Dan is dit eigenlijk de wii:quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
En dan is dit PS3/X360:
[afbeelding]
Eigelijk zijn dat soort gasten helemaal niet zo sterk, het is wel gespierd (waarvan een groot deel ook nog eens door steroiden ed komt) maar de spieren ontwikkelen zich heel anders dan bij bv bruce lee.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
En dan is dit PS3/X360:
[afbeelding]
Net een 360 dus. Het ziet er allemaal mooi super en geweldig uit. Maar van binnen is het een klein meisje waarmee je weinig kanquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:16 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Eigelijk zijn dat soort gasten helemaal niet zo sterk, het is wel gespierd (waarvan een groot deel ook nog eens door steroiden ed komt) maar de spieren ontwikkelen zich heel anders dan bij bv bruce lee.
Neuj die zijn niet sterk hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:16 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Eigelijk zijn dat soort gasten helemaal niet zo sterk, het is wel gespierd (waarvan een groot deel ook nog eens door steroiden ed komt) maar de spieren ontwikkelen zich heel anders dan bij bv bruce lee.
Nee dit:quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dan is dit eigenlijk de wii:
[afbeelding]
Dat soort mensen niet sterk?!?!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:16 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat soort mensen niet sterk?!?!![]()
![]()
![]()
Mr. Olympia himself gaat even lekker met een paar honderd kilo squatten, een gewicht waarbij jij gelijk in tweeen breekt!
Dan geloof je het toch lekker nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:19 schreef EricG het volgende:
[..]
Neuj die zijn niet sterk hoor
Dat verzinnen slappe mensen zodat ze zichzelf niet zo slap voelen.
Fout, ik heb daar iets over bekeken laatst.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:56 schreef speknek het volgende:
Ze zijn misschien minder gehard, of hebben minder techniek of souplesse. Maar zo'n Bruce Lee benchpresst geen 180 kilo. Bodybuilders zijn weldegelijk een stuk sterker, gemeten naar het aantal kilo wat ze kunnen verzetten (pure kracht). Dat is nog iets anders dan dat ze goed kunnen slaan, maar dat was dan ook niet de vraag.
Oh het Wii topic.
Nee, lang lang geleden (ergens in april of mei ofzo) hadden pkwarts en ik en lollig idee voor een Wii game, pkwarts heeft vervolgens een boxart in elkaar geflansd die overal wel goed ontvangen werd. Xrenity had hem op GAF geplaatst waar een editor van EGM aangaf dat hij hem in de design-o-rama rubriek wilde hebben. We hadden er verder niets meer van gehoord, maar zijn er pas achter gekomen dat we er echt in hebben gestaan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:46 schreef depax het volgende:
ontwikkel jij dat spel peristilius ofzo ?
ze kunnen geen uitgever vindenquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, lang lang geleden (ergens in april of mei ofzo) hadden pkwarts en ik en lollig idee voor een Wii game, pkwarts heeft vervolgens een boxart in elkaar geflansd die overal wel goed ontvangen werd. Xrenity had hem op GAF geplaatst waar een editor van EGM aangaf dat hij hem in de design-o-rama rubriek wilde hebben. We hadden er verder niets meer van gehoord, maar zijn er pas achter gekomen dat we er echt in hebben gestaan.
Iets later kondigde een developer overigens wel aan dat ze een Bob Ross game gingen maken, wat een beetje verdacht was. Maar van die game ook niets meer gehoord, dus was waarschijnlijk ook een grap.
Leuk, Tarantino achtig.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Dit schijnt volgens IGN de echte boxart te zijn
[afbeelding]
Dat was gewoon een boxart die iemand op GAF had gemaakt.quote:Op woensdag 27 september 2006 07:24 schreef s0ul het volgende:
officiële boxart van Redsteel
[afbeelding]
Zoiets 'teh mat0re' verwachtte ik al. Het ziet er goed uit.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Dit schijnt volgens IGN de echte boxart te zijn
[afbeelding]
tss. je snapt het gewoon nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Super zwaard moves... Dat is in Red Steel. Dat is Wii. Kutvergelijking dus MooMoo
om de releasedate hoef je het niet te doen. misschien wel voor de prijs 250 dollaar vs 250 euro. maar dan heb je nog verzendkosten en mogelijke belasting. en dan zit je nog met de adapter en de regiolockquote:Op woensdag 27 september 2006 12:10 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens een Wii pre-orderen. Ik weet niet hoe het "vroegah" ging, maar is het onverstandig om bv een import uit de usa te halen ipv te wachten op de nederlandse versie?
Ik ben reuze benieuwd naar jouw ongetwijfeld sterke tegenargumenten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:15 schreef TYNOz het volgende:
wat een bull shit ^^
Adapter? Oh, stroomsterkteverschil.... Maar zijn importgames bv altijd duidelijk goedkoper geweest?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
om de releasedate hoef je het niet te doen. misschien wel voor de prijs 250 dollaar vs 250 euro. maar dan heb je nog verzendkosten en mogelijke belasting. en dan zit je nog met de adapter en de regiolock
Ik vraag dit omdat zo'n trayloading mechanisme importgames en freeloader volgens mij onmogelijk maakt. Maar er zijn inderdaad aardig wat nadelen om het dus niet te doenquote:Op woensdag 27 september 2006 13:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik weet niet hoe het met de garantie zit, maar het lijkt me niet verstandig.
Die heb je niet meer.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik weet niet hoe het met de garantie zit, maar het lijkt me niet verstandig.
ik speel die wii gewoon bij elkaar met online pokertquote:Op zondag 24 september 2006 18:45 schreef Praatpaal.net het volgende:
Ik kan ook niet wachten. Vooral niet op Zelda. Gelukkig verdien ik tegenwoordig genoeg (bizar veel voor een student ;-)) zodat ik niet eens hoef te sparen voor een nieuwe console :-)
quote:27 Sep 2006 - Nintendo's Satoru Iwata and company discuss the Wii Message Board in-depth and reveal a new feature of the console.
In the latest part of a series of interviews, members of the Wii development team at Nintendo in Japan have discussed the birthing of the Wii's Message Board - a unique element that they envision members of the whole family becoming attached to - and they've revealed an interesting statistical feature, called the Play History.
Unlike the Wii Channels, the Message Board is a console-wide feature, which is aimed at collecting "Memories over time, recording what different family members have done," said Nintendo President Satoru Iwata. Tamaki, who was heavily involved with its creation, said, "I envision the Message Board helping everyone in the family communicate with each other. These days, because everyone is so busy, it is becoming more and more difficult for people to take the time to sit around the table and chat."
Combined with date sorting and calendar integration, the Message Board will enable interaction with games, and, for example, "If you're playing Animal Crossing, a message like ?Concert next Saturday in town? will automatically be posted on the Message Board," said Tamaki.
Continuing, Tamaki said that once connected to the internet, friends could become involved in the Message Board experience, provided that both parties register one another - just as with the Nintendo DS friends code system. Details that could be shared could relate to recent purchases, explained Tamaki. "Let's say someone buys a new game. When they switch on their console, a question could appear on the screen: "Do you want to let your friends know you have bought this game?" If you select "Yes", the message "X has bought the game Y!" will pop up on your friends' Message Boards." He added that such elements are still to be finalised.
Aoyama, another team member, insisted that the Wii Message Board is more simplistic than email. "We hope it will allow a relaxed style of interaction, allowing the user to feel that there are other people out there, connected to the net." He added, however, "Users can exchange game data or screenshots. E-mail messages can also be exchanged between mobile phones and Wii."
The Play History is another new feature offered by the Wii, and refers to the console's ability to keep track of, obviously, what games have been played and for how long. Originally, Iwata himself pitched the "Outlandish suggestion" of offering parents the option of setting the console to automatically turn off after a set amount of time, but technically, the idea was not feasible.
Instead, the Play History was birthed, and the data collected is unable to be deleted and can be viewed by parents. More excitingly, "It's just really fun for users to be able to see the record of how long they played," said Iwata. "In the future, we could make it possible to plot on a graph how much you've played. Also, with users' cooperation, we could compile data on which game was the most played that year."
Iwata concluded the discussion by revealing his personal surprise at the result of the Wii. "I would say that in all honesty I did not expect to see the hopes that I had for Wii in the beginning so fully realised in the finished product," he said. "I can hardly wait to see how people respond to the console. I don't mean whether they like it or not; I mean it in the sense of wondering what uses people are going to find for Wii. I think we've really come up with something pretty special."
Daar wil ik eensch een filmpje van zien op wii.comquote:
Fixed.quote:
Ik ookquote:[..]
Daar wil ik eensch een filmpje van zien op wii.com
Dan klopt mijn countdown niet. Hoe kom je aan 73 dagen?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:08 schreef Tomasso het volgende:
Fixed.
3 in september zoals de mijne telt, en de mijne telt ook echt tot Wii-day.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:01 schreef Xrenity het volgende:
nog 2 maanden (61d) + 7 in dec (68) + 2 in sep (70)?
Tenzij je Wii-day ook als dag rekent, dan 71.
En wat is daar nieuws aan?quote:Op woensdag 27 september 2006 19:05 schreef s0ul het volgende:
http://www.ownage.nl/article/969/
lees en huiver
Ownage: De launch line-up van de Nintendo Wii in Nederland zal 15 tot 20 games bevatten. Kunnen jullie aangeven welke games aanwezig zijn?
Bianca: Van Nintendo zijn dit Wii Sports, Wii Play en The Legend Zelda: Twilight Princess. Een volledige lijst, aangevuld met 3rd party games, wordt binnenkort bekend gemaakt.
Leon: Ubisoft komt bij de launch met Splinter Cell: Double Agent, Rayman Raving Rabbids, Red Steel, GT Pro Series, Brothers in Arms en Monster 4x4 World Circuit.
Het was een speculatiequote:Op woensdag 27 september 2006 19:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En wat is daar nieuws aan?
Nee. Het word zoals alle andere spellen gruwenlijk lelijk. van mij mogen die spellen ook gewoon weg blijvenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:21 schreef s0ul het volgende:
[..]
Kan de wii die graphix wel aan van Bia![]()
Nee maar Far Cry op de screens van laatst zag er echt velen malen lelijker uit dan de xbox versie dus als een game op de Wii er minder uitziet dan op een xbox dan is het wel lelijk ja.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:38 schreef Koning-Afwas het volgende:
Blijft raar, nu dat mensen betere graphics hebben gezien van X360 en PS3 zijn de graphics van dit moment opeens oerlelijk.
dat heet nu vooruitgangquote:Op woensdag 27 september 2006 23:38 schreef Koning-Afwas het volgende:
Blijft raar, nu dat mensen betere graphics hebben gezien van X360 en PS3 zijn de graphics van dit moment opeens oerlelijk.
quote:
De Wii is familie gericht. Dus even een kort spelletje in de avond is belangrijk. Maar voor de "hardcore" gamer zijn er nog games als zelda en metroid prime, mario etc. etc.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:09 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Nee maar Far Cry op de screens van laatst zag er echt velen malen lelijker uit dan de xbox versie dus als een game op de Wii er minder uitziet dan op een xbox dan is het wel lelijk ja.
Ik zag trouwens net een korte preview van de Wii op gammo (ik weet het gammo suckt hard) maar dat zag er allemaal ook wel heel erg karig uit. De Wii zelf lijkt wel een Xbox live arcade te worden. De games zijn even uitgebreid en de graphics ook.
Koop je die crappy-uitziende games toch gewoon nietquote:Op donderdag 28 september 2006 10:41 schreef moomoo het volgende:
ja, maar dat betekent niet dat we alles maar moeten pikken. dat is het hele punt. sommige developers gaan nu zeggen "oh, het gaat om de gameplay, kunnen we mooi bezuinigen op de graphics"
Wel garantie, alleen niet hier...quote:Op woensdag 27 september 2006 13:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Die heb je niet meer.
Nadelen van importeren:
geen garantie
waarschijnlijk een transformator nodig
regio lock op 1
invoerrechten als je gepakt wordt (19% btw + 6% administratiekosten ongeveer)
Mindere gfx is iets anders dan totale crap. Zo vervelend die nintendo fanboys die nu opeens alles maar pikken, zelfs als je nes gfx krijgt vinden ''jullie'' het nog goed want het is nintendo. Ik ben ook Nintendo fan en ik vind mindere gfx ook niet erg, maar ik wil wel een game hebben die er verzorgd (is wat anders dan uber gfx) uitziet en dat kan je voor veel Wii games atm niet zeggen.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:09 schreef Pheno het volgende:
Zijn ze hier nu nog steeds bezig met die GFX discussie? Koop een 360 of wacht op de ps3 als je gfx wilt. De Wii is voor mensen die het ook best met minder gfx leuk vinden om te gamen
Wat wil je eraan doen, je aan het nintendo gebouw vastketenen?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:27 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Mindere gfx is iets anders dan totale crap. Zo vervelend die nintendo fanboys die nu opeens alles maar pikken, zelfs als je nes gfx krijgt vinden ''jullie'' het nog goed want het is nintendo. Ik ben ook Nintendo fan en ik vind mindere gfx ook niet erg, maar ik wil wel een game hebben die er verzorgd (is wat anders dan uber gfx) uitziet en dat kan je voor veel Wii games atm niet zeggen.
Nee doe ik ook niet maar ik vind het gewoon lomp dat veel devs opeens titels gaan rushen voor de launch. Kijk maar naar ubi, RS en Rayman lijken behoorlijke titels te worden, maar dan komen ze ook met gigantische crap als far cry en cod die er gewoon totaal niet uitzien en vervolgens gaan ze weer klagen als het niet verkoopt. Ja vind je het gek, neem dan gewoon een paar maanden extra de tijd, zorg dat het er grafisch verzorgd uitziet, en ga dan lekker verkopen want cod en fc zijn zeker wel titels met potentie.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat wil je eraan doen, je aan het nintendo gebouw vastketenen?
Je moet gewoon de crap niet kopen, dan leren ze het vanzelf wel. Er zitten genoeg spellen bij waar wel moeite in is gestoken.
Gijs......... ik haal een Wii voor de controls en voor Zelda... niet om te surfen of C64 games te spelenquote:Op donderdag 28 september 2006 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Filmpje Internet Channel online
Commodore 64 games naar Virtual Console (Wii)
Ik ook nietquote:Op donderdag 28 september 2006 14:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs......... ik haal een Wii voor de controls en voor Zelda... niet om te surfen of C64 games te spelen
Ik zeg ook nergens dat het de schuld van Nintendo isquote:Op donderdag 28 september 2006 14:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar dat is niet de schuld van Nintendo.
5de op de lijst, omdat ik een aanbetaling deed en wat paupers dat niet hebben gedaan schoot ik heel wat mensen voorbijquote:
Ik wel. Eindelijk weer eens Last Ninja spelen.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:44 schreef Chocobo het volgende:
Gijs......... ik haal een Wii voor de controls en voor Zelda... niet om te surfen of C64 games te spelen
Talpaquote:Op donderdag 28 september 2006 17:37 schreef RaymanNL het volgende:
Ik hoop echt dat de Wii sites als Uitzendinggemist en Talpa.tv (Programma gemist) fatsoenlijk toelaat in de browserDan kun je lekker je gemiste TV programma's op TV kijken
![]()
Dat zal wel niet, want dan moet je ook support voor Mediaplayer inbouwen.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:37 schreef RaymanNL het volgende:
Ik hoop echt dat de Wii sites als Uitzendinggemist en Talpa.tv (Programma gemist) fatsoenlijk toelaat in de browserDan kun je lekker je gemiste TV programma's op TV kijken
![]()
Nouquote:Op donderdag 28 september 2006 18:32 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, want dan moet je ook support voor Mediaplayer inbouwen.
Zo bedoel ik het ook niet, ik bedoel dat het niet uitmaakt of een game er zou wel of niet goed uitziet op de Wii, het blijft afschuwelijk lelijk genoemd worden. Dat terwijl er games tussenzitten die er best wel beter uitzien dan games van de huidige generatie. De enige reden daarvoor is X360/PS3.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:09 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Nee maar Far Cry op de screens van laatst zag er echt velen malen lelijker uit dan de xbox versie dus als een game op de Wii er minder uitziet dan op een xbox dan is het wel lelijk ja.
Ik zag trouwens net een korte preview van de Wii op gammo (ik weet het gammo suckt hard) maar dat zag er allemaal ook wel heel erg karig uit. De Wii zelf lijkt wel een Xbox live arcade te worden. De games zijn even uitgebreid en de graphics ook.
Youtube werkt met flash dus dat gaat wel werken, maar al die sites waar je mp of rm voor nodig hebt gaan niet werken (tenzij nintendo dat erin stopt maar dat zal wel niet).quote:Op donderdag 28 september 2006 19:18 schreef King_of_cubes het volgende:
Youtube zou denk ik wel werken.
Als youtube werkt vind ik dat al genoeg, daar kun je toch alles vinden.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:16 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Youtube werkt met flash dus dat gaat wel werken, maar al die sites waar je mp of rm voor nodig hebt gaan niet werken (tenzij nintendo dat erin stopt maar dat zal wel niet).
Wacht... Zijn er mensen zonder DVD speler? Wahahahaquote:Op donderdag 28 september 2006 22:30 schreef Pheno het volgende:
Ik dacht dat de Wii ook DVD playback had. Niet dus. Nou ja, dan maar eens een DVD speler aan schaffen
Hoeveel hebben ze betaald voor dat interviewquote:Op donderdag 28 september 2006 22:22 schreef Roi het volgende:
http://youtube.com/watch?v=hWaQpCySCh0
Reggie![]()
Nou als het niet op mijn spelcomputer zat dan had ik nu nog geen DVD-speler gehad hoor.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Wacht... Zijn er mensen zonder DVD speler? Wahahaha![]()
Ha, I'm the one!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Wacht... Zijn er mensen zonder DVD speler? Wahahaha![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |