Zei ik tochquote:Op donderdag 14 december 2006 23:32 schreef BMH het volgende:
Ik werd vanmiddag gebeld: Morgen om 10:00 ligt me Wii bij de Bart Smit.
en weer dichtquote:Op donderdag 14 december 2006 23:41 schreef BroesWillems het volgende:
als iemand nog wat zoekt: [TK] Nintendo Wii Play + Remote + Nunchuck
Godverdomme. Misselijk dat ze ook nog 2 Wii's gaan meegeven aan mensen.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:42 schreef Cid het volgende:
Bah.. net nog even naar MM geweest, krijgen er morgen 20 binnen als het goed is. Helaas sta ik in de 20+, en ze hebben ook nog mensen in die pre-order lijst zitten die meer dan 1 Wii besteld hebben. Die krijgen hun ebay-Wii dus ook nog eerst....zucht... Zal nog 1.5 - 2 weken duren volgens de vriendelijke medewerker.
Wat moeten ze dan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:36 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
Godverdomme. Misselijk dat ze ook nog 2 Wii's gaan meegeven aan mensen.![]()
![]()
Ik verkooop er zaterdag max 1 per klant. Gewoon omdat er ook meerdere mensen zijn die nog een Wii willen en die marktplaatskneuzen weg te houden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 06:47 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan?
Meneer Jansen staat in de winkel:
"2 Wii's graag"
"Ja meneer, dat gaat niet werken he, 1 per persoon."
"Maar de ene is voor m'n neefje en de andere voor m'n broertje."
"Nou, dat wordt dan kiezen meneer, 1 van de 2 zakt maar lekker in de stront."
Al lijkt de trend nu te zijn om er 3 te kopen, er 2 op marktplaats te zetten en vervolgens te genieten van je gratis Wii. Ik denk niet dat je het de winkels kwalijk kunt nemen, het maakt hun tenslotte niet uit aan wie ze het verkopen en ik denk dat je meer gillende mensen hebt als je ze verteld dat ze bepaalde dingen niet kunnen kopen. Krijgen we WOII taferelen: "Nee meneer, u heeft maar 1 Wii-bon".
Over een maand (of 2, of 3) rollen we allemaal over de grond van het lachen over deze topics. Dan staan de Wii's weer tot het dak opgestapeld en ligt de prijs 50 euro lager.
Potverdikkie ik hoop dat ik vanmiddag nog zo'n ding te pakken krijg.
ach je kan altijd proberen gebruik te maken van divine powersquote:Op vrijdag 15 december 2006 06:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
O here god laat er vandaag een Wii zijn voor mij en laten ze mij bellen o here god
God zij met ons
Dank u
Sorry....![]()
Laatste keer dat ik keek in de bart smit anna paulowna (zaterdag hadden nog genoeg Games / controler en andere meuk. dus je hoeft niet echt moeilijk te doen voor die dingen je moet alleen wel ff zoeken in kleine dorpen en voornamelijk dorpjes met alleen een bart smit die hebben namelijk nog geen Wii verkocht dus genoeg voorraad.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
en weer dicht![]()
ik had net het hoogste bod...![]()
bedankt depaxquote:Op donderdag 14 december 2006 18:16 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ben net gebeld door consoleshop.nl, kan maandag 2 wii's halen!!!!!!!!
JEEEEJ!!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
Als ik nog niet gelukt is ga ik vandaag voor je in het centrum kijken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:55 schreef BMH het volgende:
Over 64 minuten kom ik te weten of ik me Wii kan ophalen, of hij weer niet geleverd is
ik had dit gepost in de Wii topic maar wii een wii wilt kan hem halen bij de BS in Anna Paulowna we het eerst komt we het eerst maalt ofzoquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:05 schreef MeZZiN het volgende:
Bartsmit belde net met de mededeling
"ik ga je heel blij maken je Nintendo Wii is binnnen inclusief WiiPlay+nunchuck"
Maar ik heb er nu al een dus als iemand die preorder wilt hebben roept u maar.... (je moet hem wel zelf ophalen in Anna Paulowna
quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:53 schreef depax het volgende:
[..]
bedankt depax
graag gedaan meid -:)Ik ben je inderdaad dankbaar! ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
Ik word misselijk...quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:14 schreef linebear het volgende:
de spanning stijgt weer eens
gewoon maar op je Wehkamp bestelling wachten. Doe ik...quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:44 schreef Haay1971 het volgende:
Zou er in Utrecht centrum nog ergens een Wii te scoren zijn zonder pre-order? Dus gewoon winkel binnenlopen en met Wii-doos weer naar buiten lopen (na betaald te hebben uiteraard) ? Vrees van niet zeker? En staat er straks weer een meute voor de deur bij de MediaMarkt als die om 10:00 uur opengaan?
Ouch....anderhalfuur rijden, maar wel de moeite eigenlijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:18 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
ik had dit gepost in de Wii topic maar wii een wii wilt kan hem halen bij de BS in Anna Paulowna we het eerst komt we het eerst maalt ofzo
Zo laat joh? Ik dacht dat ze dat deden voordat de winkels openen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:44 schreef donderopman het volgende:
ik kan ook niet meer wachten! ze verwachten de vracht tussen 10 en 3 uurdat kan dus nog heel lang duren
probeer de vondellaan daar is een nieuwe gameshop geopendquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:44 schreef Haay1971 het volgende:
Zou er in Utrecht centrum nog ergens een Wii te scoren zijn zonder pre-order? Dus gewoon winkel binnenlopen en met Wii-doos weer naar buiten lopen (na betaald te hebben uiteraard) ? Vrees van niet zeker? En staat er straks weer een meute voor de deur bij de MediaMarkt als die om 10:00 uur opengaan?
Tja, als ik de zekerheid zou hebben dat de Wehkamp hem in de loop van volgende week naar me verstuurt dan kan ik daar nog wel op wachten. Maar juist de onzekerheid of ik hem überhaupt wel vóór Oud & Nieuw zal krijgen van de Wehkamp levert mij nog veel meer stress op!quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:46 schreef linebear het volgende:
gewoon maar op je Wehkamp bestelling wachten. Doe ik...
Scheelt je veel gestress. Denk dat ze vandaag daar ook genoeg binnen krijgen
Hm, ik zit op m'n werk, en dat is in een kantoor in/boven Hoog Catherijne. Kan straks tijdens m'n lunchpauze wel weer een rondje door HC maken, maar verwacht niet ergens een losse Wii in de vrije verkoop tegen te komen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:04 schreef CecilBDemented het volgende:
probeer de vondellaan daar is een nieuwe gameshop geopend
naast het chinese hotel
Heb je een mailtje gestuurdquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:18 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
ik had dit gepost in de Wii topic maar wii een wii wilt kan hem halen bij de BS in Anna Paulowna we het eerst komt we het eerst maalt ofzo
Jij blijquote:
Damnit, had het al grotendeels getikt en werd ff weggeroepen... Las dat idd nadat ik al op 'invoeren' had gedrukt. Zal er eens kijken dan morgen, of misschien vanmiddag als ik wat eerder weg ga. Tnxquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:49 schreef linebear het volgende:
lees dit net:
probeer de vondellaan daar is een nieuwe gameshop geopend
naast het chinese hotel
Proficiat meid welcome to the clubquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:58 schreef Qwea het volgende:
goed,ik heb hem.
let op
ik heb nog een order in emmen staan,die wii komt zeer ws vandaag binnen volgens de intertoys. En ik sta 9de op de lijst. Ze krijgen er minimaal 15. Iemand intresse in die order?
Zelf ophalen uit emmen.
Je gaat me niet vertellen dat MikeyMo nog meer hyped is dan jouquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:01 schreef Qwea het volgende:
Thnxhijs eigk van MikeyMo. Maar ik mocht op jacht
meneer moest zelf werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |