Nee maar Far Cry op de screens van laatst zag er echt velen malen lelijker uit dan de xbox versie dus als een game op de Wii er minder uitziet dan op een xbox dan is het wel lelijk ja.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:38 schreef Koning-Afwas het volgende:
Blijft raar, nu dat mensen betere graphics hebben gezien van X360 en PS3 zijn de graphics van dit moment opeens oerlelijk.
dat heet nu vooruitgangquote:Op woensdag 27 september 2006 23:38 schreef Koning-Afwas het volgende:
Blijft raar, nu dat mensen betere graphics hebben gezien van X360 en PS3 zijn de graphics van dit moment opeens oerlelijk.
quote:
De Wii is familie gericht. Dus even een kort spelletje in de avond is belangrijk. Maar voor de "hardcore" gamer zijn er nog games als zelda en metroid prime, mario etc. etc.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:09 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Nee maar Far Cry op de screens van laatst zag er echt velen malen lelijker uit dan de xbox versie dus als een game op de Wii er minder uitziet dan op een xbox dan is het wel lelijk ja.
Ik zag trouwens net een korte preview van de Wii op gammo (ik weet het gammo suckt hard) maar dat zag er allemaal ook wel heel erg karig uit. De Wii zelf lijkt wel een Xbox live arcade te worden. De games zijn even uitgebreid en de graphics ook.
Koop je die crappy-uitziende games toch gewoon nietquote:Op donderdag 28 september 2006 10:41 schreef moomoo het volgende:
ja, maar dat betekent niet dat we alles maar moeten pikken. dat is het hele punt. sommige developers gaan nu zeggen "oh, het gaat om de gameplay, kunnen we mooi bezuinigen op de graphics"
Wel garantie, alleen niet hier...quote:Op woensdag 27 september 2006 13:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Die heb je niet meer.
Nadelen van importeren:
geen garantie
waarschijnlijk een transformator nodig
regio lock op 1
invoerrechten als je gepakt wordt (19% btw + 6% administratiekosten ongeveer)
Mindere gfx is iets anders dan totale crap. Zo vervelend die nintendo fanboys die nu opeens alles maar pikken, zelfs als je nes gfx krijgt vinden ''jullie'' het nog goed want het is nintendo. Ik ben ook Nintendo fan en ik vind mindere gfx ook niet erg, maar ik wil wel een game hebben die er verzorgd (is wat anders dan uber gfx) uitziet en dat kan je voor veel Wii games atm niet zeggen.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:09 schreef Pheno het volgende:
Zijn ze hier nu nog steeds bezig met die GFX discussie? Koop een 360 of wacht op de ps3 als je gfx wilt. De Wii is voor mensen die het ook best met minder gfx leuk vinden om te gamen
Wat wil je eraan doen, je aan het nintendo gebouw vastketenen?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:27 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Mindere gfx is iets anders dan totale crap. Zo vervelend die nintendo fanboys die nu opeens alles maar pikken, zelfs als je nes gfx krijgt vinden ''jullie'' het nog goed want het is nintendo. Ik ben ook Nintendo fan en ik vind mindere gfx ook niet erg, maar ik wil wel een game hebben die er verzorgd (is wat anders dan uber gfx) uitziet en dat kan je voor veel Wii games atm niet zeggen.
Nee doe ik ook niet maar ik vind het gewoon lomp dat veel devs opeens titels gaan rushen voor de launch. Kijk maar naar ubi, RS en Rayman lijken behoorlijke titels te worden, maar dan komen ze ook met gigantische crap als far cry en cod die er gewoon totaal niet uitzien en vervolgens gaan ze weer klagen als het niet verkoopt. Ja vind je het gek, neem dan gewoon een paar maanden extra de tijd, zorg dat het er grafisch verzorgd uitziet, en ga dan lekker verkopen want cod en fc zijn zeker wel titels met potentie.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat wil je eraan doen, je aan het nintendo gebouw vastketenen?
Je moet gewoon de crap niet kopen, dan leren ze het vanzelf wel. Er zitten genoeg spellen bij waar wel moeite in is gestoken.
Gijs......... ik haal een Wii voor de controls en voor Zelda... niet om te surfen of C64 games te spelenquote:Op donderdag 28 september 2006 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Filmpje Internet Channel online
Commodore 64 games naar Virtual Console (Wii)
Ik ook nietquote:Op donderdag 28 september 2006 14:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs......... ik haal een Wii voor de controls en voor Zelda... niet om te surfen of C64 games te spelen
Ik zeg ook nergens dat het de schuld van Nintendo isquote:Op donderdag 28 september 2006 14:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar dat is niet de schuld van Nintendo.
5de op de lijst, omdat ik een aanbetaling deed en wat paupers dat niet hebben gedaan schoot ik heel wat mensen voorbijquote:
Ik wel. Eindelijk weer eens Last Ninja spelen.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:44 schreef Chocobo het volgende:
Gijs......... ik haal een Wii voor de controls en voor Zelda... niet om te surfen of C64 games te spelen
Talpaquote:Op donderdag 28 september 2006 17:37 schreef RaymanNL het volgende:
Ik hoop echt dat de Wii sites als Uitzendinggemist en Talpa.tv (Programma gemist) fatsoenlijk toelaat in de browserDan kun je lekker je gemiste TV programma's op TV kijken
![]()
Dat zal wel niet, want dan moet je ook support voor Mediaplayer inbouwen.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:37 schreef RaymanNL het volgende:
Ik hoop echt dat de Wii sites als Uitzendinggemist en Talpa.tv (Programma gemist) fatsoenlijk toelaat in de browserDan kun je lekker je gemiste TV programma's op TV kijken
![]()
Nouquote:Op donderdag 28 september 2006 18:32 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, want dan moet je ook support voor Mediaplayer inbouwen.
Zo bedoel ik het ook niet, ik bedoel dat het niet uitmaakt of een game er zou wel of niet goed uitziet op de Wii, het blijft afschuwelijk lelijk genoemd worden. Dat terwijl er games tussenzitten die er best wel beter uitzien dan games van de huidige generatie. De enige reden daarvoor is X360/PS3.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:09 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Nee maar Far Cry op de screens van laatst zag er echt velen malen lelijker uit dan de xbox versie dus als een game op de Wii er minder uitziet dan op een xbox dan is het wel lelijk ja.
Ik zag trouwens net een korte preview van de Wii op gammo (ik weet het gammo suckt hard) maar dat zag er allemaal ook wel heel erg karig uit. De Wii zelf lijkt wel een Xbox live arcade te worden. De games zijn even uitgebreid en de graphics ook.
Youtube werkt met flash dus dat gaat wel werken, maar al die sites waar je mp of rm voor nodig hebt gaan niet werken (tenzij nintendo dat erin stopt maar dat zal wel niet).quote:Op donderdag 28 september 2006 19:18 schreef King_of_cubes het volgende:
Youtube zou denk ik wel werken.
Als youtube werkt vind ik dat al genoeg, daar kun je toch alles vinden.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:16 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Youtube werkt met flash dus dat gaat wel werken, maar al die sites waar je mp of rm voor nodig hebt gaan niet werken (tenzij nintendo dat erin stopt maar dat zal wel niet).
Wacht... Zijn er mensen zonder DVD speler? Wahahahaquote:Op donderdag 28 september 2006 22:30 schreef Pheno het volgende:
Ik dacht dat de Wii ook DVD playback had. Niet dus. Nou ja, dan maar eens een DVD speler aan schaffen
Hoeveel hebben ze betaald voor dat interviewquote:Op donderdag 28 september 2006 22:22 schreef Roi het volgende:
http://youtube.com/watch?v=hWaQpCySCh0
Reggie![]()
Nou als het niet op mijn spelcomputer zat dan had ik nu nog geen DVD-speler gehad hoor.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Wacht... Zijn er mensen zonder DVD speler? Wahahaha![]()
Ha, I'm the one!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Wacht... Zijn er mensen zonder DVD speler? Wahahaha![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |