abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45410028
De 'lessers':

Meld hier:
  • wanneer je begonnen bent, wanneer je gaat beginnen met rijles;
  • hoeveel lessen je hebt gehad;
  • hoevaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen;
  • wanneer je examen hebt en mentale steun kunt gebruiken;
  • of en wanneer je geslaagd bent (en de nodige felicitaties);
  • natuurlijk ook alles over je motor-/brommerrijbewijs en al het andere dat met je rijbewijs te maken heeft.

Veelgestelde vragen
  • Waar staat TTT voor?
    Tussentijdse toets; het is een toets die verloopt als een echt praktijkexamen. Hiermee kun je alvast wennen aan het examen, en een vrijstelling verdienen voor bijzondere verrichtingen zoals fileparkeren of bochtje achteruit.

• Wat moet je meenemen naar je TTT?
    Je theoriecertificaat en een identiteitsbewijs.

• Wat moet je meenemen naar je Theorie-examen?
    Een geldige theoriekaart (te verkrijgen bij het cbr op de dag zelf of vooraf bij je instructeur), een pasfoto en een identiteitsbewijs. En een pinpas als je nog geen theoriekaart hebt, want die kost zo'n 30 euro en contant betalen kan niet.

• Wat moet je meenemen naar je Praktijkexamen?
    Een theoriecertificaat, een identiteitsbewijs, oproepkaart praktijkexamen en eventueel het uitslagformulier van je TTT.

• Waar staat BNOR voor?
    Voor Bureau Nader Onderzoek Rijvaardigheid, vroeger Staatsexamen geheten.

• Wanneer kan ik praktijkexamen doen bij het BNOR?
    Als je in de afgelopen vijf jaar vier keer bent gezakt voor een praktijkexamen bij het CBR, moet je het vijfde praktijkexamen bij het BNOR afleggen. Dat geldt ook voor de eventuele volgende examens in diezelfde categorie rijbewijs. Voor theorie bestaat er geen BNOR-examen, wel een individueel examen.

• Hoe vaak kan ik praktijkexamen doen bij het BNOR?
    Als je de eerste keer gezakt bent voor het praktijkexamen bij het BNOR, neemt het BNOR ook de volgende praktijkexamens in die categorie af. Je kunt bij het BNOR examen doen tot je geslaagd bent; er is geen wettelijke limiet.

• Wat is het verschil tussen een CBR- en een BNOR-praktijkexamen?
    Het BNOR-examen duurt iets langer dan het reguliere CBR examen, daardoor is er meer tijd om de kandidaat op zijn gemak te stellen.

• Wat kan ik doen tegen de zenuwen?
    Er zijn veel dingen die je tegen de zenuwen kunt doen. Je kunt bananen eten vlak voor dat je op moet (of thuis vertrekt), voor sommigen helpt het knabbelen op pepermunt.. Maar voor weer anderen werken middelen van de huisarts beter. Hierbij kun je denken aan o.a. Nervovit. Een aantal van deze middelen zijn alleen op doktersrecept beschikbaar, maar andere kun je gewoon bij de drogist op de hoek halen.

• Ik draag een bril, krijg ik nu een aantekening op mijn rijbewijs?
    NEE! Dat krijg je niet. Je krijgt pas een aantekening als je, ondanks je bril/lenzen/ooglasering, slecht ziet.

Gesloten topics:
    1|2|3|4|5|6|7|8|9|10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20|21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31|32|33|34|35|36|37|38|39|40
    41|42|43|44|45|46|47|48|49|50|51|52|53|54|55|56|57|58|59|60|61|62|63|64|65|66|67|68|69|70|71|72|73|74|75|76
    77|78
    De geslaagden van 2004 en 2005 zijn o.a. hier te vinden.

Geslaagden 2006:
    - Asmooh (2 januari)
    - Drizzt_DoUrden (2 januari)
    - Metalman (4 januari)
    - Popples (4 januari)
    - SuperBosch (10 januari)
    - RMU (11 januari)
    - bravo (12 januari)
    - garnage-patrick (12 januari)
    - Santjuh (13 januari)
    - Houniet (13 januari)
    - Devilnl (17 januari)
    - Toad (18 januari)
    - GrupoBalança (19 januari)
    - GotC (24 januari)
    - lokkie (24 januari)
    - Dribbel79 (24 januari) Motor
    - den smee (26 januari)
    - XxxPimxxX (26 januari)
    - lambrusco_bianco (27 januari)
    - sungaMsunitraM (31 januari)
    - WesHell (31 januari)
    - Trebweb (6 februari)
    - Jurrio (8 februari)
    - ASroma (9 februari)
    - MatiCe (14 februari)
    - nevetS (14 februari) Motor
    - Vogel87 (15 februari)
    - blup (20 februari)
    - Gronnaephos (21 februari)
    - WorkingClassHero_9 (24 februari)
    - Repeat (1 maart)
    - ALPER (2 maart)
    - reul_lb (7 maart)
    - Maikalo (17 maart)
    - MCH (20 maart)
    - WalkingDisaster (21 maart)
    - dikkedoelie (24 maart)
    - Nuna (31 maart)
    - Minisuisse (6 april)
    - CoolyBoy (7 april)
    - Thomas B (6 april)
    - Knoekie (6 april)
    - Arnout109 (12 april)
    - GSi (18 april)
    - -Jean- (21 april)
    - Randysgz (27 april)
    - Asmodean (2 mei)
    - JosvG (9 mei)
    - Tranqualizer (10 mei)
    - Mirrie1986 (11 mei)
    - Zonnestraaltje (15 mei)
    - TheUnreal (15 mei)
    - Fatality (16 mei)
    - LV (22 mei)
    - Giorgio (22 mei)
    - Mahsun (24 mei)
    - 14.gif (30 mei)
    - Kroen (30 mei)
    - MissyMirjaM (1 juni)
    - qu63 (8 juni) CCV-B Administratie
    - Radjesh (8 juni)
    - Intronic (6 juni)
    - JosvG (13 juni) CCV-B Verkeer
    - TNA (14 juni)
    - captain.lefteye (15 juni)
    - CrazyDaisy85 (26 juni)
    - Robin__ (28 juni)
    - Jorie (29 juni)
    - Demonic(30 juni)
    - JosvG (7 juli) CCV-B Techniek
    - Shirley (11 juli)
    - JosvG (12 juli) CCV-B Administratie
    - Thrilled (13 juli)
    - Jump (18 juli)
    - JNA (18 juli)
    - wetgos (27 juli)
    - FritsFluitketel (4 augustus)
    - GnAgn (4 augustus)
    - Descendant (9 augustus)
    - Korenaga (15 augustus)
    - JosvG (18 augustus) CCV-B Praktijk
    - Lotjeb (22 augustus)
    - Bazziek (27 Augustus) A (Motor)
    - Ridocar (29 augustus) CCV-B Verkeer
    - Alwaysthebest (31 augustus)
    - Maxxieh (1 september)
    - Ridocar (4 september) CCV-B Techniek
    - Ridocar (6 september) CCV-B Administratie
    - zijle (7 september)
    - Misterdico (11 september)
    - rena (18 september)
    - FranticDJ (18 september)
    - FritsFlits (18 september)
    - EsDe (18 september)
    - Doekje (19 september)
    - gurlie (21 september)
    - DR878 (25 september)
    - Ms_Furious (26 september)
    - ivetje (26 september)
    - Corleone (27 september)
    - Babbel1 (27 september)
    - Lunar (28 september)
    - Ridocar (29 september) CCV-B Praktijk
    - FranticDJ (3 oktober) Motor
    - MelvinB (3 oktober)
    - Stormqueen (9 oktober)
    - Jenny_ (11 oktober)
    - TweakersOnly (12 oktober)
    - 4gent_Orang3(12 oktober)
    - Robbiej (12 oktober)
    - Noud_ (23 oktober)
    - -Menn0- (24 oktober)
    - karoltje (26 oktober)
    - Smart-Einstein (27 oktober)
    - Stealth-B2 (4 november)
    - BoerK (6 november)
    - Venco (8 november)
    - Hamilton (13 november)
    - Immortalsean (15 november)
    - Yankee_One (16 november)
    - XfriendX (17 november)
    - Frankvbr (20 november)
    - tralalala (27 november)
    - Sylvana (28 november)
    - Warrel (12 december)
    - JapieGijs (12 december)
    - ThaBartje (12 december)
    - Slee-3r (14 december)
    - Alexxxxx (15 december)

Geslaagden 2007:
    - Handschoen (4 januari)
    - Sandertjuh (11 januari)
    - Me_Wesley (16 januari)
    - Drifter__ (16 januari)
    Geslaagden Gefeliciteerd

Aankomende examens:
    17 januari: ruudjuh31, geen idee (auto)
    17 januari: TheRuud, Heerlen, 8:55(auto)
    19 januari: pkeijsers, Horn, 9:50 (auto)
    19 januari: Skaai, Bussum, 9:50 (auto)
    22 januari: -Beer-, Bussum, 14:00 (auto)
    25 januari: Sjengdanny, Maastricht, 10:45 (auto)
    31 januari: DakDuuf, Groningen, 12:00 (auto)
    14 februari: MarcoD, Haarlem, 14:00 (auto)
    6 maart: Alcarin, Rotterdam, 8:55 (auto)

Iedereen die de komende tijd moet afrijden of zijn theorie moet halen, succes! Zet hem op!

Ben je geslaagd of les je nog? Dan kun je jezelf toevoegen in de OP. De openingspost kan hier teruggevonden worden! Klik op bewerken (bovenaan) en sla de pagina op. Het volgende topic sta jij er dan bij. Zorg ook even dat je jouw avatar weghaalt bij de lessers als je geslaagd bent

En daar gaan we weer

[ Bericht 1% gewijzigd door Alcarin op 16-01-2007 21:12:30 ]
  • In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
    pi_45410057
    Op dinsdag 16 januari 2007 16:52 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Inderdaad Voorbeeld:

Sommige bestuurders met haast rijden harder dan de toegestane maximumsnelheid. Wat vindt u van dit argument?

A) U vindt dat haast geen argument is voor het overschreiden van de verkeersregels
    B) Tijd is geld, dus vindt u het een goed argument

Natuurlijk vulde ik A in en dat was goed. Maar hoe kan ik deze vraag fout beantwoorden Het is toch een meningsvraag

Staat nog open
    pi_45410111
    Precies die vraag vond ik ook raar ja, heb ik ook overgetypt in dit topic toen
    Maar dat soort vragen worden op het examen dus NIET gesteld. Gewoon duidelijke vragen, mag u hier linksaf, moet u voorrang verlenen, wat is hier de maximumsnelheid.

http://upload.server8.org/p6954.jpg (4e plaatje in de OP) doet het bij mij niet...ligt dat aan mij?
    In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
    pi_45410215
    @alcarin

je moet dus in feite wel blijven rijden he. stel nu dat je een half jaar helemaal niet zou rijden heb ik je denk ik toch echt een probleem. vooral in het begin waar je toch in 1x alles zelf moet doen.

ik zag het aan een vriend van mij. hij heeft mij in het begin ( had net een paar dagen zen rijbewijs ) 2x op en neer naar arhnem gereden. nu 3 maanden verder zie je gewoon dat ie stukken en stukken beter rijd. hij heeft er denk ik dan ook al zo 1000km opzitten
    pi_45410251
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 16:58 schreef Alcarin het volgende:
    Precies die vraag vond ik ook raar ja, heb ik ook overgetypt in dit topic toen
    Maar dat soort vragen worden op het examen dus NIET gesteld. Gewoon duidelijke vragen, mag u hier linksaf, moet u voorrang verlenen, wat is hier de maximumsnelheid.

http://upload.server8.org/p6954.jpg (4e plaatje in de OP) doet het bij mij niet...ligt dat aan mij?
    Das wel enigzins een gerusstelling, sommige vragen zijn zo vaag bij VEKABEST

Dat 4e plaatje doet het bij mij ook niet trouwens
    pi_45410517
    Alle twee de ruuds succes morgen
    Plaatje doet het trouwens bij mij! Maar ik heb een referalhider aanstaan, zal daar wel aan liggen.
    'And I called your name,
    like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
    pi_45410536
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 16:51 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Lucky bastards allemaal hier zeg...
    Ik heb na mijn examen gewoon geen auto om in te rijden... Ik hoop maar dat mijn vriend een beetje snel een auto koopt, dan mag ik die vast wel af en toe lenen (en hem rondrijden)...
    je mag niet van je ouders rijden?

ik rij nu al elke week een paar keer met mn moeder, en moet vaak de auto even in-/uitparkeren op oprit etc. en ik hoor nu al dat als ik mn rijbewijs heb 's avonds en 's nachts broertje en zusjes moet ophalen na feesten / uitstapjes en de boodschappen uiteraard. leuk zo'n rijbewijs

eerst nog even halen though
    you and I ain't done Zeke!
    pi_45410659
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 16:56 schreef Xbox_360 het volgende:
    Op dinsdag 16 januari 2007 16:52 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Inderdaad Voorbeeld:

Sommige bestuurders met haast rijden harder dan de toegestane maximumsnelheid. Wat vindt u van dit argument?

A) U vindt dat haast geen argument is voor het overschreiden van de verkeersregels
    B) Tijd is geld, dus vindt u het een goed argument

Natuurlijk vulde ik A in en dat was goed. Maar hoe kan ik deze vraag fout beantwoorden Het is toch een meningsvraag

Staat nog open
    Ja die kreeg ik ook
    Maar er zijn er nog een aantal
    pi_45410718
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 17:12 schreef Johnns het volgende:
    je mag niet van je ouders rijden?
    Nou, mijn ouders wonen 45 min. verderop, dus dat is niet zo simpel. En mijn vader leent nooit iets uit, dus ook niet zijn auto. Mijn moeder zei al dat ik misschien voor 'speciale gelegenheden' haar auto wel zou mogen lenen. Maar dat zal dus niet erg vaak zijn.
    Ik weet dat het erg belangrijk is, ik zou zelf ook het liefste elke dag rijden als ik mijn rijbewijs heb. Een vriendin van me heeft al 1,5 jaar haar rijbewijs en heeft in die tijd 3x heel even gereden, en is het waarschijnlijk alweer helemaal verleerd...
    Maar goed, voorlopig zit het er gewoon niet in...Ik ga proberen elke kans aan te grijpen om te rijden, dat wel.
    In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
    pi_45410799
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 17:02 schreef Xbox_360 het volgende:
    Das wel enigzins een gerusstelling, sommige vragen zijn zo vaag bij VEKABEST
    Daarom, probeer de cd van de ANWB te fiksen (ik heb wel een idee hoe je er aan kunt komen maar dat mag ik niet zeggen enzo), die vragen komen echt heel dicht in de buurt bij het examen zelf. Aan de andere kant, als je de vage vraagstelling van VekaBest gewend bent, kan het examen alleen nog maar meevallen!

Hey, het plaatje doet het weer...

[ Bericht 4% gewijzigd door Alcarin op 16-01-2007 17:31:48 ]
    pi_45410846
    Sandertjuh, wanneer heb jij je aanvraag ingedient en duurt het daadwerkelijk 5 werkdagen? Hier is het gemeentekantoor maar van 9 tot 14 uur open .
    pi_45410966
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 17:23 schreef tho_Omas het volgende:
    Sandertjuh, wanneer heb jij je aanvraag ingedient en duurt het daadwerkelijk 5 werkdagen? Hier is het gemeentekantoor maar van 9 tot 14 uur open .
    Het kan ook korter duren afhankelijk van de drukte, gewoon na een paar dagen even bellen en dan kunnen ze je vertellen hoever je op de 'stack' zit.
    'And I called your name,
    pi_45411136
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 17:27 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Het kan ook korter duren afhankelijk van de drukte, gewoon na een paar dagen even bellen en dan kunnen ze je vertellen hoever je op de 'stack' zit.
    Thanks Nouja eerst maar eens slagen dan, dit zijn zorgen voor later.
    pi_45411275
    Ach, die 5 dagen kunnen er toch ook nog wel bij? Ik zie het probleem niet zo, je bent toch (meestal) wel een paar maanden bezig, dat ene weekje telt niet eens mee. Vooral omdat het toch een blij weekje is, want je weet al dat je het ding krijgt!
    pi_45411281
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 17:22 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Daarom, probeer de cd van de ANWB te fiksen (ik heb wel een idee hoe je er aan kunt komen maar dat mag ik niet zeggen enzo), die vragen komen echt heel dicht in de buurt bij het examen zelf. Aan de andere kant, als je de vage vraagstelling van VekaBest gewend bent, kan het examen alleen nog maar meevallen!

Hey, het plaatje doet het weer...
    Cool, die van de ANWB heb ik hier ook al liggen Was al vergeten dat ik die had Heb ik gekregen van iemand die al een tijdje geslaagd is. Er staat op de voorkant:
    ANWB-RIJOPLEIDING
    EXAMENTRAINING RIJBEWIJS B

En zo'n plaatje van een kerel die een niet al te knap meisje haar rijbewijs overhandigd en tegelijktijd haar een hand geeft. Daarachter staat een ANWB-lesauto, zo te zien een Volkswagen Golf. Is dat de goeie cd-rom?
    pi_45411342
    Me_Wesley en Drifter__ allebei gefeliciteerd! En ik weet dat ik tzt aan de spoedaanvraag ga, ik zou 't nooit nog 5 dagen kunnen volhouden.
    pi_45411379
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 17:37 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Cool, die van de ANWB heb ik hier ook al liggen Was al vergeten dat ik die had Heb ik gekregen van iemand die al een tijdje geslaagd is. Er staat op de voorkant:
    ANWB-RIJOPLEIDING

En zo'n plaatje van een kerel die een niet al te knap meisje haar rijbewijs overhandigd en tegelijktijd haar een hand geeft. Daarachter staat een ANWB-lesauto, zo te zien een Volkswagen Golf. Is dat de goeie cd-rom?
    Die heb ik ook, moet dus de goede zijn want ik heb 't bijbehorende boek er ook bij.
      Redactie Frontpage dinsdag 16 januari 2007 @ 17:40:08 #18
    72015 crew  PartyAnimal87
    J'adore hardcore
    pi_45411391
    Heb ANWB gedaan én Veka, vond Veka makkelijker
    pi_45411447
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 17:37 schreef Xbox_360 het volgende:
    ANWB-RIJOPLEIDING

Ehm, ik heb de CD zelf nooit gezien, weet alleen dat het van ANWB is. Lijkt me wel goed dus.

PartyAnimal87: ik heb je usericon er maar meteen bij gezet, nu is het meteen weer een mooi vol rijtje (er stond er eentje dubbel)
      Redactie Frontpage dinsdag 16 januari 2007 @ 17:52:18 #20
    72015 crew  PartyAnimal87
    J'adore hardcore
    pi_45411825
    Oke dan Thx!
    pi_45412067
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 17:37 schreef Alcarin het volgende:
    Ach, die 5 dagen kunnen er toch ook nog wel bij? Ik zie het probleem niet zo, je bent toch (meestal) wel een paar maanden bezig, dat ene weekje telt niet eens mee. Vooral omdat het toch een blij weekje is, want je weet al dat je het ding krijgt!
    Ja maar ik moet woensdag om 13:15 op. En het stadskantoor is maar tot 14:00u geopend. Moet ik weer een dag extra wachten, ik wil gewoon rijden.
    pi_45412344
    Ik word ook gek van het wachten, maar als het goed is kan ik hem morge ophale kan ik de laatste 2 dagen op stagen nog pimpe met een family car :p

als ik maar kan rijden, en ik kan serieus ook niet wachte totdat ik dat kut pasje heb
    pi_45412384
    Gefeliciteerd beiden.

Ik vanmiddag laat nog naar het gemeentehuis om mn rijbewijs aan te vragen. "Ja sorry, deze foto accepteren we niet, je lacht."

Ik zo "Kut, das waar ook." Morgen dus maar nieuwe pasfoto's laten maken met een neutrale kop. Dat wordt nog wat.
    pi_45412598
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 18:08 schreef Rick_Dokkum het volgende:
    Gefeliciteerd beiden.

Ik vanmiddag laat nog naar het gemeentehuis om mn rijbewijs aan te vragen. "Ja sorry, deze foto accepteren we niet, je lacht."

Ik zo "Kut, das waar ook." Morgen dus maar nieuwe pasfoto's laten maken met een neutrale kop. Dat wordt nog wat.
    Wat een bullshit he, je mag er tegenwoordig alleen maar met een chagerijnige kutkop opstaan
      dinsdag 16 januari 2007 @ 18:18:01 #25
    57434 Marloes
    Digital Love
    pi_45412728
    Gefeliciteerd iedereen die is geslaagd!

Ik kan niet wachten totdat ik af mag rijden, nog eventjes...
    The more you try to erase me,
    The more that I appear.
    pi_45413014
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 18:14 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Wat een bullshit he, je mag er tegenwoordig alleen maar met een chagerijnige kutkop opstaan
    Idd, en maar gek vinden dat Nederlanders van die pessimisten zijn.
    pi_45413231
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 17:12 schreef Me_Wesley het volgende:
    Alle twee de ruuds succes morgen
    Plaatje doet het trouwens bij mij! Maar ik heb een referalhider aanstaan, zal daar wel aan liggen.
    Dankje! Ik zag dat jij geslaagd was Proficiat!
    Net de laatste les er op zitten, het was erg druk en ook nog niet geheel foutloos. Hopen dat dat morgen wel het geval is.

Mocht ik het morgen halen, kan ik het dan maandag al hebben? Dan ben ik namelijk jarig en het rijbewijs zou een heel fijn cadeautje zijn
    pi_45413325
    Oeps, verkeerde knop.
    pi_45413723
    Nog een weekje tvp
    pi_45413944
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 18:34 schreef TheRuud het volgende:

[..]

Dankje! Ik zag dat jij geslaagd was Proficiat!
    Net de laatste les er op zitten, het was erg druk en ook nog niet geheel foutloos. Hopen dat dat morgen wel het geval is.

Mocht ik het morgen halen, kan ik het dan maandag al hebben? Dan ben ik namelijk jarig en het rijbewijs zou een heel fijn cadeautje zijn
    Dankje! En een les vaan tevoren zegt echt niks, je rijdt vaak zoveel geconcetreerder op je examen!

En er is een redelijke kans dat hij maandag al klaar is ja, moet je hem wel morgenmiddag gelijk aanvragen!
    'And I called your name,
    pi_45414766
    Dat wachten om je rijbewijs op te halen is echt dodelijk...
    pi_45415231
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 19:16 schreef Drifter__ het volgende:
    Dat wachten om je rijbewijs op te halen is echt dodelijk...
    Haha, als het zo erg is betaal je toch gewoon 40 euro extra?
    Ik zou liever een weekje wachten en van die 40 euro lekker uit eten gaan
    pi_45415523
    quote:
    19 januari: Skaai, Bussum, 9:50 (auto)
    Bij welke rijschool les je? Aangezien je in het zelfde dorp afrijdt ben ik wel benieuwd.
    pi_45417219
    Hey beer, skaai, weten jullie al wie je instructeur word ik moest ook in het prachtige gooi afrijden (bij meneer mijwaard.. de grote baas bij het cbr bussum begreep ik later) das iniedergeval een redelijke man (kwa beoordeling.. verder vond ik het een chagerijnige brombeer)

Instructeur geeft rijles zonder papieren << frontpage.
    quote:
    De verkeerspolitie haalde de zogenaamde instructeur van de weg, omdat de auto een gevaarlijke manoeuvre uithaalde. Nabij knooppunt Holendrecht werd een bocht genomen met een behoorlijke snelheid.
    dan moet je het wel heeeul bont maken, wil je tijdne je rijles van de weggehaald worden
    pi_45418650
    Me_Wesley en Drifter__ gefeliciteerd

moet vrijdag op, wil dat ding nu hebben, vind dat ik wel genoeg gelest heb nu
    pi_45418937
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 21:04 schreef pkeijsers het volgende:

moet vrijdag op, wil dat ding nu hebben, vind dat ik wel genoeg gelest heb nu
    hoeveel lesse heb je gehad?
    pi_45419211
    nu 20, donderdag nog eentje, maar kheb wel zin om alleen te rijden
    pi_45419315
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 21:19 schreef pkeijsers het volgende:
    nu 20, donderdag nog eentje, maar kheb wel zin om alleen te rijden
    Irritant is dat he, dat je de hele tijd moet luisteren naar zo iemand die naast je zit...
    En steeds te horen krijgen dat je iets moet doen waar je al lang mee bezig was
    Als je alleen rijdt kun je lekker zelf bepalen waar je heen gaat, en hoe, en hoe snel, en waar je wilt parkeren.
    * Alcarin wil ook wel eens een rijbewijs
    pi_45419389

En veel succes degenen die binnenkort op moeten

Ik heb sinds ik mn rijbewijs heb nog niet echt veel kunnen rijden helaas, 1 keer half uurtje in de auto van mn pa en 1 keer van Deventer naar Nijmegen en terug in auto van een vriend, maar daar is het tot nu toe bij gebleven . Dat van Deventer naar Nijmegen was toen het zo erg stormde pas 's nachts, was best wel eng, maar ging gelukkig wel goed
    pi_45420126
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 21:25 schreef Sylvana het volgende:
    Ik heb sinds ik mn rijbewijs heb nog niet echt veel kunnen rijden helaas, 1 keer half uurtje in de auto van mn pa en 1 keer van Deventer naar Nijmegen en terug in auto van een vriend, maar daar is het tot nu toe bij gebleven . Dat van Deventer naar Nijmegen was toen het zo erg stormde pas 's nachts, was best wel eng, maar ging gelukkig wel goed
    Ik ga echt tegen mijn moeder aanzeuren om te mogen rijden denk ik...Desnoods met haar erbij in de auto.
    Als ik het ding eenmaal heb MOET ik gewoon rijden!
      dinsdag 16 januari 2007 @ 21:42:25 #41
    79000 Maikuuul
    Dat zeg ik ook altijd
    pi_45420155
    Gefeliciteerd geslaagden
    [b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
    Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
    Sokkel Lolleromfg[/b]
    pi_45420574
    Maikuuul, wanneer ga jij lesse?
    pi_45421012
    Voor degene die morge moeten heel veel succes
      dinsdag 16 januari 2007 @ 22:20:27 #44
    57434 Marloes
    Digital Love
    pi_45421518
    Ik ga denk ik elke dag wel rijden als ik hem heb.. En sowieso elk weekend van Zwolle naar Almere..
    The more you try to erase me,
    The more that I appear.
    pi_45421531
    ik rij nu elke dag een half uur en ik merk wel dat dat wel goed voor je is om te blijven rijden nadat je je rijbewijs hebt
    alleen moet ik nu steeds de auto van mijn ouders lenen
    maar als alles goed is heb ik vanaf vrijdag een eigen auto
    pi_45421831
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 22:04 schreef sandertjuh het volgende:
    Voor degene die morge moeten heel veel succes
    Merci
    pi_45421869
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 22:20 schreef Miss_S het volgende:
    ik rij nu elke dag een half uur en ik merk wel dat dat wel goed voor je is om te blijven rijden nadat je je rijbewijs hebt
    alleen moet ik nu steeds de auto van mijn ouders lenen
    maar als alles goed is heb ik vanaf vrijdag een eigen auto
    jaa dat is ook wel de bedoeling. Heb je sowieso ook wel nodig.
    het zal toch heel anders zijn, zo in je eentje in de auto. hopelijk kan ik daar vanaf morge ook over oordelen
    pi_45424580
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 20:24 schreef Robin__ het volgende:
    Hey beer, skaai, weten jullie al wie je instructeur word ik moest ook in het prachtige gooi afrijden (bij meneer mijwaard.. de grote baas bij het cbr bussum begreep ik later) das iniedergeval een redelijke man (kwa beoordeling.. verder vond ik het een chagerijnige brombeer)

Instructeur geeft rijles zonder papieren << frontpage.
    [..]

dan moet je het wel heeeul bont maken, wil je tijdne je rijles van de weggehaald worden
    Tis mijwaart volgens mij, maar daar had ik mn TTT van! .

"De volgende straat rechts, dus de volgende straat rechts he."

Brombeer zeker, maar gaf wel nuttig advies. Met het afrijden kom ik bij tafel 7 te zitten, maar ik heb geen idee wie dat is.
    pi_45429751
    Zo, ik ben terug. En ik ben geslaagd
    Ik ben zó opgelucht, ik verging weer bijna van de zenuwen maar de rit zelf ging echt prima! Zeer relaxede examinator en vrij makkelijke route. Mijn dag kan niet meer kapot!
    pi_45429971
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 10:06 schreef TheRuud het volgende:
    Ik ben zó opgelucht, ik verging weer bijna van de zenuwen maar de rit zelf ging echt prima! Zeer relaxede examinator en vrij makkelijke route. Mijn dag kan niet meer kapot!
    Gefeliciteerd.
    pi_45430034
    Gefeliciteerd straks gelijk naar het gemeentehuis om hem aan te vragen, wie weet heb je vrijdag geluk!

een relaxte examinator helpt volgens mij ook al stukken.
    Zelf merkte ik het verschil tussen de 1e en 2e keer duidelijk
    pi_45430507
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 10:15 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Gefeliciteerd.
    Dankje!
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 10:18 schreef sandertjuh het volgende:
    Gefeliciteerd straks gelijk naar het gemeentehuis om hem aan te vragen, wie weet heb je vrijdag geluk!

een relaxte examinator helpt volgens mij ook al stukken.
    Zelf merkte ik het verschil tussen de 1e en 2e keer duidelijk
    Dankje. Ik denk ook wel zeker dat dat stukken scheelt. Ik had toevallig ook dezelfde als mijn TTT , dus hij wist wel ongeveer waar ik op moest letten. Die dingen gingen gewoon goed, en verder geen grote fouten, dus stelde hij me bij aankomst al meteen gerust.
      woensdag 17 januari 2007 @ 10:36:17 #53
    15263 ruudjuh31
    trots op z'n dochtertje!!
    pi_45430553
    quote:
    Gefeliciteerd!

ik begin om 13:00, ben echt hier aan het stuiteren van de zenuwen...
    An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing. - Murphy's Law
    pi_45430673
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 10:36 schreef ruudjuh31 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

Thanks en veel succes!
    Ik weet hoe het is ik was ook erg nerveus. 's Nachts niet veel geslapen en veels te vroeg opgestaan. Gelukkig kon ik al op een goede tijd afrijden, lijkt me kut om er een halve dag op te moeten wachten.

Maar heel veel succes! goed concentreren en het komt goed!
    pi_45430738
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 10:36 schreef ruudjuh31 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

Ik ben weer helemaal niet zenuwachtig. Ik zou liever een beetje zenuwachtig zijn, omdat je dan ook wat alerter bent.
      woensdag 17 januari 2007 @ 10:47:41 #56
    15263 ruudjuh31
    pi_45430854
    thanks! Voogens mijn instructeur heb ik 75% kans om het te halen, als ik maar geduldig ben bij kruispunten en rotondes
    Ik zou graag willen dat ik zijn vertrouwen in mezelf had
    An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing. - Murphy's Law
    pi_45431067
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 10:47 schreef ruudjuh31 het volgende:
    thanks! Voogens mijn instructeur heb ik 75% kans om het te halen, als ik maar geduldig ben bij kruispunten en rotondes
    dat moet je dus ook doen. je moet echt denken van oke, die 20minuten. eitje
    het is achteraf makkelijk om te zeggen dat het niet veel anders is dan je rij instructeur naast je zit. En natuurlijk kan je foutjes maken, als je het maar oplost.

Mijn examinator zei het ook: Foutjes maken, dat doet iedereen, als je ze me maar laat vergeten en het oplost dan is er helemaal niks aan de hand.

en idd gewoon je tijd nemen en gewoon doen hoe je het altijd hebt gedaan.
    pi_45431261
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 10:47 schreef ruudjuh31 het volgende:
    Als je instructeur dat zegt, dan zou je dat al heel wat vertrouwen moeten geven. Hij heeft er immers kijk op en waarschijnlijk al tig examens meegemaakt.
    pi_45432022
    TheRuud, van harte gefeliciteeeerd!
    Welke verrichtingen moest je doen of had je je TTT? En hoe ging je voorrijles?

En ruudjuh, je wil niet weten hoe ik zat de tien minuten voordat mijn instructeur me op kwam halen voor de voorrijles! En probeer inderdaad gewoon rustig op kruispunten af te rijden, ik deed dat ook nooit en op mijn examen wel, en het reed echt zoveel relaxder! Meer tijd om dingen in te schatten, meer tijd om te handelen. Succes in ieder geval!
    'And I called your name,
    pi_45432332
    Mijn voorrijles begint nu. Ik laat het straks wel weten.
    pi_45432434
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 11:32 schreef Me_Wesley het volgende:
    TheRuud, van harte gefeliciteeeerd!
    Welke verrichtingen moest je doen of had je je TTT? En hoe ging je voorrijles?
    Dank je!
    Ik heb inderdaad al een TTT gedaan een maandje terug. Daar moest ik achteruit inparkeren en hellingproef doen. Daar had ik dus vandaag al vrijstelling voor (gelukkig).

Voorrijles ging echt prima, toen kreeg ik het vertrouwen er wel in, omdat voorgaande lessen wat minder goed gingen.

Ik heb inmiddels de wiki aangepast, hoop dat ik dat goed gedaan heb.
    pi_45432689
    quote:
    gefeliciteerd
    pi_45432706
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 11:43 schreef tho_Omas het volgende:
    Mijn voorrijles begint nu. Ik laat het straks wel weten.
    Succes
    Hopelijk kunnen we je dalijk feliciteren!
    'And I called your name,
    pi_45432802
    Maar wat is het toch eigenlijk een mooi moment, je stapt uit de auto en de examniator zegt niks meer.. je twijfelt, ik heb fouten gemaakt maar zullen die me fataal worden.. ik kan slagen of zakken..
    En dan loop je naar binnen, je ontmoet je instructeur weer (die dan natuurlijk allang een seintje van de examinator krijgt).. je gaat zitten, en dan

"Ik vond het voldoende! Gefeliciteerd!"

En dan vrijdag of volgende week:

'And I called your name,
    pi_45433270
    Ik hoop voor je vrijdag ik sta alweer te popelen om het gemeentehuis te bellen over een uurtje of 3.

damn wat wil ik dat kaartje hebben
    pi_45433324
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 11:55 schreef Sylvana het volgende:

[..]

gefeliciteerd
    Thanks!
    pi_45434060
    Gefeliciteerd TheRuud!!
    pi_45435586
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 12:42 schreef Alcarin het volgende:
    Gefeliciteerd TheRuud!!
    Woehoe Danku danku.
      woensdag 17 januari 2007 @ 14:07:13 #69
    132726 Sjengdanny
    Ik kom er wel...
    pi_45436647
    Ik ben benieuwd of ruudjuh31 geslaagd is
    Op ut Vriethof, op un baank.
    Gruuts op de Mestreechter Geis!
    Hendig sjiek!
    Vuilak!
    pi_45436754
    jaa ik ook, hoop dat ie zich zo ff meld
    pi_45437111
    Gefeliciteerd TheRuud

Zo een lekker gevoel wanneer hij/zij zegt: je bent geslaagd of ik vond het prima ofzo iets
    pi_45437489
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 14:20 schreef Drifter__ het volgende:
    Gefeliciteerd TheRuud

Zo een lekker gevoel wanneer hij/zij zegt: je bent geslaagd of ik vond het prima ofzo iets
    Ja jij ook nog he

Voelt zeker goed. Eigenlijk had ik bij de rit zelf al het gevoel van 'dit gaat goed komen' Maar toch heel geconcentreerd gebleven. Het eerste wat de examinator zei aan het tafeltje op het CBR was gewoon heel droog 'Je bent geslaagd', waarop ik een super gevoel kreeg van blijheid en opluchting

Nu mijn naamgenoot nog!
    pi_45437933
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 11:56 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Succes
    Hopelijk kunnen we je dalijk feliciteren!
    Helaas. Begon leuk, met wederom een bocht achteruit als speciale verrichting. Iets wat ze volgens mijn instructeur alleen bij mij doen. Naja, bochtje ging prima, stonden 3 gasten rondjes te draaien op hun fiets op het trottoir. Bocht was bijna klaar tot ze ineens de weg op schieten, ik wilde op de rem trappen, examinator was eerder. Daarna zag ik het al niet meer zitten, en ben maar wat gaan cruisen op de automatische piloot.
    pi_45438297
    Ik ga even mijzelf tegen mijn hoofd schoppen.
    pi_45438481
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 14:43 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Helaas. Begon leuk, met wederom een bocht achteruit als speciale verrichting. Iets wat ze volgens mijn instructeur alleen bij mij doen. Naja, bochtje ging prima, stonden 3 gasten rondjes te draaien op hun fiets op het trottoir. Bocht was bijna klaar tot ze ineens de weg op schieten, ik wilde op de rem trappen, examinator was eerder. Daarna zag ik het al niet meer zitten, en ben maar wat gaan cruisen op de automatische piloot.
    dat was mij idd ook nog zo gezegd. met bochtje achteruit, als je iets ziet, gewoon helemaal stilstaan zodat de examinator denkt dat je het hebt gezien

maar bale, dat je daarop gezakt ben man. das echt gewoon kut idd. ging de rest wel goed?
    pi_45438996
    Damn tho_0mas, dat is inderdaad een verradelijke shit situatie. Maar je reageerde zo te lezen wel goed, gewoon remmen. Alleen had je het waarschijnlijk in de examinators ogen iets te laat in de gaten dat die jochies die onverwachte beweging maakten.

Fietsers
      woensdag 17 januari 2007 @ 15:18:28 #77
    15263 ruudjuh31
    pi_45439118
    Ik ben net terug! Geslaagd! voor mijn gevoel de kloterigste rit ooit, blijkbaar goed genoeg !
    pi_45439380
    Balen tho_Omas
    Hopen dat je een beetje snel opnieuw opmag!
    'And I called your name,
      woensdag 17 januari 2007 @ 15:28:22 #79
    132726 Sjengdanny
    Ik kom er wel...
    pi_45439449
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 15:18 schreef ruudjuh31 het volgende:
    Ik ben net terug! Geslaagd! voor mijn gevoel de kloterigste rit ooit, blijkbaar goed genoeg !
    Oké dan! Proficiat
    Op ut Vriethof, op un baank.
    Gruuts op de Mestreechter Geis!
    Hendig sjiek!
    Vuilak!
    pi_45439687
    quote:
    Proficiat!
    De Ruud's doen het goed vandaag.
    pi_45439726
    Balen tho_Omas, veel succes de volgende keer

ruudjuh31, gefeliciteerd
    pi_45439838
    quote:
    Feliciteeeeerd

Wat ging er allemaal fout dan?

@Sandertjuh, heb je hem al?
    'And I called your name,
      woensdag 17 januari 2007 @ 15:55:15 #83
    15263 ruudjuh31
    pi_45440466
    Balen trouwens tho_Omas!

ik heb vanaf dag 1 achteruit fileparkeren goed gedaan, uitgerekend vandaag ging het mis...
    Ook kwam er fietser uit het niets opdagen!
    Ik zag haar nog wel heb zelf de stop uitgevoerd, maar ik dacht echt dat het einde oefening was.
    Voor de rest heb ik geen snelweg gereden, alleen 30 km zones, wat mijn instructeur nooit heeft meegemaakt
    pi_45440772
    Gefeliciteerd ruudjuh31!!
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 15:14 schreef TheRuud het volgende:
    Fietsers
    Het maffe is, als ik in de auto zit denk ik: Fietsers
    En als ik op de fiets zit, denk ik: Automobilisten
    Vreemd he
    pi_45441160
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 16:04 schreef Alcarin het volgende:
    Gefeliciteerd ruudjuh31!!
    [..]

Het maffe is, als ik in de auto zit denk ik: Fietsers
    En als ik op de fiets zit, denk ik: Automobilisten
    Vreemd he
    Niet echt. En ook die verraderlijke klote fietsers zonder licht 's avonds, je ziet ze dus echt niet. En als ik dan zelf op de fiets zit, "agh.. ja boeien."
    pi_45441556
    Merci voor de steunbetuigingen .

De verdere rit had ik steeds die ingreep in mijn achterhoofd, waardoor ik wat nerveuzer was. Ook vreemd was dat ik van de examinator 70/80 moest gaan rijden op een plek waar duidelijk borden 50 stonden. Hij vond 50 te langzaam.

Nouja, de wereld draait door, 7 februari weer en hopelijk zijn de 200 euro dit keer wel goed besteed.
    pi_45441620
    Jammer zeg tho_Omas, volgende keer beter

ruudjuh31, gefeliciteerd!
      woensdag 17 januari 2007 @ 17:05:08 #88
    15263 ruudjuh31
    pi_45443052
    iedereen! bedankt voor de steunbetuigingen! ik lees net pas hoe er meegeleefd werd tijdens onze examens!
    Echt een goed gevoel!
    pi_45443449
    net gereden in de auto van mama:D

automaat is toch wel iets anders, maargoed dat mag de pret niet drukken écht geweldig!
    pi_45443809
    Rijbewijs aangevraagd. Om maar te zwijgen wat je nog moet dokken ervoor. Alsof of die weken/maanden zwoegen niet genoeg geld kost. Maja, ik mag niet klagen, ff een weekje wachten nog.

Gefeliciteerd geslaagden en veel sterkte gezakten! Jullie halen het ook wel, want zelfs de domste idioten hebben een rijbewijs.
    pi_45443923
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 17:15 schreef sandertjuh het volgende:
    net gereden in de auto van mama:D

automaat is toch wel iets anders, maargoed dat mag de pret niet drukken écht geweldig!
    Suuper Geen moeilijke situaties of momenten meegemaakt?
    Ik wil die kutpas hebben
    'And I called your name,
    pi_45444182
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 17:28 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Suuper Geen moeilijke situaties of momenten meegemaakt?
    Ik wil die kutpas hebben
    nee ondanks het weer en de drukte
    maar ook beetje rustig aan gedaan. me ma had in ieder geval een veilig gevoel erbij.

straks na het eten ook rijden
    me pa liep al te moppere, dat het niet nodig was maar me ma nam het voor me op en zei laat hem toch, hij wilt gewoon even laten zien dat ie kan rijde aan ze vriende en het is nieuw dus is het leuk dus laat hem lekker gaan.

kijke of ik ook de auto mee naar stage kan krijge de laatste 2 dagen
    pi_45444195
    zo laatste les voor de ttt gehad (welke datum ik precies moet vertel ik maar niet, anders word ik nog zenuwachtiger). en was hele les alleen maar herhalen, en toen ik thuis kwam (na mij had hij niemand) moest ik nog even achteruit file parkeren, de andere kant op (je hebt een vaste parkeerkant, en die leer je ook aan, die andere hoef je zelden of nooit te doen voor je rijlessen) en die ging echt super. daarna vertelde hij dat ik het zeker weten wel zou halen, want mijn niveau was hoog, hoger dan gemiddeld, en alles gaat ook goed. moet alleen met het gewone rijden leren wat langzamer aan te komen rijden. linksafslaan in zijn 2 doen, en niet in zijn 3 en dergelijke. maar verder top. kan niet wachten tot mijn ttt eigenlijk
    verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
    pi_45444230
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 23:46 schreef -Beer- het volgende:

[..]

Tis mijwaart volgens mij, maar daar had ik mn TTT van! .

"De volgende straat rechts, dus de volgende straat rechts he."

Brombeer zeker, maar gaf wel nuttig advies. Met het afrijden kom ik bij tafel 7 te zitten, maar ik heb geen idee wie dat is.
    Zou best kunnen.. ik vond het een verschrikkelijke vent (wou ik niet gelijk zeggen.. maargoed je kent m dus al) en hij vond mij ook een onsympatieke lulhannes (ach t komt iig van 2 kanten) maargoed hij heeft me incl een aantal fouten gewoon laten slagen (ookal vond ie mij en mn 'houding tov het examen' kut ) omdat ie vond dat ik het wel wist en kon. Maargoed, het is iig niets persoonlijks en hij kijkt dus gewoon objectief.. wat dat betreft geen slechte examinator natuurlijk.

Tafel 7 zegt me niets.. ttt had ik van een vrouw die maar heel soms examens afneemt in bussum, mevrouw bos.. bosveld, bosboom.. zoiets iig. Kon werkelijk niets goed doen bij haar (maar dat hoort volgens mij wel beetje bij een ttt.. dat extra dramatische)
    pi_45444237
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 17:36 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

me pa liep al te moppere, dat het niet nodig was maar me ma nam het voor me op en zei laat hem toch, hij wilt gewoon even laten zien dat ie kan rijde aan ze vriende etc etc dus hij mag gewoon.

kijke of ik ook de auto mee naar stage kan krijge de laatste 2 dagen
    Ja gezeur ook joh, het is toch logisch dat je nu even wil rondrijden! Na een tijdje is de lol er weer af (kan dat? ) en dan rij je alleen nog maar als het nodig is. Daarnaast is het ook belangrijk om ervaring op te doen
    'And I called your name,
      woensdag 17 januari 2007 @ 17:45:24 #96
    117895 matthendriks
    Switching reality. And back.
    pi_45444482
    Pas je wel op met die Automaat... Dat je em niet per ongeluk in z'n achteruit zet.
    Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
    pi_45444667
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 17:45 schreef matthendriks het volgende:
    Pas je wel op met die Automaat... Dat je em niet per ongeluk in z'n achteruit zet.
    Ja of dat je automatisch met je linkervoet wilt koppelen en dan vol door de voorruit vliegt.
    pi_45444863
    ja daar had ik dus geen last van, van het koppele
    gewoon je linkervoet in de hoek zette en nie meer bij nadenke, maar dat ging goed
    pi_45445094
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 17:37 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ja gezeur ook joh, het is toch logisch dat je nu even wil rondrijden! Na een tijdje is de lol er weer af (kan dat? ) en dan rij je alleen nog maar als het nodig is. Daarnaast is het ook belangrijk om ervaring op te doen
    dat sowieso. en ja natuurlijk is het nu leuk, maar als je logisch nadenkt en je echt een idioot als je voor de lol gaat rijde, maarja nu is dat leuk natuurlijk

dat sowieso, kben wel benieuwd naar hoe het is om alleen te rijden idd!
    pi_45445621
    Ben een maandje geleden geslaagd (misschien weten sommige het nog) en heb sinds vanmiddag me eigen lease-ooto`tje. Nog niet die ik besteld heb maar een 2e hands voorzolang. Toen ik afree was ik nogwel wat onzeker maar als je alleen ga rijden gaat het ineens zo stuk makkelijker.

Aanrader voor lessers: Gewoon die instructuur ergens bij een pomp afzetten en je zelf gaan lessen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')