abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42150951
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:47 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

En dan is dit PS3/X360:

[afbeelding]
Dan is dit eigenlijk de wii:
  dinsdag 26 september 2006 @ 20:47:37 #102
156009 sakeh
http://www.all-about.tv/
pi_42151260
Het begint nu wel te jeuken
pi_42151860
Zalfje erover.
Houd van een lijntje.
pi_42152030
Zo'n zin in Zelda! Vooral het vissen.
pi_42152276
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:47 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

En dan is dit PS3/X360:

[afbeelding]
Eigelijk zijn dat soort gasten helemaal niet zo sterk, het is wel gespierd (waarvan een groot deel ook nog eens door steroiden ed komt) maar de spieren ontwikkelen zich heel anders dan bij bv bruce lee.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_42152331
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 21:16 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Eigelijk zijn dat soort gasten helemaal niet zo sterk, het is wel gespierd (waarvan een groot deel ook nog eens door steroiden ed komt) maar de spieren ontwikkelen zich heel anders dan bij bv bruce lee.
Net een 360 dus. Het ziet er allemaal mooi super en geweldig uit. Maar van binnen is het een klein meisje waarmee je weinig kan
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_42152388
quote:

[..]

Neuj die zijn niet sterk hoor
Dat verzinnen slappe mensen zodat ze zichzelf niet zo slap voelen.
pi_42152563
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Dan is dit eigenlijk de wii:
[afbeelding]
Nee dit:

Gadgets.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_42153143
quote:

[..]

Dat soort mensen niet sterk?!?!

Mr. Olympia himself gaat even lekker met een paar honderd kilo squatten, een gewicht waarbij jij gelijk in tweeen breekt!
  dinsdag 26 september 2006 @ 22:25:23 #110
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_42154817
het zit gewoon zo:

kerel met super-zwaardmoves en veel geschreeuw, omg wat indrukwekkend = ps3/360
indy met pistool. pang, wat had je nou? = wii
  dinsdag 26 september 2006 @ 22:49:03 #111
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_42155448
Super zwaard moves... Dat is in Red Steel. Dat is Wii. Kutvergelijking dus MooMoo
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_42155555
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 21:40 schreef McGilles het volgende:

[..]

Dat soort mensen niet sterk?!?!

Mr. Olympia himself gaat even lekker met een paar honderd kilo squatten, een gewicht waarbij jij gelijk in tweeen breekt!
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 21:19 schreef EricG het volgende:

[..]

Neuj die zijn niet sterk hoor
Dat verzinnen slappe mensen zodat ze zichzelf niet zo slap voelen.
Dan geloof je het toch lekker niet moet je voor de lol eens opzoeken hoeveel % van die spieren natuurlijk zijn en niet door steroids of andere middeltjes komen en daarbij worden die spieren totaal anders getraind dan bv een boxer of een hardloper. Zet zo'n bodybuilder met een boxer in de ring en binnen 2 seconden ligt ie gestrekt op de grond. Dat je een bonk opgefokte spieren ziet wil niet meteen zeggen dat het ook echt sterk is (tuurlijk zijn ze niet slap maar ze zijn lang niet zo sterk als je zou denken, het is vooral show).
  dinsdag 26 september 2006 @ 22:56:10 #113
8369 speknek
Another day another slay
pi_42155686
Ze zijn misschien minder gehard, of hebben minder techniek of souplesse. Maar zo'n Bruce Lee benchpresst geen 180 kilo. Bodybuilders zijn weldegelijk een stuk sterker, gemeten naar het aantal kilo wat ze kunnen verzetten (pure kracht). Dat is nog iets anders dan dat ze goed kunnen slaan, maar dat was dan ook niet de vraag.

Oh het Wii topic.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_42156522
pkwarts en ik kwamen er achter dat we daadwerkelijk in de EGM hebben gestaan. Met dank aan lieve Chanty voor het bewijs.

If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_42156715
Grappig. Hij was ook gewoon goed!
  dinsdag 26 september 2006 @ 23:28:28 #116
129580 Koning-Afwas
Nu mét borstel !!
pi_42156744
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:56 schreef speknek het volgende:
Ze zijn misschien minder gehard, of hebben minder techniek of souplesse. Maar zo'n Bruce Lee benchpresst geen 180 kilo. Bodybuilders zijn weldegelijk een stuk sterker, gemeten naar het aantal kilo wat ze kunnen verzetten (pure kracht). Dat is nog iets anders dan dat ze goed kunnen slaan, maar dat was dan ook niet de vraag.

Oh het Wii topic.
Fout, ik heb daar iets over bekeken laatst.
Die mensen eten voeding die het meest spieren oplevert in korte tijd zodat je minder zwaar hoeft te trainen om resultaat te zien. Ze hebben ook een weerstand van niks door die voeding die bijna louter uit koolhydraten bestaat.
Die bodybuilders sla je zo tegen de vlakte want ze kunnen helemaal niks hebben, alles is aangetraind maar hebben totaal geen weerstand.
Maar er zijn ook uiteraard mensen die echt sterk zijn maar dat zijn niet de professional bodybuilders zoals je die bij shows ziet. Dat zijn gewoon mensen die zich de tering getraind hebben met zware gewichten in plaats van veel herhalend werk met lichtere gewichtjes.

DUS, niet alle bodybuilders zijn ultrasterk, meestal erg zwak juist maar ik zal et risico niet nemen.

Owjah, Wii ftw.
"Afwas heeft ook een koning nodig"
Live Gamertag: Koning Afwas
pi_42156794
Genoeg over bodybuilders nu.
  dinsdag 26 september 2006 @ 23:46:48 #118
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_42157333
ontwikkel jij dat spel peristilius ofzo ?
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_42157378
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 23:46 schreef depax het volgende:
ontwikkel jij dat spel peristilius ofzo ?
Nee, lang lang geleden (ergens in april of mei ofzo) hadden pkwarts en ik en lollig idee voor een Wii game, pkwarts heeft vervolgens een boxart in elkaar geflansd die overal wel goed ontvangen werd. Xrenity had hem op GAF geplaatst waar een editor van EGM aangaf dat hij hem in de design-o-rama rubriek wilde hebben. We hadden er verder niets meer van gehoord, maar zijn er pas achter gekomen dat we er echt in hebben gestaan.

Iets later kondigde een developer overigens wel aan dat ze een Bob Ross game gingen maken, wat een beetje verdacht was. Maar van die game ook niets meer gehoord, dus was waarschijnlijk ook een grap.
  woensdag 27 september 2006 @ 06:06:55 #120
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_42160365
maja je zou toch verder der mee moeten gaan.
Die game gaat zeker goed verkopen als het zoiets als mario painting word.
pi_42160502
officiële boxart van Redsteel
2 0wn 0r n0t 2 0wn
pi_42161834
Mooi
Houd van een lijntje.
  woensdag 27 september 2006 @ 09:28:06 #123
34586 kepler
No bounce, no play
pi_42161846
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 23:49 schreef peristilius het volgende:

[..]

Nee, lang lang geleden (ergens in april of mei ofzo) hadden pkwarts en ik en lollig idee voor een Wii game, pkwarts heeft vervolgens een boxart in elkaar geflansd die overal wel goed ontvangen werd. Xrenity had hem op GAF geplaatst waar een editor van EGM aangaf dat hij hem in de design-o-rama rubriek wilde hebben. We hadden er verder niets meer van gehoord, maar zijn er pas achter gekomen dat we er echt in hebben gestaan.

Iets later kondigde een developer overigens wel aan dat ze een Bob Ross game gingen maken, wat een beetje verdacht was. Maar van die game ook niets meer gehoord, dus was waarschijnlijk ook een grap.
ze kunnen geen uitgever vinden
maar de game staat blijkbaar echt in de planning (geen idee of het ook voor de Wii is)
The line is a dot to you!
pi_42161931
Dit schijnt volgens IGN de echte boxart te zijn

Houd van een lijntje.
  woensdag 27 september 2006 @ 10:06:05 #125
8369 speknek
Another day another slay
pi_42162683
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:32 schreef Erwtensoep het volgende:

[afbeelding]
Leuk, Tarantino achtig.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_42162761
Nou je het zegt ja.
Houd van een lijntje.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:03:22 #127
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_42165689
quote:
Op woensdag 27 september 2006 07:24 schreef s0ul het volgende:
officiële boxart van Redsteel
[afbeelding]
Dat was gewoon een boxart die iemand op GAF had gemaakt.

Cubezone.
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:32 schreef Erwtensoep het volgende:

[afbeelding]
Zoiets 'teh mat0re' verwachtte ik al. Het ziet er goed uit.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_42165888
Ik ga eens een Wii pre-orderen. Ik weet niet hoe het "vroegah" ging, maar is het onverstandig om bv een import uit de usa te halen ipv te wachten op de nederlandse versie?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 27 september 2006 @ 12:13:31 #129
127457 moomoo
pi_42165973
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Super zwaard moves... Dat is in Red Steel. Dat is Wii. Kutvergelijking dus MooMoo
tss. je snapt het gewoon niet
  Donald Duck held woensdag 27 september 2006 @ 12:25:55 #130
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_42166332
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:10 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens een Wii pre-orderen. Ik weet niet hoe het "vroegah" ging, maar is het onverstandig om bv een import uit de usa te halen ipv te wachten op de nederlandse versie?
om de releasedate hoef je het niet te doen. misschien wel voor de prijs 250 dollaar vs 250 euro. maar dan heb je nog verzendkosten en mogelijke belasting. en dan zit je nog met de adapter en de regiolock
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_42166970
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 17:15 schreef TYNOz het volgende:
wat een bull shit ^^
Ik ben reuze benieuwd naar jouw ongetwijfeld sterke tegenargumenten.
pi_42167183
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:25 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

om de releasedate hoef je het niet te doen. misschien wel voor de prijs 250 dollaar vs 250 euro. maar dan heb je nog verzendkosten en mogelijke belasting. en dan zit je nog met de adapter en de regiolock
Adapter? Oh, stroomsterkteverschil.... Maar zijn importgames bv altijd duidelijk goedkoper geweest?
pi_42167277
Ik weet niet hoe het met de garantie zit, maar het lijkt me niet verstandig.
Houd van een lijntje.
  Donald Duck held woensdag 27 september 2006 @ 13:03:00 #134
46149 __Saviour__
pi_42167337
importgames zijn vaak goedkoper ja. maar idd, mocht het een keer mis gaan, dan kun je niet even snel gebruik maken van de garantie
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_42167348
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vraag dit omdat zo'n trayloading mechanisme importgames en freeloader volgens mij onmogelijk maakt. Maar er zijn inderdaad aardig wat nadelen om het dus niet te doen
pi_42167359
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Die heb je niet meer.

Nadelen van importeren:
geen garantie
waarschijnlijk een transformator nodig
regio lock op 1
invoerrechten als je gepakt wordt (19% btw + 6% administratiekosten ongeveer)
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42168370
quote:
Op zondag 24 september 2006 18:45 schreef Praatpaal.net het volgende:
Ik kan ook niet wachten. Vooral niet op Zelda. Gelukkig verdien ik tegenwoordig genoeg (bizar veel voor een student ;-)) zodat ik niet eens hoef te sparen voor een nieuwe console :-)
ik speel die wii gewoon bij elkaar met online pokert
pi_42168459
Kopen doe ik wel, gewoon een fulltime baan waar ik betaald kan fokken, dus geen probleem hier. Maar als er bv in amerika meer games uitkomen dan in europa of iets dergelijks zou ik wel graag kunnen importeren. Hopelijk kan een freeloader alsnog werken met zo'n trayless cd slikkert.
  woensdag 27 september 2006 @ 13:52:30 #139
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_42168674
ik ga hem ook importeren ik heb een shitload aan US gamecube games die wil ik gewoon kunnen spelen op mijn Wii. transformator heb ik al want ik had ook een US gamecube
Wat ik mij wel afvraag is of er een regiolock op de virtual console games zit want dan ben ik wel Fucked
Maar dat lijkt me Heel sterk
Life never gets darker then midnight
  woensdag 27 september 2006 @ 17:48:22 #140
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_42174304
quote:
27 Sep 2006 - Nintendo's Satoru Iwata and company discuss the Wii Message Board in-depth and reveal a new feature of the console.

In the latest part of a series of interviews, members of the Wii development team at Nintendo in Japan have discussed the birthing of the Wii's Message Board - a unique element that they envision members of the whole family becoming attached to - and they've revealed an interesting statistical feature, called the Play History.

Unlike the Wii Channels, the Message Board is a console-wide feature, which is aimed at collecting "Memories over time, recording what different family members have done," said Nintendo President Satoru Iwata. Tamaki, who was heavily involved with its creation, said, "I envision the Message Board helping everyone in the family communicate with each other. These days, because everyone is so busy, it is becoming more and more difficult for people to take the time to sit around the table and chat."

Combined with date sorting and calendar integration, the Message Board will enable interaction with games, and, for example, "If you're playing Animal Crossing, a message like ?Concert next Saturday in town? will automatically be posted on the Message Board," said Tamaki.

Continuing, Tamaki said that once connected to the internet, friends could become involved in the Message Board experience, provided that both parties register one another - just as with the Nintendo DS friends code system. Details that could be shared could relate to recent purchases, explained Tamaki. "Let's say someone buys a new game. When they switch on their console, a question could appear on the screen: "Do you want to let your friends know you have bought this game?" If you select "Yes", the message "X has bought the game Y!" will pop up on your friends' Message Boards." He added that such elements are still to be finalised.

Aoyama, another team member, insisted that the Wii Message Board is more simplistic than email. "We hope it will allow a relaxed style of interaction, allowing the user to feel that there are other people out there, connected to the net." He added, however, "Users can exchange game data or screenshots. E-mail messages can also be exchanged between mobile phones and Wii."

The Play History is another new feature offered by the Wii, and refers to the console's ability to keep track of, obviously, what games have been played and for how long. Originally, Iwata himself pitched the "Outlandish suggestion" of offering parents the option of setting the console to automatically turn off after a set amount of time, but technically, the idea was not feasible.

Instead, the Play History was birthed, and the data collected is unable to be deleted and can be viewed by parents. More excitingly, "It's just really fun for users to be able to see the record of how long they played," said Iwata. "In the future, we could make it possible to plot on a graph how much you've played. Also, with users' cooperation, we could compile data on which game was the most played that year."

Iwata concluded the discussion by revealing his personal surprise at the result of the Wii. "I would say that in all honesty I did not expect to see the hopes that I had for Wii in the beginning so fully realised in the finished product," he said. "I can hardly wait to see how people respond to the console. I don't mean whether they like it or not; I mean it in the sense of wondering what uses people are going to find for Wii. I think we've really come up with something pretty special."
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 27 september 2006 @ 17:50:05 #141
65330 Ruzbeh
pi_42174355
Nog 71 dagen.
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:48 schreef Tomasso het volgende:

[..]
Daar wil ik eensch een filmpje van zien op wii.com
  woensdag 27 september 2006 @ 18:08:48 #142
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_42174836
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog 71 73 dagen.
Fixed.
quote:
[..]

Daar wil ik eensch een filmpje van zien op wii.com
Ik ook
  woensdag 27 september 2006 @ 18:36:24 #143
65330 Ruzbeh
pi_42175475
quote:
Op woensdag 27 september 2006 18:08 schreef Tomasso het volgende:
Fixed.
Dan klopt mijn countdown niet. Hoe kom je aan 73 dagen?
pi_42176127
nog 2 maanden (61d) + 7 in dec (68) + 2 in sep (70)?

Tenzij je Wii-day ook als dag rekent, dan 71.
pi_42176241
http://www.ownage.nl/article/969/
lees en huiver

Ownage: De launch line-up van de Nintendo Wii in Nederland zal 15 tot 20 games bevatten. Kunnen jullie aangeven welke games aanwezig zijn?

Bianca: Van Nintendo zijn dit Wii Sports, Wii Play en The Legend Zelda: Twilight Princess. Een volledige lijst, aangevuld met 3rd party games, wordt binnenkort bekend gemaakt.

Leon: Ubisoft komt bij de launch met Splinter Cell: Double Agent, Rayman Raving Rabbids, Red Steel, GT Pro Series, Brothers in Arms en Monster 4x4 World Circuit.
2 0wn 0r n0t 2 0wn
  woensdag 27 september 2006 @ 19:10:41 #146
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_42176410
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:01 schreef Xrenity het volgende:
nog 2 maanden (61d) + 7 in dec (68) + 2 in sep (70)?

Tenzij je Wii-day ook als dag rekent, dan 71.
3 in september zoals de mijne telt, en de mijne telt ook echt tot Wii-day.
  woensdag 27 september 2006 @ 19:12:36 #147
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_42176464
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:05 schreef s0ul het volgende:
http://www.ownage.nl/article/969/
lees en huiver

Ownage: De launch line-up van de Nintendo Wii in Nederland zal 15 tot 20 games bevatten. Kunnen jullie aangeven welke games aanwezig zijn?

Bianca: Van Nintendo zijn dit Wii Sports, Wii Play en The Legend Zelda: Twilight Princess. Een volledige lijst, aangevuld met 3rd party games, wordt binnenkort bekend gemaakt.

Leon: Ubisoft komt bij de launch met Splinter Cell: Double Agent, Rayman Raving Rabbids, Red Steel, GT Pro Series, Brothers in Arms en Monster 4x4 World Circuit.
En wat is daar nieuws aan?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_42176765
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En wat is daar nieuws aan?
Het was een speculatie eindelijk iemand die zen bek opent en het bevestigt
Kan de wii die graphix wel aan van Bia
2 0wn 0r n0t 2 0wn
  woensdag 27 september 2006 @ 19:24:10 #149
65330 Ruzbeh
pi_42176851
Ik hou ook zoveel van speculaas

pi_42176882
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:21 schreef s0ul het volgende:
[..]
Kan de wii die graphix wel aan van Bia
Nee. Het word zoals alle andere spellen gruwenlijk lelijk. van mij mogen die spellen ook gewoon weg blijven

Kunnen de leuke spellen over blijven
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  woensdag 27 september 2006 @ 19:26:49 #151
8369 speknek
Another day another slay
pi_42176942
Nou BiA was een xbox 1 spel. Als de Wii het niet aankan zijn we voorgoed voorgelogen door Nintendo.
Het is eigenlijk maar goed dat ze al die internet features zo voortvarend aanpakken..
pi_42181717
De Wii kan makkelijk xbox+ gfx aan, alleen devs zijn lui, kijk maar naar fc en cod3, dat ziet er uit als een middelmatige gc game terwijl de wii toch echt 2x sneller is dan de gc.
pi_42182013
Dat is wel klote ja. Vooral als je het vergelijkt met Galaxy waar wel moeite in is gestoken.
Houd van een lijntje.
  woensdag 27 september 2006 @ 23:38:17 #154
129580 Koning-Afwas
Nu mét borstel !!
pi_42185514
Blijft raar, nu dat mensen betere graphics hebben gezien van X360 en PS3 zijn de graphics van dit moment opeens oerlelijk.
pi_42185580
Ik sta op Nr1 voor de Wii bij Futurezone in de koopgoot R'dam.. UNO!
pi_42187923
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:38 schreef Koning-Afwas het volgende:
Blijft raar, nu dat mensen betere graphics hebben gezien van X360 en PS3 zijn de graphics van dit moment opeens oerlelijk.
Nee maar Far Cry op de screens van laatst zag er echt velen malen lelijker uit dan de xbox versie dus als een game op de Wii er minder uitziet dan op een xbox dan is het wel lelijk ja.

Ik zag trouwens net een korte preview van de Wii op gammo (ik weet het gammo suckt hard) maar dat zag er allemaal ook wel heel erg karig uit. De Wii zelf lijkt wel een Xbox live arcade te worden. De games zijn even uitgebreid en de graphics ook.
  donderdag 28 september 2006 @ 08:15:36 #157
34586 kepler
No bounce, no play
pi_42190843
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:38 schreef Koning-Afwas het volgende:
dat heet nu vooruitgang
The line is a dot to you!
  donderdag 28 september 2006 @ 08:33:13 #158
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_42190971
quote:
Op donderdag 28 september 2006 08:15 schreef kepler het volgende:

[..]

dat heet nu vooruitgang
pi_42191766
quote:
Op donderdag 28 september 2006 01:09 schreef Hamburcher het volgende:

[..]

Nee maar Far Cry op de screens van laatst zag er echt velen malen lelijker uit dan de xbox versie dus als een game op de Wii er minder uitziet dan op een xbox dan is het wel lelijk ja.

Ik zag trouwens net een korte preview van de Wii op gammo (ik weet het gammo suckt hard) maar dat zag er allemaal ook wel heel erg karig uit. De Wii zelf lijkt wel een Xbox live arcade te worden. De games zijn even uitgebreid en de graphics ook.
De Wii is familie gericht. Dus even een kort spelletje in de avond is belangrijk. Maar voor de "hardcore" gamer zijn er nog games als zelda en metroid prime, mario etc. etc. De graphics mogen dan niet echt super zijn tot nu toe, maar dat vind ik niet essentieel bij games (storend vind ik wel dat ze niet alles uit een console halen) maar neem nou het spel Defqon van introversion voor de pc. Dit spel was 5 jaar geleden grafisch nog redelijk geweest, nu gewoon verouderd, maar dat veranderd niks aan het coole concept en gameplay.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_42192452
OKe gfx zijn niet alles, maar ik vind het onzin om opeens alles maar te accepteren omdat de wii minder snel is. Hij is toch sneller dan de xbox dus dan vind ik het gewoon onzin om games te maken die er duidelijk minder uitzien en nog geeneens voor een middelmatige GC game door kunnen gaan. Heb nooit wat tegen de mindere gfx gehad omdat het xbox+ zou zijn, maar GC- games vind ik te weinig, moet er allemaal wel redelijk uitzien, zelfs de nieuwe controller gaat games niet redden als het eruit ziet als een n64 game.
  donderdag 28 september 2006 @ 10:08:25 #161
127457 moomoo
pi_42192544
mee eens. maar het is gewoon de luiheid van de developer als de games er grafisch minder uitzien dan ze zouden kunnen.
pi_42192560
Zijn ze hier nu nog steeds bezig met die GFX discussie? Koop een 360 of wacht op de ps3 als je gfx wilt. De Wii is voor mensen die het ook best met minder gfx leuk vinden om te gamen
  donderdag 28 september 2006 @ 10:41:13 #163
127457 moomoo
pi_42193243
ja, maar dat betekent niet dat we alles maar moeten pikken. dat is het hele punt. sommige developers gaan nu zeggen "oh, het gaat om de gameplay, kunnen we mooi bezuinigen op de graphics"
pi_42193730
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:41 schreef moomoo het volgende:
ja, maar dat betekent niet dat we alles maar moeten pikken. dat is het hele punt. sommige developers gaan nu zeggen "oh, het gaat om de gameplay, kunnen we mooi bezuinigen op de graphics"
Koop je die crappy-uitziende games toch gewoon niet
  donderdag 28 september 2006 @ 11:19:39 #165
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_42194282
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:03 schreef Tain het volgende:

[..]

Die heb je niet meer.

Nadelen van importeren:
geen garantie
waarschijnlijk een transformator nodig
regio lock op 1
invoerrechten als je gepakt wordt (19% btw + 6% administratiekosten ongeveer)
Wel garantie, alleen niet hier...
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_42194806
Nou ik ga dat ding toch niet importeren Doe ik niet aan En je krijgt tenminste sterren bij de PAL versie Sterren
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_42196096
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:09 schreef Pheno het volgende:
Zijn ze hier nu nog steeds bezig met die GFX discussie? Koop een 360 of wacht op de ps3 als je gfx wilt. De Wii is voor mensen die het ook best met minder gfx leuk vinden om te gamen
Mindere gfx is iets anders dan totale crap. Zo vervelend die nintendo fanboys die nu opeens alles maar pikken, zelfs als je nes gfx krijgt vinden ''jullie'' het nog goed want het is nintendo. Ik ben ook Nintendo fan en ik vind mindere gfx ook niet erg, maar ik wil wel een game hebben die er verzorgd (is wat anders dan uber gfx) uitziet en dat kan je voor veel Wii games atm niet zeggen.
pi_42196744
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:27 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Mindere gfx is iets anders dan totale crap. Zo vervelend die nintendo fanboys die nu opeens alles maar pikken, zelfs als je nes gfx krijgt vinden ''jullie'' het nog goed want het is nintendo. Ik ben ook Nintendo fan en ik vind mindere gfx ook niet erg, maar ik wil wel een game hebben die er verzorgd (is wat anders dan uber gfx) uitziet en dat kan je voor veel Wii games atm niet zeggen.
Wat wil je eraan doen, je aan het nintendo gebouw vastketenen?

Je moet gewoon de crap niet kopen, dan leren ze het vanzelf wel. Er zitten genoeg spellen bij waar wel moeite in is gestoken.
Houd van een lijntje.
pi_42197351
Ik heb ge-Wii-ordered
pi_42198443
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:54 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Wat wil je eraan doen, je aan het nintendo gebouw vastketenen?

Je moet gewoon de crap niet kopen, dan leren ze het vanzelf wel. Er zitten genoeg spellen bij waar wel moeite in is gestoken.
Nee doe ik ook niet maar ik vind het gewoon lomp dat veel devs opeens titels gaan rushen voor de launch. Kijk maar naar ubi, RS en Rayman lijken behoorlijke titels te worden, maar dan komen ze ook met gigantische crap als far cry en cod die er gewoon totaal niet uitzien en vervolgens gaan ze weer klagen als het niet verkoopt. Ja vind je het gek, neem dan gewoon een paar maanden extra de tijd, zorg dat het er grafisch verzorgd uitziet, en ga dan lekker verkopen want cod en fc zijn zeker wel titels met potentie.
pi_42198722
Maar dat is niet de schuld van Nintendo.
Houd van een lijntje.
  donderdag 28 september 2006 @ 14:28:49 #172
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_42198905
quote:
Op donderdag 28 september 2006 13:23 schreef Pheno het volgende:
Ik heb ge-Wii-ordered
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 28 september 2006 @ 14:43:13 #173
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_42199265
  donderdag 28 september 2006 @ 14:44:57 #174
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_42199310
quote:
Gijs......... ik haal een Wii voor de controls en voor Zelda... niet om te surfen of C64 games te spelen
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 28 september 2006 @ 14:46:46 #175
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_42199343
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:44 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Gijs......... ik haal een Wii voor de controls en voor Zelda... niet om te surfen of C64 games te spelen
Ik ook niet Maar het is wel nieuws
pi_42199448
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar dat is niet de schuld van Nintendo.
Ik zeg ook nergens dat het de schuld van Nintendo is
pi_42200499
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:28 schreef Chocobo het volgende:

[..]
5de op de lijst, omdat ik een aanbetaling deed en wat paupers dat niet hebben gedaan schoot ik heel wat mensen voorbij

8 december is op een vrijdag, dat wordt spelen in het Wii-kend!
pi_42203136
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:44 schreef Chocobo het volgende:
Ik wel. Eindelijk weer eens Last Ninja spelen.
pi_42204360
Ik hoop echt dat de Wii sites als Uitzendinggemist en Talpa.tv (Programma gemist) fatsoenlijk toelaat in de browser Dan kun je lekker je gemiste TV programma's op TV kijken
pi_42205627
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:37 schreef RaymanNL het volgende:
Ik hoop echt dat de Wii sites als Uitzendinggemist en Talpa.tv (Programma gemist) fatsoenlijk toelaat in de browser Dan kun je lekker je gemiste TV programma's op TV kijken
Talpa
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
pi_42206244
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:37 schreef RaymanNL het volgende:
Dat zal wel niet, want dan moet je ook support voor Mediaplayer inbouwen.
  donderdag 28 september 2006 @ 18:34:45 #182
65330 Ruzbeh
pi_42206332
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:12 schreef Hansch het volgende:

[..]

Talpa
pi_42206390
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:32 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Dat zal wel niet, want dan moet je ook support voor Mediaplayer inbouwen.
Nou Dat moeten ze gewoon doen streaming shit toelaten
  donderdag 28 september 2006 @ 19:18:15 #184
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_42207715
Youtube zou denk ik wel werken.
  donderdag 28 september 2006 @ 19:24:08 #185
129580 Koning-Afwas
Nu mét borstel !!
pi_42207950
quote:
Op donderdag 28 september 2006 01:09 schreef Hamburcher het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het ook niet, ik bedoel dat het niet uitmaakt of een game er zou wel of niet goed uitziet op de Wii, het blijft afschuwelijk lelijk genoemd worden. Dat terwijl er games tussenzitten die er best wel beter uitzien dan games van de huidige generatie. De enige reden daarvoor is X360/PS3.
Als die er niet geweest zouden zijn dan zou niemand struikelen over hoe bijvoorbeeld Zelda ofzo eruit ziet want beter is men toch niet gewend. Nu is het, dat ziet er beter uit dus dat is gewoon afschuwelijk lelijk.
pi_42209951
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:18 schreef King_of_cubes het volgende:
Youtube zou denk ik wel werken.
Youtube werkt met flash dus dat gaat wel werken, maar al die sites waar je mp of rm voor nodig hebt gaan niet werken (tenzij nintendo dat erin stopt maar dat zal wel niet).
  donderdag 28 september 2006 @ 20:41:44 #187
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_42211009
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:16 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Youtube werkt met flash dus dat gaat wel werken, maar al die sites waar je mp of rm voor nodig hebt gaan niet werken (tenzij nintendo dat erin stopt maar dat zal wel niet).
Als youtube werkt vind ik dat al genoeg, daar kun je toch alles vinden.
  donderdag 28 september 2006 @ 20:43:56 #188
127457 moomoo
pi_42211107
precies, en voor al het andere heb je tv-out.
pi_42216049
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_42216416
Ik dacht dat de Wii ook DVD playback had. Niet dus. Nou ja, dan maar eens een DVD speler aan schaffen
  donderdag 28 september 2006 @ 23:36:03 #191
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_42219275
quote:
Op donderdag 28 september 2006 22:30 schreef Pheno het volgende:
Ik dacht dat de Wii ook DVD playback had. Niet dus. Nou ja, dan maar eens een DVD speler aan schaffen
Wacht... Zijn er mensen zonder DVD speler? Wahahaha
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  Donald Duck held donderdag 28 september 2006 @ 23:40:23 #192
46149 __Saviour__
pi_42219437
wii zou toch een optionele upgrade krijgen voor dvd playback
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_42219458
quote:
Hoeveel hebben ze betaald voor dat interview
Houd van een lijntje.
pi_42220680
sowieso heb ik weinig aan dat surfen op je Wii.
Heb een eigen pc op mn kamer staan met internetverbinding dus

Ik blijf bij mn mening dat een console niet op een pc moet gaan lijken met updates patches en flauwekul. Straks moet je op de Xbox4 / PS4 je spellen gaan installeren
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
pi_42221786
Ik vind het niet erg dat er geen dvd playback op de Wii zit.
Draaiende opslag mediums hebben imo sowiezo geen toekomst. Ik zie meer heil in kleine vaste opslag mediums, zoals sd cards en memory sticks. Deze verdubbelen nu al bijna elk jaar in opslag capaciteit en zijn snel in aflezen. Voor je het weet kan je sd cards kopen waar net zoveel op kan als op een blueray schijfje. En het gaat minder snel kapot.
Sommige mensen denken dat ze denken. Maar dat denken ze maar
  vrijdag 29 september 2006 @ 04:56:38 #196
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_42223347
omg die nieuwe red steel en madden screens
gorgeous.

red steel screens:
http://blogs.ign.com/red-steel

madden:
http://wii.ign.com/articles/736/736278p1.html
pi_42223559
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:36 schreef BMH het volgende:

[..]

Nou als het niet op mijn spelcomputer zat dan had ik nu nog geen DVD-speler gehad hoor.
pi_42223594
Wow, de Wii's graphics worden mooier dan ik verwacht had.
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
  vrijdag 29 september 2006 @ 07:48:30 #199
8369 speknek
Another day another slay
pi_42223829

Now we're talking .
pi_42224263
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:36 schreef BMH het volgende:

[..]

Ha, I'm the one!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: