Dankje!quote:
Dankje. Ik denk ook wel zeker dat dat stukken scheelt. Ik had toevallig ook dezelfde als mijn TTT , dus hij wist wel ongeveer waar ik op moest letten. Die dingen gingen gewoon goed, en verder geen grote fouten, dus stelde hij me bij aankomst al meteen gerust.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:18 schreef sandertjuh het volgende:
Gefeliciteerdstraks gelijk naar het gemeentehuis om hem aan te vragen, wie weet heb je vrijdag geluk!
een relaxte examinator helpt volgens mij ook al stukken.
Zelf merkte ik het verschil tussen de 1e en 2e keer duidelijk
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:06 schreef TheRuud het volgende:
Zo, ik ben terug. En ik ben geslaagd![]()
![]()
Ik ben zó opgelucht, ik verging weer bijna van de zenuwen maar de rit zelf ging echt prima! Zeer relaxede examinator en vrij makkelijke route. Mijn dag kan niet meer kapot!
Thanks en veel succes!quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:36 schreef ruudjuh31 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
ik begin om 13:00, ben echt hier aan het stuiteren van de zenuwen...
Ik ben weer helemaal niet zenuwachtig.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:36 schreef ruudjuh31 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
ik begin om 13:00, ben echt hier aan het stuiteren van de zenuwen...
dat moet je dus ook doen. je moet echt denken van oke, die 20minuten. eitjequote:Op woensdag 17 januari 2007 10:47 schreef ruudjuh31 het volgende:
thanks! Voogens mijn instructeur heb ik 75% kans om het te halen, als ik maar geduldig ben bij kruispunten en rotondes
Ik zou graag willen dat ik zijn vertrouwen in mezelf had
Als je instructeur dat zegt, dan zou je dat al heel wat vertrouwen moeten geven. Hij heeft er immers kijk op en waarschijnlijk al tig examens meegemaakt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:47 schreef ruudjuh31 het volgende:
thanks! Voogens mijn instructeur heb ik 75% kans om het te halen, als ik maar geduldig ben bij kruispunten en rotondes
Ik zou graag willen dat ik zijn vertrouwen in mezelf had
Dank je!quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:32 schreef Me_Wesley het volgende:
TheRuud, van harte gefeliciteeeerd!
Welke verrichtingen moest je doen of had je je TTT? En hoe ging je voorrijles?
gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:06 schreef TheRuud het volgende:
Zo, ik ben terug. En ik ben geslaagd![]()
![]()
Ik ben zó opgelucht, ik verging weer bijna van de zenuwen maar de rit zelf ging echt prima! Zeer relaxede examinator en vrij makkelijke route. Mijn dag kan niet meer kapot!
Succesquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:43 schreef tho_Omas het volgende:
Mijn voorrijles begint nu. Ik laat het straks wel weten.![]()
Ja jij ook nog hequote:Op woensdag 17 januari 2007 14:20 schreef Drifter__ het volgende:
Gefeliciteerd TheRuud![]()
Zo een lekker gevoel wanneer hij/zij zegt: je bent geslaagdof ik vond het prima ofzo iets
Helaas. Begon leuk, met wederom een bocht achteruit als speciale verrichting. Iets wat ze volgens mijn instructeur alleen bij mij doen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:56 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Succes
Hopelijk kunnen we je dalijk feliciteren!
dat was mij idd ook nog zo gezegd. met bochtje achteruit, als je iets ziet, gewoon helemaal stilstaan zodat de examinator denkt dat je het hebt gezienquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:43 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Helaas. Begon leuk, met wederom een bocht achteruit als speciale verrichting. Iets wat ze volgens mijn instructeur alleen bij mij doen.Naja, bochtje ging prima, stonden 3 gasten rondjes te draaien op hun fiets op het trottoir. Bocht was bijna klaar tot ze ineens de weg op schieten, ik wilde op de rem trappen, examinator was eerder. Daarna zag ik het al niet meer zitten, en ben maar wat gaan cruisen op de automatische piloot.
Oké dan! Proficiatquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:18 schreef ruudjuh31 het volgende:
Ik ben net terug! Geslaagd! voor mijn gevoel de kloterigste rit ooit, blijkbaar goed genoeg !
Proficiat!quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:18 schreef ruudjuh31 het volgende:
Ik ben net terug! Geslaagd! voor mijn gevoel de kloterigste rit ooit, blijkbaar goed genoeg !
Feliciteeeeerdquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:18 schreef ruudjuh31 het volgende:
Het maffe is, als ik in de auto zit denk ik: Fietsersquote:
Niet echt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:04 schreef Alcarin het volgende:
Gefeliciteerd ruudjuh31!!
![]()
[..]
Het maffe is, als ik in de auto zit denk ik: Fietsers![]()
En als ik op de fiets zit, denk ik: Automobilisten![]()
Vreemd he![]()
Suuperquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:15 schreef sandertjuh het volgende:
net gereden in de auto van mama:D
automaat is toch wel iets anders, maargoed dat mag de pret niet drukkenécht geweldig!
nee ondanks het weer en de druktequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:28 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
SuuperGeen moeilijke situaties of momenten meegemaakt?
Ik wil die kutpas hebben
Zou best kunnen.. ik vond het een verschrikkelijke vent (wou ik niet gelijk zeggen.. maargoed je kent m dus al) en hij vond mij ook een onsympatieke lulhannes (ach t komt iig van 2 kanten) maargoed hij heeft me incl een aantal fouten gewoon laten slagen (ookal vond ie mij en mn 'houding tov het examen' kutquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:46 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Tis mijwaart volgens mij, maar daar had ik mn TTT van!.
"De volgende straat rechts, dus de volgende straat rechts he."
Brombeer zeker, maar gaf wel nuttig advies. Met het afrijden kom ik bij tafel 7 te zitten, maar ik heb geen idee wie dat is.![]()
Ja gezeur ook joh, het is toch logisch dat je nu even wil rondrijden! Na een tijdje is de lol er weer af (kan dat?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:36 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
me pa liep al te moppere, dat het niet nodig was maar me ma nam het voor me op en zei laat hem toch, hij wilt gewoon even laten zien dat ie kan rijde aan ze vriende etc etc dus hij mag gewoon.
kijke of ik ook de auto mee naar stage kan krijge de laatste 2 dagen
Ja of dat je automatisch met je linkervoet wilt koppelen en dan vol door de voorruit vliegt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:45 schreef matthendriks het volgende:
Pas je wel op met die Automaat... Dat je em niet per ongeluk in z'n achteruit zet.
dat sowieso. en ja natuurlijk is het nu leuk, maar als je logisch nadenkt en je echt een idioot als je voor de lol gaat rijde, maarja nu is dat leuk natuurlijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:37 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja gezeur ook joh, het is toch logisch dat je nu even wil rondrijden! Na een tijdje is de lol er weer af (kan dat?) en dan rij je alleen nog maar als het nodig is. Daarnaast is het ook belangrijk om ervaring op te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |