Meer voor onsquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik koop 'm dit jaar niet.
Ik ook. Ontzettend veel zin in Zelda. Maar die wil ik alleen spelen met component kabels.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
http://nexgenwars.com/quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
600k in eerste week in USA:
600.000 Wii\'s in eerste week USA
quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nextgenwars is allemaal uit de duim gezogen
Sorry, maar als je toch 'perfecte' graphics wil, kun je beter een X360 of dikke PC kopen. Wat voor miniem verschil is het nou tussen de RGB-kabel of component? Alleen mierenneukers zien dat en bovendien zal de game experience er echt niet minder door worden. Ik heb zelf tot nu toe altijd nog met composite gespeeld op m'n Cube en RE4 ziet er nog steeds erg mooi uit.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook. Ontzettend veel zin in Zelda. Maar die wil ik alleen spelen met component kabels.
als was zelda op de xbox. Ging ik een xbox kopen én kabels waardoor het beeld mooier/beter wordt. Aangezien de wii geen ubervette graphics kan showen, kan je wel het beeld net ff wat beter maken dmv kabeltjes. dus ja. why not?quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:40 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Sorry, maar als je toch 'perfecte' graphics wil, kun je beter een X360 of dikke PC kopen. Wat voor miniem verschil is het nou tussen de RGB-kabel of component? Alleen mierenneukers zien dat en bovendien zal de game experience er echt niet minder door worden. Ik heb zelf tot nu toe altijd nog met composite gespeeld op m'n Cube en RE4 ziet er nog steeds erg mooi uit.
Oké, als je het geld voor een fraaie HDtv hebt, snap ik dat je ook de goeie kabels erbij wilt, maar voor de rest is het gewoon overbodig. Koop dan ook meteen een 7.1 Bose surround set en een dikke HD-beamer.
dan zou ik toch eens Advanced Scart proberenquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:40 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Sorry, maar als je toch 'perfecte' graphics wil, kun je beter een X360 of dikke PC kopen. Wat voor miniem verschil is het nou tussen de RGB-kabel of component? Alleen mierenneukers zien dat en bovendien zal de game experience er echt niet minder door worden. Ik heb zelf tot nu toe altijd nog met composite gespeeld op m'n Cube en RE4 ziet er nog steeds erg mooi uit.
ik ook niet, ik ga een lang weekend naar Geneve.. knoop is doorgehakt =]quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook. Ontzettend veel zin in Zelda. Maar die wil ik alleen spelen met component kabels.
Probleem van de tekorten lost zichzelf op...quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:05 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ik ook niet, ik ga een lang weekend naar Geneve.. knoop is doorgehakt =]
Wii komt vanzelf wel![]()
Als je een op groot (nieuw) scherm speelt wil je echt geen composite gebruiken. Daar zijn die tv's niet voor gemaakt. Tevens wil je waar voor je geld en ga je dus voor een zo mooi mogelijk signaal.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:40 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Oké, als je het geld voor een fraaie HDtv hebt, snap ik dat je ook de goeie kabels erbij wilt, maar voor de rest is het gewoon overbodig. Koop dan ook meteen een 7.1 Bose surround set en een dikke HD-beamer.
wij hebben een verloop stekkertje naar scart... het signaal is composite...quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:23 schreef 2Dcube het volgende:
Maar, wij in Europa gebruiken toch nooit composite? Wij hebben SCART.Toch? Ik weet er niet veel vanaf, maar volgens mij is het verschil tussen SCART en component veel kleiner dan tussen composite en component.
een rare spelquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:42 schreef deGVR het volgende:
12/12: Super Donkey Kong (aka Donkey Kong Country, Nintendo, 800pts)
De Wii of de Downloads?quote:
Goeie vraag. Maar in de lijst staat het niet als rare game, maar als nintendo.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
een rare spel![]()
betekend dat, dat we kans hebben op Goldeneye op de virtual console?
Officiële VC games voor Europa:quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:11 schreef Phonebone het volgende:
Waarom wordt hier telkens de Japanse VC lijst aangehaald?
Volgens mij is die niet bepaald representatief voor de uiteindelijke lijst die we hier gaan zien.
Hij verschilt tenslotte ook aardig van de US lijst.
Vind het sowieso verdacht dat we nog niets hebben gehoord over de EU VC lijst.
Ik vrees trouwens wel dat we in Europa de, vaak gehandicapte, originele PAL 50hz spellen met balken gaan krijgen...
quote:Spellen die in december 2006 beschikbaar zijn voor de Virtual Console
NES
Baseball, Donkey Kong, Donkey Kong Jr., Ice Hockey, Mario Bros., Pinball, Soccer, Solomon's Key (Tecmo), Tennis, The Legend of Zelda, Urban Champion, Wario's Woods
SNES
F-Zero, SimCity, Donkey Kong Country
N64
Super Mario 64
SEGA MEGA DRIVE
Sonic the Hedgehog, Altered Beast, Golden Axe, Columns, Gunstar Heroes, Ecco the Dolphin, Space Harrier II, Toe Jam & Earl, Ristar, Dr. Robotnik’s Mean Bean Machine
Turbografx (PC Engine)
Bonk’s Adventure, Super Star Soldier, Victory Run, Bomberman’93, Dungeon Explorer
Ah, kijk!quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_Console_(Wii)quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:35 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Ah, kijk!Waar heb je deze vandaan?
Deze lijkt wel veel op de huidige Amerikaanse, dus dat stemt me dan weer hoopvol...
-----------------quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:51 schreef floppie86 het volgende:
zo, vandaag alvast een wavebird controller gekocht (aanbieding)
Nu dus echt point of no return... anders zit ik straks met een GC controller zonder Wii/GC
Uit een persbericht.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:35 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Ah, kijk!Waar heb je deze vandaan?
Deze lijkt wel veel op de huidige Amerikaanse, dus dat stemt me dan weer hoopvol...
zonder GC controller kan ik geen GC spellen spelen op de Wii he.. en ik wil wel windwaker/metroid prime hebbenquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:00 schreef BMH het volgende:
[..]
-----------------
[..]
Uit een persbericht.
"pre-orderen is voor mietjes, ik loop gewoon op 8 december een winkel binnen en haal hem opquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:49 schreef Tomasso het volgende:
Mensen in Rotterdam zijn genaaid. Geen enkele winkel zal op 8 december een Wii hebben voor je als je niet hebt gepre-orderd. De Media Markt dus ook. De Dixons bij mij in de buurt moest zal al stoppen met het aannemen van pre-orders na ze er 5 hadden aangenomen
Ik zal wel naar een of ander kutdorp rijden anders...
Klopt. Daar sta ik nog steeds achterquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
"pre-orderen is voor mietjes, ik loop gewoon op 8 december een winkel binnen en haal hem op"
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Klopt. Daar sta ik nog steeds achter
Ik denk dat het te maken heeft met waar de licentie van de game ligt... Donkey Kong is en blijft van Nintendo. Perfect Dark ligt bij Rare, die zullen we zeker niet zien.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
een rare spel![]()
betekend dat, dat we kans hebben op Goldeneye op de virtual console?
bedacht ik me later ook...quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft met waar de licentie van de game ligt... Donkey Kong is en blijft van Nintendo. Perfect Dark ligt bij Rare, die zullen we zeker niet zien.
Banjo & Kazooie en Conker zou ik ook graag terugzien op VC maarjaquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft met waar de licentie van de game ligt... Donkey Kong is en blijft van Nintendo. Perfect Dark ligt bij Rare, die zullen we zeker niet zien.
Heb je pechquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:04 schreef Hansch het volgende:
[..]
Banjo & Kazooie en Conker zou ik ook graag terugzien op VC maarja
Is van Square-Enix. Die zullen hem eerder als dure port/remake uitbrengen dan als goedkope download.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen Chrono Trigger.
Ook best. Ik wil m spelen op GBA of VCquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is van Square-Enix. Die zullen hem eerder als dure port/remake uitbrengen dan als goedkope download.
quote:
psssst, dat is die van australiëquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:01 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
PAL versie van de Wii komt met Wii sport in een DVD case!
Ja, PAL dus.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
psssst, dat is die van australië![]()
is dat dan ook EU? Ik dacht dat australië appart was? Daar komt tie toch op 7/12 uit?quote:
Dat is ook voornamelijk omdat japan stukken dichterbij ligt bij australie. Anders was het gewoon ook de 8ste geweest.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
is dat dan ook EU? Ik dacht dat australië appart was? Daar komt tie toch op 7/12 uit?
Um, nee... Japan is toch echt ook NTSC.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:19 schreef depax het volgende:
[..]
Dat is ook voornamelijk omdat japan stukken dichterbij ligt bij australie. Anders was het gewoon ook de 8ste geweest.
en in japan en au gebruiken ze pal alleen die amerikanen zijn anders
SPquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Europa krijgt inderdaad Wii Sports in DVD hoesje, maar dat was al een tijdje bekend.
NoA.
NTSC.![]()
![]()
Wat heeft dat er nou mee te makenquote:
SP vecht voor de lagere inkomens. Als de mensen met een lagere inkomen er op vooruit gaan, kunnen ze uiteindelijk ook een Wii betalen.quote:
Wanneer was de laatste keer?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Je zeurt zelf zo vaak dat de Wii topics offtopic gaan en dan ga je zelf over iets beginnen dat niks met Wii te maken heeft.
Inderdaad, laten we lekker offtopic gaan omdat het toch een tijdje geleden was.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer?Dat 5 topics achter elkaar over alleen tv gejank gingen, ja, gek he...
SP plundert de schatkist en maakt de economie kapot...
Pre-orderen is zinloos, zeker nu nogquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:17 schreef vannilesoep het volgende:
Als ik morgen dit dingetje nou pre-order. Ben ik dan te laat voor een middel-groot stadje in oost Nederland?![]()
Dus? Goede Tijden Slechte Tijden heeft ook een hoge kijkdichtheid.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Je zeurt zelf zo vaak dat de Wii topics offtopic gaan en dan ga je zelf over iets beginnen dat niks met Wii te maken heeft.
SP is overigens de winnaar van de verkiezingen. Bijna drie keer zoveel zetels.
Ik heb ook Sp gestemt. Maar dat heeft totaal geen zak met dit topic te maken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:14 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
SP vecht voor de lagere inkomens. Als de mensen met een lagere inkomen er op vooruit gaan, kunnen ze uiteindelijk ook een Wii betalen.
Believe.
Nee CDA is de winnaar, dan de PVDA en dan pas de SPquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:11 schreef Ruzbeh het volgende:
SP is overigens de winnaar van de verkiezingen. Bijna drie keer zoveel zetels.
Fiets es naar een kuttdorp in de omgeving, misschien heb je dan nog kans?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:17 schreef vannilesoep het volgende:
Als ik morgen dit dingetje nou pre-order. Ben ik dan te laat voor een middel-groot stadje in oost Nederland?
Edit: ik zag van de week ook zo'n Wii reclame op een Nederlandse zender....![]()
VVD ftwquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb ook Sp gestemt. Maar dat heeft totaal geen zak met dit topic te maken.
ONTOPIC NU
Nee, omdat de vorige keer (nintendo 64) meer verkochtte en meer marktaandeel had. De SP had juist minder zetels de vorige keer.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:21 schreef Roi het volgende:
De Gamecube is zeker ook de winnaar van de last-gen![]()
![]()
?
Stel Feyenoord wordt 3e door op de laatste dag van het zwaare seizoen met 6-0 te winnen van Ajax. PSV en AZ zijn de nummer 1 en 2 en spelen gelijk op de laatste dag.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:26 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, omdat de vorige keer (nintendo 64) meer verkochtte en meer marktaandeel had. De SP had juist minder zetels de vorige keer.
Gelijkenissen trekken is blijkbaar je sterkste punt niet.
nee, maar 1 kleur, wit met blauwigquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:40 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Zijn er eigenlijk zwarte wii's bij launch beschikbaar? ik heb er niks van gehoord![]()
Misschien hebben ze hier nog 1quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:57 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Blauwig. Maargoed, wanneer komen er zwarte? Mischien wacht ik dan toch nog met kopen want ik heb toch geen pre-order.
![]()
Gameshops moet je niet gelovenquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:06 schreef Mr.BomBastique het volgende:
[..]
Hoe weet ik dan zeker dat ik er 1 bij release heb?![]()
nah, ik denk voor maart 2007 geen gekleurde Wii's in nlquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:57 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Blauwig. Maargoed, wanneer komen er zwarte? Mischien wacht ik dan toch nog met kopen want ik heb toch geen pre-order.
![]()
voor de winkel slapenquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:13 schreef Mr.BomBastique het volgende:
De media markt doet volgensmij niet aan pre-orders dus ik hoop daar nog een kans te maken.
Relnicht.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:16 schreef King_of_cubes het volgende:
Kut nu mis ik de SP rel, ik wilde de SP ook nog even afzeiken..
quote:Just been checking some of the display boxes here in the UK and it seems like only a select few of our games will run in 480p.
Madden doesn't and non of Ubi Soft's games do apart from Red Steel, which is 'HDTV ONLY'.
I'm guessing Zelda will have the 480p option seeing as though Monkey Ball says 'HDTV compatable'
I'll be gutted if COD3 doesnt have the option.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:29 schreef BMH het volgende:
Was een printfout van Ubisoftquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:39 schreef deGVR het volgende:
Red Steel HDTV only?
Wat is dat voor vaags... Ik geloof er niks van.
laten we hopen dat t is om FC nog wat op te kalevaterenquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:41 schreef RaymanNL het volgende:
Splintercell, Far Cry en Baas in eigen Bos uitgesteld
Nouja, waren toch niet de beste launch titels![]()
nog 9 dagen, 5 uur en 10 minutenquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:47 schreef Xrenity het volgende:
Ja, dat staat ook op Red Steels' doosEcht maf.
ZELDA
Nog maar ~9 dagen ofzo? De laatste dagen zijn zo hard voor me gegaan dat ik het niet meer bij houd
/edit
Print fout?
beetje onze pre-orders afpakkenquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:58 schreef BMH het volgende:
Women take control of our Wii's
[afbeelding]
[afbeelding]
hij triltquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:03 schreef kepler het volgende:
Say hello to your new best friend
hmmmm
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:08 schreef Wessiej het volgende:
Kan bijna geen verschil zien tussen dat pond en euro teken, wordt blind volgens mij
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:49 schreef Tomasso het volgende:
Mensen in Rotterdam zijn genaaid. Geen enkele winkel zal op 8 december een Wii hebben voor je als je niet hebt gepre-orderd. De Media Markt dus ook. De Dixons bij mij in de buurt moest zal al stoppen met het aannemen van pre-orders na ze er 5 hadden aangenomen
Ik zal wel naar een of ander kutdorp rijden anders...
Als je maar 5/6 Gamecube games gaat kopen is een 251 blocks memorycard genoeg.. Op Ebay kun je ze kopen voor een paar euro. Als je wilt weten welke cube games leuk zijn adviseer ik je naar het Gamecube topic te gaanquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:17 schreef Shazbot het volgende:
Aangezien ik op de Wii ook GC spellen wil spelen, maar ik nu nog geen memorycard heb moet ik er ook nog één kopen. Ik heb tot nu toe 2 versies gezien, met 59 en 251 blocks oid. Zijn dat de enige twee keuzes? En ik ben van plan zo'n 5-6 GC uiteindelijk te kopen? Welke zou dan de beste keuze zijn? En naast de officieele heb ik ze ook van Logic and Speedlink gezien (die aardig goedkoper waren). ZIt daar nog (veel) verschil in qua merk?
Oh my god!quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:58 schreef BMH het volgende:
Women take control of our Wii's
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is best cool gedaanquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:14 schreef BMH het volgende:
Ik heb een wallpaper voor jullie gemaakt:
[afbeelding]
1680x1050
[afbeelding]
1024x768
Niet nodig, Mediamarkt doet niet aan een rij, het is rennen en wie er als eerste 1 heeft wint. Het betere duw en trekwerk, paar ellebogen, per ongeluk degene die de laatste heeft in zijn ballen schoppen en dan jezelf tot de laatste tand verdedigen tot je bij de kassa bent. Wat nou de playstation en de xbox zijn voor het geweld, nintendo launch, da's pas geweld. zelfvoldaan terug naar huis, bload op je shirt en een wii onder de arm!!quote:
Nerd.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:47 schreef Webby het volgende:
[..]
Niet nodig, Mediamarkt doet niet aan een rij, het is rennen en wie er als eerste 1 heeft wint. Het betere duw en trekwerk, paar ellebogen, per ongeluk degene die de laatste heeft in zijn ballen schoppen en dan jezelf tot de laatste tand verdedigen tot je bij de kassa bent. Wat nou de playstation en de xbox zijn voor het geweld, nintendo launch, da's pas geweld. zelfvoldaan terug naar huis, bload op je shirt en een wii onder de arm!!
Kan je oefenen hoe je jezelf weer op moet lappen na de mediamarkt relquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:10 schreef Dementor het volgende:
Dat ziekenhuis spel is trauma center.
Eerder pre orderenquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:27 schreef MilaNL het volgende:
Hoe ga ik dit oplossen?
Als je het wilt weten, ik was een van de eersten, maar toen ik zelda erbij wilde reserveren hebben ze me weer onderaan gegooid. - en daar wist ik niks van.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
En tussen rayman en monkey ball. Ik zou eerder voor rayman gaan. De minigames zijn het main spel. Je hebt een doel en kan ze daarna nog tegen vrienden spelen (wat dan niet leuk is omdat je ze te goed kan).
Monkey ball komt dan vanzelf wel een keer als ie in de buget bakken ligt. Of wacht gewoon tot ze beide in de bugetbakken liggen en haal ze bijde. Ga ik denk ik wel doen
Dan heb je het niet goed geregeldquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:30 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Als je het wilt weten, ik was een van de eersten, maar toen ik zelda erbij wilde reserveren hebben ze me weer onderaan gegooid. - en daar wist ik niks van.
Niet nodig ik sta met een goede vriend van mij 5e en 6e bij de intertoysquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:12 schreef Webby het volgende:
[..]
Kan je oefenen hoe je jezelf weer op moet lappen na de mediamarkt rel
Mijn achtergrondquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:14 schreef BMH het volgende:
Ik heb een wallpaper voor jullie gemaakt:
[afbeelding]
1680x1050
[afbeelding]
1024x768
Deal!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:54 schreef MilaNL het volgende:
He laten we even afspreken dat niemand een wii haalt bij de Media Markt in Utrecht
100 euro om de andere kant op te gooien en de crowd af te leidenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:17 schreef MilaNL het volgende:
Jah gewoon 250 maar als iedereen daar gaat staan krijg ik er dus geen meer.
Hij kost daar 350 euro dus ik zou daar niet gaan staan
veronica magazinequote:Op dinsdag 28 november 2006 21:48 schreef Mikani het volgende:
In Veronica Magazine staat een review van de Wii, ze zijn er daar erg enthousiast over!
Ja, ook maar een lidmaatschap gewonnenquote:
En vaak klopt er dan niets van.. Laatste beweerden ze zelfs dat Gears Of War een 4 spelers Coop mode heeft. En als een speler weg ging dat de A.I. die speler dan over zou nemen.. Klopt dus geen reet van.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:46 schreef Dementor het volgende:
Gamekings blijft wel lachen.
Ze zeggen gewoon alles.
en hoogst waarschijnlijk terechtquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:26 schreef -Dries- het volgende:
Eigenlijk betaal ik gewoon 300 euro voor Zelda
Idemquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:26 schreef -Dries- het volgende:
En het is elke cent waardquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:26 schreef -Dries- het volgende:
Zijn er net een week reviews dat madden echt tof is op de wii ga jij daar een ander systeem voor halenquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
En dan een van de andere twee voor het wat serieuzere Pro Evo / NHL / Madden werk.![]()
Dat mogen m'n ouders doen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:58 schreef Vitalogy het volgende:
Ik ga eerst een hdtv kopen dus dat kan nog wel even duren.
Mja, maar hoe zit het met de Wii en online gamen? Ik speel sportspellen het liefst online tegen menselijke tegenstanders omdat de AI meestal te repetitive is. Zelfde geldt voor Pro Evo en NHL en dergelijke.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:00 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zijn er net een week reviews dat madden echt tof is op de wii ga jij daar een ander systeem voor halenOkee.
Je bent echt net twee weken in het topic en we moeten je echt nog compleet opvoeden met de wii hequote:Op woensdag 29 november 2006 00:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mja, maar hoe zit het met de Wii en online gamen? Ik speel sportspellen het liefst online tegen menselijke tegenstanders omdat de AI meestal te repetitive is. Zelfde geldt voor Pro Evo en NHL en dergelijke.
quote:Op woensdag 29 november 2006 00:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je bent echt net twee weken in het topic en we moeten je echt nog compleet opvoeden met de wii heNiets zelf zoeken maar alles navragen
Na februari geeft nintendo hun online code vrij. Dan komen de spellen met of updates (als dat gaat kunnen) of komt gewoon weer een nieuw jaartal uit (als de publisher EA heet) en dan kan je online.
Alleen of het goed gaat werken. Het zal vast geen sublime online feature worden als op de 360 aangezien ze net in de wereld van online komen. Maar online gaan zal zeker kunnen.
Als er weinig informatie is kan er ook weinig verteld worden. Is dat de fout van de maker, de bezoeker of van de nieuws sitesquote:Op woensdag 29 november 2006 00:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb heel wat dingen zelf gezocht. Sommige informatie zijn ze gewoon summier mee.
Het is wel extreem moeilijk kiezen nu trouwens.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als er weinig informatie is kan er ook weinig verteld worden. Is dat de fout van de maker, de bezoeker of van de nieuws sites
Gewoon niet fokken met Nintendo en geef ze maar de komende maanden om hun doel te bewijzen. Scheelt je ook in de kosten die je zal maken in andere consoles. Nieuwprijs en prijsverlagingen meegerekend.
quote:-Stephen Totilo
MTV News
stephentotilo.com
"Are we feeling good about our success? Do we think we can have more success in the future? Absolutely," he said during a stuffed 40-minute interview with MTV News in a hotel just south of New York's Central Park. "I do think that highlights a difference between us and our competitors: We're not arrogant. We don't view success as a right. We feel we need to earn success every day. And we're going to do that by being true to the gamer."
...
And for people who want more of an adventure to sink their teeth into once March passes? "Of the next batch of Nintendo releases, 'Metroid' is going to be next on that list," he said. And "Super Mario Galaxy"? Fils-Aime said to expect it any time between the end of March and next Christmas.
...
He fielded every question, even if he couldn't always give a rosy answer. People want Wii controllers bundled with nunchucks? If people start buying them in a one-to-one ratio, Nintendo would consider offering a bundle. Is there a DVD-playing Wii coming to the U.S. any time soon? "The answer is no." Will third parties start using the Miis — Wii player avatars — in their games? Fils-Aime said developers outside Nintendo now have the ability to drop them into their games as well, but ,"Is there anything I've seen? No." Does he think the Reggie Mii his colleagues at Nintendo made looks like him? "The one they made had more of a scowl than the one I made."
....
Some gamers are panting for the Wii to offer online play. Where's that? "The first online game will be 'Pokemon Battle Revolution' in Japan, so that is certainly a candidate in the U.S." He said there are other unannounced online titles in development. "For the consumer who is saying, 'Gosh, when is Nintendo going to get on board with online play?' The answer is very early in 2007."
...
Naturally, then, the mammoth Nintendo 64 hit "GoldenEye" would be worth it even though the game's developer is now owned by Microsoft and the James Bond license was recently snatched up by Activision? "Would I love to see it on virtual console? Absolutely. But there are a lot of issues there." He made it sound like there's a chance. "Suffice it to say we would love to see it, so we're exploring all the rights issues."
Madden wordt g0d dude..quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bedankt voor de info over de games.Denk dat ik de Wii als 'fun' system ga kopen.
En dan een van de andere twee voor het wat serieuzere Pro Evo / NHL / Madden werk.
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 08:38 schreef depax het volgende:
bleh ik wordt kwaad als iemand die hem vorige week bij wijze van spreken krijgt door een preorder in een of ander gat.
En ik hem niet krijg ook al heb ik hem al sinds 19-7 gereserveerd wordt ik pissed.
Ik ook.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:17 schreef Knoflook het volgende:
maar ik weet tog dat als ze bellen dat ik m op kan halen, ik meteen onderweg ben.
iets meerquote:Op woensdag 29 november 2006 10:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Oei nog maar een weekje!
dat is zo. De winkels krijgen hun Wii woensdag of donderdag binnenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Officieel wel, maar ik heb vertrouwen in volgende week
en krijgen een hele dikke boete als ze em voor vrijdag verkopenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
dat is zo. De winkels krijgen hun Wii woensdag of donderdag binnen![]()
Het zou niet de eerste keer zijn dat ze het doen.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:41 schreef floppie86 het volgende:
[..]
en krijgen een hele dikke boete als ze em voor vrijdag verkopen![]()
de boete is 25k euro ofzoquote:Op woensdag 29 november 2006 10:43 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat ze het doen.
Kloptquote:Op woensdag 29 november 2006 10:41 schreef floppie86 het volgende:
[..]
en krijgen een hele dikke boete als ze em voor vrijdag verkopen![]()
ja? wanneer zouden wij dat moeten horen mochten ze dat nu weer doen?quote:Op woensdag 29 november 2006 10:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
KloptMaar bij de DS gaf Nintendo zelf toestemming om ze al te verkopen voor 11 maart
![]()
Dat weet je pas op de dag zelfquote:Op woensdag 29 november 2006 10:49 schreef floppie86 het volgende:
[..]
ja? wanneer zouden wij dat moeten horen mochten ze dat nu weer doen?
Nee. Gaat je ook niet lukken, zeiden ze gisteren tegen mij ook al.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:13 schreef Mr.BomBastique het volgende:
De media markt doet volgensmij niet aan pre-orders dus ik hoop daar nog een kans te maken.
Ik ga ook uit van 8 december @ Dixons. De X360 was ook redelijk verkrijgbaar bij launch toen, dus die pre-order van 20 oktober + daar zijn rond ~half 3 's middags moet lukken.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat weet je pas op de dag zelfDus 6 of 7 december
Maar ik ga er gewoon vanuit dat ik op 8 december me Wii heb
Niet eerder
Grappig dat de Dixons mij nu nog niet met zekerheid kan zegfgen hoeveel Wii's ze binnenkrijgen op 8 december
![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
GoW is een leuk tussendoortje... [afbeelding]
Heb ik nou een Wii besteld of WiiSportsquote:Geachte internetklant,
Eindelijk is het zover: de langverwachte spelcomputer van Nintendo, de Wii staat op het punt gelanceerd te worden!
Aangezien u een van de eersten bent geweest die de console heeft gereserveerd, krijgt u de kans om nu al te bestellen bij www.bartsmit.com. De voorraad is heel schaars, dus reageer snel!
De spelcomputer wordt echter pas op de dag van release, 8 december bij u afgeleverd.
U heeft:
Nintendo Wii Sports + Controller
bij ons gereserveerd. Nu heeft u de mogelijkheid om het product dat u heeft gereserveerd (Nintendo Wii Sports + Controller) te bestellen.
Klik op bovenstaande link en bestel de console! Vergeet u niet direct één van de topgames bij de console te bestellen, zoals o.a. Zelda: Twilight Princess, Red Steel, Need for Speed Carbon en Super Monkey Ball Banana Blitz. Ook extra controllers en andere toebehoren zijn direct verkrijgbaar.
De console wordt op de dag van release (8 dec.) bij u bezorgt, thuis of op het werk. Betalen gaat heel gemakkelijk, via creditcard, iDeal (telebankieren ABN AMRO, Rabobank en Postbank), onder rembours of achteraf via acceptgiro.
Bestel snel, want de voorraad is schaars en OP = voorlopig OP!
Wij hopen u als klant te mogen begroeten.
Met vriendelijke groeten,
De shopmanager
Ik heb vrolijk besteld! Ik vertrouw er wel op dat ik 8 december mijn Wii krijg geleverd! Hoef ik ook niet de deur uitquote:Op woensdag 29 november 2006 11:44 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Heb ik nou een Wii besteld of WiiSports![]()
Mwa ik bestel het toch niet. Wacht wel op mijn preorder.
Online wel ja. Niet meer dan logisch natuurlijk.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dus de pre-orders bij de Bart Smit gaan op volgorde van betaling?Wat karig
Stond er bij jou ook Nintendo Wii Sports ipv Nintendo Wii?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:48 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb vrolijk besteld! Ik vertrouw er wel op dat ik 8 december mijn Wii krijg geleverd! Hoef ik ook niet de deur uit
Ik heb 20 minuutjes geleden besteld op de site, ik neem aan dat ik dan wel verzekerd ben van een Wiiquote:Op woensdag 29 november 2006 11:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Online wel ja. Niet meer dan logisch natuurlijk.
Productnaam Prijs Aantal Totaalquote:Op woensdag 29 november 2006 11:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Stond er bij jou ook Nintendo Wii Sports ipv Nintendo Wii?
Dat zou wel heel onprofessioneel zijn, ik geloof er heilig in dat het goed gaatquote:Op woensdag 29 november 2006 11:52 schreef Cid het volgende:
Ik lach echt mn reet er af als ze inderdaad alleen Wii Sports leveren voor 250,-. Zou wel een stunt wezen haha
Ik heb m laatst ook gespeeld, topspelletje hoor maar het is zonder de graphics 'gewoon' een FPS met IMO betere controls dan Halo en een goede sfeer. Maar ik word niet gehyped nu ik gezien heb hoe de echte nxt gen is kwa graphics. Na een half uurtje was ik alweer gewend aan de graphics en eigenlijk niet zo impressed meer daarvan.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
GoW is een leuk tussendoortje... [afbeelding]
Ik wel, die van de Wii afstandsbedieing is geen gewone afstandsbedieningquote:Op woensdag 29 november 2006 11:57 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb trouwens nog geen één Wii reclame gezien op TV![]()
Waar zenden ze hem op uit? TMF, MTV, Nickelodeon en Jetix, zoals het ook eerst bij de DS was. Of zoals bij de DS lite en braintraing op RTL 4 Primetime? Ik hoop dat tweede, want dat zou perfect aansluiten op de doelgroepquote:Op woensdag 29 november 2006 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wel, die van de Wii afstandsbedieing is geen gewone afstandsbediening
op discoveryquote:Op woensdag 29 november 2006 12:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waar zenden ze hem op uit? TMF, MTV, Nickelodeon en Jetix, zoals het ook eerst bij de DS was. Of zoals bij de DS lite en braintraing op RTL 4 Primetime? Ik hoop dat tweede, want dat zou perfect aansluiten op de doelgroep![]()
Nee dat is vrijwel onmogelijk zonder reserveren/pre-order.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je gaat hem toch niet halen @ launch?![]()
Je kunt het toch altijd wel proberenquote:Op woensdag 29 november 2006 12:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee dat is vrijwel onmogelijk zonder reserveren/pre-order.
Ik wacht wel tot Januari.
Ik weet niet waar je woont, maar ik reken er stiekem op dat ik met twee Wii's sta op 8 decemberquote:Op woensdag 29 november 2006 12:12 schreef speknek het volgende:
Ik heb hem gewoon op 8 december hoor.
Desnoods sla ik zo'n kindje die wel een preorder heeft in elkaar.
Utrecht, maar ik heb het gevoel dat ik drie keer in jou pas, dus jou ga ik niet in elkaar slaan.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet niet waar je woont, maar ik reken er stiekem op dat ik met twee Wii's sta op 8 december
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Utrecht, maar ik heb het gevoel dat ik drie keer in jou pas, dus jou ga ik niet in elkaar slaan..
oké, dan zijn ze goed bezigquote:Op woensdag 29 november 2006 12:24 schreef BMH het volgende:
De Wii reclame heb ik nu al 5 keer gezien. Enkel bij de RTL & SBS zenders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door -Dries- op 29-11-2006 12:48:09 ]
Haal dat weg manquote:Op woensdag 29 november 2006 12:39 schreef -Dries- het volgende:
knip
Als niemand uit omgeving leidschendam het maar leest, vind ik het bestquote:Op woensdag 29 november 2006 12:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Haal dat weg man, dat is onze enige kans. Moet je niet een week vantevoren op het internet zetten..
ik wil hem wel overnemen van jequote:Op woensdag 29 november 2006 11:44 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Heb ik nou een Wii besteld of WiiSports![]()
Mwa ik bestel het toch niet. Wacht wel op mijn preorder.
neemt niet weg dat GoW online geniaal is...quote:Op woensdag 29 november 2006 11:57 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik heb m laatst ook gespeeld, topspelletje hoor maar het is zonder de graphics 'gewoon' een FPS met IMO betere controls dan Halo en een goede sfeer. Maar ik word niet gehyped nu ik gezien heb hoe de echte nxt gen is kwa graphics. Na een half uurtje was ik alweer gewend aan de graphics en eigenlijk niet zo impressed meer daarvan.
Die tussenstukjes net zoals in Halo2 ineens veel mooier, die gezichten zijn superstrak dan. Wat ik grappig vind is dat de graphics op niveau 9 zitten en de physics in sommige gevallen eigenlijk een old gen niveau hebben. Je hebt zo'n stukje waar je een auto naar voren moet bewegen en dit gaat echt schokkerig, zo'n groot beest aanvallen met een laser uit de lucht resulteert ook in old gen schokkerige animaties van de creature. Verder heeft het spel last van jaggies (af en toe) , framerateissues (af en toe) en zijn de kamers waar je in loopt gewoon scherper maar kwa inhoud old gen.
Dit gezegd hebbende vind ik het wel een topper hoor, alleen geen 9.8 niveau.
Mijn conclusie van dit gegeven: Nintendo heeft wel een beetje gelijk met hun 'aanval' op graphics over gameplay. Maar dat wil niet zeggen natuurlijk dat de Wiispellen grafisch middle gen graphics moeten hebben natuurlijk![]()
Ik verwacht wel van de Wii een XBOX+ ervaring al was het maar om de omgevingen meer dynamiek te geven voor de gameplay. Maar ik begin toch te twijfelen over de 3* Cube opmerking van Nintendo, ik kan het nog niet zien en weet niet of we het nog gaan zien![]()
Aantallen en nummers voor we met je mee schreeuwen. Ze krijgen er 8 en jij staat 9e oidquote:Op woensdag 29 november 2006 13:28 schreef Oksel het volgende:
Godverdomme, teringlijers zijn het.
Dat kunnen ze toch niet makenquote:Op woensdag 29 november 2006 13:28 schreef Oksel het volgende:
Net Futerezone gebeld..Vieze *****Lijers zijn het!!
Ik heb daar een JAAR geleden mijn pre-order doorgegeven. Nu blijkt het op volgorde van aanbetaling te gaan ipv op volgorde van pre-orderen. En ik heb pas een maand geleden aanbetaald..
Eerst een fucking chinees, die door me heen schreeuwd. Daarna een ander kutjoch, die me de naam van de bedrijfsleider niet wil geven.
Helaas wel ook al heb je gepreordered. Je preorder is pas echt bevestigd als je betaald hebt.quote:
quote:Geachte heer, mevrouw,
Ongeveer een half jaar geleden heb ik een pre-order gedaan voor de Wii, bij Futurezone te Rotterdam. Een gedegen gameshop dacht ik, als vaste klant. Helaas bleek anders.
Ik heb mijn pre-order geplaatst nog VOOR er prijzen bekend waren of aanbetalingen gedaan konden worden. Een paar weken geleden werd ik gebeld dat ik mijn aanbetaling kon doen. Twee dagen na het telefoontje van jullie kant ben ik meteen gaan aanbetalen.
Tijdens dit bezoek heb ik gevraagd aan uw medewerkers: Is het zeker dat ik er één heb, op 8 december? Het antwoord was: "Ja meneer, u staat op nummer 1, en u heeft er zelfs 1 nog voordat ik er 1 heb, omdat klanten voor gaan". Dat antwoord stelde mij tevreden, ik bestelde Zelda & Redsteel bij de Wii, en betaalde ¤50,-.
Onlangs bleek Red Steel slechte reviews te hebben, en ik wenste mijn pre-order te veranderen. Aangekomen bij Futurezone bleken Red Steel & Zelda er helemaal niet in te staan! Geen probleem, Zelda en Wii Sports alsnog besteld.
Omdat ik zeker wilde weten dat alles nog goed ging met mijn pre-order heb ik vandaag (29 november) gebeld met Futurezone Rotterdam. Ik werd te woord gestaan (geschreeuwd) door een mevrouw met een oosters accent. Ze behandelde mij ronduit onbeschoft, luisterde niet naar mijn klacht en schreeuwde door mij heen. Overigens lees ik op Internet regelmatig klachten over de onbeschofdheid van uw personeel, ik ben dus niet de enige.
Mevrouw kon mij NIET vertellen of ik nog op nummer 1 stond, en of ik mij Wii uberhaupt wel kreeg 8 december. Na 3 keer opgehangen te hebben, vanwege het geschreeuw van mevrouw werd ik uiteindelijk redelijk fatsoenlijk te woord gestaan door een jongeman, die mij vertelde dat hij niets kon zien, doen of vertellen. Overigens wilde hij mij niet de naam van een bedrijfsleider / manager vertellen vanwege privacyredenen (?), dus ik kan helaas mijn klacht niet aan iemand persoonlijk richten.
Zoals u begrijpt ben ik zéér slecht te spreken over deze gang van zaken. Ook geloof ik niet dat dit de goede manier is om met vaste klanten om te gaan.
Ik ga ervan uit dat dit opgelost word, in de vorm van een excuus voor het onbeschofte gedrag en de belofte dat ik 8 december (of eerder) zoals beloofd als eerste een Wii in ontvanst mag nemen.
Vriendelijke groeten,
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:28 schreef Oksel het volgende:
Ik heb daar een JAAR geleden mijn pre-order doorgegeven. Nu blijkt het op volgorde van aanbetaling te gaan ipv op volgorde van pre-orderen. En ik heb pas een maand geleden aanbetaald..
Eerst een fucking chinees, die door me heen schreeuwd. Daarna een ander kutjoch, die me de naam van de bedrijfsleider niet wil geven.
Ik ook. Niet van de avatar, maar van die dikke boterham die ik net naar binnen heb gepropt.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:49 schreef moomoo het volgende:
disjfa, kun jij geen andere avatar instellen? Van deze wordt ik wat misselijk.
mooie mailquote:
Je verwacht dat je mail niet naar die schreeuwerige mevrouw gaat maar iemand anders.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:48 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik heb hem naar verschillende e-mail adressen gestuurd..quote:Op woensdag 29 november 2006 14:00 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je verwacht dat je mail niet naar die schreeuwerige mevrouw gaat maar iemand anders.
Bij futurezone moet je gewoon langs gaan. Die begrijpen andere media nog niet helemaal.
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:28 schreef Oksel het volgende:
quote:Op woensdag 27 september 2006 23:39 schreef Oksel het volgende:
Ik sta op Nr1 voor de Wii bij Futurezone in de koopgoot R'dam..UNO!
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:40 schreef Oksel het volgende:
Ik sta bovenaan na na bij de Gameshop R'dam.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:54 schreef Oksel het volgende:
[..]
Stuk of.. 60?
Ik sta op nummer 1 op de pre-order lijst van een gameshop in R'dam..Misschien dat ik hem al heb vóór 8 december?
quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:39 schreef Oksel het volgende:
Geil.
Nintendo heeft wat goed te maken.. ten opzichte van Sony, maar ze gaan het zeker weten inhalen. Ik heb 8 december de Wii, 100% zeker. Sta op 1 bij dé gameshop van R'dam op de Wii-pre-orderlijst. En dan RedSteel en Zelda erbij, en een week niet buiten de deur komen. Ik heb er zin in!Nintendo
quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:51 schreef Oksel het volgende:
Net nog ff bij m'n gameshop geweest, ff gechecked dat ik écht op 1 sta.En ik krijg hem ws. 7 december aan het eind van de dag al..
Samen met Zelda & Red Steel..
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:36 schreef Oksel het volgende:
Ik sta op 1 !!! 1 EEEEEEEEEEEEEEEEN Woeh! Daar ben ik pas blij mee!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:37 schreef Oksel het volgende:
EINZ
Wat wil je daarmee doen dan? Baksteen in zijn ruit gooien.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:05 schreef Oksel het volgende:
[..]
En ik ga nog even uitzoeken wie de eigenaar is, en hem desnoods per brief aanschrijven. Weet iemand dat? Of kan iemand dat vinden op kvk?
zou je eerst niet even langs gaan, voordat je nu allemaal brieven gaat sturen. Misschien was het gewoon wel een misverstand en sta je nog steeds op die lijstquote:Op woensdag 29 november 2006 14:05 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik heb hem naar verschillende e-mail adressen gestuurd..![]()
En ik ga nog even uitzoeken wie de eigenaar is, en hem desnoods per brief aanschrijven. Weet iemand dat? Of kan iemand dat vinden op kvk?
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:07 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben gewoon keihard GEOWNED door een Chinees wijf!quote:Op woensdag 29 november 2006 14:07 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Brieven aan richten..quote:Op woensdag 29 november 2006 14:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee doen dan? Baksteen in zijn ruit gooien.
Ze lezen fok.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:09 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon keihard GEOWNED door een Chinees wijf!
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:09 schreef Oksel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
Als je nu gaat onderzoeken waar je de brief naartoe moet sturen en dan gaat opsturen dan leest die meneer hem eker voor 8 december en zal hij zeker naar je luisteren.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:10 schreef Oksel het volgende:
[..]
Brieven aan richten..![]()
Als ik hem 8 December NIET heb, gaat er een baksteen doorheen.
whahahaa!quote:Op woensdag 29 november 2006 14:07 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Dan kunnen ze hier mooi van leren.quote:
ga nou gewoon even langs, of bel ze morgen gewoon nog een keerquote:Op woensdag 29 november 2006 14:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dan kunnen ze hier mooi van leren.
FUTUREZONE TE ROTTERDAM IS EEN KLANTONVRIENDELIJKE WINKEL. ZE ZIJN ONBESCHOFT EN KOMEN HUN BELOFTES NIET NA. KOOP ER NIETS MEER!!
KLANTEN VAN FUTUREZONE TE ROTTERDAM ZIJN WINKELONVRIENDELIJK. ZE GAAN EERST ZEUREN VOOR ZE WAT GAAN DOEN. NIET NAAR LUISTEREN EN LEKKER LATEN GAANquote:
Vraag volgende keer of ze el veldomme geen sambal bij hebben, dat doet het meestal wel goed als je nog iets van ze gedaan moet krijgen.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:09 schreef Oksel het volgende:
sambal blijquote:Op woensdag 29 november 2006 14:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Vraag volgende keer of ze el veldomme geen sambal bij hebben, dat doet het meestal wel goed als je nog iets van ze gedaan moet krijgen.
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:14 schreef Oksel het volgende:
WAAROM gaan mensen zo met hun klanten om? Mijn god, achterlijke teringzooi.
Bij de Dixons (Kampen) krijg je gewoon je aanbetaling terug, als je hem daar niet meer wilt halenquote:Op woensdag 29 november 2006 14:17 schreef speknek het volgende:
http://oksel.justgotowned.com/
gepwnd wie unne noob.
En je hebt een aanbetaling gedaan, dus nu moet je wachten totdat de futurezone ze weer binnen heeft, terwijl ze in de mediamarkt om de hoek hele schappen vol hebben.
Dat is dus ook de reden dat ik niet preorder. Ik heb altijd liever dat het m'n eigen schuld is als ik hem niet krijg.
Er staat ook in dat je wii sports hebt besteld, je maakt dezelde fout als bartsmitquote:
suckie suckie, five dollar....quote:Op woensdag 29 november 2006 14:09 schreef Oksel het volgende:
[..]
VERTEL !quote:Op woensdag 29 november 2006 14:49 schreef Lexie het volgende:
Oksel, ik heb vandaag een adresje gevonden waar ik kon pre-orderen, en gewoon op nummer 1 sta.
Ik zou het nog ff een keer of wat checken als ik jou was. Om zeker te zijn. En hier posten.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:49 schreef Lexie het volgende:
Oksel, ik heb vandaag een adresje gevonden waar ik kon pre-orderen, en gewoon op nummer 1 sta.
als ie last van vastlopers heeft, kan hij hem ook gewoon opsturen voor garantie..quote:Op woensdag 29 november 2006 14:58 schreef alex4allofyou het volgende:
Kameraad van mij heeft de 360 weggedaan vanwege de vastlopers.
Confirmed.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:01 schreef kipknots het volgende:
Om het maar weer even over spellen te hebben:
Ik las laatst ergens dat Elebits een level editor heeft en dat je de levels online kan uitwisselen. Alleen weet ik niet meer waar ik het las. Heeft iemand ander hier iets over heeft gehoord? Als dat het geval is krijg ik toch wel wat meer interesse in het spel.![]()
FANTASTISCHquote:Op woensdag 29 november 2006 14:07 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()