Nintendo Wii + Wii Play (incl. Remote) & Nunchuk Pack:quote:Op donderdag 14 december 2006 17:00 schreef depax het volgende:
iemand intresse :
Geachte heer xxx
Vandaag is de voorraadstatus van de Nintendo Wii + Wii Play (incl. Remote) & Nunchuk Pack gewijzigd! Bestelt u voor 19:30 uur met creditcard, iDeal of rembours, dan wordt de bestelling vandaag nog naar u verzonden.
U kunt uw bestelling plaatsen op:
http://www.consoleshop.nl/product/34874
Indien u vragen heeft verwijzen wij u door naar onze website. Let op! Deze e-mail wordt naar alle belangstellenden gezonden. De belangstelling kan groter zijn dan de beschikbare voorraad. De voorraadstatus op de website is actueel.
Met vriendelijke groet,
Consoleshop.nl
Oudedijk 94
3061 AM Rotterdam
leugens.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:46 schreef aukje_1978 het volgende:
Ik heb 'm!!!!
Ik krijg ook ongeveer hetzelfde te horen van verschillende filialen.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Pfffffffffffffffffffffffff vandaag zouden ze hier bij de intertoys 10 Wii's krijgen maar nee hoor!!! Eerst was het maandag, toen dinsdag en vervolgens donderdag..... hopen maar op morgen!
Dat zijn extra controllers + het spel WiiPlay voor 70 euro. Dus je bent nog 5 euro goedkoper uit (verzendskosten niet meegerekend).quote:Op donderdag 14 december 2006 18:50 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Hmm 315 euro? Hijs toch adviesprijs 249 euries of ben ik gek? Moe je die remotes los erbij kopen?
Ik ga eerst met mn GC-zelda aan de slagDe graphics zijn toch op de gamecube gebaseerd. Kijk eerst wel eens wat de Wiii ons over een paar maandjes te bieden heeft
Ja door levering problemen krijgen we ze pas zaterdag binnen, FRS krijgt ook altijd op zaterdag leveringquote:Op donderdag 14 december 2006 14:12 schreef zaikert het volgende:
Zaterdag???? Volgens mij zijn er niet veel vervoerders die op zaterdag afleveren.
Ik kan me ook voorstellen dat de verkopers achter de balie bij de 138467-ste vraag "Verkopen jullie ook de wii?" wel eens baldadig worden en gewoon wat lulverhalen gaan ophangen.
Kan iemand met officiele connecties bij de FRS o.i.d. bevestigen dat er op zaterdag nieuwe wii's in de winkel komen?
Duh, ik heb er nog geWii't in Nieuwegein.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:21 schreef PastoorPeter het volgende:
Iemand zin om Nintendo Nederland te overvallen? Ik weet waar ze zitten.
Doet er niet toe, gewoon eventjes op de vingers tikken.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:22 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Duh, ik heb er nog geWii't in Nieuwegein.
Maar of ze daar ook hun Wii's opslaan, ik betwijfel het
In Udenhout...kregen er 18 binnen en ik stond 12 op de lijstquote:Op donderdag 14 december 2006 17:49 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
leugens.
waar?
btw. gefeliciteerd zaikert
Prima, al verwacht ik dat ze 't best druk hebben ongeacht die kutlaunchquote:Op donderdag 14 december 2006 20:24 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Doet er niet toe, gewoon eventjes op de vingers tikken.
Whehe dat wordt billenknijpen!quote:Op donderdag 14 december 2006 20:52 schreef MilaNL het volgende:
Hm morgen krijgen ze er 15 bij de BS hier en ik sta "15 of 16"...
De MM in DH?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:42 schreef Cid het volgende:
Bah.. net nog even naar MM geweest, krijgen er morgen 20 binnen als het goed is. Helaas sta ik in de 20+, en ze hebben ook nog mensen in die pre-order lijst zitten die meer dan 1 Wii besteld hebben. Die krijgen hun ebay-Wii dus ook nog eerst....zucht... Zal nog 1.5 - 2 weken duren volgens de vriendelijke medewerker.
Ja dat vond ik ook... deze gozer zei ook duurt nog 1.5 - 2 weken, terwijl zaterdag nog iemand zei dat ze misschien veel afzeggers hadden en dat ik een goede kans maakte... maar ja weten zij veel wat er gaat gebeuren. 2 weken als Nintendo blijf uitleveren is igg zeker.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:16 schreef RipCore het volgende:
Oh dat biedt mij dus geen zekerheid.. Jammer
Wel vreemd dat ze preorders aannemen van meer dan 1...
kijk, het wachten wordt beloond!quote:Op donderdag 14 december 2006 23:32 schreef BMH het volgende:
Ik werd vanmiddag gebeld: Morgen om 10:00 ligt me Wii bij de Bart Smit.
OE VET!quote:Op donderdag 14 december 2006 23:32 schreef BMH het volgende:
Zei ik tochquote:Op donderdag 14 december 2006 23:32 schreef BMH het volgende:
en weer dichtquote:Op donderdag 14 december 2006 23:41 schreef BroesWillems het volgende:
als iemand nog wat zoekt: [TK] Nintendo Wii Play + Remote + Nunchuck
Godverdomme. Misselijk dat ze ook nog 2 Wii's gaan meegeven aan mensen.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:42 schreef Cid het volgende:
Bah.. net nog even naar MM geweest, krijgen er morgen 20 binnen als het goed is. Helaas sta ik in de 20+, en ze hebben ook nog mensen in die pre-order lijst zitten die meer dan 1 Wii besteld hebben. Die krijgen hun ebay-Wii dus ook nog eerst....zucht... Zal nog 1.5 - 2 weken duren volgens de vriendelijke medewerker.
Wat moeten ze dan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:36 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
Godverdomme. Misselijk dat ze ook nog 2 Wii's gaan meegeven aan mensen.![]()
![]()
Ik verkooop er zaterdag max 1 per klant. Gewoon omdat er ook meerdere mensen zijn die nog een Wii willen en die marktplaatskneuzen weg te houden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 06:47 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan?
Meneer Jansen staat in de winkel:
"2 Wii's graag"
"Ja meneer, dat gaat niet werken he, 1 per persoon."
"Maar de ene is voor m'n neefje en de andere voor m'n broertje."
"Nou, dat wordt dan kiezen meneer, 1 van de 2 zakt maar lekker in de stront."
Al lijkt de trend nu te zijn om er 3 te kopen, er 2 op marktplaats te zetten en vervolgens te genieten van je gratis Wii. Ik denk niet dat je het de winkels kwalijk kunt nemen, het maakt hun tenslotte niet uit aan wie ze het verkopen en ik denk dat je meer gillende mensen hebt als je ze verteld dat ze bepaalde dingen niet kunnen kopen. Krijgen we WOII taferelen: "Nee meneer, u heeft maar 1 Wii-bon".
Over een maand (of 2, of 3) rollen we allemaal over de grond van het lachen over deze topics. Dan staan de Wii's weer tot het dak opgestapeld en ligt de prijs 50 euro lager.
Potverdikkie ik hoop dat ik vanmiddag nog zo'n ding te pakken krijg.
ach je kan altijd proberen gebruik te maken van divine powersquote:Op vrijdag 15 december 2006 06:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
O here god laat er vandaag een Wii zijn voor mij en laten ze mij bellen o here god
God zij met ons
Dank u
Sorry....![]()
Laatste keer dat ik keek in de bart smit anna paulowna (zaterdag hadden nog genoeg Games / controler en andere meuk. dus je hoeft niet echt moeilijk te doen voor die dingen je moet alleen wel ff zoeken in kleine dorpen en voornamelijk dorpjes met alleen een bart smit die hebben namelijk nog geen Wii verkocht dus genoeg voorraad.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
en weer dicht![]()
ik had net het hoogste bod...![]()
bedankt depaxquote:Op donderdag 14 december 2006 18:16 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ben net gebeld door consoleshop.nl, kan maandag 2 wii's halen!!!!!!!!
JEEEEJ!!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
Als ik nog niet gelukt is ga ik vandaag voor je in het centrum kijken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:55 schreef BMH het volgende:
Over 64 minuten kom ik te weten of ik me Wii kan ophalen, of hij weer niet geleverd is
ik had dit gepost in de Wii topic maar wii een wii wilt kan hem halen bij de BS in Anna Paulowna we het eerst komt we het eerst maalt ofzoquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:05 schreef MeZZiN het volgende:
Bartsmit belde net met de mededeling
"ik ga je heel blij maken je Nintendo Wii is binnnen inclusief WiiPlay+nunchuck"
Maar ik heb er nu al een dus als iemand die preorder wilt hebben roept u maar.... (je moet hem wel zelf ophalen in Anna Paulowna
quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:53 schreef depax het volgende:
[..]
bedankt depax
graag gedaan meid -:)Ik ben je inderdaad dankbaar! ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
Ik word misselijk...quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:14 schreef linebear het volgende:
de spanning stijgt weer eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |