 360 als je zo graag GTA4 wilt spelen.
quote:
hou je smoel kut noob.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:48 schreef Egamer het volgende:
Binnenkort een Wii voor Egamer!Heb m'n verjaardagsgeld binnen.
@De_Brandweer: Hou jij eens je smoel anders bel ik de De_Politie. En Tomasso, anders vertel ik het tegen je moeder wat je allemaal gezegd hebt!
Ach kom op, verwacht je dan dat iedereen jouw fucking geniale grap geweldig vindt? Mislukte aandachttrekkerij Ruzbeh... Je wist dat iedereen zo zou reageren en zo heb je zelf ook vaak zat gereageerd...quote:
Zeur je nu over blazing jij koopt ze niet eens.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:24 schreef WooZ het volgende:
[..]
hij is opzich wel ok. Ik vermaak me er wel mee, al vind ik er weinig variatie in zitten.
Negatieve commentaar op ign was dat het de zoveelste port was, maarja als je de 360 versie nooit gespeeld hebt is deze opzich wel leuk. Hij is iig een stuk beter dan wing island, maar ik ben ook benieuwd naar mercury
whehehehe wat heb jij gebruikt dan? snap er geen hol van.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:19 schreef depax het volgende:
Majesco heeft hun sales ook hard nodig en iedereen die ik ken gaat daarom ook bust and move en cooking mama halen.
Wie kan ooit hun games : advent rising/ psychonauts /worms 4
Misschien als we dit doen krijgen we een psychonauts wii zou wel super zijn.
Ik gebruik niks. Doordat ik veel te veel engels spreek willen mijn nederlandse zinnen nog wel eens verkeerd zijn :quote:Op zondag 25 maart 2007 22:34 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
whehehehe wat heb jij gebruikt dan? snap er geen hol van.
liever Kristel dit is over de Wiiquote:Op zondag 25 maart 2007 22:41 schreef __Saviour__ het volgende:
<idee>
we praten gewoon over de wii!
</idee>
ik vind t nog steeds kutquote:Op zondag 25 maart 2007 22:39 schreef depax het volgende:
[..]
Ik gebruik niks. Doordat ik veel te veel engels spreek willen mijn nederlandse zinnen nog wel eens verkeerd zijn :
ik zeg majesco heeft de wii/ds sales nodig deze ronde anders gaan ze falliet ze zitten al onder curatele. Als wij dus zorgen dat we die games kopen en ze goede sales halen ( ze doen het verdomme als budget titel weg ) dan betekend dat we daarna weer beter games krijgen. Van het niveau Advent Rising/ Psychonauts.
En aangezien de wii daar dan veel aan geholpen heeft zullen ze daar ook heus wat voor terug doen aan de wii/ds mensen die de games die nodig waren voor hun overleving te kopen.
Namen van bedrijven hoeven ook geheel niet vertaald te wordenquote:Op zondag 25 maart 2007 23:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wtf is majesco. iig niet nederlands en ook geen engels.
raar dat ik er nog nooit van gehoord hebtquote:Video game publisher of such titles as Iridion II, Bloodrayne, Hypersonic.Xtreme
http://en.wikipedia.org/wiki/Majesco_Entertainmentquote:Op zondag 25 maart 2007 23:07 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
raar dat ik er nog nooit van gehoord hebt
Idd, das gewoon een poort van een psp game naar een ps2 game naar een wii gamequote:Op maandag 26 maart 2007 00:47 schreef __Saviour__ het volgende:
maar mercury is wel duidelijk anders door het geen vast balletje is wat je bestuurt.
het is wel flink doorgeport ja, maar het is zeker een leuke game. ik had het eerste deel op de psp.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:56 schreef disjfa het volgende:
Idd, das gewoon een poort van een psp game naar een ps2 game naar een wii game
Maar nu met de wii release wel een keer goed doen kwa marketing.
Het is zeker een leuke game. Maar toen ik hoorde dat de ps2 versie alleen single player minigames ging krijgen vond ik dat erg , maar okee. Als je dan een wii versie maakt en er echt geheel niets aan verandert naast 30 levels. De minigames (die niet speelbaar, leuk zijn single player) erin stopt als toch weer single player dan mis je echt wat. Had dan of een nieuwe game gemaakt of gewoon meltdown genoemt.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
het is wel flink doorgeport ja, maar het is zeker een leuke game. ik had het eerste deel op de psp.
Ok, bedankt voor je reactie! Ik ga morgen eens ff naar de Bart Smit of iets in die richtingquote:Op maandag 26 maart 2007 00:59 schreef SPiDeY. het volgende:
SSX is gewoon 1 van de beste titels die op dit moment uit is voor de Wii, verwacht alleen niet meteen heer en meester van de sneeuw te worden. Aardige leercurve aanwezig.
Ik heb SSX niet gespeeld, snowboardgames vind ik meestal ook niet zo leuk, maar voor mij is DBZ de beste wii game op dit moment. DBZ heeft ook een leercurve waar je u tegen zegt, maar de trainingsmissies helpen je goed op weg.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:59 schreef SPiDeY. het volgende:
SSX is gewoon 1 van de beste titels die op dit moment uit is voor de Wii, verwacht alleen niet meteen heer en meester van de sneeuw te worden. Aardige leercurve aanwezig.
quote:Op maandag 26 maart 2007 01:06 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor je reactie! Ik ga morgen eens ff naar de Bart Smit of iets in die richting![]()
Nee lees mijn reply, koop DBZ!quote:Op maandag 26 maart 2007 01:06 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor je reactie! Ik ga morgen eens ff naar de Bart Smit of iets in die richting![]()
Tjah, ik houd sowieso niet van DBZ dus deze haal ik voorlopig toch niet. Misschien later nog eens als ik ooit eens wat spellen uitspeelquote:Op maandag 26 maart 2007 01:08 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik heb SSX niet gespeeld, snowboardgames vind ik meestal ook niet zo leuk, maar voor mij is DBZ de beste wii game op dit moment. DBZ heeft ook een leercurve waar je u tegen zegt, maar de trainingsmissies helpen je goed op weg.
Ik wacht nog steeds op een de eerste shooter met goede review cijfers en online mode. Maar dat zal nog wel even duren. Een game als Timesplitters zou echt té tof zijn, vooral als er co-op in zit.
quote:
Niks voor mij zo te zien, dan laat ik hem liggenquote:Simply put, this game is absolutely stuffed with content, and if you dig Dragon Ball it’s a no-brainer. The sheer speed and complexity of the controls may turn some people off, but the general combat will eventually come down to two buttons, making the game amazingly easy to learn, but nearly impossible to fully master. This one uses every button on the controller, a good deal of motion on the Wii version, and it moves at an insane speed. Still, for gamers that can get into it, Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2 is one of the most entertaining and fierce anime fighters around. This is every DBZ fan’s wet dream.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |