Ongelofelijk :Squote:Strangely, despite the Wii hardware having its own friend list, Battle Revolution uses its own, independent friend list. Each game includes a unique 12-digit friend code, different from your Wii system number. To create a friend, both sides have to input the other's code. How you actually go about exchanging these codes is a mystery, as the information is not included on your battle pass. Once again, I presume Nintendo wants you to only exchange codes with your real life friends.
hij kan weer spelen dan bedoeld iequote:Op vrijdag 15 december 2006 09:18 schreef linebear het volgende:
dacht dat je er al een had
Had dit in het vorige topic al gepost maar wii wilt kan mijn wii preorder hebben laat het maar weten...quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:05 schreef MeZZiN het volgende:
Bartsmit belde net met de mededeling
"ik ga je heel blij maken je Nintendo Wii is binnnen inclusief WiiPlay+nunchuck"
Maar ik heb er nu al een dus als iemand die preorder wilt hebben roept u maar.... (je moet hem wel zelf ophalen in Anna Paulowna
KLopt, heb ik ook, maar vanmiddag kan ik er weer op, ik zit nu namelijk op schoolquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:18 schreef linebear het volgende:
dacht dat je er al een had
quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:31 schreef Marco_Materazzi het volgende:
Net gebeld door de Bart Smit dat ik mijn Wii kan ophalen
Pak die preorder in Anna Paulowna manquote:
Broes wordt ie ook gegunt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:38 schreef FJD het volgende:
Volgens mij is BMH een beetje de Wii-topic-stumperNiemand die we de Wii meer gunnen dan BMH
Nouja zeg...quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:39 schreef FJD het volgende:
Ik gun m iedereen maar BMH het meest denk ik
quote:
Welke wedstrijd?quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:42 schreef Herr.Flick het volgende:
HOE ZIT HET MET DE UITSLAG VAN DE WEDSTRIJD??
![]()
Zelda.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:48 schreef donderopman het volgende:
Welk spelletje moet ik er nou bij kopen? Zelda is niet mijn ding. Maar ik zat te twijfelen tussen Call of Duty 3 en Red Steel en misschien nog wel raving rabbits. Wat raden jullie aan?
Red steel en raving rabbitsquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:48 schreef donderopman het volgende:
Welk spelletje moet ik er nou bij kopen? Zelda is niet mijn ding. Maar ik zat te twijfelen tussen Call of Duty 3 en Red Steel en misschien nog wel raving rabbits. Wat raden jullie aan?
vertel hoe die isquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:41 schreef torn_Machina het volgende:
Vanmiddag Marvel:Ultimate Alliance binnen.![]()
You've got mail!quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:20 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Had dit in het vorige topic al gepost maar wii wilt kan mijn wii preorder hebben laat het maar weten...
yupquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:58 schreef donderopman het volgende:
die raving rabbits heeft ook multiplayer mogelijkheden toch?
quote:Op donderdag 14 december 2006 12:14 schreef Pronk het volgende:
Wanneer komt Super Mario Galaxy eigenlijk uit?
wat doe je dan hier ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:09 schreef Slasher het volgende:
Ik wil die wii nii!!!!
das nog onbekendquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:15 schreef Pronk het volgende:
Ik zal mijn vraag uit het vorige deeltje ook nog maar een keertje plaatsen:
[..]
kunnen we gezellig over Barneveld kletsenquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:30 schreef donderopman het volgende:
zolang ik nog niet gebeld ben hou ik je wel gezelschap
quote:-
marjo has joined this conversation
-
Boy says:
mam de controllers komen vandaag
Boy says:
tis da je et weet.
marjo says:
ze gaan ze terug halen heb ik gehoord
Boy says:
huh?
marjo says:
ja de bandjes die om de pols zitten zijn niet stevig genoeg
Boy says:
your kidding right ?
Boy says:
waar heb je dat gehoord dan
marjo says:
nee echt waar zeiden ze op de radio
marjo says:
waren veel tv gesneuveld
Boy says:
ik wist dat er problemen waren
Boy says:
maar alleen de motes zelf of alleen bandjes ?
marjo says:
dat weet ik niet meer
marjo says:
ging wat vlug
Er zijn inderdaad figuren geweest die het voor mekaar hebben gekregen om dat koordje te laten knappen, maar ik heb gisteren foto's gezien van een gast die presteerde het om vele kilo's aan dat koortje te hangen, en hij bleef gewoon intact.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:43 schreef depax het volgende:
krijg nou wat volgens mijn ma: ( en nee we wonen niet in een camper
(heel verhaal)
Je vergeet alleen te melden dat dit een nieuwe wii was die al een steviger bandje gekregen hadquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:55 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad figuren geweest die het voor mekaar hebben gekregen om dat koordje te laten knappen, maar ik heb gisteren foto's gezien van een gast die presteerde het om vele kilo's aan dat koortje te hangen, en hij bleef gewoon intact.
De enige manier waarop hij het voor elkaar kreeg was met al zijn kracht de wii-mote los trekken. In een verslag wat hij erbij had getypt vermelde hij duidelijk dat hoe enthousiast je ook met het apparaatje ben, dat je met "normaal" gebruik het niet voor mekaar kan krijgen om het koordje te laten breken.
Ik vind dat gejammer over de reserveringen wel vermakelijk, al de fokkertjes die melden nummer zoveel op de lijst, al sta ik nummer 100.000 vind ik het nog niet ergquote:
Ik schrijf het op mn to-do voor vandaagquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:42 schreef Herr.Flick het volgende:
HOE ZIT HET MET DE UITSLAG VAN DE WEDSTRIJD??
![]()
nope, ze sturen die bandjes maar op naar mij.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:04 schreef depax het volgende:
niemand die zich druk maakt over het terugmoeten brengen van hun wiimotes of leveringen die genannuleerd worden om bandjes te laten vervangen ?
Ik ga de mijne echt niet terug brengen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:04 schreef depax het volgende:
niemand die zich druk maakt over het terugmoeten brengen van hun wiimotes of leveringen die genannuleerd worden om bandjes te laten vervangen ?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
Intertoys waar ik voor de launch gereserveerd belde zojuist dat ze een Wii voor me hebben!
Ik heb gezegd dat ik wacht tot begin volgend jaar. Ik sta verbaasd van mezelf.
Final Fantasy XII, Okami en Yakuza.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:13 schreef linebear het volgende:
hoezo dat ?
hekaas geen auto vandaag tot mijn beschikking en ik hoop hem vanmiddag op te kunnen halenquote:
Aha, nu begrijp ik waarom ik niet meteen antwoord kreeg.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:16 schreef depax het volgende:
[..]
das nog onbekend
maart kan september kan ook
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Final Fantasy XII, Okami en Yakuza.
je kan hem morgen ook afhalen. Ik zou hem ook niet eerder dan morgen kunnen halen omdat ik momenteel in Den Helder zitquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:24 schreef donderopman het volgende:
[..]
hekaas geen auto vandaag tot mijn beschikking en ik hoop hem vanmiddag op te kunnen halen
gistere ik woon nu in een woonboot.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:29 schreef DerBolle het volgende:
depax, wanneer ben je uit je camper verhuist?![]()
![]()
http://games.fok.nl/news.php?newsid=15416quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:43 schreef depax het volgende:
krijg nou wat volgens mijn ma: ( en nee we wonen niet in een camper
[..]
Niet goed genoegquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
Final Fantasy XII, Okami en Yakuza.
Ik heb ze besteld op nedgame, waar jij?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:07 schreef BMH het volgende:
Krijg wel zwart wit beeld op me plasma.. Maar goed.. Component kabels komen er aan
Helen is dan ook verboden! Foei!quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:25 schreef BMH het volgende:
Ik heelde mijn wii net op, keek de cassière me boos aan: "Volgende keer moet je gewoon wachten op je beurt.. Nu naai je de andere mensen".
Ik: "Ja, mevrouw."
.. Ik voelde me eigenlijk best wel stout.
Waar heb jij je comp kabel besteld?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:25 schreef BMH het volgende:
Ik heelde mijn wii net op, keek de cassière me boos aan: "Volgende keer moet je gewoon wachten op je beurt.. Nu naai je de andere mensen".
Ik: "Ja, mevrouw."
.. Ik voelde me eigenlijk best wel stout.
wanneer? en waar? Ik heb m op de site besteld... Maar nog niets binnenquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:42 schreef RoelRoel het volgende:
Ik heb hem maar besteld bij Dynabyte. Misschien krijg ik hem in februari.![]()
ooh? Ik heb dat ding nog niet aangesloten op de nieuwe lcd tv hiero. Mag MikeyMo doen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:52 schreef DerBolle het volgende:
betere beeldkwaliteit. (toch?)
kan alleen via wifi, zit ontvanger in de wii zelf, als wii geen verbinding maakt kijken of poort b en g op acces point open staan en volgens mij mocht acces point geen WEP ingeschakeld hebben.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:01 schreef Qwea het volgende:
zeg ik vraag mij af he....
die wii moet je via wifi connecten. Nu heb ik hier een Q-tec accespoint ,Q-Tec hubje en een usb adapter liggen. Zit in die wii een ingebouwde adapter om het wifi signaal op te vangen? Want een wifi netwerk maken is geen probleem met die accespoint. Alleen ik vraag me dus af of er een "ontvanger" in de wii zit.
En zo nee,kan ik dan die wii met een kabel verbinden aan het Inet? of moet het echt wifi zijn? Indien laatste hoe los ik dit dan op?
Moet dit niet in dig?![]()
Zit gewoon ingebouwd in de Wii, dus als je beschikking hebt over draadloos internet kun je meteen onlinequote:Op vrijdag 15 december 2006 13:01 schreef Qwea het volgende:
die wii moet je via wifi connecten. Nu heb ik hier een Q-tec accespoint ,Q-Tec hubje en een usb adapter liggen. Zit in die wii een ingebouwde adapter om het wifi signaal op te vangen? Want een wifi netwerk maken is geen probleem met die accespoint. Alleen ik vraag me dus af of er een "ontvanger" in de wii zit.
En zo nee,kan ik dan die wii met een kabel verbinden aan het Inet? of moet het echt wifi zijn? Indien laatste hoe los ik dit dan op?
zit WLAN in de wii.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:01 schreef Qwea het volgende:
ooh ik dacht dat je bij de wii geen wachtwoord in kon typen voor wifi?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:07 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
zit WLAN in de wii.
dus je hoeft alleen bij de instellingen naar je WLAN te laten zoeken. en evt wachtwoordje intiepen.
mja internet op de wii is toch 100% kut.
Hendigquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:07 schreef gamefreek het volgende:
Zit gewoon ingebouwd in de Wii, dus als je beschikking hebt over draadloos internet kun je meteen online![]()
Net trouwens naar Nintendo gebeld voor nieuwe polsbandjes, krijg die binnenkort opgestuurd![]()
Ik heb gewoon mn WEP key op de Wii ingevoerdquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:06 schreef DerBolle het volgende:
[..]
kan alleen via wifi, zit ontvanger in de wii zelf, als wii geen verbinding maakt kijken of poort b en g op acces point open staan en volgens mij mocht acces point geen WEP ingeschakeld hebben.
naja in beste geval doet wii 't gewoon
http://games.fok.nl/news.php?newsid=15416quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:10 schreef FJD het volgende:
[..]
HendigZal volgende week ook eens bellen. Welk nummer moet je bellen? Klantenservice gewoon?
Ik moet wel zeggen dat WiFi op de Wii nog de nodige gebreken vertoond. In mijn geval wilde hij pas verbinding maken nadat ik het kanaal op m'n access point op 1 had gezet. Nintendo adviseert zelf ook kanaal 1 of 11 te gebruiken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Wii heeft een ingebouwde wifi ontvanger en kan dus in elk draadloos netwerk verbinding maken.
Ik heb nergens problemen mee, werkte direct.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:16 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat WiFi op de Wii nog de nodige gebreken vertoond. In mijn geval wilde hij pas verbinding maken nadat ik het kanaal op m'n access point op 1 had gezet. Nintendo adviseert zelf ook kanaal 1 of 11 te gebruiken.
Dit is de enige echtequote:Op vrijdag 15 december 2006 13:15 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
handig trouwens, 3 topics over de Wii die allemaal ongeveer dezelfde info hebben :S
oke dank je. Dan moet ik die WEP er ff uit slopenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:06 schreef DerBolle het volgende:
[..]
kan alleen via wifi, zit ontvanger in de wii zelf, als wii geen verbinding maakt kijken of poort b en g op acces point open staan en volgens mij mocht acces point geen WEP ingeschakeld hebben.
naja in beste geval doet wii 't gewoon
ze vragen waarsch. om fotos van je zusjequote:Op vrijdag 15 december 2006 13:21 schreef FJD het volgende:
Welke informatie moet je opgeven aan Nintendo als je ze belt? M'n zusje moet nml bellen en als ze haar dan vragen wat bv. het serienummer is dan zou ze eerst weer mij moeten bellen
-edit-
reacties lezen, reacties lezen![]()
Noem het maar een FP-reflex, de reacties daar zijn van een bepaald niveau dat ik ze altijd negeer
ik lees het boekje wel door als MM dat ding uit heeft gepaktquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:21 schreef DerBolle het volgende:
hoeft dus neit gewoon WEP key invoeren
dus Qwea boekjes doorlezen is voor de dommen en vrouwen natuurlijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mn WEP key op de Wii ingevoerd
De Wii heeft een ingebouwde wifi ontvanger en kan dus in elk draadloos netwerk verbinding maken.
Oef bevestiging van een stereorypequote:Op vrijdag 15 december 2006 13:35 schreef DerBolle het volgende:
[..]
dus Qwea boekjes doorlezen is voor de dommen en vrouwen natuurlijk![]()
Verkoopt intertoys ook al telefoons danquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:51 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
nog steeds geen telefoon van intertoys :-(
einde berichtquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:44 schreef Qwea het volgende:
ja hoi, ik had hem dus eerst zelf willen halen. Er stonden 2 orders open daaro1 is afgezegd,1 isser nog. Net gebelt dat ik hem kan halen.
Voor een reep witte chocolade mag je hem uit emmen halen . Iemand intresse? Zo ja pm me dan maar weer
niet echt veel soeps erbij.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:24 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Lijst nieuwe VC Games:
Alien Crush - TurboGrafx-16 (600 Wii-points)
Columns - Megadrive (800 Wii-points)
Dr Robotnik's Mean Bean Machine - Megadrive (800 Wii-points)
Gunstar Heroes (800 Wii-points)
Pinball (500 Wii-points)
Ristar (800 Wii-points)
Solomons Key (500 Wii-points)
Urban Champion (500 Wii-points)
Gunstar Heroes schijnt heel goed te zijn, ken ik verder niet![]()
Dan lopen ze wat langzamer. Voorbeeld: als op een bepaald scherm een monster in de NTSC versie in 5 seconden een bepaalde afstand aflegt, dan zal datzelfde monster in datzelfde scherm over diezelfde afstand op de PAL versie er 6 seconden over doen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:30 schreef Wii-Style het volgende:
Hoe zit dat nou met die Virtual Console games dat de spelletjes 50hz zijn i.p.v. 60hz? Is dit problematisch?
Ga je de Wii muts winnaar bekend maken voor 5 uur?quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Virtual Console update:
Virtual Console update
Ik heb Gunstar gedownload
Dat is toch vreselijk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:34 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Dan lopen ze wat langzamer. Voorbeeld: als op een bepaald scherm een monster in de NTSC versie in 5 seconden een bepaalde afstand aflegt, dan zal datzelfde monster in datzelfde scherm over diezelfde afstand op de PAL versie er 6 seconden over doen.
Gisteren waren ze al te bestellen. Stelletje mutsen bij de BS!quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:38 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat is toch vreselijk.
Ik heb overigens een minuut geleden de RGB kabel gekocht bij Bartsmit.com!!Ze zijn nu te bestellen.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:43 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Gisteren waren ze al te bestellen.
En de component kabel?quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:38 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat is toch vreselijk.
Ik heb overigens een minuut geleden de RGB kabel gekocht bij Bartsmit.com!!Ze zijn nu te bestellen.
Anders kijk je zelf?quote:
Mja, staat bij nedgame ook en daar krijgen ze hem eind volgende week binnenquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:57 schreef Mortale het volgende:
[..]
Anders kijk je zelf?
Staat: Wordt 14 dec verwacht!
Nedgame moest ook mij teleurstellen, maar tijdens zelda let ik helemaal niet op de graphics.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:06 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Mja, staat bij nedgame ook en daar krijgen ze hem eind volgende week binnen
Volgens mij niet. Volgens mij geeft het enkel aan hoe vaak het beeld ververst wordt. Oftewel: je merkt er geen reet van.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:34 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Dan lopen ze wat langzamer. Voorbeeld: als op een bepaald scherm een monster in de NTSC versie in 5 seconden een bepaalde afstand aflegt, dan zal datzelfde monster in datzelfde scherm over diezelfde afstand op de PAL versie er 6 seconden over doen.
door 50 ipv 60 blijft het beeld eens 'hangen' dus nostalgisch gevoelquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:46 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Volgens mij geeft het enkel aan hoe vaak het beeld ververst wordt. Oftewel: je merkt er geen reet van.
Het is al door IGN UK getest en bevestigd. Op de SNES was het ook het geval, als je een geimporteerd spel speelde.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:46 schreef Aibmi het volgende:
Volgens mij niet. Volgens mij geeft het enkel aan hoe vaak het beeld ververst wordt. Oftewel: je merkt er geen reet van.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:19 schreef NrSiX het volgende:
Vanmiddag kijken of ik een Wii kan halen
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:31 schreef faberic het volgende:
Ik heb 2 bandjes besteld. 4 vind ik asociaal, als ze zo'n service hebben moet je het niet gaan uitbuiten.
hoezo. die vent denkt écht dat ik 8 wiimotes hebt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:31 schreef faberic het volgende:
Ik heb 2 bandjes besteld. 4 vind ik asociaal, als ze zo'n service hebben moet je het niet gaan uitbuiten.
nee ei. alleen als je een mailtje hebt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:41 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Hoort de blauwe led het te doen als je speelt? Bij mij is dat niet zo.. Help, somebody?
op de voorkant van je wii zit ook een sync knopjequote:Op vrijdag 15 december 2006 17:43 schreef febster het volgende:
Houdoe Xbox, welkom Wii
Vraagje overigens: Mijn 2e Wii mote lijkt het niet te doen. Als ik de Power knop indruk gebeurt er niks, terwijl als ik dat klein sync knopje indruk alle 4 de blauwe lampjes gaan branden. Verschillende batterijen geprobeerd, maar daar lijkt het niet aan te liggen. Iemand ideeen
?
Wat ik wil weten is of een Amerikaanse console ook online kan, dan is dat irritante probleem iig opgelost want het scheelt VEEL.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:30 schreef Wii-Style het volgende:
Hoe zit dat nou met die Virtual Console games dat de spelletjes 50hz zijn i.p.v. 60hz? Is dit problematisch?
Toen ik met de wii speelde @ gameplay brandde hij de hele tijd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:43 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nee ei. alleen als je een mailtje hebt.
Nee. Alleen als je een bericht krijgt van internet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:41 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Hoort de blauwe led het te doen als je speelt? Bij mij is dat niet zo.. Help, somebody?
dan had ie vast een mailtje!quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:49 schreef Mr.BomBastique het volgende:
[..]
Toen ik met de wii speelde @ gameplay brandde hij de hele tijd.
Ik zou eigenlijk niet weten waarom niet. De WiFi en TCP/IP protocollen zijn in Amerika niet anders dan in Nederland. Het enige probleem zou kunnen zijn dat een Amerikaanse Wii andere content aangeboden krijgt dan een Europese of Japanse, of dat je niet tegen Europese Wii's online kunt spelen in de toekomst. Berichten versturen naar Amerikaanse Wii's werkt echter gewoon, dus voor dat laatste ben ik niet zo bang.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:46 schreef alex4allofyou het volgende:
Wat ik wil weten is of een Amerikaanse console ook online kan, dan is dat irritante probleem iig opgelost want het scheelt VEEL.
Ik denk dat hij dan blijft branden. Ik vond het echter al vrij irritant worden na een uurtje, zeker omdat je Wii zelfs lekker doorbrandt als hij uitstaat. Zeker weet ik het echter nietquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:02 schreef Vendris het volgende:
Stel ik laat iemand (als ik er een vind iig) mij een mailtje sturen die ik vervolgens nooit open, blijft me led dan altijd branden? Zo ja, heeft de mail een "expire" date, kortom dat ie automatisch gewist word en me led weer uit gaat?
Volgens mij opent je Wii automatisch je mail als je je Wii aanzet. Dus kan je m niet niet openen en voor altijd een blauwe led hebben.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan blijft branden. Ik vond het echter al vrij irritant worden na een uurtje, zeker omdat je Wii zelfs lekker doorbrandt als hij uitstaat. Zeker weet ik het echter niet.
1 |
Sorry, maar tnx gefixedquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:44 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
op de voorkant van je wii zit ook een sync knopje
had nog zo gezegd 3 weken ervoor... gewoon resereveren ... kost toch nix? anders had ik hem morgen zeker gehad!quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:24 schreef Game_Error het volgende:
ach ik heb het ook krijgen ze er 9, sta ik 10eik ermaak me ondertussen wel met mn xbox 360 stuurtje
je router op channel 11 of 1 zetten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:30 schreef febster het volgende:
[..]
Sorry, maar tnx gefixed
Vraag nr 2: Hij doet moeilijk met mijn WiFi. Hij vindt het netwerk wel, en als ik de WEP key invoer is het ook nog allemaal prima, maar darna gaat hij de verbinding testen en dan zegt het ding dat ik de instellingen moet controleren, enig idee welke dan?
Hij blijft net zo lang branden totdat je de Wii aanzet. Dan floept ie uit.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:02 schreef Vendris het volgende:
Stel ik laat iemand (als ik er een vind iig) mij een mailtje sturen die ik vervolgens nooit open, blijft me led dan altijd branden? Zo ja, heeft de mail een "expire" date, kortom dat ie automatisch gewist word en me led weer uit gaat?
Je kon paar jaar terug een Zelda Collectors edition voor op de GC kopen via de sterren catalogus en daar staat MM wel opquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:48 schreef Vendris het volgende:
Heb Windwaker collector edition voor cube nog, die heeft cube versie van OoT op een 2e diskjammer dat majoras mask niet op cube disk is verschenen, anders had ik ze mooi nog eens allemaal op de wii over kunnen doen, tja, questie van n64 aansluiten i guess
![]()
Op naar de 1000quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:06 schreef Xrenity het volgende:
deze topics gaan harder dan ik hebben kan.
Ja staat zelfs in de OP...sorryquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:16 schreef linebear het volgende:
in wiki toch...
ze toch niet met je wiimote te spelen he?quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:27 schreef Cid het volgende:
[..]
* Cid mompeld iets over een vriendin en zelda....
ouwe viespeuk!quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:37 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ze toch niet met je wiimote te spelen he?
allemaal tegen een rots/boom/muur te rollen
Waar staat de Wii? Ergens onderaan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:20 schreef Wii-Style het volgende:
In het kader van Dragon Quest Swords:
http://www.youtube.com/watch?v=bTUXqtSHaNU
Dat ziet er echt zo gaaf uit. Ik vind het jammer dat het nooit buiten Japan is uitgebracht. Mooi muziek.Hopelijk wordt Dragon Quest Swords zoiets, of hopelijk nog veel beter dan dit.
We weten dat het ochestrated muziek zal krijgen en ook full voice-acting.
Dragon Quest Swords staat nu helemaal bovenaan mijn lijstje, hoger dan Super Mario Galaxy.
Hilarisch. Echt waar. Ik lig krom.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waar staat de Wii? Ergens onderaan?
quote:Here's the question: can you look past Far Cry Vengeance's many technical inadequacies and focus on the shooter's fun Wii control scheme and fairly straightforward gunfight-filled action? This game may be the ultimate proving ground for Nintendo's philosophy: gameplay fist and graphics second. Someone reading this right now might be ready to overlook anything for a new Wii FPS, but not me. The presentation – everything from the dozens of graphics shortcomings to the sometimes broken AI logic – is just too sloppy and too rushed in this quick-and-dirty Wii incarnation of the classic franchise. A fundamentally solid shooter is hiding somewhere underneath, but good luck finding it between the blurry textures and the sluggish framerate. (And as an aside, don't trust the pictures on the back of the Far Cry Vengeance box -- the game looks nothing like them.)
Ubisoft is a very talented development studio – one of the best in the world. Far Cry Vengeance does not represent even half of the company's potential. I can only imagine that the franchise's originator, Crytek Studios, is looking at this port and laughing… or maybe crying.
If you want an action-filled FPS, get Call of Duty 3. And if you just want something pretty to look at, you're better off with Red Steel.
IGNquote:3.0 Presentation
What a disaster. Terrible cut-scenes and graphics and the omission of an online multiplayer mode and map editor.
4.0 Graphics
Yuck. What happened to gorgeous Far Cry? This doesn't even look half as good as the year-old Xbox version.
3.0 Sound
Solid voice acting during cut-scenes, but audio cuts in and out while playing and the music is oftentimes nonexistent.
7.0 Gameplay
A fundamentally fun shooter and most of the new Wii controls feel great. But not all the control additions are welcomed and the title is glitchy.
6.0 Lasting Appeal
A decent single-player romp and a throwaway multiplayer mode. No online play and no map editor.
4.0
Poor OVERALL
Ik weet nog lang niet of ik die wel ga kopen...quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:56 schreef Wii-Style het volgende:
Je weet dat dit betekent dat ik je helemaal in elkaar ga meppen in Super Smash Brothers Brawl, Tomasso.
Nu weet je het in ieder geval helemaal niet zeker, uit angst dat de Heer Ruzbeh hoogst persoonlijk zijn toorn op jou zal uitoefenen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik weet nog lang niet of ik die wel ga kopen...
Een Gamecube memory card.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe werken gamecube saves op de wii? Kan dat intern of op SD-kaart, of vereist het een cube memorycard?
Dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:16 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Nu weet je het in ieder geval helemaal niet zeker, uit angst dat de Heer Ruzbeh hoogst persoonlijk zijn toorn op jou zal uitoefenen.
verdoriequote:
Die mag je dus er fijn los bijkopen, waarom niet oplaadbaar via USB, had toch geen probleem moeten zijn...quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:38 schreef Shazbot het volgende:
Ook eindelijk mijn Wii binnen o/ . Ik kon hem nu zelfs van 3 adresjes tegelijk halen :d
Wat ik me afvroeg, zijn de baterijen die meegeleverd zijn (zowel bij de Wii als Wii play) rechargeble? of mag je die er nog fijn bij kopen
Daar komt dus dit voor:quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:39 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Die mag je dus er fijn los bijkopen, waarom niet oplaadbaar via USB, had toch geen probleem moeten zijn...![]()
Als de prijs enigszins redelijk is, dan ga ik zeker zo'n ding aanschaffen, dit is gewoon k*t zo...quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Daar komt dus dit voor:
http://www.thegamefeed.co(...)0Power%20Station.jpg
Joytech heeft nu ook al een webshop voor NL maar daar staat de Wii nog nieteens bij
quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:51 schreef Herr.Flick het volgende:
En ineens loopt "frank" op mijn Wii plein...
Ben ik blij dat de Media Markt 50 Philips batterijen had liggen voor ¤ 12quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:38 schreef Herr.Flick het volgende:
batterijen leeg van m'n mote... ben ik gvd uitgespeeld vanavond!
Nou ja, als het met je PC en met de Wii niet wil lukken is er wel gedegelijk iets mis met je accesspoint denk ik dan...quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:05 schreef Qwea het volgende:
ja hoi,ik heb een probleem.
Ik heb de wii aangesloten. Ik heb een kabel modem met een router ertussen. In die router heb ik de accespoint gedaan. De wii laten zoeken en de wepkey ingevoerd (let op,de wii ziet de router wirelessQ dus wel!) nu test ik de verbinding maar krijgt de wii geen verbinding met de accespoint.
Overigens krijg ik met de pc ook geen verbinding met de Q-Tec accespoint. Maar dat moet niet zo'n probleem zijn aangezien de wepkey klopt.
Iemand een idee?
ik snap er niks van. In de manual staat dat ik hem moet connecten via 192.168.1.90 maar omdat die router ertussen zit,heeft ie dan geen ander IP nr?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:08 schreef Cid het volgende:
[..]
Nou ja, als het met je PC en met de Wii niet wil lukken is er wel gedegelijk iets mis met je accesspoint denk ik dan...
Ben nu de draad een beetje kwijt....wat probeer je te doen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik snap er niks van. In de manual staat dat ik hem moet connecten via 192.168.1.90 maar omdat die router ertussen zit,heeft ie dan geen ander IP nr?
Die is beschikbaar vanaf 20 Decmber en het internet kanaal vanaf 23 decemberquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:18 schreef Cid het volgende:
Trouwens, kan iemand hier gewoon het weer kanaal bekijken of is het gewoon nog niet beschikbaar?
Weer en Nieuwskanaal zijn nog niet beschikbaar. dacht dat 20 dec. het weerkanaal kwam en ergens in januari het nieuwskanaal.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:18 schreef Cid het volgende:
Trouwens, kan iemand hier gewoon het weer kanaal bekijken of is het gewoon nog niet beschikbaar?
Koop gewoon een setje oplaadbare batterijen, is weliswaar even duur, maar je kan het ook nog voor andere dingen dan de wii gebruiken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:44 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Als de prijs enigszins redelijk is, dan ga ik zeker zo'n ding aanschaffen, dit is gewoon k*t zo...![]()
prijs valt dus mee, alleen nog niet leverbaar.
http://www.centralpoint.n(...)er_Station__Wii.html
Echt waar? ff lezenquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Oplaadbare batterijen mogen er eigenlijk niet in heh.
quote:
Nou in ieder geval niet 250 euro, want dat staat in de OP.quote:
40 euro draadloos usb ding. Met CD-Rom waarmee je plaatjes, filmpjes ect ect kan overzetten van je PC naar de Wii.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:02 schreef Qwea het volgende:
ik denk dat die accespoint corupt is. Want als ik hem namelijk aansluit en de wii ziet hem,heeft de mac inees ook geen Inet meer en ligt het netwerk eruit.
Zit erover te denken om morgen even een draadloze router te kijken.
trouwens je kan hem ook connecten met zo'n nintendo usb ding. Connect je hem dan met utp kabel? of is dat ding ook draadloos? En iemand een idee wat dat draadloze ding kost?
Overigens moet er in de wii een kaart zitten met een speciale nintendo registratiecode. Die zit er dus niet in![]()
MikeyMo bedoelt iets dat je een utp kabel naar de wii kan trekken., Is dat uberhaupt mogelijk? om de wii dus te bekabelen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
40 euro draadloos usb ding. Met CD-Rom waarmee je plaatjes, filmpjes ect ect kan overzetten van je PC naar de Wii.
Staat ook op de dixons site:
http://www.dixons.nl/De_o(...)7082268/default.aspx
*morgen langs dixons gaat.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
40 euro draadloos usb ding. Met CD-Rom waarmee je plaatjes, filmpjes ect ect kan overzetten van je PC naar de Wii.
Staat ook op de dixons site:
http://www.dixons.nl/De_o(...)7082268/default.aspx
je bedoelt zoiets:quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
MikeyMo bedoelt iets dat je een utp kabel naar de wii kan trekken., Is dat uberhaupt mogelijk? om de wii dus te bekabelen?
bronquote:Wii LAN Adapter
Wii maakt draadloos verbinding met het internet. Mocht je echter niet in het bezit zijn van een draadloze internetverbinding, zorgt de Wii LAN Adapter ervoor dat je je Wii-systeem met het internet kan verbinden via een LAN-kabelverbinding.
De Wii LAN Adapter sluit je aan op een van de twee USB-aansluitingen aan de achterkant van het Wii-systeem. Hiermee zorgt hij voor een verbindingspunt voor een LAN-kabel (apart verkrijgbaar) die naar je breedbandmodem leidt.
Door de Wii met het internet te verbinden, kun je je voordeel doen met de downloadbare Virtual Console-spellen in het Wii-winkelkanaal, altijd bijgewerkte nieuws- en weerberichten in de nieuws- en weerkanalen en de diverse berichtopties van het Wii-prikbord.
Je kunt de Wii LAN Adapter in de winkel kopen voor ongeveer ¤30.
De Wii LAN Adapter zal niet vanaf de lancering van de Wii op 8 december 2006 verkrijgbaar zijn, maar zal op een latere datum uitkomen.
Dat is ook redelijk duur 30 euro ofzo, kan je net zogoed voor 10 euro meer een draadloos ding kopenquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:16 schreef mausie het volgende:
Ik hoop dat de UTP plugje niet zo heel duur is. Dan koop ik die. Vind beetje zonde om alleen voor Wii acces point te kopen.
Leer lezenquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:21 schreef mausie het volgende:
10 euro?Vertel me waar. Kan niks goedkopers dan 40 euries vinden.
Hoe kom je daar nou weer bij? Miyamoto zei dat TP de laatste was in de huidige vorm van Zelda, ze gingen schijnbaar een hele nieuwe richting op.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:35 schreef mini-lellan het volgende:
die 2e Zelda op de Wii pwnt TP toch niet. Het word waarschijnlijk hetzelfde verhaal met OoT en MM.
quote:
Alsof MM zo slecht is...quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:35 schreef mini-lellan het volgende:
die 2e Zelda op de Wii pwnt TP toch niet. Het word waarschijnlijk hetzelfde verhaal met OoT en MM.
30 euro is inderdaad niet zo heul duur. Heb je meteen een vaste plek om je controllers op te bergen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:44 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Als de prijs enigszins redelijk is, dan ga ik zeker zo'n ding aanschaffen, dit is gewoon k*t zo...![]()
prijs valt dus mee, alleen nog niet leverbaar.
http://www.centralpoint.n(...)er_Station__Wii.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |