Niet eens, maar toch gaat deze doorquote:Op donderdag 14 december 2006 13:48 schreef BMH het volgende:
Fliepke is mod.. dus deze gaat door.
Bij van leest. Heel veel mensen bellen, maar niemand reserveert daadwerkelijk want je moet een aanbetaling van 25 euro doenquote:Op donderdag 14 december 2006 13:49 schreef Qwea het volgende:
IK WIL OOK MN WII.
fliepke waar heb je gereserveerd?
ja bij de MM te alkmaar ook. Van 100 euroquote:Op donderdag 14 december 2006 13:50 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Bij van leest. Heel veel mensen bellen, maar niemand reserveert daadwerkelijk want je moet een aanbetaling van 25 euro doen
Dag BMH. Laat je het ons even weten als het weer niet luktquote:Op donderdag 14 december 2006 13:51 schreef BMH het volgende:
Ik ga nu de stad in... Hopelijk bellen ze me onderweg
en dan? wie het hem eerst heeft levert hem in?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:52 schreef linebear het volgende:
ok, waarom zetten we geen weddenschap op... wie wanneer een Wii heeft
wedden voor een wii word lastig.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:52 schreef linebear het volgende:
ok, waarom zetten we geen weddenschap op... wie wanneer een Wii heeft
Ben ook net de stad in geweest..... om een broodje te halenquote:Op donderdag 14 december 2006 13:51 schreef BMH het volgende:
Ik ga nu de stad in... Hopelijk bellen ze me onderweg
ik ook. Voor een broodje wii. Overal uitverkochtquote:Op donderdag 14 december 2006 13:53 schreef linebear het volgende:
[..]
Ben ook net de stad in geweest..... om een broodje te halen
wint de muts...quote:Op donderdag 14 december 2006 13:53 schreef mrdjey het volgende:
[..]
wedden voor een wii word lastig.
je bent de muts jaquote:Op donderdag 14 december 2006 13:56 schreef Erwtensoep het volgende:
JAAAAAAAH, ik kreeg net een belletje dat ik m op kan halen!
Heb ik nu de weddenschap gewonnen?
Hoe kom je aan die info?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:56 schreef Hare het volgende:
dynabyte kan pas volgend jaar weer leveren
Van leest kun je nu nog 5de worden. Althans ik was dus die 4de gisterenquote:Op donderdag 14 december 2006 13:56 schreef Hare het volgende:
Goed, Frs Nijmegen krijgt ze zaterdag volgens die gast daar, van Leest zit deze en volgende week vol met reserveringen, dixons heeft een wachtlijst van 20 personen, dynabyte kan pas volgend jaar weer leveren en nu is mijn enige hoop dus gericht op mijn reservering bij Mystery Games.
Die zeggen dat ze alle personen die op de wachtlijst staan kunnen voorzien van een Wii, en die zal morgen moeten binnenkomen. Maar ik betwijfel het
Bel voor de zekerheid cuijk eens (intertoys)quote:Op donderdag 14 december 2006 13:56 schreef Hare het volgende:
Goed, Frs Nijmegen krijgt ze zaterdag volgens die gast daar, van Leest zit deze en volgende week vol met reserveringen, dixons heeft een wachtlijst van 20 personen, dynabyte kan pas volgend jaar weer leveren en nu is mijn enige hoop dus gericht op mijn reservering bij Mystery Games.
Die zeggen dat ze alle personen die op de wachtlijst staan kunnen voorzien van een Wii, en die zal morgen moeten binnenkomen. Maar ik betwijfel het
I know, dat gedoe ook. Als ik een wii heb kun je die mii toch even mailen of niet?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:00 schreef Lexie het volgende:
Ook voor dit topic weer: succes met de jacht.
Fliepke, je bent trouwens je Mii vergeten.
waar heb je hem vandaan?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:56 schreef Erwtensoep het volgende:
JAAAAAAAH, ik kreeg net een belletje dat ik m op kan halen!
Heb ik nu de weddenschap gewonnen?
Maak ik wel een neue. Wis hem maarquote:Op donderdag 14 december 2006 14:01 schreef Lexie het volgende:
ja, dat kan wel. Weet alleen niet of je hem dan zelf mag aanpassen, denk eigenlijk van niet.
tis hier wel een uur vandaan. En vriendlief moet morgen werken,en ik ken de stad daar nietquote:Op donderdag 14 december 2006 14:04 schreef Qwea het volgende:
oeh oeh oeh ik heb een intertoys gebelt die ik morgen om 09:00 moet bellen. En als ze dan wii's hebben leggen ze morgen vroeg vanaf 09:00 apart voor de bellers
Ook al woon je in Groningen, ik ben in staat morgen gewoon daar heen te reizen.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:04 schreef Qwea het volgende:
oeh oeh oeh ik heb een intertoys gebelt die ik morgen om 09:00 moet bellen. En als ze dan wii's hebben leggen ze morgen vroeg vanaf 09:00 apart voor de bellers
PM me maar. Wordt hem voor ons ws toch niet. Zie mn vorige postquote:Op donderdag 14 december 2006 14:06 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Ook al woon je in Groningen, ik ben in staat morgen gewoon daar heen te reizen.
Kom op man, welke intertoys heb je 't over?![]()
Je hebt PMquote:Op donderdag 14 december 2006 14:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
PM me maar. Wordt hem voor ons ws toch niet. Zie mn vorige post
Zei je mij ook kunnen PM-en welke Intertoys het is? Mischien heb ik er wat aanquote:
Pfff, ik ben 35, met een baby van 8 maanden, en ik wacht ook nog steeds als een klein kind op m'n Wii!quote:Op donderdag 14 december 2006 14:01 schreef linebear het volgende:
wat ik raar vind.... ben al 31 en zit inderdaad ook te wachten als een klein kind op mijn Wii... Erg he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |