dat deed ik ook de eerste 10 minutenquote:Op maandag 26 maart 2007 10:19 schreef Nollem het volgende:
Nollem heeft Excite Truck, en vind hem coolwel ff wennen hoor, ben steeds geneigd op de 4-punts druk toets te gebruiken om mee te sturen, wat niet echt helpt want het is de booster
![]()
Ach ik kreeg weer een beetje dat zelfde gevoel toen ik voor het eerst F-Zero voor N64 in mijn N64 stak.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:32 schreef WooZ het volgende:
[..]
dat deed ik ook de eerste 10 minuten
Heb dit weekend bijna alleen maar ET gespeeld, vond de eerste indruk van 't spel niet echt overweldigend, maar als je wat verder komt en wat makkelijker sterren scoort wordt et echt verslavend
Jep, Wolverine en Wasp zijn snelle en fijne auto'squote:Op maandag 26 maart 2007 11:20 schreef _GdR_ het volgende:
wie is er al een beetje ver met excite? die auto die je aan t begin krijgt (die strand buggy) is bij uitstek de vetste auto. die vrachtwagens die je gaat unlocken zijn een stuk minder stoer. komen er nog meer kleine snelle karretjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dequote:Date: Mon, 26 Mar 2007 12:43:40 +0200
From: esilinov@blastradius.com
To: ******
Subject: Nintendo Stars!
This message from Nintendo of Europe is to give you some STARS!!!!
Please click on the link below to receive your stars.
HIER STOND DE LINK
If you have received this message in error, please delete it. You will receive no further correspondence from Nintendo.
Please do not reply to this message.
oke.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:42 schreef remcheese het volgende:
Iemand behoefte om de kneus die onderstaande mail stuurde aan wat niet-heteroseksuele-spam lijsten toe te voegen?
Ik heb nu 10 s-ranks op super excite ... maar dan ken je na een tijdje die banan wel uit je kop. Sommige gaan alsnog in 1x, sommige ben je wel enkele tientallen keren bezig voor het lukt.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:30 schreef MaHawK het volgende:
Als je eenmaal in de Super Excite klasse speelt wordt het wel heel taai om de S rank te halen.
Ik vind dat je veelste weinig sterren krijgt voor een 360quote:Op maandag 26 maart 2007 14:53 schreef remcheese het volgende:
pfoeee.... nou ik ben al blij als ik Super Excite er een A rank uit weet te persen, maar dat ligt er denk ik vooral aan dat ik altijd vergeet de 360 en 720en in de lucht
Ik heb pas 6 S-Ranks op Super Excite
Gewoon 1080s maken krijg je er meteen 5.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vind dat je veelste weinig sterren krijgt voor een 360![]()
Heb je de training niet gedaan ??quote:Op maandag 26 maart 2007 15:13 schreef _GdR_ het volgende:
ik heb nog steeds geen idee hoe je een 720 doet.
een 360 is al een probleem.
knakker op youtube deed echt een zwaar veel achter elkaar.
zal is ff zoeken.
Ik ken dit levevl neitquote:Op maandag 26 maart 2007 15:16 schreef _GdR_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SJ3_EMVLLqk&NR
3240![]()
![]()
ja bij een maat met teveel bier.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:15 schreef Nollem het volgende:
[..]
Heb je de training niet gedaan ??
Dan nog is het zwaar irritant om hem er uit te gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ARRR ik kon het niet laten
Giggity giggity giggity!
Het bier of de training ??quote:Op maandag 26 maart 2007 15:43 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja bij een maat met teveel bier.
het was wel leuk weet ik nog.hehehe
Ik niet, heb metal slug op een MAME emulatorquote:Op maandag 26 maart 2007 16:11 schreef WooZ het volgende:
wie zou er eigenlijk staan te springen voor metal slug anthology, dat kóóp je toch niet
ja had ik ook:quote:Op maandag 26 maart 2007 13:42 schreef remcheese het volgende:
Iemand behoefte om de kneus die onderstaande mail stuurde aan wat niet-heteroseksuele-spam lijsten toe te voegen?
Hij/Zij probeert je te "tricken" in te laten loggen op de nintendo site onder het mom van :
Gratis stars :
[..]
De![]()
Ik hoop het!quote:Op maandag 26 maart 2007 16:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nintendo site nu:
Geen paniek, we komen snel weer terug! Onze website zal een paar uur niet
toegankelijk zijn, omdat we bezig zijn met technische aanpassingen. Hopelijk
hebben jullie daar begrip voor. We hopen van harte jullie snel weer terug te zien
op de site, zodat we jullie weer van al het nieuws uit de wereld van Nintendo
kunnen voorzien.
Tot gauw!
Zouden ze nu met de sterren bezig zijn?
Mag hopen dat ze eens die 20 jaar oude kut lay-out op de schop hebben gegooid...quote:Op maandag 26 maart 2007 16:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nintendo site nu:
Geen paniek, we komen snel weer terug! Onze website zal een paar uur niet
toegankelijk zijn, omdat we bezig zijn met technische aanpassingen. Hopelijk
hebben jullie daar begrip voor. We hopen van harte jullie snel weer terug te zien
op de site, zodat we jullie weer van al het nieuws uit de wereld van Nintendo
kunnen voorzien.
Tot gauw!
Zouden ze nu met de sterren bezig zijn?
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze eens die 20 jaar oude kut lay-out op de schop hebben gegooid...
Mja die site had een beetje de Cube/GBA layout.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze eens die 20 jaar oude kut lay-out op de schop hebben gegooid...
Z'n collectie fake Wii spellen uitbreiden?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:17 schreef MaHawK het volgende:
Wat ben je er mee van plan?
quote:
Backups uiteraardquote:Op maandag 26 maart 2007 19:20 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Backups of downloads dat is een heel verschil.
nee daarom download je ze toch maar he ?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:11 schreef WooZ het volgende:
wie zou er eigenlijk staan te springen voor metal slug anthology, dat kóóp je toch niet
* depax is trots op je. Hoop voor je dat je ze ook nog verkoopt ben je helemaal zielig.quote:
quote:
ik neem zelfs niet de moeite om dat spel te downloaden, ik bedoel meer, hoe kom je ooit op het idee om zo een spel serieus op de markt te brengenquote:Op maandag 26 maart 2007 20:26 schreef depax het volgende:
[..]
nee daarom download je ze toch maar he ?
Ach kan je een spel tenminste eerst op een rw branden proberen voordat ik er een dvdtje aan verspeel em koopquote:
Tel je bij de Wii games (in je sig) ook de gedownloade exemplaren op?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:11 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ach kan je een spel tenminste eerst op een rw branden proberen voordat ik er een dvdtje aan verspeel em koop
hij heeft alleen zelda gekocht dacht ikquote:Op maandag 26 maart 2007 21:17 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Tel je bij de Wii games (in je sig) ook de gedownloade exemplaren op?
Mag ik je aanraken ??quote:Op maandag 26 maart 2007 23:15 schreef WooZ het volgende:
ik heb in totaal 14 originele spellen voor de wii
Wil je mij ook aanraken? Ik heb er 8quote:
quote:Beste Nintendo fan,
Bedankt voor je email. Ons systeem heeft een testmail gestuurd naar een
aantal mensen die lid zijn van Nintendo. Dit heeft verder niets te
betekenen. Wij hopen op jullie begrip en bieden hierbij onze excuses
aan.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:15 schreef WooZ het volgende:
ik heb in totaal 14 originele spellen voor de wii
quote:
Mag ik jullie allemaal aanraken? Ik heb er 6quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wil je mij ook aanraken? Ik heb er 8.
Met een tooltje dat ze ript en ze zijn wel speelbaar, mits je wii gechipt isquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:39 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoe maak je die backups dan? Die zijn toch nog niet speelbaar?
Je moet één van de 3 werkende type's LG DVD Drive's hebben en dan icm met een tooltje kan je ze naar .wii formaat rippen, en met unscrambler naar .iso omzettenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:39 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoe maak je die backups dan? Die zijn toch nog niet speelbaar?
De Wiikey is de bestequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik zie dat op wiimodchip.nl er 3 verschillende chips zijn. De WiiKey Wiinja Cyclo-Wiz Modchip V2. Wat is het verschil en welke moet je hebben?
Dan moet je wat doen aan je smaak.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:14 schreef Erotica_ het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen maar uit naar Resident Evil
Alleen maar?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:28 schreef SPiDeY. het volgende:
Speel nu bijna alleen maar Excite Truck, SSX Blur en Godfather
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |