quote:Op donderdag 14 december 2006 12:14 schreef Pronk het volgende:
Wanneer komt Super Mario Galaxy eigenlijk uit?
wat doe je dan hier ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:09 schreef Slasher het volgende:
Ik wil die wii nii!!!!
das nog onbekendquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:15 schreef Pronk het volgende:
Ik zal mijn vraag uit het vorige deeltje ook nog maar een keertje plaatsen:
[..]
kunnen we gezellig over Barneveld kletsenquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:30 schreef donderopman het volgende:
zolang ik nog niet gebeld ben hou ik je wel gezelschap
quote:-
marjo has joined this conversation
-
Boy says:
mam de controllers komen vandaag
Boy says:
tis da je et weet.
marjo says:
ze gaan ze terug halen heb ik gehoord
Boy says:
huh?
marjo says:
ja de bandjes die om de pols zitten zijn niet stevig genoeg
Boy says:
your kidding right ?
Boy says:
waar heb je dat gehoord dan
marjo says:
nee echt waar zeiden ze op de radio
marjo says:
waren veel tv gesneuveld
Boy says:
ik wist dat er problemen waren
Boy says:
maar alleen de motes zelf of alleen bandjes ?
marjo says:
dat weet ik niet meer
marjo says:
ging wat vlug
Er zijn inderdaad figuren geweest die het voor mekaar hebben gekregen om dat koordje te laten knappen, maar ik heb gisteren foto's gezien van een gast die presteerde het om vele kilo's aan dat koortje te hangen, en hij bleef gewoon intact.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:43 schreef depax het volgende:
krijg nou wat volgens mijn ma: ( en nee we wonen niet in een camper
(heel verhaal)
Je vergeet alleen te melden dat dit een nieuwe wii was die al een steviger bandje gekregen hadquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:55 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad figuren geweest die het voor mekaar hebben gekregen om dat koordje te laten knappen, maar ik heb gisteren foto's gezien van een gast die presteerde het om vele kilo's aan dat koortje te hangen, en hij bleef gewoon intact.
De enige manier waarop hij het voor elkaar kreeg was met al zijn kracht de wii-mote los trekken. In een verslag wat hij erbij had getypt vermelde hij duidelijk dat hoe enthousiast je ook met het apparaatje ben, dat je met "normaal" gebruik het niet voor mekaar kan krijgen om het koordje te laten breken.
Ik vind dat gejammer over de reserveringen wel vermakelijk, al de fokkertjes die melden nummer zoveel op de lijst, al sta ik nummer 100.000 vind ik het nog niet ergquote:
Ik schrijf het op mn to-do voor vandaagquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:42 schreef Herr.Flick het volgende:
HOE ZIT HET MET DE UITSLAG VAN DE WEDSTRIJD??
![]()
nope, ze sturen die bandjes maar op naar mij.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:04 schreef depax het volgende:
niemand die zich druk maakt over het terugmoeten brengen van hun wiimotes of leveringen die genannuleerd worden om bandjes te laten vervangen ?
Ik ga de mijne echt niet terug brengen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:04 schreef depax het volgende:
niemand die zich druk maakt over het terugmoeten brengen van hun wiimotes of leveringen die genannuleerd worden om bandjes te laten vervangen ?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
Intertoys waar ik voor de launch gereserveerd belde zojuist dat ze een Wii voor me hebben!
Ik heb gezegd dat ik wacht tot begin volgend jaar. Ik sta verbaasd van mezelf.
Final Fantasy XII, Okami en Yakuza.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:13 schreef linebear het volgende:
hoezo dat ?
hekaas geen auto vandaag tot mijn beschikking en ik hoop hem vanmiddag op te kunnen halenquote:
Aha, nu begrijp ik waarom ik niet meteen antwoord kreeg.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:16 schreef depax het volgende:
[..]
das nog onbekend
maart kan september kan ook
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Final Fantasy XII, Okami en Yakuza.
je kan hem morgen ook afhalen. Ik zou hem ook niet eerder dan morgen kunnen halen omdat ik momenteel in Den Helder zitquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:24 schreef donderopman het volgende:
[..]
hekaas geen auto vandaag tot mijn beschikking en ik hoop hem vanmiddag op te kunnen halen
gistere ik woon nu in een woonboot.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:29 schreef DerBolle het volgende:
depax, wanneer ben je uit je camper verhuist?![]()
![]()
http://games.fok.nl/news.php?newsid=15416quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:43 schreef depax het volgende:
krijg nou wat volgens mijn ma: ( en nee we wonen niet in een camper
[..]
Niet goed genoegquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
Final Fantasy XII, Okami en Yakuza.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |