Dat lijkt me nog weinig, bij mij was denk ik 70% gezakt..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:37 schreef Xbox_360 het volgende:
Bij mij waren er ook best veel gezakt, zover ik kon inschatten ongeveer 40 - 45 %Is dat normaal?
helemaal niet op gelet hoeveel er gezakt waren toen ik m'n theorie moest doen, was veel te zenuwachtigquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:37 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Bij mij waren er ook best veel gezakt, zover ik kon inschatten ongeveer 40 - 45 %Is dat normaal?
Thanksquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:50 schreef Alcarin het volgende:
Jeuj! Ook de theorie-geslaagden gefeliciteerd!![]()
Zie je Xbox_360, al die stress is helemaal niet nodig![]()
Jezusquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:50 schreef Alcarin het volgende:
Dat lijkt me nog weinig, bij mij was denk ik 70% gezakt..
Lijkt me vanwege z'n grote niet echt handig.. of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:12 schreef Jodelaar het volgende:
Hier heb ik les in:
[afbeelding]
gaat wel best 11 lessen gehad
veel plezierquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:22 schreef DanseMacabre het volgende:
Oei, morgen eerste les. Spannend.
Valt heus mee hoor, succesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:22 schreef DanseMacabre het volgende:
Oei, morgen eerste les. Spannend.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:12 schreef Jodelaar het volgende:
Hier heb ik les in:
[afbeelding]
gaat wel best 11 lessen gehad
Ik reed in een BMW 3 serie-lesauto, dat was echt relaxedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:29 schreef pkeijsers het volgende:
[..]
![]()
is weer eens wat anders dan de standaard polo/golf/ibiza
dacht dat ik zelf al in een vrij grote auto leste (toyota corolla verso), maar dat blijkt wel mee te vallen..![]()
kwam laatst ook een nieuwe audi a3 tegen als lesauto, ook leukquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik reed in een BMW 3 serie-lesauto, dat was echt relaxed
ach, hier gaan ze al 12.00 dicht, hoezo ambtenaren..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:37 schreef -Beer- het volgende:
verhaal over rijbewijs aanvragen
hehe, mijn examen was de laatste rit in de auto waar ik in gelest heb, hij ging weg met pas 80.000 op de tellerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:43 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik hou het bij m'n luxe MéganeVoelt ondanks z'n km-stand (dik 320.000) nog soepeltjes aan
Ik ben iets te vaak naar het gemeentehuis geweest, en heb daardoor de perfecte strategie ontwikkeld:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:37 schreef -Beer- het volgende:
Wat een gedoe is dat, je rijbewijs aanvragen.
Erg is dat, begin wel steeds meer te begrijpen waarom er af toe op het nieuw van die berichten verschijnen van: "Man bedreigt gemeentehuis medewerker".quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:49 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik ben iets te vaak naar het gemeentehuis geweest, en heb daardoor de perfecte strategie ontwikkeld:
Tip 1: zorg dat je er vroeg bent (liefst voor de deur staan op het moment dat die open gaat!) en zeker geen haast hebt. Oftewel, zorg dat je minstens 2 uur de tijd hebt.
Tip 2: zoek van tevoren uit wat je nodig hebt en neem alles mee. Toevallig nog een verlopen paspoort in bezit? Meteen ook maar inleveren.
Tip 3: mens erger je niet. Neem iets te lezen mee, en ga daar lekker zitten relaxen. Muziekje erbij en chillen maar.
Ik heb wel eens 2,5 uur moeten wachten...![]()
Wat zondequote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:45 schreef pkeijsers het volgende:
hehe, mijn examen was de laatste rit in de auto waar ik in gelest heb, hij ging weg met pas 80.000 op de teller![]()
lijkt het wel opquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:37 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerdBij mij waren er ook best veel gezakt, zover ik kon inschatten ongeveer 40 - 45 %
Is dat normaal?
tot nu toe sinds woensdag elke dag in de auto gezetenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:42 schreef Rick_Dokkum het volgende:
300-400 kmGodsallemachtig
![]()
Pak je zelfs de auto als je naar de buren wilt ofzo?![]()
Taktischquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:12 schreef paulus1709 het volgende:
[..]
lijkt het wel op
er waren mensen die het boek door bladerent de examen ruimte in liepen en het dan vreemd vinden dat ze zakken
Thanksquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:37 schreef Maravilla het volgende:
Feli Xbox_360, over een maand hoop ik 'm ook te hebben.Veel voor geleerd?
Ik ook, en 't is een prima auto.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:52 schreef Renesite het volgende:
Ik ga geloof ik lessen in een nieuwe Golf 5 deurs
Ja precies. Vind het hoe dan ook raar dat op veel cd-roms van die instink-vragen worden gesteld, of onduidelijke vragen die je op het officiele examen niet zo snel tegen zou komen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:07 schreef Maravilla het volgende:
De cd-rom van de ANWB heb ik ook liggen hier, die vind ik alleen veel makkelijker dan de examens die op www.examencentrum.nl staan.Nog tijd zat om me goed in te lezen en dergelijke, en gewoon logisch nadenken.
Ik rij meestal 55 waar ik 50 mag, maar niet veel harder. Staan hier flink wat flitspalen, zeker bij de stoplichten. (Kruithuisweg en de weg naar de bogaard, voor de kennersquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:43 schreef Robbiej het volgende:
Ik had vorige week ook bijna een ongeluk hehe gelukkig net niet.... ik kwam met een noodgang aankarren en voor me zie ik een auto. die stond te wachten achter een andere auto voor een rotonde... maarja op een of andere manier reageerde ik heel laat. dus vol in de ankers... met piepende banden kwam ik tot stilstand op 0.5 meter afstand van die autowas ff schrikken
Meteen ff een vraagje voor de geslaagden hier..
Rijden jullie ook echt 50 waar je het gevoel hebt dat het dikke bullshit is?
hier in de stad rijd ik standaard 80 eigenlijk.. ook waar je 70 mag.. niemand rijd overigens 50 hier...
woonwijk rijd ik overigens wel netjes 30
ik niet.. bij ons in de buurt is alles 30km (in dorpen)..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:07 schreef Miss_S het volgende:
in dorpen rijd ik altijd de aangegeven snelheid maar daar buiten meestal wel iets sneller
ja en dan heb je opeens een spelend kind onder je auto liggenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:29 schreef Devilnl het volgende:
[..]
ik niet.. bij ons in de buurt is alles 30km (in dorpen)..
30 is geen snelheid. fietsers halen je in man :S *vrouw.. sorry*
Op de gemiddelde fiets hou je 30 km/h nauwelijks vol man/vrouw/whateverquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:29 schreef Devilnl het volgende:
[..]
ik niet.. bij ons in de buurt is alles 30km (in dorpen)..
30 is geen snelheid. fietsers halen je in man :S *vrouw.. sorry*
das al helemaal link dan, als je er niet met je gedachten bij bent is het al helemaal niet slim om dan ook nog es te hard te rijden, aangezien je reactievermogen dan ook nog es langzamer is, pas alsjeblieft een beetje opquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:52 schreef sandertjuh het volgende:
Ja daar heb je ook meer dan gelijk in.
Maar aangezien ik de laatste dagen wat problemen had, met men vriendin en je stapt in de auto doet je dat niet echt tengoede. dat beinvloed nu gewoon duidelijk je rijsteil. Zit ook maar op alles te schelde als het naar mijn zins niet doorrijd.
eensch is..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:49 schreef Sylvana het volgende:
ik vind 50 in een 30 km gebied toch behoorlijk link hoor
en dan kun je wel midden op weg rijden en weet ik het wat allemaal, als er plotseling kind straat op rent ( kan altijd gebeuren in woonwijken, ook onder schooltijd, kinderen die nog niet naar school gaan) dan ligt ie zo onder je auto hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |