de bart smit hier in Den Helder krijg er 20. En de e-plaza 15quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:37 schreef made het volgende:
Baal wel zeg, vooral omdat BartSmit geen duidelijkheid geeft.
Elke dag weer hopen op : Trriiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnggg...
Maar ja, Morgen weer een dag.
En dat gaat op aan de reserveringen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
de bart smit hier in Den Helder krijg er 20. En de e-plaza 15
vin001 had er 1 over in het vorige topic. PM hem ff zou ik zeggenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:36 schreef Cid het volgende:
Meldt voor een pre-order door het hele land![]()
Haha, Ja ongeloofelijk !quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:39 schreef Webby het volgende:
Dat verschilt blijkbaar heel erg. Ik heb 7 top1toys vestigingen gebeld en ze hadden allemaal niks, de meesten zeiden dat ze ergens voor kerst nog iets verwachten. Terwijl er net een bericht was van een top1toys die er 60 had.
Vin001! ik heb wel een ritje naar groningen over voor een Wiiquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
vin001 had er 1 over in het vorige topic. PM hem ff zou ik zeggen
voor de winkelprijs sta ik eerder op zn stoepquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:42 schreef Cid het volgende:
[..]
Vin001! ik heb wel een ritje naar groningen over voor een Wii!
Ik heb ook gereserveerd, al 3 maanden geleden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:38 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
En dat gaat op aan de reserveringen?
Hmm wel slim! behalve voor kleine kindjes die heel hard gespaard hebben om bij de 250 te komenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:57 schreef Hare het volgende:
Ben net gebeld door top1toys Schijndel dat ze er nog 1tje voor me hadden. Ik heb er nu al 1, dus iedereen die een ritje Schijndel niet erg vind, doe me ff een mailtje en ik zal je zeggen op welke naam je hem op mag halen.
Wel 1 voorwaarde: Je moet er 1 accesoire (spelletje of nunchuck) bijkopen. Doen ze om handel tegen te gaan.
Reageerd de website op voorraad, niet zoals bij consoleshop 800 bestellingen in 3 minuten? Ik betaal liever niet iets voorruit als dat mijn kansen verkleindquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:56 schreef CyberTijn het volgende:
Wie HEEL snel is kan NU op www.chear.nl bestellen. Mijn wii komt er ook vandaan, ze hebben nu een paar op voorraad.
Vandaag verzonden, morgen in huis.
site is behoorlijk overbelast volgens mijquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:56 schreef CyberTijn het volgende:
Wie HEEL snel is kan NU op www.chear.nl bestellen. Mijn wii komt er ook vandaan, ze hebben nu een paar op voorraad.
Vandaag verzonden, morgen in huis.
Ik heb een preorder bij de MM Almere voor je. Vandaag nog.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:36 schreef Cid het volgende:
Meldt voor een pre-order door het hele land![]()
gewoon onder rembours bestellen en als ze je laten weten dat het langer gaat duren kan je hem gewoon cancellenquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:00 schreef Webby het volgende:
[..]
Reageerd de website op voorraad, niet zoals bij consoleshop 800 bestellingen in 3 minuten? Ik betaal liever niet iets voorruit als dat mijn kansen verkleind
Did the samequote:Op vrijdag 15 december 2006 14:26 schreef Jesse- het volgende:
[..]
gewoon onder rembours bestellen en als ze je laten weten dat het langer gaat duren kan je hem gewoon cancellen
ik heb hem net besteld en zou hem volgens de website dinsdag in huis moeten hebben
zie je PM eensquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:33 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Did the same![]()
* Floeperdepoepp heeft ook nog geen Wii door een fikse kater vanochtend![]()
heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:26 schreef Jesse- het volgende:
[..]
gewoon onder rembours bestellen en als ze je laten weten dat het langer gaat duren kan je hem gewoon cancellen
ik heb hem net besteld en zou hem volgens de website dinsdag in huis moeten hebben
ik hoop maar dat ze genoeg wii's hebbenquote:
ik ben heul liefquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:40 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Replied.
Wel heel lief van je heur![]()
![]()
Ze garanderen dat alles op de site op voorraad is. De site is gekoppeld aan een actuele voorraadstatus.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:00 schreef Webby het volgende:
[..]
Reageerd de website op voorraad, niet zoals bij consoleshop 800 bestellingen in 3 minuten? Ik betaal liever niet iets voorruit als dat mijn kansen verkleind
Bedankt voor de tip jongemanquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:45 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ze garanderen dat alles op de site op voorraad is. De site is gekoppeld aan een actuele voorraadstatus.
Toen ik had besteld en de betaling in orde was vorige week, was in een keer de Wii van de site af. Ik had dus de laatste
super mooi dusquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:45 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ze garanderen dat alles op de site op voorraad is. De site is gekoppeld aan een actuele voorraadstatus.
Toen ik had besteld en de betaling in orde was vorige week, was in een keer de Wii van de site af. Ik had dus de laatste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |