Oké dan! Proficiatquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:18 schreef ruudjuh31 het volgende:
Ik ben net terug! Geslaagd! voor mijn gevoel de kloterigste rit ooit, blijkbaar goed genoeg !
Proficiat!quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:18 schreef ruudjuh31 het volgende:
Ik ben net terug! Geslaagd! voor mijn gevoel de kloterigste rit ooit, blijkbaar goed genoeg !
Feliciteeeeerdquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:18 schreef ruudjuh31 het volgende:
Het maffe is, als ik in de auto zit denk ik: Fietsersquote:
Niet echt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:04 schreef Alcarin het volgende:
Gefeliciteerd ruudjuh31!!
![]()
[..]
Het maffe is, als ik in de auto zit denk ik: Fietsers![]()
En als ik op de fiets zit, denk ik: Automobilisten![]()
Vreemd he![]()
Suuperquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:15 schreef sandertjuh het volgende:
net gereden in de auto van mama:D
automaat is toch wel iets anders, maargoed dat mag de pret niet drukkenécht geweldig!
nee ondanks het weer en de druktequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:28 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
SuuperGeen moeilijke situaties of momenten meegemaakt?
Ik wil die kutpas hebben
Zou best kunnen.. ik vond het een verschrikkelijke vent (wou ik niet gelijk zeggen.. maargoed je kent m dus al) en hij vond mij ook een onsympatieke lulhannes (ach t komt iig van 2 kanten) maargoed hij heeft me incl een aantal fouten gewoon laten slagen (ookal vond ie mij en mn 'houding tov het examen' kutquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:46 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Tis mijwaart volgens mij, maar daar had ik mn TTT van!.
"De volgende straat rechts, dus de volgende straat rechts he."
Brombeer zeker, maar gaf wel nuttig advies. Met het afrijden kom ik bij tafel 7 te zitten, maar ik heb geen idee wie dat is.![]()
Ja gezeur ook joh, het is toch logisch dat je nu even wil rondrijden! Na een tijdje is de lol er weer af (kan dat?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:36 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
me pa liep al te moppere, dat het niet nodig was maar me ma nam het voor me op en zei laat hem toch, hij wilt gewoon even laten zien dat ie kan rijde aan ze vriende etc etc dus hij mag gewoon.
kijke of ik ook de auto mee naar stage kan krijge de laatste 2 dagen
Ja of dat je automatisch met je linkervoet wilt koppelen en dan vol door de voorruit vliegt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:45 schreef matthendriks het volgende:
Pas je wel op met die Automaat... Dat je em niet per ongeluk in z'n achteruit zet.
dat sowieso. en ja natuurlijk is het nu leuk, maar als je logisch nadenkt en je echt een idioot als je voor de lol gaat rijde, maarja nu is dat leuk natuurlijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:37 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja gezeur ook joh, het is toch logisch dat je nu even wil rondrijden! Na een tijdje is de lol er weer af (kan dat?) en dan rij je alleen nog maar als het nodig is. Daarnaast is het ook belangrijk om ervaring op te doen
Haha, heb ik wel eens aan gedacht toen mijn instructeur wat te drinken ging halenquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:26 schreef Baan1980 het volgende:
Ben een maandje geleden geslaagd (misschien weten sommige het nog) en heb sinds vanmiddag me eigen lease-ooto`tje. Nog niet die ik besteld heb maar een 2e hands voorzolang. Toen ik afree was ik nogwel wat onzeker maar als je alleen ga rijden gaat het ineens zo stuk makkelijker.
Aanrader voor lessers: Gewoon die instructuur ergens bij een pomp afzetten en je zelf gaan lessen![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:27 schreef Xbox_360 het volgende:
LOL!!Er was net bij het oefenexamen de volgende vraag:
Waar houdt u rekening mee met deze catogorie van bestuurders?
[afbeelding]
A) Het zijn kwetsbare weggebruikers
B) Het zijn besluitvaardige weggebruikers
C) Ze maken handig misbruik van hun positie
![]()
Logisch toch? Tijdens rijles let je trouwens toch ook op je snelheid?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:17 schreef sandertjuh het volgende:
Het is trouwens echt opletten op je snelheid.
Beetje gas geven waar je 50 mag en je rijd 60-70
Gistere reed ik een stukje met me vader. Ik reed 65 maar had het niet door dus hij werd gelijk sjago van je de bekeuringe zijn voor jezelf.
Spoed? Bij de overheid? Grapje zeker?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:31 schreef Sylvana het volgende:
dan had je hem met spoed aan moeten vragen, dan hadden ze hem na 2 dagen gehad
Jahaaaa ik heb er nu al spijt van dat ik dat niet heb gedaan! Wrijf het er nog amar ff inquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:31 schreef Sylvana het volgende:
dan had je hem met spoed aan moeten vragen, dan hadden ze hem na 2 dagen gehad
nee je kunt je rijbewijs met spoed aanvragen, moet je 40 euro extra betalen en dan kun je hem de volegnde werkdag ophalenquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:37 schreef Dvons het volgende:
[..]
Spoed? Bij de overheid? Grapje zeker?
Ow, ok...is bij mij alweer 7 jaar geleden, dus ben niet meer zo op de hoogte ;-)quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee je kunt je rijbewijs met spoed aanvragen, moet je 40 euro extra betalen en dan kun je hem de volegnde werkdag ophalen
ik denk het nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:29 schreef matthendriks het volgende:
Ha. Ik ken iemand die bij de Gemeente werkt, scheelt mij weer 40 euri. Of werkt dat zo niet?
Welke bijz verrichtingen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:15 schreef Marloes het volgende:
Ik had net een blokuur.. Het rijden gaat wel goed, maar die bijzondere verrichtingen
Bah!!!
met file parkeren sta ik een meter van de stoepquote:
Hellingproef, recht achteruit, je moet gewoon een beetje geluk hebben. één verrichting goed en je bent er! En als je TTT doet heb je dus 4 kansen om 1 verrichting goed te doen (op je TTT en je examen). Op mijn TTT had ik hopeloos gefaald, op mijn examen lukte alleen keren met steken me...quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:48 schreef Marloes het volgende:
[..]
met file parkeren sta ik een meter van de stoep
met achteruit inparkeren sta ik scheef
met keren op de weg knal ik tegen de stoeprand
ja.. wat blijft er nog over
Oke, twee kansen dan! Plus nog genoeg tijd om te oefenenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:07 schreef Marloes het volgende:
Ik heb geen TTT.... moet over paar weekjes afrijden..
Welke auto gaat t worden?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:43 schreef ruudjuh31 het volgende:
ik heb vanochtend mijn rijbewijs met spoed "besteld" i
k kan m morgen om 10:00 ophalen, het kost wel wat, maar ik heb de kans een leuk autotje te kopen zaterdag, en die wil ik dan wel naar huis kunnen rijden
De meest voorkomende auto in nederland...quote:
volgens mij heeft het aangrijpingspunt meer met slijtage te maken dan met de soort brandstof.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:33 schreef Sjengdanny het volgende:
Gister mocht ik mijn moeder haar auto uit het parkeervak rijden. Dat is dus echt een gróót verschil met de koppeling van een diesel, Er kwam maar geen eind aan, zo hoog moet je die op laten komen voordat je kan wegrijden
![]()
Dat wordt dus op een afgelegen terrein oefenen als ik m'n rijbewijs heb!
Wel gassen, schakelen en sturen, maar niet remmen? Vreemde combinatiequote:Op donderdag 18 januari 2007 20:58 schreef truStie het volgende:
Vanmiddag me eerste rijles gehad, voor het eerst achter het stuur van een auto met draaiende motor gezetenVond het wel grappig
Hoefde gelukkig nog niet op het remmen te letten, alleen gassen/schakelen/sturen.. Vond het wel geslaagt
Kijk al uit naar de volgende les
Wat je zegt klopt, maar er is wel degelijk verschil tussen de 'lengte' van de ene koppeling en de andere.. het is niet zo dat alle diesels een koppeling hebben die je maar 5 cm in hoeft te trappen.. maar ze zijn er zeker (daarmee bedoel ik dat het verschil tussen ontkoppeld en volledig gekoppeld maar 5cm is, het pedaal is misschien wel wat 'langer', maar dan voel je gewoon dat je m onbelast intrapt zegmaar) busjes hebben dat vaak (h200 was het volgens mij, peugeot 307 & partner ook best wel, landrover freelander ook.. allemaal diesels iig) maar er zijn ook diesels met een koppeling zoals in volgens mij alle benzine autos zit, meer rond een cm of 10.. benzine autos met zo'n korte koppeling heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:09 schreef gias het volgende:
[..]
volgens mij heeft het aangrijpingspunt meer met slijtage te maken dan met de soort brandstof.
wel ben je bij een benzine auto wat gas nodig bij het wegrijden en bij een diesel auto vaak niet, of minder.
Inderdaad wel beetje vreemd, ik heb schakelen pas geleerd nadat ik kon sturen/remmen/gasgevenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:58 schreef truStie het volgende:
Vanmiddag me eerste rijles gehad, voor het eerst achter het stuur van een auto met draaiende motor gezetenVond het wel grappig
Hoefde gelukkig nog niet op het remmen te letten, alleen gassen/schakelen/sturen.. Vond het wel geslaagt
Kijk al uit naar de volgende les
Ach, een Golf GTI is leuk, hoor. Zolang hij maar mooi origineel blijft, het moet natuurlijk wel een auto blijven. Wat je tegenwoordig allemaal ziet rijden, het ziet er echt niet uit.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:59 schreef ruudjuh31 het volgende:
[..]
De meest voorkomende auto in nederland...
Een Golf 3, weliswaar een GTI' 'tje, uit 93 met 139000 km erop
Mijn zwager is een eerste monteur bij Volkswagen, de auto is van een collega van hem
ik hoop trouwens dat dit schurftweer geen invloed heeft op mijn rijbewijs, dat plotseling hij NIET morgen klaar zou zijn![]()
Succes!quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:23 schreef Skaai het volgende:
Ik mag morgenochtend afrijden![]()
Ben nog niet zenuwachtig, maar ga nu wel m'n nest in, straks zit ik te pitten achter het stuur
Succes hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:23 schreef Skaai het volgende:
Ben nog niet zenuwachtig, maar ga nu wel m'n nest in, straks zit ik te pitten achter het stuur
succes morgen/vandaagquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:23 schreef Skaai het volgende:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:08 schreef bojaaper het volgende:
Woehoe ik heb het ook net gehaald! Geen fouten
Gefeliciteerd! Goede tijd om te rijden he, zo rond 9/10 uur.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:59 schreef pkeijsers het volgende:
yes, heb ik dat ook weer gehad![]()
(bijna) foutloze rit, stond alleen een stoplicht dat besloot om er mee op te houden waar een paar auto's van rechts maar niet aan wilden rijden, toen maar zelf initatief getoond![]()
nu op naar het gemeentehuis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |