Gefeli!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:08 schreef bojaaper het volgende:
Woehoe ik heb het ook net gehaald! Geen fouten. Alleen op de weg naar huis (ik zat op de passagiersstoel) drukte ik per ongeluk het gaspedaal van de instructeur in toen ik me uitrekte
Ja, op de terugweg zat ik met mijn voet onder zijn koppelingspedaalquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:08 schreef bojaaper het volgende:
Alleen op de weg naar huis (ik zat op de passagiersstoel) drukte ik per ongeluk het gaspedaal van de instructeur in toen ik me uitrekte
Die kon er gelukkig ook wel om lachenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:15 schreef Devilnl het volgende:
[..]
Gefeli!
en wat zei de instructeur toen?
Dat is echt standaard volgens mijquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:24 schreef bojaaper het volgende:
[..]
De les voor mn examen bakte ik er he-le-maal niks van!
Dat had ik nou ook, het ging ervoor niet zo supergoedquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:24 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Die kon er gelukkig ook wel om lachen. Gelukkig moest ik om 9 uur, alle fietsers waren ongeveer wel weg rond die tijd, en de snelweg was ook een stuk rustiger. De les voor mn examen bakte ik er he-le-maal niks van!
ben ik wéér verschillend, les gisteren ging op de eerste 10 minuten na hartstikke goed, stukje voor het examen ook, net zoals het examen zelfquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:47 schreef Skaai het volgende:
Ik ben gezakt. Dat terwijl juist de les voor het examen foutloos ging
. Dat gaat dus niet voor iedereen op
![]()
.
Ze zijn dicht in de middag (klotedorp) dus kan nu niet bellenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:04 schreef Drifter__ het volgende:
En Me_Wesley heb je je rijbewijs kunnen ophalen ?![]()
Ja, dat kan best, maar het zal niet snel gebeuren. Ik moest vanmorgen keren op de weg (ging goed), en achteruit inparkeren. Dat laatste ging niet helemaal goed, ik raakte de stoep met de banden. Hij zei "oh, iets te optimistisch" en we gingen weer verder.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:14 schreef Marloes het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg.. Kan het zijn dat je tijdens je examen én moet file parkeren én achteruit in een vlak moet parkeren? (want dan ben ik dus de de lul)
Ah, zonde. Mijn instructeur heeft me ook al gewaarschuwd dat ik een strenge examinator krijg, deze had ik ook voor de TTTquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:47 schreef Skaai het volgende:
![]()
.
Moet eerder terugschakelen en rustiger rijden in scherpe bochten (die pokke slingerroute in Hilversum weer he!) Verder vond hij wel dat ik heel netjes keek overal, eventuele kleine foutjes netjes en rustig op had gelost en mijn bijzondere verrichtingen gingen ook netjes.
Ik moet wel beter laten zien dat ik kijk, op een grote overzichtelijke weg want hij had niet het idee dat ik goed om me heen keek. Anyway, ik ga het de volgende keer gewoon weer proberen!
M'n instructeur zei trouwens dat ik het niet had getroffen met examinator, hij zei dat ik een erg strenge vent had en zelf had verwacht dat ik het wel zou halen. Maar er spelen zoveel zenuwen mee, mijn benen hebben de hele rit getrild en ik voelde m'n hart constant in m'n keel kloppen.
De rest die is geslaagd overigens gefeliciteerd, geeft me een extra schop dat ik het de volgende keer wel beter ga doen.
Ik heb hem!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:07 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ze zijn dicht in de middag (klotedorp) dus kan nu niet bellenIk ga zo eerst voor mijn sollicitatiegesprek naar karwei, daarna bel ik, en als ze hem hebben fiets(
) ik gelijk even langs
Succes he
Welke had je? Mijwaart toevallig?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:47 schreef Skaai het volgende:
![]()
.
Moet eerder terugschakelen en rustiger rijden in scherpe bochten (die pokke slingerroute in Hilversum weer he!) Verder vond hij wel dat ik heel netjes keek overal, eventuele kleine foutjes netjes en rustig op had gelost en mijn bijzondere verrichtingen gingen ook netjes.
Ik moet wel beter laten zien dat ik kijk, op een grote overzichtelijke weg want hij had niet het idee dat ik goed om me heen keek. Anyway, ik ga het de volgende keer gewoon weer proberen!
M'n instructeur zei trouwens dat ik het niet had getroffen met examinator, hij zei dat ik een erg strenge vent had en zelf had verwacht dat ik het wel zou halen. Maar er spelen zoveel zenuwen mee, mijn benen hebben de hele rit getrild en ik voelde m'n hart constant in m'n keel kloppen.
De rest die is geslaagd overigens gefeliciteerd, geeft me een extra schop dat ik het de volgende keer wel beter ga doen.
jaa ik zei ook dat ik hem donderdag had aangevraagd en ze ging gelijk kijkequote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:37 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ik heb hem!!![]()
![]()
Moest wel ff liegen tegen die ambtenaar. Hij vroeg wanneer ik hem had aangevraagd. Ik zo van vorige week!
Toen pas ging ie ff zoeken
Ik ga rijden! Doeeei
Die heb ik op mijn theorieexamen gehad!quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:33 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Die heb ik op mijn theorieexamen gehad!
Balenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:45 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ik ook.
Mijn vriendinnetje is gezaktze had volgens der examinator niet genoeg 'overzicht', terwijl zowel zij zelf als haar instructeur, die mee was geweest tijdens het afrijden, dachten dat ze 't wel gehaald had.
![]()
Hoe 'haal' je een TTT? Het is toch gewoon bedoeld als evaluatie-iets, niet als beoordeling?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:04 schreef gothic-blackie het volgende:
ttt gehaald vertel na het weekeind wel hoe en wat
Ik denk dat ze bedoeld dat ze de bijzondere verrichten goed heeft doorstaan, zodat ze daar vrijstelling voor heeft.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:13 schreef Alcarin het volgende:
![]()
Geslaagden (veel vandaag!) gefeliciteerd!!
![]()
![]()
[..]
Hoe 'haal' je een TTT? Het is toch gewoon bedoeld als evaluatie-iets, niet als beoordeling?
Hahaha prachtig, ik heb van de week een cdmapje voor 24 cd's volgebrand voor in de auto!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:17 schreef sandertjuh het volgende:
jaa tis echt geweldigk stap over een uurtje ook in de auto weer
gaan met 10 man naar de mac met 2 auto's.
alleen dit is pas rond een uurtje of 9. nu ga ik ff wat langs mensen en wat rondrijden want ik vind het echt nog geweldigdan naar de mac.
dan moet ik iemand afzetten bij het station en dan weer naar huis. Mooi cdtje gebrand voor onderweg en het kan niet meer stuk
kzit gewoon te wachten tot het 7 uur is zodat ik in de auto kan stappe
idd dat moest ik ook wel eerst. Maar me pa vond het goed en men ma vond het al heel snel goed.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:22 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Hahaha prachtig, ik heb van de week een cdmapje voor 24 cd's volgebrand voor in de auto!Explosive Cartuning, Sensation, Muse, Meatloaf (voor als de stoel plat gaat, hehe), etc etc. Vanavond eerst met mijn pa rijden, en als dat dan goedgaat morgen lekker alleen!
Heeeerlijk
Nee dat niet, daar was ik stiekem wel een beetje bang voor want die schijnt ook streng te zijn. M'n zus en een vriendin van me zijn allebei bij hem gezakt. Ik had Schmid, verder wel een hele aardige man hoor, maar dus best streng.quote:
Ja dat idee had ik dus ook, ik moet in het vervolg gewoon overdreven met m'n hoofd bewegen zodat de examinator duidelijk kan zien dat ik kijkquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:14 schreef Marloes het volgende:
Iedereen gefeliciteerd!
En idd jammer Skaai.. M'n instructrice zei gister ook tegen mij dat ik duidelijker moet laten zien dat ik kijk (ja moet ik dan overdreven met m'n hoofd gaan bewegenblijkbaar wel
)
Wat ik 'heb gehoord' is dat je meestal niet in een vak hoeft te parkeren, maar dat verschilt echt weer per examinator denk ik. Ik moest vandaag straatje keren en bochtje achteruit. Ik was ook bang voor het vakparkeren omdat ik daar niet mee heb geoefend. Maar ik les nu in een redelijk grote auto en als je daar mee leert inparkeren en je krijgt zelf later een nog grotere auto of een kleinere, dan moet je daar weer opnieuw mee leren inparkeren. Ik heb het idee dat ze je met die achterliggende gedachte niet zo snel laten inparkeren met het examen.quote:Wat ik me trouwens afvroeg.. Kan het zijn dat je tijdens je examen én moet file parkeren én achteruit in een vlak moet parkeren? (want dan ben ik dus de de lul)
Heee concucollegaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:04 schreef Me_Wesley het volgende:
Eerst sollicitatie gesprek voor een fulltime baan bij karwei, en na 10 minuten was ik al aangenomen
ze doen het wel. maar meer om tekijken of je de regels snapt van achteruit rijden (rond kijken/stoppen als er een auto/voetganger/fietser/scooter what ever aan komt etcquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:32 schreef Skaai het volgende:
<knip>
Wat ik 'heb gehoord' is dat je meestal niet in een vak hoeft te parkeren, maar dat verschilt echt weer per examinator denk ik. Ik moest vandaag straatje keren en bochtje achteruit. Ik was ook bang voor het vakparkeren omdat ik daar niet mee heb geoefend. Maar ik les nu in een redelijk grote auto en als je daar mee leert inparkeren en je krijgt zelf later een nog grotere auto of een kleinere, dan moet je daar weer opnieuw mee leren inparkeren. Ik heb het idee dat ze je met die achterliggende gedachte niet zo snel laten inparkeren met het examen.
daarmee bedoel ik meer kwa optrekken etc.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:32 schreef Devilnl het volgende:
misschien lees ik het wel verkeerd. maar ik zou dat relaxt/niet te hard rijden eerst maar eens aanhouden Sandertjuh.
leer eerst maar eens rijden (en dat is niet offensive bedoelt)
je hebt nog amper ervaring met die auto(s?) van je ouders.
vind het toch wel belangrijk dat je eerst ervaring opdoet voordat je gaat klooien. (dingen verkeerd inschatten etc, okay... dat kan ook iemand overkomen die al 3...4..5ton heeft gereden)
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:44 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
daarmee bedoel ik meer kwa optrekken etc.
en ik rijd ook nog gewoon rustig.
alleen als jij een rechte weg voor je hebt ( voorrangsweg) waarvan het fietspad 7 meter verder ligt en geen zijstraten hebt waar je 50 mag, rij ik daar 60. maar dat is ook bijna de enige weg, sowieso omdat ik die weg ken.
en inderdaad eerst ervaring opdoen. daarom moet je in het begin ook lekker wat kilometers maken, alleen is toch een hele andere ervaring.
mij werd verteld dat ze het wel deden, maar over het algemeen niet tussen twee auto's in.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:37 schreef Devilnl het volgende:
[..]
ze doen het wel. maar meer om tekijken of je de regels snapt van achteruit rijden (rond kijken/stoppen als er een auto/voetganger/fietser/scooter what ever aan komt etc
--edit/toevoeging--
ook al rij je bij de stoep omhoog.. of lukt het niet in 1 of 2 keer. no problem. zolang je maar goed blijft opletten
Klinkt bekend.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:50 schreef pkeijsers het volgende:
[..]
mij werd verteld dat ze het wel deden, maar over het algemeen niet tussen twee auto's in.
sowieso heb ik helemaal geen problemen gehad met de bijzondere verrichtingen, heb het hellingtrekken ook al eens in z'n 2 voor elkaar gekregen, ging alleen een beetje schokkerig...vraagt m'n instructeur of ik wist waarom de auto wat lastig wegkwam.. ik: "uhm.. iets meer gas misschien?" instructeur: "nou, begin maar eens met de eerste versnelling ipv de tweede...."
![]()
Succes!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:16 schreef Skaai het volgende:
Net een nieuwe afspraak voor een volgend examen, 16 februari om 10:45 ga ik het gewoon opnieuw proberen en ik ga nog beter mijn best doen.
Ik wil ookquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:09 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Succes!
Zo net mijn eerste kilometers met mijn pa gemaakt! Tering wat is dát lekker zeg! Heb hem wel 4x af laten slaan ofzo (), maar op het eind had ik er wel wat gevoel voor. Mijn vader vond dat ik overal goed inzicht en initiatief toonde
. Maar ik heb ook veel minder moeite met initiatief nemen en bijvoorbeeld iemand die 70 rijdt waar je 80 mag inhalen dan met mijn instructeur (waarschijnlijk omdat ik dan toch bang was een fout te maken).
Maar echt leuk dit
dat moet je juist niet doen. je moet gewoon normaal kijken en zorgen dat je dingen ziet (aldus mijn instructeur). als jij de dingen gezien hebt dan ziet de examinator ook wel dat je het hebt gezien.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:32 schreef Skaai het volgende:
Ja dat idee had ik dus ook, ik moet in het vervolg gewoon overdreven met m'n hoofd bewegen zodat de examinator duidelijk kan zien dat ik kijk
jeps mijn instructeur had er ook spiegeltjes in.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:36 schreef MarcoD het volgende:
Hebben jullie niet van die spiegeltjes hangen bij de bijrijder stoel? Daarin kunnen ze precies zien waar jij kijk, je moet gewoon duidelijk kijken zodat je ook echt wat gezien heb, gewoon niet vluchtig kijken maar er tijd voor nemen.
Ja maar dan blijft het uiteindelijk mijn woord tegen die van de examinator. Ik ben van mening dat ik wel heb gekeken, alleen mijn examinator zei dat ik niet keek. Op dat moment kan ik toch niet veranderen wat hij heeft waargenomen, ik moet in het vervolg alleen wat duidelijker (en dat 'overdreven bewegen' was natuurlijk een grapje, hence de 'quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:07 schreef Johnns het volgende:
[..]
dat moet je juist niet doen. je moet gewoon normaal kijken en zorgen dat je dingen ziet (aldus mijn instructeur). als jij de dingen gezien hebt dan ziet de examinator ook wel dat je het hebt gezien.
overdreven kijken schijnt niet goed te zijn![]()
had een vriend van me ook. er stond al de hele tijd iemand stil bij een zebra pad. maar stond daar te wachten oid. vriend rijdt dus door, en examinator grijpt in. hij had hem niet gezien, aldus de examinator. na een gebaar van de examinator steekt de vrouw pas overquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar dan blijft het uiteindelijk mijn woord tegen die van de examinator. Ik ben van mening dat ik wel heb gekeken, alleen mijn examinator zei dat ik niet keek. Op dat moment kan ik toch niet veranderen wat hij heeft waargenomen, ik moet in het vervolg alleen wat duidelijker (en dat 'overdreven bewegen' was natuurlijk een grapje, hence de ''
) laten zien dat ik wel degelijk kijk.
Vind ik altijd prachtig als ik dat hoor, mensen die gezakt zijn en 'een perfecte rit' hebben gereden, alleen niet besluitvaardig genoeg waren toen het stoplicht op oranje sprong en daarom gezakt zijn. Meestal is het onzin en is er nog wel veel meer gebeurt dat niet goed was. Om je onvrede dan te uiten wordt het: 'alleen dat, de rest een perfecte rit'.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:36 schreef Johnns het volgende:
voor de rest perfecte rit, maar vanwege dat ene incident gezakt
Hahahaha, zo zat ik ook.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:10 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Oja, natuurlijk ook altijd overdreven lachen om zijn quasi grapjes en waardering tonen voor zijn vak, misschien dat dat wel de key-factor is tot een geslaagd rijexamen?![]()
Nou ik moest op gegeven moment straatje keren, dus 3 keer steken. Ik kijk in m'n achteruitkijk spiegel en stop netjes. Maar d'r kwam ook een tegenligger aan, een Volkswagen busje maar die reed zo belachelijk langzaam. Hij was nog 50 meter verderop, minimaal, maar dat kreng ging nog geen 10 km per uurquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:36 schreef Johnns het volgende:
[..]
had een vriend van me ook. er stond al de hele tijd iemand stil bij een zebra pad. maar stond daar te wachten oid. vriend rijdt dus door, en examinator grijpt in. hij had hem niet gezien, aldus de examinator. na een gebaar van de examinator steekt de vrouw pas over
Hangt natuurlijk compleet van je budget af. En ook van je eisen natuurlijk. Wil je cruise control, alles elektrisch etc etc dan zit je beter bij wat nieuwere auto's. Wil je simpelweg een kwalitatief goede auto maar verder geen eisen behalve dat de auto je veilig en comfortabel van A naar B kan brengen dan kan je ook naar oudere auto's kijken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:23 schreef Graftak72 het volgende:
Ben tijdje offline geweest maar ik heb sinds afgelopen woensdag ook mijn rijbewijs.
Wel in 2 keer maar goed dat mag de pret niet drukken...
Eerste keer dacht ik dat ik hem al had en bleek die eikel het gewoon doodleuk niet voldoende te vinden. 2de examen kort er achter en zonder op of aanmerkingen gehaald.
En ik heb voor mij gevoel de 2de keer juist slechter gereden.
Kheb de auto van me vriendin geleend en al lekker 2 keer na het werk met de auto geweest.
Maar ik heb wel ff moeten wennen hoor van een diesel mpv naar een klein benzine autootje.
Nu nog een auto, maar ja wat moet je kopen er is zoveel keus.
Oud barrel of toch een autootje uit 2004 ?
Dan reserveer je gewoon nog een keer, en is die eerste afspraak voor de mensen op de reservelijstquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:07 schreef Gebleekte het volgende:
Wil ik net via die automatische reserveringslijn mijn theorie-examen aanvragen, valt halverwege m'n batterij uit![]()
Niets aan de hand zou je denken, gewoon weer proberen. Nee hoor; vragen ze bij elke optie in het hoofdmenu naar mijn reserveringsnummer die ik niet heb gekregenEn ik kan alleen contact opnemen door 1 of ander vragenformulier op te sturen via internet
![]()
ff 2 dan.. was vrij donker buiten en die foto's zijn bagger geworden.. dan maar in het hok,quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:20 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Devilnl, leuk weer eens wat van je te horen hierenneee plaats eens een fototje hier van je auto!
[...]
awesomequote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:07 schreef Devilnl het volgende:
[..]
ff 2 dan.. was vrij donker buiten en die foto's zijn bagger geworden.. dan maar in het hok,
Dont mind the mess!.. me pa maakt er graag een bende van
[afbeelding]
[afbeelding]
'n 1998er Audi A3 TDI 81KW Attraction. helaas geen airco *huilie*
haha ja. nu je het zegtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:23 schreef bakayarou het volgende:
Mooi wagentje! Op die eerste foto lijkt het net of ie een deur mist
Tnx, moet lukkenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:33 schreef Me_Wesley het volgende:
Haha, net even met mijn pa wezen rijden. Op een gegeven moment zegtie: "Ja je had rechts moeten houden, je wisselde nu zegmaar van baan en je sneed iemand." Dus ik: "Nou pap volgens mij hield ik gewoon mijn baan en kwam die baan aan de rechterkant erbij.. ik kan me niet herinneren dat ik over een doorbroken lijn ben gegaan!"
Mijn pa: echt wel.
Ik: echt niet.
Dus wij thuis nazoeken op google earth, en ik had gelijkDus goede beurt gemaakt.
![]()
-Beer-, succes morgen!1400, lekker goed zicht en niet al te veel verkeer, zet hem op!
Ken ik niet, zou wel kunnenquote:Op zondag 21 januari 2007 20:10 schreef Marloes het volgende:
Nou dat vind ik niet, ik vind die van VERJO het beste..
Wow, mooie bak.quote:
5-deurs is verplicht bij lesauto's, als ik me niet vergis.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:26 schreef Rick_Dokkum het volgende:
[..]
Wow, mooie bak.![]()
[afbeelding]
Dit was ongeveer mijn lesauto: Seat Ibiza TDI uit 2003, geloof ik. Zelfde kleur. Alleen die van mij was een 5-deurs. Heerlijke auto.![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 22 januari 2007 11:53 schreef -Beer- het volgende:
Ik heb het!Geslaagd!
Had me vergist met de tijd toen ik het in de OP plaatste.
Feliquote:Op maandag 22 januari 2007 11:53 schreef -Beer- het volgende:
Ik heb het!Geslaagd!
Jaaaa! Feli!quote:Op maandag 22 januari 2007 11:53 schreef -Beer- het volgende:
Ik heb het!Geslaagd!
Goed hoor! Proficiatquote:Op maandag 22 januari 2007 11:53 schreef -Beer- het volgende:
Ik heb het!Geslaagd!
Ja eigenlijk helemaal goed, alleen was ik iets te voorzichtig bij fietsers. Maarja op het TTT was juist het advies om voorzichtiger te doen bij fietsers, haha. En verder heb ik nog nooit zo mooi file geparkeerdquote:
Oh dat zou best eens kunnen.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:53 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
5-deurs is verplicht bij lesauto's, als ik me niet vergis.
gefeliciteerdquote:Op maandag 22 januari 2007 11:53 schreef -Beer- het volgende:
Ik heb het!Geslaagd!
Gefeliciteerdquote:Op maandag 22 januari 2007 11:53 schreef -Beer- het volgende:
Ik heb het!Geslaagd!
En bij deze nog eentje! Gefeliciteerd!quote:
Jij ook gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:29 schreef paulus1709 het volgende:
gefeliciteerd![]()
ik heb het gisteren gehaald met 3 fout![]()
het viel me op dat er veel mensen voor zijn gezakt in de groep waar ik in zat
Dat lijkt me nog weinig, bij mij was denk ik 70% gezakt..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:37 schreef Xbox_360 het volgende:
Bij mij waren er ook best veel gezakt, zover ik kon inschatten ongeveer 40 - 45 %Is dat normaal?
helemaal niet op gelet hoeveel er gezakt waren toen ik m'n theorie moest doen, was veel te zenuwachtigquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:37 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Bij mij waren er ook best veel gezakt, zover ik kon inschatten ongeveer 40 - 45 %Is dat normaal?
Thanksquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:50 schreef Alcarin het volgende:
Jeuj! Ook de theorie-geslaagden gefeliciteerd!![]()
Zie je Xbox_360, al die stress is helemaal niet nodig![]()
Jezusquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:50 schreef Alcarin het volgende:
Dat lijkt me nog weinig, bij mij was denk ik 70% gezakt..
Lijkt me vanwege z'n grote niet echt handig.. of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:12 schreef Jodelaar het volgende:
Hier heb ik les in:
[afbeelding]
gaat wel best 11 lessen gehad
veel plezierquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:22 schreef DanseMacabre het volgende:
Oei, morgen eerste les. Spannend.
Valt heus mee hoor, succesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:22 schreef DanseMacabre het volgende:
Oei, morgen eerste les. Spannend.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:12 schreef Jodelaar het volgende:
Hier heb ik les in:
[afbeelding]
gaat wel best 11 lessen gehad
Ik reed in een BMW 3 serie-lesauto, dat was echt relaxedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:29 schreef pkeijsers het volgende:
[..]
![]()
is weer eens wat anders dan de standaard polo/golf/ibiza
dacht dat ik zelf al in een vrij grote auto leste (toyota corolla verso), maar dat blijkt wel mee te vallen..![]()
kwam laatst ook een nieuwe audi a3 tegen als lesauto, ook leukquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik reed in een BMW 3 serie-lesauto, dat was echt relaxed
ach, hier gaan ze al 12.00 dicht, hoezo ambtenaren..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:37 schreef -Beer- het volgende:
verhaal over rijbewijs aanvragen
hehe, mijn examen was de laatste rit in de auto waar ik in gelest heb, hij ging weg met pas 80.000 op de tellerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:43 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik hou het bij m'n luxe MéganeVoelt ondanks z'n km-stand (dik 320.000) nog soepeltjes aan
Ik ben iets te vaak naar het gemeentehuis geweest, en heb daardoor de perfecte strategie ontwikkeld:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:37 schreef -Beer- het volgende:
Wat een gedoe is dat, je rijbewijs aanvragen.
Erg is dat, begin wel steeds meer te begrijpen waarom er af toe op het nieuw van die berichten verschijnen van: "Man bedreigt gemeentehuis medewerker".quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:49 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik ben iets te vaak naar het gemeentehuis geweest, en heb daardoor de perfecte strategie ontwikkeld:
Tip 1: zorg dat je er vroeg bent (liefst voor de deur staan op het moment dat die open gaat!) en zeker geen haast hebt. Oftewel, zorg dat je minstens 2 uur de tijd hebt.
Tip 2: zoek van tevoren uit wat je nodig hebt en neem alles mee. Toevallig nog een verlopen paspoort in bezit? Meteen ook maar inleveren.
Tip 3: mens erger je niet. Neem iets te lezen mee, en ga daar lekker zitten relaxen. Muziekje erbij en chillen maar.
Ik heb wel eens 2,5 uur moeten wachten...![]()
Wat zondequote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:45 schreef pkeijsers het volgende:
hehe, mijn examen was de laatste rit in de auto waar ik in gelest heb, hij ging weg met pas 80.000 op de teller![]()
lijkt het wel opquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:37 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerdBij mij waren er ook best veel gezakt, zover ik kon inschatten ongeveer 40 - 45 %
Is dat normaal?
tot nu toe sinds woensdag elke dag in de auto gezetenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:42 schreef Rick_Dokkum het volgende:
300-400 kmGodsallemachtig
![]()
Pak je zelfs de auto als je naar de buren wilt ofzo?![]()
Taktischquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:12 schreef paulus1709 het volgende:
[..]
lijkt het wel op
er waren mensen die het boek door bladerent de examen ruimte in liepen en het dan vreemd vinden dat ze zakken
Thanksquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:37 schreef Maravilla het volgende:
Feli Xbox_360, over een maand hoop ik 'm ook te hebben.Veel voor geleerd?
Ik ook, en 't is een prima auto.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:52 schreef Renesite het volgende:
Ik ga geloof ik lessen in een nieuwe Golf 5 deurs
Ja precies. Vind het hoe dan ook raar dat op veel cd-roms van die instink-vragen worden gesteld, of onduidelijke vragen die je op het officiele examen niet zo snel tegen zou komen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:07 schreef Maravilla het volgende:
De cd-rom van de ANWB heb ik ook liggen hier, die vind ik alleen veel makkelijker dan de examens die op www.examencentrum.nl staan.Nog tijd zat om me goed in te lezen en dergelijke, en gewoon logisch nadenken.
Ik rij meestal 55 waar ik 50 mag, maar niet veel harder. Staan hier flink wat flitspalen, zeker bij de stoplichten. (Kruithuisweg en de weg naar de bogaard, voor de kennersquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:43 schreef Robbiej het volgende:
Ik had vorige week ook bijna een ongeluk hehe gelukkig net niet.... ik kwam met een noodgang aankarren en voor me zie ik een auto. die stond te wachten achter een andere auto voor een rotonde... maarja op een of andere manier reageerde ik heel laat. dus vol in de ankers... met piepende banden kwam ik tot stilstand op 0.5 meter afstand van die autowas ff schrikken
Meteen ff een vraagje voor de geslaagden hier..
Rijden jullie ook echt 50 waar je het gevoel hebt dat het dikke bullshit is?
hier in de stad rijd ik standaard 80 eigenlijk.. ook waar je 70 mag.. niemand rijd overigens 50 hier...
woonwijk rijd ik overigens wel netjes 30
ik niet.. bij ons in de buurt is alles 30km (in dorpen)..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:07 schreef Miss_S het volgende:
in dorpen rijd ik altijd de aangegeven snelheid maar daar buiten meestal wel iets sneller
ja en dan heb je opeens een spelend kind onder je auto liggenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:29 schreef Devilnl het volgende:
[..]
ik niet.. bij ons in de buurt is alles 30km (in dorpen)..
30 is geen snelheid. fietsers halen je in man :S *vrouw.. sorry*
Op de gemiddelde fiets hou je 30 km/h nauwelijks vol man/vrouw/whateverquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:29 schreef Devilnl het volgende:
[..]
ik niet.. bij ons in de buurt is alles 30km (in dorpen)..
30 is geen snelheid. fietsers halen je in man :S *vrouw.. sorry*
das al helemaal link dan, als je er niet met je gedachten bij bent is het al helemaal niet slim om dan ook nog es te hard te rijden, aangezien je reactievermogen dan ook nog es langzamer is, pas alsjeblieft een beetje opquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:52 schreef sandertjuh het volgende:
Ja daar heb je ook meer dan gelijk in.
Maar aangezien ik de laatste dagen wat problemen had, met men vriendin en je stapt in de auto doet je dat niet echt tengoede. dat beinvloed nu gewoon duidelijk je rijsteil. Zit ook maar op alles te schelde als het naar mijn zins niet doorrijd.
eensch is..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:49 schreef Sylvana het volgende:
ik vind 50 in een 30 km gebied toch behoorlijk link hoor
en dan kun je wel midden op weg rijden en weet ik het wat allemaal, als er plotseling kind straat op rent ( kan altijd gebeuren in woonwijken, ook onder schooltijd, kinderen die nog niet naar school gaan) dan ligt ie zo onder je auto hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |