abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45446396
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:26 schreef Baan1980 het volgende:
Ben een maandje geleden geslaagd (misschien weten sommige het nog) en heb sinds vanmiddag me eigen lease-ooto`tje. Nog niet die ik besteld heb maar een 2e hands voorzolang. Toen ik afree was ik nogwel wat onzeker maar als je alleen ga rijden gaat het ineens zo stuk makkelijker.

Aanrader voor lessers: Gewoon die instructuur ergens bij een pomp afzetten en je zelf gaan lessen
Haha, heb ik wel eens aan gedacht toen mijn instructeur wat te drinken ging halen
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_45451871
LOL!! Er was net bij het oefenexamen de volgende vraag:

Waar houdt u rekening mee met deze catogorie van bestuurders?

A) Het zijn kwetsbare weggebruikers
B) Het zijn besluitvaardige weggebruikers
C) Ze maken handig misbruik van hun positie

pi_45452274
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:27 schreef Xbox_360 het volgende:
LOL!! Er was net bij het oefenexamen de volgende vraag:

Waar houdt u rekening mee met deze catogorie van bestuurders?

[afbeelding]

A) Het zijn kwetsbare weggebruikers
B) Het zijn besluitvaardige weggebruikers
C) Ze maken handig misbruik van hun positie

pi_45452481
Dat slaat echt alles
'And I called your name,
pi_45452655
idd wat een vraag

kheb net lekker rondgerede met papa eerst, daarna een vriend die net 3 maande ze rijbewijs heeft en daarna met me vriendin nog. Daarna alleen naar huis. Echt géweldig, je krijgt er maar geen genoeg van

morgen voor traine de auto maar is afpersen
pi_45463354
Het is trouwens echt opletten op je snelheid.
Beetje gas geven waar je 50 mag en je rijd 60-70

Gistere reed ik een stukje met me vader. Ik reed 65 maar had het niet door dus hij werd gelijk sjago van je de bekeuringe zijn voor jezelf.

vanochtend lekker droog naar stage gerede, wat een tyfus weer zeg
pi_45464913
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 10:17 schreef sandertjuh het volgende:
Het is trouwens echt opletten op je snelheid.
Beetje gas geven waar je 50 mag en je rijd 60-70

Gistere reed ik een stukje met me vader. Ik reed 65 maar had het niet door dus hij werd gelijk sjago van je de bekeuringe zijn voor jezelf.
Logisch toch? Tijdens rijles let je trouwens toch ook op je snelheid?
Dit is wel een geweldige tijd om voor het eerst te mogen rijden zeg, storm, regen...
Ik wil niet fietsen!!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_45465094
Jaa ik had me ma zover gekrege aangezien ik gistere echt compleet nat was geregend van een stukje van nog net 10 minuten fietsen.

maareh ja met lesse heb je iemand naast je die het anders zegt, nu niet. Dus moet je zelf wat meer kijken idd. Maargoed ik woon in een dorp waar ze sowieso niet aan flitsen doen. Naja dorp, ik woon aan in de randstad.

beetje doorrijden kan ook geen kwaad
pi_45465311
Tering, IK WIL IK WIL

Zouden ze hem nu al hebben? Na 2 dagen?
'And I called your name,
pi_45465366
dan had je hem met spoed aan moeten vragen, dan hadden ze hem na 2 dagen gehad
pi_45465554
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:31 schreef Sylvana het volgende:
Spoed? Bij de overheid? Grapje zeker?
pi_45465673
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:31 schreef Sylvana het volgende:
Jahaaaa ik heb er nu al spijt van dat ik dat niet heb gedaan! Wrijf het er nog amar ff in
'And I called your name,
pi_45466262
Me_wesley, morgen even bellen aan het einde van de dag.

Ik had hem vrijdagochtend aangevraagd en woensdag was ie er al. Dat zijn dus 4 volle werkdagen om het zo te noemen. Als het rustig is weet je het maar nooit en wie niet waagt wie niet wint

Ik ga zo even me lunch halen, weer ff stukje rijden al vind ik die wind niet heel erg leuk
pi_45466419
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:37 schreef Dvons het volgende:

[..]

Spoed? Bij de overheid? Grapje zeker?
nee je kunt je rijbewijs met spoed aanvragen, moet je 40 euro extra betalen en dan kun je hem de volegnde werkdag ophalen
pi_45466712
vanochtend met dit heerlijke weer gereden 1 voordeel, weinig fietsers

voor de rest ging het erg relaxt.
you and I ain't done Zeke!
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:15:07 #116
57434 Marloes
Digital Love
pi_45466833
Ik had net een blokuur.. Het rijden gaat wel goed, maar die bijzondere verrichtingen
Bah!!!
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_45467053
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:01 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nee je kunt je rijbewijs met spoed aanvragen, moet je 40 euro extra betalen en dan kun je hem de volegnde werkdag ophalen
Ow, ok...is bij mij alweer 7 jaar geleden, dus ben niet meer zo op de hoogte ;-)
  donderdag 18 januari 2007 @ 13:29:21 #118
117895 matthendriks
Switching reality. And back.
pi_45469261
Ha. Ik ken iemand die bij de Gemeente werkt, scheelt mij weer 40 euri. Of werkt dat zo niet?
Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
pi_45469434
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 13:29 schreef matthendriks het volgende:
Ha. Ik ken iemand die bij de Gemeente werkt, scheelt mij weer 40 euri. Of werkt dat zo niet?
ik denk het niet
pi_45471749
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:15 schreef Marloes het volgende:
Ik had net een blokuur.. Het rijden gaat wel goed, maar die bijzondere verrichtingen
Bah!!!
Welke bijz verrichtingen?
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  donderdag 18 januari 2007 @ 15:43:06 #121
15263 ruudjuh31
trots op z'n dochtertje!!
pi_45474429
ik heb vanochtend mijn rijbewijs met spoed "besteld" i
k kan m morgen om 10:00 ophalen, het kost wel wat, maar ik heb de kans een leuk autotje te kopen zaterdag, en die wil ik dan wel naar huis kunnen rijden
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing. - Murphy's Law
  donderdag 18 januari 2007 @ 15:48:57 #122
57434 Marloes
Digital Love
pi_45474659
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 14:36 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Welke bijz verrichtingen?
met file parkeren sta ik een meter van de stoep
met achteruit inparkeren sta ik scheef
met keren op de weg knal ik tegen de stoeprand

ja.. wat blijft er nog over
The more that I appear.
pi_45474746
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:48 schreef Marloes het volgende:

[..]

met file parkeren sta ik een meter van de stoep
met achteruit inparkeren sta ik scheef
met keren op de weg knal ik tegen de stoeprand

ja.. wat blijft er nog over
Hellingproef, recht achteruit, je moet gewoon een beetje geluk hebben. één verrichting goed en je bent er! En als je TTT doet heb je dus 4 kansen om 1 verrichting goed te doen (op je TTT en je examen). Op mijn TTT had ik hopeloos gefaald, op mijn examen lukte alleen keren met steken me...
'And I called your name,
  donderdag 18 januari 2007 @ 16:07:16 #124
57434 Marloes
Digital Love
pi_45475430
Ik heb geen TTT.... moet over paar weekjes afrijden..
The more that I appear.
  donderdag 18 januari 2007 @ 16:33:47 #125
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_45476573
Gister mocht ik mijn moeder haar auto uit het parkeervak rijden. Dat is dus echt een gróót verschil met de koppeling van een diesel , Er kwam maar geen eind aan, zo hoog moet je die op laten komen voordat je kan wegrijden

Dat wordt dus op een afgelegen terrein oefenen als ik m'n rijbewijs heb!
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_45477149
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 16:07 schreef Marloes het volgende:
Ik heb geen TTT.... moet over paar weekjes afrijden..
Oke, twee kansen dan! Plus nog genoeg tijd om te oefenen
Daarbij, zolang je maar goed kijkt, maakt het niet uit als je een beetje scheef staat.
'And I called your name,
pi_45479108
hehe, weer eens wat anders om met dit windje te lessen (naja, niet déze wind, maar die van een paar uur geleden.. ). Van mij mag het morgen ook wel zo zijn, bijna geen fietsers gezien (op de vrouw na die besloot om toch maar af te stappen, midden op de weg en twee meter voor me... )
pi_45482013
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:43 schreef ruudjuh31 het volgende:
ik heb vanochtend mijn rijbewijs met spoed "besteld" i
k kan m morgen om 10:00 ophalen, het kost wel wat, maar ik heb de kans een leuk autotje te kopen zaterdag, en die wil ik dan wel naar huis kunnen rijden
Welke auto gaat t worden?
  donderdag 18 januari 2007 @ 18:59:33 #129
15263 ruudjuh31
pi_45482538
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 18:47 schreef Rick_Dokkum het volgende:

[..]

Welke auto gaat t worden?
De meest voorkomende auto in nederland...
Een Golf 3, weliswaar een GTI' 'tje, uit 93 met 139000 km erop
Mijn zwager is een eerste monteur bij Volkswagen, de auto is van een collega van hem

ik hoop trouwens dat dit schurftweer geen invloed heeft op mijn rijbewijs, dat plotseling hij NIET morgen klaar zou zijn
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing. - Murphy's Law
pi_45485551
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 16:33 schreef Sjengdanny het volgende:
Gister mocht ik mijn moeder haar auto uit het parkeervak rijden. Dat is dus echt een gróót verschil met de koppeling van een diesel , Er kwam maar geen eind aan, zo hoog moet je die op laten komen voordat je kan wegrijden

Dat wordt dus op een afgelegen terrein oefenen als ik m'n rijbewijs heb!
volgens mij heeft het aangrijpingspunt meer met slijtage te maken dan met de soort brandstof.
wel ben je bij een benzine auto wat gas nodig bij het wegrijden en bij een diesel auto vaak niet, of minder.
pi_45487612
Vanmiddag me eerste rijles gehad, voor het eerst achter het stuur van een auto met draaiende motor gezeten Vond het wel grappig Hoefde gelukkig nog niet op het remmen te letten, alleen gassen/schakelen/sturen.. Vond het wel geslaagt Kijk al uit naar de volgende les
pi_45489338
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:58 schreef truStie het volgende:
Vanmiddag me eerste rijles gehad, voor het eerst achter het stuur van een auto met draaiende motor gezeten Vond het wel grappig Hoefde gelukkig nog niet op het remmen te letten, alleen gassen/schakelen/sturen.. Vond het wel geslaagt Kijk al uit naar de volgende les
Wel gassen, schakelen en sturen, maar niet remmen? Vreemde combinatie
Ik moest gewoon alles de eerste les doen, ging na een uur rijden ook gewoon de snelweg op. Ik vind het ook maar vreemd dat heel veel mensen eerst bijvoorbeeld alleen mogen sturen en daarna het opbouwen. Zo moeilijk is het niet toch?
pi_45490640
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:09 schreef gias het volgende:

[..]

volgens mij heeft het aangrijpingspunt meer met slijtage te maken dan met de soort brandstof.
wel ben je bij een benzine auto wat gas nodig bij het wegrijden en bij een diesel auto vaak niet, of minder.
Wat je zegt klopt, maar er is wel degelijk verschil tussen de 'lengte' van de ene koppeling en de andere.. het is niet zo dat alle diesels een koppeling hebben die je maar 5 cm in hoeft te trappen.. maar ze zijn er zeker (daarmee bedoel ik dat het verschil tussen ontkoppeld en volledig gekoppeld maar 5cm is, het pedaal is misschien wel wat 'langer', maar dan voel je gewoon dat je m onbelast intrapt zegmaar) busjes hebben dat vaak (h200 was het volgens mij, peugeot 307 & partner ook best wel, landrover freelander ook.. allemaal diesels iig) maar er zijn ook diesels met een koppeling zoals in volgens mij alle benzine autos zit, meer rond een cm of 10.. benzine autos met zo'n korte koppeling heb ik nog nooit meegemaakt.

het verschilt zeker, zeker net na je rijles, omdat je eigenlijk maar 1 beweging hebt aangeleerd.. en als het dan net ff anders moet is dat even wennen.. voor mijn gevoel moet je met zo'n kort pedaaltje meer gas bijgeven

(beer, les je toevallig bij rvi?)
pi_45491627
sowieso sla je met benzine veel sneller af. Ik heb tussendoor 2x in een 206 gereden (1.4) en sloeg 2x achter elkaar af omdat ik de te koppeling te ver of te snel omhoog liet komen, zonder gas bij te geven. Nu geef ik gewoon gas en laat ik de koppeling komen, werkt perfect. Alleen hellingproef enzo zijn wel wat moeilijker dan, met diesel kan dat op je koppeling, met benzine echt niet alleen op de koppeling
pi_45491700
maarja wij hebbe een automaatje en ik vind het echt geweldig, voor alles een extra rondje om.
ik rij ook héél anders dan met lessen.

en waar ik echt op moet letten is me snelheid. Hier in de straat hebben we 3 drempels, tussne de drempels lekker gas geven en ik zit zo op de 50-55 om weer lekker in de ankers te gaan voor de drempel, dat soort dinge

als ik dat met lessen had gedaan had ik zo een paar bonke te pakke van me rij instructeur
én op 1 of andere manier word je een stuk zelfverzekerder als je alleen rijd. heel raar
pi_45492734
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:58 schreef truStie het volgende:
Inderdaad wel beetje vreemd, ik heb schakelen pas geleerd nadat ik kon sturen/remmen/gasgeven Maarja er zal wel een reden voor zijn...

Morgen hopelijk mijn rijbewijs ophalen, gaan jullie een beetje duimen voor me?

Ik zelf ga duimen voor pkeijsers en Skaai, succes morgenochtend!
'And I called your name,
pi_45492995
jaa zal ik doen, dat wachten is slopend man!
voor de mensen die morgen moeten: succes en laat het ons weten

mijn 1e les moest ik alles zelf en mezelf naar huis rijden
pi_45493194
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 18:59 schreef ruudjuh31 het volgende:

[..]

De meest voorkomende auto in nederland...
Een Golf 3, weliswaar een GTI' 'tje, uit 93 met 139000 km erop
Mijn zwager is een eerste monteur bij Volkswagen, de auto is van een collega van hem

ik hoop trouwens dat dit schurftweer geen invloed heeft op mijn rijbewijs, dat plotseling hij NIET morgen klaar zou zijn
Ach, een Golf GTI is leuk, hoor. Zolang hij maar mooi origineel blijft, het moet natuurlijk wel een auto blijven. Wat je tegenwoordig allemaal ziet rijden, het ziet er echt niet uit.

Ik ben zelf helemaal gek van de Golf Type 1. Die zijn vaak mooi origineel gebleven en die hebben gewoon iets speciaals, weet niet wat het is.
  † In Memoriam † donderdag 18 januari 2007 @ 23:23:30 #139
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_45493408
Ik mag morgenochtend afrijden
Ben nog niet zenuwachtig, maar ga nu wel m'n nest in, straks zit ik te pitten achter het stuur
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_45493521
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:23 schreef Skaai het volgende:
Ben nog niet zenuwachtig, maar ga nu wel m'n nest in, straks zit ik te pitten achter het stuur
Succes!
  donderdag 18 januari 2007 @ 23:57:15 #141
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_45494446
quote:
Succes hoor
Hendig sjiek!
Vuilak!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 00:35:20 #142
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_45495243
quote:
succes morgen/vandaag

heb mijn rijbewijs nu alweer 1jaar. en 2dagen
zero schade.. zero boetes... dus gaat goed. al verwacht ik dit jaar toch ietsie meer te krijgen (boetes dan.. schade hopelijk niet)
1300/1400km per week om @ werk tekomen
morgen/vandaag me Audi A3 1.9TDI 81kw (zwart metallic) ophalen..
nieuwe distributieriem etc d'r onderhangen. en rije maar
pi_45496007
Devilnl, leuk weer eens wat van je te horen hier enneee plaats eens een fototje hier van je auto!

Ik heb vandaag zo'n 200 km gereden, met dit weer . Voornamelijk snelweg. Wel raar hoor, zag bijna niks, werd zowat naar de andere rijstrook geblazen door de wind.. Maargoed wel coole ervaring!!

En vanmiddag moet mijn vriendinnetje afrijden, om twee uur.. Ze heeft wel 'n account op Fok! maar die is vrij inactief. Dus bij deze: succes moppie! Drie keer is scheepsrecht!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 08:31:25 #144
15263 ruudjuh31
pi_45498079
Succes Iedereen vandaag! Ik ga straks langs het gemeentehuis, kijken of mijn rijbewijs al klaar is...

@Rick_Dokkum: Ik ben het helemaal met je eens, de auto in kwestie ziet er zo uit
, dus netjes als zeg ik het zelf, maar ik ga pas morgen "live" kijken
pi_45498279
nog een paar uurtjes en dan heb ik ook eindelijk mijn auto
hoef ik mijn ouders niet meer lastig te vallen met hun auto te lenen
  vrijdag 19 januari 2007 @ 09:03:24 #146
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_45498419
ga hem vandaag ophalen.. not sure hoelaat yet.. zometeen eerst naar de bank voor limiet verhoging.... :/
maar dan zal ik er z.s.m. een foto van maken Zonnestraaltje
En die ziet er zeker nog gaaf uit Ruudjuh31!
een golf zonder boos kijkers. da's lang geleden!. haha
pi_45500634
yes, heb ik dat ook weer gehad
(bijna) foutloze rit, stond alleen een stoplicht dat besloot om er mee op te houden waar een paar auto's van rechts maar niet aan wilden rijden, toen maar zelf initatief getoond
nu op naar het gemeentehuis
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:08:41 #148
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_45500848
Woehoe ik heb het ook net gehaald! Geen fouten . Alleen op de weg naar huis (ik zat op de passagiersstoel) drukte ik per ongeluk het gaspedaal van de instructeur in toen ik me uitrekte
Het ZOU moeten werken hoor...
pi_45500875
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:08 schreef bojaaper het volgende:
Woehoe ik heb het ook net gehaald! Geen fouten
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:59 schreef pkeijsers het volgende:
yes, heb ik dat ook weer gehad
(bijna) foutloze rit, stond alleen een stoplicht dat besloot om er mee op te houden waar een paar auto's van rechts maar niet aan wilden rijden, toen maar zelf initatief getoond
nu op naar het gemeentehuis
Gefeliciteerd! Goede tijd om te rijden he, zo rond 9/10 uur.
pi_45500963
Ik kan maandag
Gefeliciteerd iedereen.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:15:14 #151
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_45500993
quote:
Woehoe ik heb het ook net gehaald! Geen fouten . Alleen op de weg naar huis (ik zat op de passagiersstoel) drukte ik per ongeluk het gaspedaal van de instructeur in toen ik me uitrekte
Gefeli!
en wat zei de instructeur toen?
pi_45501005
wish me luck, straks de tussentijdse toets. begin nu zenuwachtig te worden, dus mijn geblaat van: ik vertel het niemand hou ik al niet meer vol. helaas kan ik alleen niet direct doorgeven of ik het heb gehaald. moet daarna meteen door naar center parcs. dus na het weekeind krijgen jullie het wel te horen.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_45501038
Ik heb hem zojuist gehaald!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Echt heerlijk rustig op de weg was het, en de rit ging perfect! Toen we terugkwamen bij het CBR was ik heel zeker van mijzelf, maar hij kwam wel heel verdacht kijkend terug bij de tafel, het was net of er uit zo komen dat ik niet geslaagd was, maar toch!!

Hij had toen nog een opmerking over een situatie bij verkeerslichten, je had een rechtdoorgaande strook en een strook voor rechstaf. Ik zat op de strook voor rechtsaf, en het was redelijk druk op de rechtdoorgaande stroken. Goed opletten of er dus mensen van rechtdoor nog rechtsaf wilden, en dat gebeurde met een vrachtwagen, waar ik al redelijk ver naast zat.

Hij had als opmerking dat ik hem beter voor had kunnen laten gaan, i.v.m. dode hoek. Was ik het mee eens, maar ik maakte de opmerking dat er een blokmarkering tussen zat, en dat dus als bijzondere manouvre gezien wordt. Hij zo van: oh? Mijn instructeur kwam toen ook binnenlopen en bevestigde het. En toch was hij nog niet helemaal overtuigd.

Nouja, het kan mij een worst wezen, ik heb hem gehaald, de rit ging goed en ik kan hem volgende week ophalen!!

YESSS!

(Het examen was trouwens in Groningen, 09.50, en het was mijn tweede poging)
pi_45501087
Gefeliciteerd bojaaper, Foxhunter en pkeijsers!
Succes gothic-blackie, doe lekker rustig aan je ding en focus je vooral op die verrichtingen! En have fun in CP
quote:
Alleen op de weg naar huis (ik zat op de passagiersstoel) drukte ik per ongeluk het gaspedaal van de instructeur in toen ik me uitrekte
Ja, op de terugweg zat ik met mijn voet onder zijn koppelingspedaal
'And I called your name,
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:24:18 #155
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_45501254
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:15 schreef Devilnl het volgende:

[..]

Gefeli!
en wat zei de instructeur toen?
Die kon er gelukkig ook wel om lachen . Gelukkig moest ik om 9 uur, alle fietsers waren ongeveer wel weg rond die tijd, en de snelweg was ook een stuk rustiger. De les voor mn examen bakte ik er he-le-maal niks van!
pi_45501292
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:24 schreef bojaaper het volgende:

[..]

De les voor mn examen bakte ik er he-le-maal niks van!
Dat is echt standaard volgens mij Snap er niks van!
'And I called your name,
pi_45501415
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:24 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Die kon er gelukkig ook wel om lachen . Gelukkig moest ik om 9 uur, alle fietsers waren ongeveer wel weg rond die tijd, en de snelweg was ook een stuk rustiger. De les voor mn examen bakte ik er he-le-maal niks van!
Dat had ik nou ook, het ging ervoor niet zo supergoed

Het vorig examen was het noujuist andersom, de les ervoor ging perfect, maar het examen niet zo. Jij ook gefeliciteerd hé!
pi_45501583
gefeliciteerd allemaal
jaa het lijkt wel een rage, bijna iedereen verneukt de les voor ze examen om vervolgens foutloos te slagen
  † In Memoriam † vrijdag 19 januari 2007 @ 11:47:02 #159
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_45501909
Ik ben gezakt . Dat terwijl juist de les voor het examen foutloos ging . Dat gaat dus niet voor iedereen op .
Moet eerder terugschakelen en rustiger rijden in scherpe bochten (die pokke slingerroute in Hilversum weer he! ) Verder vond hij wel dat ik heel netjes keek overal, eventuele kleine foutjes netjes en rustig op had gelost en mijn bijzondere verrichtingen gingen ook netjes.
Ik moet wel beter laten zien dat ik kijk, op een grote overzichtelijke weg want hij had niet het idee dat ik goed om me heen keek. Anyway, ik ga het de volgende keer gewoon weer proberen!
M'n instructeur zei trouwens dat ik het niet had getroffen met examinator, hij zei dat ik een erg strenge vent had en zelf had verwacht dat ik het wel zou halen. Maar er spelen zoveel zenuwen mee, mijn benen hebben de hele rit getrild en ik voelde m'n hart constant in m'n keel kloppen .

De rest die is geslaagd overigens gefeliciteerd, geeft me een extra schop dat ik het de volgende keer wel beter ga doen .
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_45502160
Klote Skaai
Hopen dat je snel nog een keer kan, want als je volgens je instructeur het niveau hebt om te slagen, hebben al die extra lessen ook geen nut!

Succes iig
'And I called your name,
pi_45502192
zonde man.
Soort van beter vooruitkijken en eerder handelen.

Volgende keer gaat het je zeker lukken!
pi_45502208
geleficiteerd FoxHunter en bojaaper

jammer Skaai, volgende keer beter!

kom ik net bij het gemeentehuis, moest ik per se een kleurenfoto hebben terwijl dat ding gewoon zwart/wit op het pasje komt... naja, drogist was gewoon aan de andere kant van de weg dus daar maar ff langsgegaan, wel weer 8 euro lichter, voor 4 foto's..
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:47 schreef Skaai het volgende:
Ik ben gezakt . Dat terwijl juist de les voor het examen foutloos ging . Dat gaat dus niet voor iedereen op .
ben ik wéér verschillend, les gisteren ging op de eerste 10 minuten na hartstikke goed, stukje voor het examen ook, net zoals het examen zelf
had overigens een andere examinator dan op het blaadje op het prikbord stond, bij degene die ik eigenlijk zou hebben waren gisteren wat dakpannen weggewaaid.. examinator die ik nu had was ook zeer relaxt, heeft de hele tijd met m'n instructeur geluld over wie er allemaal weg was bij het cbr, rijscholen van anderen enz
pi_45503995
ik heb net mijn auto opgehaalt
pi_45504129
En Me_Wesley heb je je rijbewijs kunnen ophalen ?
Ik ga zo rond 14.30u langs, ze gaan 15.00 dicht hier

Geslaagden gefeliciteerd!
Niet-geslaagden : volgende keer beter
pi_45504217
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:04 schreef Drifter__ het volgende:
En Me_Wesley heb je je rijbewijs kunnen ophalen ?
Ze zijn dicht in de middag (klotedorp) dus kan nu niet bellen Ik ga zo eerst voor mijn sollicitatiegesprek naar karwei, daarna bel ik, en als ze hem hebben fiets( ) ik gelijk even langs
Succes he
'And I called your name,
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:55:27 #166
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_45505498
JAmmer Skaai, better luck next time...
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 14:14:19 #167
57434 Marloes
Digital Love
pi_45505718
Iedereen gefeliciteerd!
En idd jammer Skaai.. M'n instructrice zei gister ook tegen mij dat ik duidelijker moet laten zien dat ik kijk (ja moet ik dan overdreven met m'n hoofd gaan bewegen blijkbaar wel )

Wat ik me trouwens afvroeg.. Kan het zijn dat je tijdens je examen én moet file parkeren én achteruit in een vlak moet parkeren? (want dan ben ik dus de de lul)
The more that I appear.
pi_45505777
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 14:14 schreef Marloes het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg.. Kan het zijn dat je tijdens je examen én moet file parkeren én achteruit in een vlak moet parkeren? (want dan ben ik dus de de lul)
Ja, dat kan best, maar het zal niet snel gebeuren. Ik moest vanmorgen keren op de weg (ging goed), en achteruit inparkeren. Dat laatste ging niet helemaal goed, ik raakte de stoep met de banden. Hij zei "oh, iets te optimistisch" en we gingen weer verder.

Zolang je maar laat zien dat je goed om je heen kijkt bij het uitvoeren van deze bijzondere verichtingen maakt het in princiepe niks uit hoe goed of slecht je het doet. Zolang je maar geen paaltjes, voetgangers, enzo raakt
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:04:18 #169
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_45506269
Ik moest file parkeren en straatje keren in 3x. Ging alletwee goed, hoewel ik tijdens het lessen echt problemen had met het file parkeren.
pi_45506282
ttt gehaald vertel na het weekeind wel hoe en wat
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:19:41 #171
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_45506797
quote:
Moet eerder terugschakelen en rustiger rijden in scherpe bochten (die pokke slingerroute in Hilversum weer he! ) Verder vond hij wel dat ik heel netjes keek overal, eventuele kleine foutjes netjes en rustig op had gelost en mijn bijzondere verrichtingen gingen ook netjes.
Ik moet wel beter laten zien dat ik kijk, op een grote overzichtelijke weg want hij had niet het idee dat ik goed om me heen keek. Anyway, ik ga het de volgende keer gewoon weer proberen!
M'n instructeur zei trouwens dat ik het niet had getroffen met examinator, hij zei dat ik een erg strenge vent had en zelf had verwacht dat ik het wel zou halen. Maar er spelen zoveel zenuwen mee, mijn benen hebben de hele rit getrild en ik voelde m'n hart constant in m'n keel kloppen .

De rest die is geslaagd overigens gefeliciteerd, geeft me een extra schop dat ik het de volgende keer wel beter ga doen .
Ah, zonde. Mijn instructeur heeft me ook al gewaarschuwd dat ik een strenge examinator krijg, deze had ik ook voor de TTT Nu maar hopen dat die een beetje goede zin heeft
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_45507348
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:07 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ze zijn dicht in de middag (klotedorp) dus kan nu niet bellen Ik ga zo eerst voor mijn sollicitatiegesprek naar karwei, daarna bel ik, en als ze hem hebben fiets( ) ik gelijk even langs
Succes he
Ik heb hem!!
Moest wel ff liegen tegen die ambtenaar. Hij vroeg wanneer ik hem had aangevraagd. Ik zo van vorige week!
Toen pas ging ie ff zoeken

Ik ga rijden! Doeeei
pi_45507367
quote:

Welke had je? Mijwaart toevallig?
pi_45507919
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:37 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Ik heb hem!!
Moest wel ff liegen tegen die ambtenaar. Hij vroeg wanneer ik hem had aangevraagd. Ik zo van vorige week!
Toen pas ging ie ff zoeken

Ik ga rijden! Doeeei
jaa ik zei ook dat ik hem donderdag had aangevraagd en ze ging gelijk kijke zo had ik hem 2 dagen eerder ;D
pi_45508162
gothic-blackie gefeli!

Zo dit was ff een mooie vrijdagmiddag! Eerst sollicitatie gesprek voor een fulltime baan bij karwei, en na 10 minuten was ik al aangenomen
Daarna gemeentehuis gebeld, en ze hadden mijn pasje al (dinsdagmiddag aangevraagd zonder spoed ) Dus gelijk opgehaald.
Nu is er alleen geen auto, want die heeft mijn pa. Van het weekend heerlijk rijden, heb er zin in!

[ Bericht 8% gewijzigd door Me_Wesley op 19-01-2007 16:16:13 ]
'And I called your name,
pi_45508794
pi_45508969
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:27 schreef Crazykill het volgende:
[afbeelding]
Die heb ik op mijn theorieexamen gehad!
'And I called your name,
pi_45509320
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:33 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Die heb ik op mijn theorieexamen gehad!
Ik ook.

Mijn vriendinnetje is gezakt ze had volgens der examinator niet genoeg 'overzicht', terwijl zowel zij zelf als haar instructeur, die mee was geweest tijdens het afrijden, dachten dat ze 't wel gehaald had.
pi_45509621
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:45 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Ik ook.

Mijn vriendinnetje is gezakt ze had volgens der examinator niet genoeg 'overzicht', terwijl zowel zij zelf als haar instructeur, die mee was geweest tijdens het afrijden, dachten dat ze 't wel gehaald had.
Balen Zeker om zo'n vage kutreden waar je helemaal niks mee kan.
'And I called your name,
pi_45510194
Geslaagden (veel vandaag!) gefeliciteerd!!
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:04 schreef gothic-blackie het volgende:
ttt gehaald vertel na het weekeind wel hoe en wat
Hoe 'haal' je een TTT? Het is toch gewoon bedoeld als evaluatie-iets, niet als beoordeling?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_45510379
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:13 schreef Alcarin het volgende:
Geslaagden (veel vandaag!) gefeliciteerd!!
[..]

Hoe 'haal' je een TTT? Het is toch gewoon bedoeld als evaluatie-iets, niet als beoordeling?
Ik denk dat ze bedoeld dat ze de bijzondere verrichten goed heeft doorstaan, zodat ze daar vrijstelling voor heeft.
pi_45511329
Net flink stuk gereden. Aahhhhh heerlijk zeg!
Voor de grap wou ik ff met links remmen, zo rem ik ook op mijn pc-stuurtje, nouuu dat ga ik nooit meer doen !
pi_45511968
jaa tis echt geweldig k stap over een uurtje ook in de auto weer
gaan met 10 man naar de mac met 2 auto's.

alleen dit is pas rond een uurtje of 9. nu ga ik ff wat langs mensen en wat rondrijden want ik vind het echt nog geweldig dan naar de mac.

dan moet ik iemand afzetten bij het station en dan weer naar huis. Mooi cdtje gebrand voor onderweg en het kan niet meer stuk

kzit gewoon te wachten tot het 7 uur is zodat ik in de auto kan stappe
pi_45512093
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:17 schreef sandertjuh het volgende:
jaa tis echt geweldig k stap over een uurtje ook in de auto weer
gaan met 10 man naar de mac met 2 auto's.

alleen dit is pas rond een uurtje of 9. nu ga ik ff wat langs mensen en wat rondrijden want ik vind het echt nog geweldig dan naar de mac.

dan moet ik iemand afzetten bij het station en dan weer naar huis. Mooi cdtje gebrand voor onderweg en het kan niet meer stuk

kzit gewoon te wachten tot het 7 uur is zodat ik in de auto kan stappe
Hahaha prachtig, ik heb van de week een cdmapje voor 24 cd's volgebrand voor in de auto! Explosive Cartuning, Sensation, Muse, Meatloaf (voor als de stoel plat gaat, hehe), etc etc. Vanavond eerst met mijn pa rijden, en als dat dan goedgaat morgen lekker alleen!
Heeeerlijk
'And I called your name,
pi_45512168
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:22 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Hahaha prachtig, ik heb van de week een cdmapje voor 24 cd's volgebrand voor in de auto! Explosive Cartuning, Sensation, Muse, Meatloaf (voor als de stoel plat gaat, hehe), etc etc. Vanavond eerst met mijn pa rijden, en als dat dan goedgaat morgen lekker alleen!
Heeeerlijk
idd dat moest ik ook wel eerst. Maar me pa vond het goed en men ma vond het al heel snel goed.
vanavond lekkr rijden, morgen uit naar voetbal en zondag mag ik de mini cooper s van me oom rijden ( helaas een leaseauto en aangezien ik geen direct familielid ben mag ik er niet alleen rijden en moet hij ernaast zitten ) maar dat mag de pret nie drukken.

het is gewoon iets waar je de hele dag naar uitkijkt om gék van te worden

en dat alleen rijden bevalt me perfect niemand die op of aanmerkinge heeft!
als je met pa gaat rijden doe je gewoon heel braaf, niet te hard en beetje relaxt. Dan vinden ze het al snel goed
  † In Memoriam † vrijdag 19 januari 2007 @ 18:32:27 #186
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_45512362
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:37 schreef -Beer- het volgende:

[..]

Welke had je? Mijwaart toevallig?
Nee dat niet, daar was ik stiekem wel een beetje bang voor want die schijnt ook streng te zijn. M'n zus en een vriendin van me zijn allebei bij hem gezakt. Ik had Schmid, verder wel een hele aardige man hoor, maar dus best streng.
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 14:14 schreef Marloes het volgende:
Iedereen gefeliciteerd!
En idd jammer Skaai.. M'n instructrice zei gister ook tegen mij dat ik duidelijker moet laten zien dat ik kijk (ja moet ik dan overdreven met m'n hoofd gaan bewegen blijkbaar wel )
Ja dat idee had ik dus ook, ik moet in het vervolg gewoon overdreven met m'n hoofd bewegen zodat de examinator duidelijk kan zien dat ik kijk
quote:
Wat ik 'heb gehoord' is dat je meestal niet in een vak hoeft te parkeren, maar dat verschilt echt weer per examinator denk ik. Ik moest vandaag straatje keren en bochtje achteruit. Ik was ook bang voor het vakparkeren omdat ik daar niet mee heb geoefend. Maar ik les nu in een redelijk grote auto en als je daar mee leert inparkeren en je krijgt zelf later een nog grotere auto of een kleinere, dan moet je daar weer opnieuw mee leren inparkeren. Ik heb het idee dat ze je met die achterliggende gedachte niet zo snel laten inparkeren met het examen.
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:04 schreef Me_Wesley het volgende:
Eerst sollicitatie gesprek voor een fulltime baan bij karwei, en na 10 minuten was ik al aangenomen
Heee concucollega

[ Bericht 32% gewijzigd door Skaai op 19-01-2007 18:39:13 ]
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:32:27 #187
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_45512364
misschien lees ik het wel verkeerd. maar ik zou dat relaxt/niet te hard rijden eerst maar eens aanhouden Sandertjuh.
leer eerst maar eens rijden (en dat is niet offensive bedoelt )
je hebt nog amper ervaring met die auto(s?) van je ouders.
vind het toch wel belangrijk dat je eerst ervaring opdoet voordat je gaat klooien. (dingen verkeerd inschatten etc, okay... dat kan ook iemand overkomen die al 3...4..5ton heeft gereden)
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:37:59 #188
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_45512498
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:32 schreef Skaai het volgende:
<knip>
Wat ik 'heb gehoord' is dat je meestal niet in een vak hoeft te parkeren, maar dat verschilt echt weer per examinator denk ik. Ik moest vandaag straatje keren en bochtje achteruit. Ik was ook bang voor het vakparkeren omdat ik daar niet mee heb geoefend. Maar ik les nu in een redelijk grote auto en als je daar mee leert inparkeren en je krijgt zelf later een nog grotere auto of een kleinere, dan moet je daar weer opnieuw mee leren inparkeren. Ik heb het idee dat ze je met die achterliggende gedachte niet zo snel laten inparkeren met het examen.
ze doen het wel. maar meer om tekijken of je de regels snapt van achteruit rijden (rond kijken/stoppen als er een auto/voetganger/fietser/scooter what ever aan komt etc
--edit/toevoeging--

ook al rij je bij de stoep omhoog.. of lukt het niet in 1 of 2 keer. no problem. zolang je maar goed blijft opletten
pi_45512644
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:32 schreef Devilnl het volgende:
misschien lees ik het wel verkeerd. maar ik zou dat relaxt/niet te hard rijden eerst maar eens aanhouden Sandertjuh.
leer eerst maar eens rijden (en dat is niet offensive bedoelt )
je hebt nog amper ervaring met die auto(s?) van je ouders.
vind het toch wel belangrijk dat je eerst ervaring opdoet voordat je gaat klooien. (dingen verkeerd inschatten etc, okay... dat kan ook iemand overkomen die al 3...4..5ton heeft gereden)
daarmee bedoel ik meer kwa optrekken etc.
en ik rijd ook nog gewoon rustig.

alleen als jij een rechte weg voor je hebt ( voorrangsweg) waarvan het fietspad 7 meter verder ligt en geen zijstraten hebt waar je 50 mag, rij ik daar 60. maar dat is ook bijna de enige weg, sowieso omdat ik die weg ken.

en inderdaad eerst ervaring opdoen. daarom moet je in het begin ook lekker wat kilometers maken, alleen is toch een hele andere ervaring.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:49:03 #190
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_45512760
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:44 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

daarmee bedoel ik meer kwa optrekken etc.
en ik rijd ook nog gewoon rustig.

alleen als jij een rechte weg voor je hebt ( voorrangsweg) waarvan het fietspad 7 meter verder ligt en geen zijstraten hebt waar je 50 mag, rij ik daar 60. maar dat is ook bijna de enige weg, sowieso omdat ik die weg ken.

en inderdaad eerst ervaring opdoen. daarom moet je in het begin ook lekker wat kilometers maken, alleen is toch een hele andere ervaring.
Okay, dan ist goed
ik dacht je wil nu al met 80 door een dorp heen schieten oid.

Maargoed.. bijna 19:00. ik zal mijn Audi A3 (dieseltje) ophalen bij de garage.
Back laters!
pi_45512780
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:37 schreef Devilnl het volgende:

[..]

ze doen het wel. maar meer om tekijken of je de regels snapt van achteruit rijden (rond kijken/stoppen als er een auto/voetganger/fietser/scooter what ever aan komt etc
--edit/toevoeging--

ook al rij je bij de stoep omhoog.. of lukt het niet in 1 of 2 keer. no problem. zolang je maar goed blijft opletten
mij werd verteld dat ze het wel deden, maar over het algemeen niet tussen twee auto's in.
sowieso heb ik helemaal geen problemen gehad met de bijzondere verrichtingen, heb het hellingtrekken ook al eens in z'n 2 voor elkaar gekregen, ging alleen een beetje schokkerig... vraagt m'n instructeur of ik wist waarom de auto wat lastig wegkwam.. ik: "uhm.. iets meer gas misschien?" instructeur: "nou, begin maar eens met de eerste versnelling ipv de tweede...."
pi_45512958
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:50 schreef pkeijsers het volgende:

[..]

mij werd verteld dat ze het wel deden, maar over het algemeen niet tussen twee auto's in.
sowieso heb ik helemaal geen problemen gehad met de bijzondere verrichtingen, heb het hellingtrekken ook al eens in z'n 2 voor elkaar gekregen, ging alleen een beetje schokkerig... vraagt m'n instructeur of ik wist waarom de auto wat lastig wegkwam.. ik: "uhm.. iets meer gas misschien?" instructeur: "nou, begin maar eens met de eerste versnelling ipv de tweede...."
Klinkt bekend.

Ik was tijdens mn examen een inrit ingereden (een verhoging dus) en wilde er even later bij een andere zijstraat uitrijden (dus een verlaging). Dit moet je normaal gesproken in de 1 doen, maar ik zat nog in de 2e versnelling. Ik dacht al "Wat gaat dit zwaar" . Maja, de examinator zei er niks van, dus ik reed rustig door en de motor sloeg gelukkig niet af. Alleen normaal gesproken vergeet ik hem niet in de 1 te doen, maja, zullen wel de zenuwen geweest zijn ofzo.
  † In Memoriam † vrijdag 19 januari 2007 @ 19:16:25 #193
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_45513544
Net een nieuwe afspraak voor een volgend examen, 16 februari om 10:45 ga ik het gewoon opnieuw proberen en ik ga nog beter mijn best doen .
pi_45517547
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:16 schreef Skaai het volgende:
Net een nieuwe afspraak voor een volgend examen, 16 februari om 10:45 ga ik het gewoon opnieuw proberen en ik ga nog beter mijn best doen .
Succes!

Zo net mijn eerste kilometers met mijn pa gemaakt! Tering wat is dát lekker zeg! Heb hem wel 4x af laten slaan ofzo ( ), maar op het eind had ik er wel wat gevoel voor. Mijn vader vond dat ik overal goed inzicht en initiatief toonde . Maar ik heb ook veel minder moeite met initiatief nemen en bijvoorbeeld iemand die 70 rijdt waar je 80 mag inhalen dan met mijn instructeur (waarschijnlijk omdat ik dan toch bang was een fout te maken).

Maar echt leuk dit
'And I called your name,
pi_45517828
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 21:09 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Succes!

Zo net mijn eerste kilometers met mijn pa gemaakt! Tering wat is dát lekker zeg! Heb hem wel 4x af laten slaan ofzo ( ), maar op het eind had ik er wel wat gevoel voor. Mijn vader vond dat ik overal goed inzicht en initiatief toonde . Maar ik heb ook veel minder moeite met initiatief nemen en bijvoorbeeld iemand die 70 rijdt waar je 80 mag inhalen dan met mijn instructeur (waarschijnlijk omdat ik dan toch bang was een fout te maken).

Maar echt leuk dit
Ik wil ook
pi_45521106
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:32 schreef Skaai het volgende:
Ja dat idee had ik dus ook, ik moet in het vervolg gewoon overdreven met m'n hoofd bewegen zodat de examinator duidelijk kan zien dat ik kijk
dat moet je juist niet doen. je moet gewoon normaal kijken en zorgen dat je dingen ziet (aldus mijn instructeur). als jij de dingen gezien hebt dan ziet de examinator ook wel dat je het hebt gezien.

overdreven kijken schijnt niet goed te zijn
you and I ain't done Zeke!
pi_45521331
Mij is juist verteld dat je echt overdreven duidelijk moet kijken. In ieder geval duidelijk genoeg dat de examinator vanuit zijn ooghoek jouw neus ziet bewegen. Anders kan hij achteraf zeggen dat je niet hebt gekeken. (niet dat hij dat anders niet kan) Maargoed mij is het zo verteld
pi_45522454
Ja mij ook... want vaak genoeg zijn er geen objecten in je dode hoek, maar je moet wél hebben gekeken.

Als je instructeur/examinator moet beoordelen of je kijkt door te kijken of je reageert op objecten in je dode hoek kan hij dat dus niet weten als er niks in je dode hoek zit (als je begrijpt wat ik bedoel). Hetzelfde geldt voor binnen- en buitenspiegel...
'And I called your name,
pi_45527902
Hebben jullie niet van die spiegeltjes hangen bij de bijrijder stoel? Daarin kunnen ze precies zien waar jij kijk, je moet gewoon duidelijk kijken zodat je ook echt wat gezien heb, gewoon niet vluchtig kijken maar er tijd voor nemen.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  zaterdag 20 januari 2007 @ 10:43:20 #200
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_45527996
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 10:36 schreef MarcoD het volgende:
Hebben jullie niet van die spiegeltjes hangen bij de bijrijder stoel? Daarin kunnen ze precies zien waar jij kijk, je moet gewoon duidelijk kijken zodat je ook echt wat gezien heb, gewoon niet vluchtig kijken maar er tijd voor nemen.
jeps mijn instructeur had er ook spiegeltjes in.
maar het punt is.. je kunt wel snel in de spiegel kijken.
maar als je het "ZO" snel doet. dan kun je nooit zien of die auto/fietser wat je ook maar ziet. stilstaat. of juist naar je toe komt. daarom moet je 1seconde ofzo kijken.
daar let een examinator dus goed op.
als je binnenspiegel/buitenspiegel/over het schouder binnen 1 seconde doet dan heeft die examinator ook iets van, ja hij kijkt wel, maar een idee van wat er achter hem gebeurt heeft ie niet.
zosnel kun je niet inschatten wat een voertuig achter je doet.
stel je rijd op de snelweg. en wilt iemand inhalen..
je kijkt haastig.. je ziet wel een auto achter je. maar je hebt geen idee of hij nou veel sneller rijd. of juist even snel als jou.. dus als je dan zal inhalen.. dan heb je kans dat ie al naast je zit voor je er erg in hebt.
daarom moet je minimaal 1seconde kijken om te zien of hij nou snel nadert of juist niet

conclusie. GOED kijken. en niet haastig

[ Bericht 17% gewijzigd door Devilnl op 20-01-2007 10:49:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')