neequote:Op vrijdag 15 december 2006 11:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat MikeyMo nog meer hyped is dan jou![]()
Ja idd ze belt zelf 5 keer naar de winkelquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat MikeyMo nog meer hyped is dan jou![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:01 schreef Qwea het volgende:
Thnxhijs eigk van MikeyMo. Maar ik mocht op jacht
meneer moest zelf werken
de bartsmit in den helder kreeg er zojuist 20 binnen. Ik stond 15de daarquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:13 schreef made het volgende:
Waarom heeft de ene BartSmit wel WIi's en de andereniet ?
![]()
Da's wel heel ergquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:46 schreef Neverstop het volgende:
Vandaag de FRS gebeld:
"Nee, morgen misschien."
Zit ik naast een gast in de collega zaal, mobiel gaat af, hij neemt op (rustig moment, dus gegil over aso dit en aso dat kan achterwegen blijven).
Ik merkte ineens op dat het om een Wii pre-order ging die binnengekomen was, hij heeft er echter al 1. Dus ik zwaaien met m'n armen en gillen en schreeuwen. Hij meldt ondertussen doodleuk over de telefoon dat ie er al 1 heeft en dat ze er maar iemand anders blij mee moeten maken.
Hangt ie op: "wat is er?".
Rustig moment voorbij, later nog terug gebeld toen was ie echter alweer vergeven. Nog niet zo dichtbij geweest. Ik ben lichtelijk geïrriteerd nu.
sisko wil heel heel graag een orderquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:05 schreef vin001 het volgende:
Iemand uit groningen die een pre-order wil? Vandaag binnen
net nog bij intertoys geweest en FRS, helaasquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:08 schreef McGilles het volgende:
Iedereen die een Wii wil heeft vandaag wel de mogelijkheid om er 1 te halen! Denk ik zo
Ik bel ze hier net in Soest en die hebben niksquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:03 schreef THeeF het volgende:
hahha, Ik werd dus net gebeld !!!
De Wii is binnen, ze hadden er 60 (!) gekregen !?!
Dat geloof je toch niet voor zo'n kleine winkel (Top1Toys Schijndel)
Dus mensen, Bellen !! 073-5477758
Als je een OV kaart hebt kan je toch een beetje reizen? Zit je lekker ff in de trein en heb je tijd om na te denken en als je dan thuis komt met je wii ga je lekker samen met je vriend tenissen of bowlen en dan komt alles weer lekker goedquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:18 schreef linebear het volgende:
[..]
net nog bij intertoys geweest en FRS, helaasnope... het is een drama
straks nog even naar de MM, maar ja zal wel te laat zijn
Heb hem zo verdiendSinds gister enorme ruzie met vriend
ja of niet en je bent aan het bowlen en smijt die remote controller door de tv.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je een OV kaart hebt kan je toch een beetje reizen? Zit je lekker ff in de trein en heb je tijd om na te denken en als je dan thuis komt met je wii ga je lekker samen met je vriend tenissen of bowlen en dan komt alles weer lekker goed
Okee doemdenkerquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja of niet en je bent aan het bowlen en smijt die remote controller door de tv.
Gebeld..alles op aan de reserveringen!! maar ik sta nu op het lijstje en hm het was hoopgevend dat misschien als iemand hem niet wilt ik hem krijg!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:03 schreef THeeF het volgende:
hahha, Ik werd dus net gebeld !!!
De Wii is binnen, ze hadden er 60 (!) gekregen !?!
Dat geloof je toch niet voor zo'n kleine winkel (Top1Toys Schijndel)
Dus mensen, Bellen !! 073-5477758
als jij wil kun je zo een wii krijgen hoor. Moet je enkel ver reizen. Kijk dit topic maar eens,ik heb een order over,en nog 2 users. Dus als je echt wil kan het wel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:45 schreef Haay1971 het volgende:
Tijdens de lunchpauze maar ff rondje door Hoog Catherijne gemaakt en overal de vraag gesteld: Is er misschien nog een Wii over van een afgezegde preorder?:
Dixons: Nope
V&D: Nee, en voorlopig krijgen we ook geen Wii meer.
Bart Smit: Nog genoeg pre-orders over om eerst te voorzien.
E-Plaza: Niks
Media Mark: Nog altijd uitverkocht
Dus, dat was het dan voor vandaag. En wat McGilles zei: Iedereen die een Wii wil heeft vandaag wel de mogelijkheid om er 1 te halen! Denk ik zo, is dus NIET waar als je in Almere woont en in Utrecht werkt.
Ja, DUH, als ik 500 pleuro bied op een Marktplaats advertentie dan ik hem ook zo krijgen. Dat is het punt natuurlijk niet! Het gaat er om dat je in je eigen woonplaats (of plaats waar je werkt) vandaag een Wii kunt halen. Als ik naar de kop van Noord Holland moet reizen voor een Wii dan kost mij dat ook een hoop extra geld (benzine als ik met de auto ga, of geld als ik zou treinen), afgezien van het feit dat ik naast een 40-urige werkweek geen zin heb om op m'n vrije vrijdagavond nog een paar uur kwijt te zijn met reizen. (tijd is ook geld!). Ver reizen is dus geen valide argument.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:47 schreef Qwea het volgende:
als jij wil kun je zo een wii krijgen hoor. Moet je enkel ver reizen. Kijk dit topic maar eens,ik heb een order over,en nog 2 users. Dus als je echt wil kan het wel.
dan moet je dus ook niet zeuren dat je geen wii hebt. En de user die zei dat mensen die vandaag een wii konden krijgen als ze die wilden hebben heeft niet gezegd dat dat in je eigen woonplaats geldt. Dus of reis veel en haal een wii,of zeur niet en wacht totdat ze wel in je eigen woonplaats zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:51 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Ja, DUH, als ik 500 pleuro bied op een Marktplaats advertentie dan ik hem ook zo krijgen. Dat is het punt natuurlijk niet! Het gaat er om dat je in je eigen woonplaats (of plaats waar je werkt) vandaag een Wii kunt halen. Als ik naar de kop van Noord Holland moet reizen voor een Wii dan kost mij dat ook een hoop extra geld (benzine als ik met de auto ga, of geld als ik zou treinen), afgezien van het feit dat ik naast een 40-urige werkweek geen zin heb om op m'n vrije vrijdagavond nog een paar uur kwijt te zijn met reizen. (tijd is ook geld!). Ver reizen is dus geen valide argument.
Hallo, dit is het topic voor de mensen die nog GEEN Wii hebben kunnen bemachtigen. Jij hebt je Wii al, dus laat mij nou lekker hier treuren en mezelf zielig vinden dat ik nog geen Wii heb....quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:53 schreef Qwea het volgende:
dan moet je dus ook niet zeuren dat je geen wii hebt. En de user die zei dat mensen die vandaag een wii konden krijgen als ze die wilden hebben heeft niet gezegd dat dat in je eigen woonplaats geldt. Dus of reis veel en haal een wii,of zeur niet en wacht totdat ze wel in je eigen woonplaats zijn..
Nou ik wil best 100 KM reizen!!! Dus is er nog iemand die iets in de aanbieding heeft?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
dan moet je dus ook niet zeuren dat je geen wii hebt. En de user die zei dat mensen die vandaag een wii konden krijgen als ze die wilden hebben heeft niet gezegd dat dat in je eigen woonplaats geldt. Dus of reis veel en haal een wii,of zeur niet en wacht totdat ze wel in je eigen woonplaats zijn..
Ik moet tot 5 uur werken dus dan wordt ver reizen een beetje lastig.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zei de damen tegen jou dat ze het nog verkochten of dat je op een lijstje kwam?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:33 schreef Hare het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK HEB HEM!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Na werk meteen ophalen![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker in Nijmegen zelf, bij Mystery Games.
Was bijna nog naar de top1toys in schijndel gegaan, die er idd 60 hadden binnen gekregen! AbsurdMaar zou daar naartoe bellen dus voor de mensen die nog geen geluk hebben!
200 km ook goed? zou ik intertoys emmen maar es bellen of je op de lijst mag. Die verwachten een hele lading.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:00 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Nou ik wil best 100 KM reizen!!! Dus is er nog iemand die iets in de aanbieding heeft?
hoezo? Dan kijk je een user lief aan of die hem voor je wilt halen. Mocht je achteraf een lul zijn (puur hypotetisch natuulkquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik moet tot 5 uur werken dus dan wordt ver reizen een beetje lastig.
Kwam op het lijstje, maar kan me toch niet voorstellen dat ze in Schijndel (of all places!) 60 reserveringen hebben????quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:01 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Zei de damen tegen jou dat ze het nog verkochten of dat je op een lijstje kwam?
Heheh emmen is toch iets te ver (zaandam..3.50 uur met het ov..)...quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
200 km ook goed? zou ik intertoys emmen maar es bellen of je op de lijst mag. Die verwachten een hele lading.
Waar kom je vandaan?
Ja lijkt me ook vrij onmogelijk..maarja ze hadden er dus echt 60quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:05 schreef Hare het volgende:
[..]
Kwam op het lijstje, maar kan me toch niet voorstellen dat ze in Schijndel (of all places!) 60 reserveringen hebben????
jezus leef jij ook nog?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:09 schreef neusaap het volgende:
net gebeld door de intertoys
ik kan hem ophalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |