Nee. Alleen als je een bericht krijgt van internet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:41 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Hoort de blauwe led het te doen als je speelt? Bij mij is dat niet zo.. Help, somebody?
dan had ie vast een mailtje!quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:49 schreef Mr.BomBastique het volgende:
[..]
Toen ik met de wii speelde @ gameplay brandde hij de hele tijd.
Ik zou eigenlijk niet weten waarom niet. De WiFi en TCP/IP protocollen zijn in Amerika niet anders dan in Nederland. Het enige probleem zou kunnen zijn dat een Amerikaanse Wii andere content aangeboden krijgt dan een Europese of Japanse, of dat je niet tegen Europese Wii's online kunt spelen in de toekomst. Berichten versturen naar Amerikaanse Wii's werkt echter gewoon, dus voor dat laatste ben ik niet zo bang.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:46 schreef alex4allofyou het volgende:
Wat ik wil weten is of een Amerikaanse console ook online kan, dan is dat irritante probleem iig opgelost want het scheelt VEEL.
Ik denk dat hij dan blijft branden. Ik vond het echter al vrij irritant worden na een uurtje, zeker omdat je Wii zelfs lekker doorbrandt als hij uitstaat. Zeker weet ik het echter nietquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:02 schreef Vendris het volgende:
Stel ik laat iemand (als ik er een vind iig) mij een mailtje sturen die ik vervolgens nooit open, blijft me led dan altijd branden? Zo ja, heeft de mail een "expire" date, kortom dat ie automatisch gewist word en me led weer uit gaat?
Volgens mij opent je Wii automatisch je mail als je je Wii aanzet. Dus kan je m niet niet openen en voor altijd een blauwe led hebben.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan blijft branden. Ik vond het echter al vrij irritant worden na een uurtje, zeker omdat je Wii zelfs lekker doorbrandt als hij uitstaat. Zeker weet ik het echter niet.
1 |
Sorry, maar tnx gefixedquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:44 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
op de voorkant van je wii zit ook een sync knopje
had nog zo gezegd 3 weken ervoor... gewoon resereveren ... kost toch nix? anders had ik hem morgen zeker gehad!quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:24 schreef Game_Error het volgende:
ach ik heb het ook krijgen ze er 9, sta ik 10eik ermaak me ondertussen wel met mn xbox 360 stuurtje
je router op channel 11 of 1 zetten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:30 schreef febster het volgende:
[..]
Sorry, maar tnx gefixed
Vraag nr 2: Hij doet moeilijk met mijn WiFi. Hij vindt het netwerk wel, en als ik de WEP key invoer is het ook nog allemaal prima, maar darna gaat hij de verbinding testen en dan zegt het ding dat ik de instellingen moet controleren, enig idee welke dan?
Hij blijft net zo lang branden totdat je de Wii aanzet. Dan floept ie uit.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:02 schreef Vendris het volgende:
Stel ik laat iemand (als ik er een vind iig) mij een mailtje sturen die ik vervolgens nooit open, blijft me led dan altijd branden? Zo ja, heeft de mail een "expire" date, kortom dat ie automatisch gewist word en me led weer uit gaat?
Je kon paar jaar terug een Zelda Collectors edition voor op de GC kopen via de sterren catalogus en daar staat MM wel opquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:48 schreef Vendris het volgende:
Heb Windwaker collector edition voor cube nog, die heeft cube versie van OoT op een 2e diskjammer dat majoras mask niet op cube disk is verschenen, anders had ik ze mooi nog eens allemaal op de wii over kunnen doen, tja, questie van n64 aansluiten i guess
![]()
Op naar de 1000quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:06 schreef Xrenity het volgende:
deze topics gaan harder dan ik hebben kan.
Ja staat zelfs in de OP...sorryquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:16 schreef linebear het volgende:
in wiki toch...
ze toch niet met je wiimote te spelen he?quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:27 schreef Cid het volgende:
[..]
* Cid mompeld iets over een vriendin en zelda....
ouwe viespeuk!quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:37 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ze toch niet met je wiimote te spelen he?
allemaal tegen een rots/boom/muur te rollen
Waar staat de Wii? Ergens onderaan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:20 schreef Wii-Style het volgende:
In het kader van Dragon Quest Swords:
http://www.youtube.com/watch?v=bTUXqtSHaNU
Dat ziet er echt zo gaaf uit. Ik vind het jammer dat het nooit buiten Japan is uitgebracht. Mooi muziek.Hopelijk wordt Dragon Quest Swords zoiets, of hopelijk nog veel beter dan dit.
We weten dat het ochestrated muziek zal krijgen en ook full voice-acting.
Dragon Quest Swords staat nu helemaal bovenaan mijn lijstje, hoger dan Super Mario Galaxy.
Hilarisch. Echt waar. Ik lig krom.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waar staat de Wii? Ergens onderaan?
quote:Here's the question: can you look past Far Cry Vengeance's many technical inadequacies and focus on the shooter's fun Wii control scheme and fairly straightforward gunfight-filled action? This game may be the ultimate proving ground for Nintendo's philosophy: gameplay fist and graphics second. Someone reading this right now might be ready to overlook anything for a new Wii FPS, but not me. The presentation – everything from the dozens of graphics shortcomings to the sometimes broken AI logic – is just too sloppy and too rushed in this quick-and-dirty Wii incarnation of the classic franchise. A fundamentally solid shooter is hiding somewhere underneath, but good luck finding it between the blurry textures and the sluggish framerate. (And as an aside, don't trust the pictures on the back of the Far Cry Vengeance box -- the game looks nothing like them.)
Ubisoft is a very talented development studio – one of the best in the world. Far Cry Vengeance does not represent even half of the company's potential. I can only imagine that the franchise's originator, Crytek Studios, is looking at this port and laughing… or maybe crying.
If you want an action-filled FPS, get Call of Duty 3. And if you just want something pretty to look at, you're better off with Red Steel.
IGNquote:3.0 Presentation
What a disaster. Terrible cut-scenes and graphics and the omission of an online multiplayer mode and map editor.
4.0 Graphics
Yuck. What happened to gorgeous Far Cry? This doesn't even look half as good as the year-old Xbox version.
3.0 Sound
Solid voice acting during cut-scenes, but audio cuts in and out while playing and the music is oftentimes nonexistent.
7.0 Gameplay
A fundamentally fun shooter and most of the new Wii controls feel great. But not all the control additions are welcomed and the title is glitchy.
6.0 Lasting Appeal
A decent single-player romp and a throwaway multiplayer mode. No online play and no map editor.
4.0
Poor OVERALL
Ik weet nog lang niet of ik die wel ga kopen...quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:56 schreef Wii-Style het volgende:
Je weet dat dit betekent dat ik je helemaal in elkaar ga meppen in Super Smash Brothers Brawl, Tomasso.
Nu weet je het in ieder geval helemaal niet zeker, uit angst dat de Heer Ruzbeh hoogst persoonlijk zijn toorn op jou zal uitoefenen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik weet nog lang niet of ik die wel ga kopen...
Een Gamecube memory card.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe werken gamecube saves op de wii? Kan dat intern of op SD-kaart, of vereist het een cube memorycard?
Dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:16 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Nu weet je het in ieder geval helemaal niet zeker, uit angst dat de Heer Ruzbeh hoogst persoonlijk zijn toorn op jou zal uitoefenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |