nope, ze sturen die bandjes maar op naar mij.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:04 schreef depax het volgende:
niemand die zich druk maakt over het terugmoeten brengen van hun wiimotes of leveringen die genannuleerd worden om bandjes te laten vervangen ?
Ik ga de mijne echt niet terug brengen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:04 schreef depax het volgende:
niemand die zich druk maakt over het terugmoeten brengen van hun wiimotes of leveringen die genannuleerd worden om bandjes te laten vervangen ?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
Intertoys waar ik voor de launch gereserveerd belde zojuist dat ze een Wii voor me hebben!
Ik heb gezegd dat ik wacht tot begin volgend jaar. Ik sta verbaasd van mezelf.
Final Fantasy XII, Okami en Yakuza.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:13 schreef linebear het volgende:
hoezo dat ?
hekaas geen auto vandaag tot mijn beschikking en ik hoop hem vanmiddag op te kunnen halenquote:
Aha, nu begrijp ik waarom ik niet meteen antwoord kreeg.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:16 schreef depax het volgende:
[..]
das nog onbekend
maart kan september kan ook
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Final Fantasy XII, Okami en Yakuza.
je kan hem morgen ook afhalen. Ik zou hem ook niet eerder dan morgen kunnen halen omdat ik momenteel in Den Helder zitquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:24 schreef donderopman het volgende:
[..]
hekaas geen auto vandaag tot mijn beschikking en ik hoop hem vanmiddag op te kunnen halen
gistere ik woon nu in een woonboot.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:29 schreef DerBolle het volgende:
depax, wanneer ben je uit je camper verhuist?![]()
![]()
http://games.fok.nl/news.php?newsid=15416quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:43 schreef depax het volgende:
krijg nou wat volgens mijn ma: ( en nee we wonen niet in een camper
[..]
Niet goed genoegquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
Final Fantasy XII, Okami en Yakuza.
Ik heb ze besteld op nedgame, waar jij?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:07 schreef BMH het volgende:
Krijg wel zwart wit beeld op me plasma.. Maar goed.. Component kabels komen er aan
Helen is dan ook verboden! Foei!quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:25 schreef BMH het volgende:
Ik heelde mijn wii net op, keek de cassière me boos aan: "Volgende keer moet je gewoon wachten op je beurt.. Nu naai je de andere mensen".
Ik: "Ja, mevrouw."
.. Ik voelde me eigenlijk best wel stout.
Waar heb jij je comp kabel besteld?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:25 schreef BMH het volgende:
Ik heelde mijn wii net op, keek de cassière me boos aan: "Volgende keer moet je gewoon wachten op je beurt.. Nu naai je de andere mensen".
Ik: "Ja, mevrouw."
.. Ik voelde me eigenlijk best wel stout.
wanneer? en waar? Ik heb m op de site besteld... Maar nog niets binnenquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:42 schreef RoelRoel het volgende:
Ik heb hem maar besteld bij Dynabyte. Misschien krijg ik hem in februari.![]()
ooh? Ik heb dat ding nog niet aangesloten op de nieuwe lcd tv hiero. Mag MikeyMo doen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:52 schreef DerBolle het volgende:
betere beeldkwaliteit. (toch?)
kan alleen via wifi, zit ontvanger in de wii zelf, als wii geen verbinding maakt kijken of poort b en g op acces point open staan en volgens mij mocht acces point geen WEP ingeschakeld hebben.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:01 schreef Qwea het volgende:
zeg ik vraag mij af he....
die wii moet je via wifi connecten. Nu heb ik hier een Q-tec accespoint ,Q-Tec hubje en een usb adapter liggen. Zit in die wii een ingebouwde adapter om het wifi signaal op te vangen? Want een wifi netwerk maken is geen probleem met die accespoint. Alleen ik vraag me dus af of er een "ontvanger" in de wii zit.
En zo nee,kan ik dan die wii met een kabel verbinden aan het Inet? of moet het echt wifi zijn? Indien laatste hoe los ik dit dan op?
Moet dit niet in dig?![]()
Zit gewoon ingebouwd in de Wii, dus als je beschikking hebt over draadloos internet kun je meteen onlinequote:Op vrijdag 15 december 2006 13:01 schreef Qwea het volgende:
die wii moet je via wifi connecten. Nu heb ik hier een Q-tec accespoint ,Q-Tec hubje en een usb adapter liggen. Zit in die wii een ingebouwde adapter om het wifi signaal op te vangen? Want een wifi netwerk maken is geen probleem met die accespoint. Alleen ik vraag me dus af of er een "ontvanger" in de wii zit.
En zo nee,kan ik dan die wii met een kabel verbinden aan het Inet? of moet het echt wifi zijn? Indien laatste hoe los ik dit dan op?
zit WLAN in de wii.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:01 schreef Qwea het volgende:
ooh ik dacht dat je bij de wii geen wachtwoord in kon typen voor wifi?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:07 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
zit WLAN in de wii.
dus je hoeft alleen bij de instellingen naar je WLAN te laten zoeken. en evt wachtwoordje intiepen.
mja internet op de wii is toch 100% kut.
Hendigquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:07 schreef gamefreek het volgende:
Zit gewoon ingebouwd in de Wii, dus als je beschikking hebt over draadloos internet kun je meteen online![]()
Net trouwens naar Nintendo gebeld voor nieuwe polsbandjes, krijg die binnenkort opgestuurd![]()
Ik heb gewoon mn WEP key op de Wii ingevoerdquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:06 schreef DerBolle het volgende:
[..]
kan alleen via wifi, zit ontvanger in de wii zelf, als wii geen verbinding maakt kijken of poort b en g op acces point open staan en volgens mij mocht acces point geen WEP ingeschakeld hebben.
naja in beste geval doet wii 't gewoon
http://games.fok.nl/news.php?newsid=15416quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:10 schreef FJD het volgende:
[..]
HendigZal volgende week ook eens bellen. Welk nummer moet je bellen? Klantenservice gewoon?
Ik moet wel zeggen dat WiFi op de Wii nog de nodige gebreken vertoond. In mijn geval wilde hij pas verbinding maken nadat ik het kanaal op m'n access point op 1 had gezet. Nintendo adviseert zelf ook kanaal 1 of 11 te gebruiken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Wii heeft een ingebouwde wifi ontvanger en kan dus in elk draadloos netwerk verbinding maken.
Ik heb nergens problemen mee, werkte direct.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:16 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat WiFi op de Wii nog de nodige gebreken vertoond. In mijn geval wilde hij pas verbinding maken nadat ik het kanaal op m'n access point op 1 had gezet. Nintendo adviseert zelf ook kanaal 1 of 11 te gebruiken.
Dit is de enige echtequote:Op vrijdag 15 december 2006 13:15 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
handig trouwens, 3 topics over de Wii die allemaal ongeveer dezelfde info hebben :S
oke dank je. Dan moet ik die WEP er ff uit slopenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:06 schreef DerBolle het volgende:
[..]
kan alleen via wifi, zit ontvanger in de wii zelf, als wii geen verbinding maakt kijken of poort b en g op acces point open staan en volgens mij mocht acces point geen WEP ingeschakeld hebben.
naja in beste geval doet wii 't gewoon
ze vragen waarsch. om fotos van je zusjequote:Op vrijdag 15 december 2006 13:21 schreef FJD het volgende:
Welke informatie moet je opgeven aan Nintendo als je ze belt? M'n zusje moet nml bellen en als ze haar dan vragen wat bv. het serienummer is dan zou ze eerst weer mij moeten bellen
-edit-
reacties lezen, reacties lezen![]()
Noem het maar een FP-reflex, de reacties daar zijn van een bepaald niveau dat ik ze altijd negeer
ik lees het boekje wel door als MM dat ding uit heeft gepaktquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:21 schreef DerBolle het volgende:
hoeft dus neit gewoon WEP key invoeren
dus Qwea boekjes doorlezen is voor de dommen en vrouwen natuurlijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mn WEP key op de Wii ingevoerd
De Wii heeft een ingebouwde wifi ontvanger en kan dus in elk draadloos netwerk verbinding maken.
Oef bevestiging van een stereorypequote:Op vrijdag 15 december 2006 13:35 schreef DerBolle het volgende:
[..]
dus Qwea boekjes doorlezen is voor de dommen en vrouwen natuurlijk![]()
Verkoopt intertoys ook al telefoons danquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:51 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
nog steeds geen telefoon van intertoys :-(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |