einde berichtquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:44 schreef Qwea het volgende:
ja hoi, ik had hem dus eerst zelf willen halen. Er stonden 2 orders open daaro1 is afgezegd,1 isser nog. Net gebelt dat ik hem kan halen.
Voor een reep witte chocolade mag je hem uit emmen halen . Iemand intresse? Zo ja pm me dan maar weer
niet echt veel soeps erbij.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:24 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Lijst nieuwe VC Games:
Alien Crush - TurboGrafx-16 (600 Wii-points)
Columns - Megadrive (800 Wii-points)
Dr Robotnik's Mean Bean Machine - Megadrive (800 Wii-points)
Gunstar Heroes (800 Wii-points)
Pinball (500 Wii-points)
Ristar (800 Wii-points)
Solomons Key (500 Wii-points)
Urban Champion (500 Wii-points)
Gunstar Heroes schijnt heel goed te zijn, ken ik verder niet![]()
Dan lopen ze wat langzamer. Voorbeeld: als op een bepaald scherm een monster in de NTSC versie in 5 seconden een bepaalde afstand aflegt, dan zal datzelfde monster in datzelfde scherm over diezelfde afstand op de PAL versie er 6 seconden over doen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:30 schreef Wii-Style het volgende:
Hoe zit dat nou met die Virtual Console games dat de spelletjes 50hz zijn i.p.v. 60hz? Is dit problematisch?
Ga je de Wii muts winnaar bekend maken voor 5 uur?quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Virtual Console update:
Virtual Console update
Ik heb Gunstar gedownload
Dat is toch vreselijk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:34 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Dan lopen ze wat langzamer. Voorbeeld: als op een bepaald scherm een monster in de NTSC versie in 5 seconden een bepaalde afstand aflegt, dan zal datzelfde monster in datzelfde scherm over diezelfde afstand op de PAL versie er 6 seconden over doen.
Gisteren waren ze al te bestellen. Stelletje mutsen bij de BS!quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:38 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat is toch vreselijk.
Ik heb overigens een minuut geleden de RGB kabel gekocht bij Bartsmit.com!!Ze zijn nu te bestellen.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:43 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Gisteren waren ze al te bestellen.
En de component kabel?quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:38 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat is toch vreselijk.
Ik heb overigens een minuut geleden de RGB kabel gekocht bij Bartsmit.com!!Ze zijn nu te bestellen.
Anders kijk je zelf?quote:
Mja, staat bij nedgame ook en daar krijgen ze hem eind volgende week binnenquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:57 schreef Mortale het volgende:
[..]
Anders kijk je zelf?
Staat: Wordt 14 dec verwacht!
Nedgame moest ook mij teleurstellen, maar tijdens zelda let ik helemaal niet op de graphics.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:06 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Mja, staat bij nedgame ook en daar krijgen ze hem eind volgende week binnen
Volgens mij niet. Volgens mij geeft het enkel aan hoe vaak het beeld ververst wordt. Oftewel: je merkt er geen reet van.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:34 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Dan lopen ze wat langzamer. Voorbeeld: als op een bepaald scherm een monster in de NTSC versie in 5 seconden een bepaalde afstand aflegt, dan zal datzelfde monster in datzelfde scherm over diezelfde afstand op de PAL versie er 6 seconden over doen.
door 50 ipv 60 blijft het beeld eens 'hangen' dus nostalgisch gevoelquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:46 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Volgens mij geeft het enkel aan hoe vaak het beeld ververst wordt. Oftewel: je merkt er geen reet van.
Het is al door IGN UK getest en bevestigd. Op de SNES was het ook het geval, als je een geimporteerd spel speelde.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:46 schreef Aibmi het volgende:
Volgens mij niet. Volgens mij geeft het enkel aan hoe vaak het beeld ververst wordt. Oftewel: je merkt er geen reet van.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:19 schreef NrSiX het volgende:
Vanmiddag kijken of ik een Wii kan halen
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:31 schreef faberic het volgende:
Ik heb 2 bandjes besteld. 4 vind ik asociaal, als ze zo'n service hebben moet je het niet gaan uitbuiten.
hoezo. die vent denkt écht dat ik 8 wiimotes hebt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:31 schreef faberic het volgende:
Ik heb 2 bandjes besteld. 4 vind ik asociaal, als ze zo'n service hebben moet je het niet gaan uitbuiten.
nee ei. alleen als je een mailtje hebt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:41 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Hoort de blauwe led het te doen als je speelt? Bij mij is dat niet zo.. Help, somebody?
op de voorkant van je wii zit ook een sync knopjequote:Op vrijdag 15 december 2006 17:43 schreef febster het volgende:
Houdoe Xbox, welkom Wii
Vraagje overigens: Mijn 2e Wii mote lijkt het niet te doen. Als ik de Power knop indruk gebeurt er niks, terwijl als ik dat klein sync knopje indruk alle 4 de blauwe lampjes gaan branden. Verschillende batterijen geprobeerd, maar daar lijkt het niet aan te liggen. Iemand ideeen
?
Wat ik wil weten is of een Amerikaanse console ook online kan, dan is dat irritante probleem iig opgelost want het scheelt VEEL.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:30 schreef Wii-Style het volgende:
Hoe zit dat nou met die Virtual Console games dat de spelletjes 50hz zijn i.p.v. 60hz? Is dit problematisch?
Toen ik met de wii speelde @ gameplay brandde hij de hele tijd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:43 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nee ei. alleen als je een mailtje hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |