Relnicht.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:16 schreef King_of_cubes het volgende:
Kut nu mis ik de SP rel, ik wilde de SP ook nog even afzeiken..
quote:Just been checking some of the display boxes here in the UK and it seems like only a select few of our games will run in 480p.
Madden doesn't and non of Ubi Soft's games do apart from Red Steel, which is 'HDTV ONLY'.
I'm guessing Zelda will have the 480p option seeing as though Monkey Ball says 'HDTV compatable'
I'll be gutted if COD3 doesnt have the option.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:29 schreef BMH het volgende:
Was een printfout van Ubisoftquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:39 schreef deGVR het volgende:
Red Steel HDTV only?
Wat is dat voor vaags... Ik geloof er niks van.
laten we hopen dat t is om FC nog wat op te kalevaterenquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:41 schreef RaymanNL het volgende:
Splintercell, Far Cry en Baas in eigen Bos uitgesteld
Nouja, waren toch niet de beste launch titels![]()
nog 9 dagen, 5 uur en 10 minutenquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:47 schreef Xrenity het volgende:
Ja, dat staat ook op Red Steels' doosEcht maf.
ZELDA
Nog maar ~9 dagen ofzo? De laatste dagen zijn zo hard voor me gegaan dat ik het niet meer bij houd
/edit
Print fout?
beetje onze pre-orders afpakkenquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:58 schreef BMH het volgende:
Women take control of our Wii's
[afbeelding]
[afbeelding]
hij triltquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:03 schreef kepler het volgende:
Say hello to your new best friend
hmmmm
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:08 schreef Wessiej het volgende:
Kan bijna geen verschil zien tussen dat pond en euro teken, wordt blind volgens mij
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:49 schreef Tomasso het volgende:
Mensen in Rotterdam zijn genaaid. Geen enkele winkel zal op 8 december een Wii hebben voor je als je niet hebt gepre-orderd. De Media Markt dus ook. De Dixons bij mij in de buurt moest zal al stoppen met het aannemen van pre-orders na ze er 5 hadden aangenomen
Ik zal wel naar een of ander kutdorp rijden anders...
Als je maar 5/6 Gamecube games gaat kopen is een 251 blocks memorycard genoeg.. Op Ebay kun je ze kopen voor een paar euro. Als je wilt weten welke cube games leuk zijn adviseer ik je naar het Gamecube topic te gaanquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:17 schreef Shazbot het volgende:
Aangezien ik op de Wii ook GC spellen wil spelen, maar ik nu nog geen memorycard heb moet ik er ook nog één kopen. Ik heb tot nu toe 2 versies gezien, met 59 en 251 blocks oid. Zijn dat de enige twee keuzes? En ik ben van plan zo'n 5-6 GC uiteindelijk te kopen? Welke zou dan de beste keuze zijn? En naast de officieele heb ik ze ook van Logic and Speedlink gezien (die aardig goedkoper waren). ZIt daar nog (veel) verschil in qua merk?
Oh my god!quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:58 schreef BMH het volgende:
Women take control of our Wii's
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is best cool gedaanquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:14 schreef BMH het volgende:
Ik heb een wallpaper voor jullie gemaakt:
[afbeelding]
1680x1050
[afbeelding]
1024x768
Niet nodig, Mediamarkt doet niet aan een rij, het is rennen en wie er als eerste 1 heeft wint. Het betere duw en trekwerk, paar ellebogen, per ongeluk degene die de laatste heeft in zijn ballen schoppen en dan jezelf tot de laatste tand verdedigen tot je bij de kassa bent. Wat nou de playstation en de xbox zijn voor het geweld, nintendo launch, da's pas geweld. zelfvoldaan terug naar huis, bload op je shirt en een wii onder de arm!!quote:
Nerd.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:47 schreef Webby het volgende:
[..]
Niet nodig, Mediamarkt doet niet aan een rij, het is rennen en wie er als eerste 1 heeft wint. Het betere duw en trekwerk, paar ellebogen, per ongeluk degene die de laatste heeft in zijn ballen schoppen en dan jezelf tot de laatste tand verdedigen tot je bij de kassa bent. Wat nou de playstation en de xbox zijn voor het geweld, nintendo launch, da's pas geweld. zelfvoldaan terug naar huis, bload op je shirt en een wii onder de arm!!
Kan je oefenen hoe je jezelf weer op moet lappen na de mediamarkt relquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:10 schreef Dementor het volgende:
Dat ziekenhuis spel is trauma center.
Eerder pre orderenquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:27 schreef MilaNL het volgende:
Hoe ga ik dit oplossen?
Als je het wilt weten, ik was een van de eersten, maar toen ik zelda erbij wilde reserveren hebben ze me weer onderaan gegooid. - en daar wist ik niks van.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
En tussen rayman en monkey ball. Ik zou eerder voor rayman gaan. De minigames zijn het main spel. Je hebt een doel en kan ze daarna nog tegen vrienden spelen (wat dan niet leuk is omdat je ze te goed kan).
Monkey ball komt dan vanzelf wel een keer als ie in de buget bakken ligt. Of wacht gewoon tot ze beide in de bugetbakken liggen en haal ze bijde. Ga ik denk ik wel doen
Dan heb je het niet goed geregeldquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:30 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Als je het wilt weten, ik was een van de eersten, maar toen ik zelda erbij wilde reserveren hebben ze me weer onderaan gegooid. - en daar wist ik niks van.
Niet nodig ik sta met een goede vriend van mij 5e en 6e bij de intertoysquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:12 schreef Webby het volgende:
[..]
Kan je oefenen hoe je jezelf weer op moet lappen na de mediamarkt rel
Mijn achtergrondquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:14 schreef BMH het volgende:
Ik heb een wallpaper voor jullie gemaakt:
[afbeelding]
1680x1050
[afbeelding]
1024x768
Deal!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:54 schreef MilaNL het volgende:
He laten we even afspreken dat niemand een wii haalt bij de Media Markt in Utrecht
100 euro om de andere kant op te gooien en de crowd af te leidenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:17 schreef MilaNL het volgende:
Jah gewoon 250 maar als iedereen daar gaat staan krijg ik er dus geen meer.
Hij kost daar 350 euro dus ik zou daar niet gaan staan
veronica magazinequote:Op dinsdag 28 november 2006 21:48 schreef Mikani het volgende:
In Veronica Magazine staat een review van de Wii, ze zijn er daar erg enthousiast over!
Ja, ook maar een lidmaatschap gewonnenquote:
En vaak klopt er dan niets van.. Laatste beweerden ze zelfs dat Gears Of War een 4 spelers Coop mode heeft. En als een speler weg ging dat de A.I. die speler dan over zou nemen.. Klopt dus geen reet van.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:46 schreef Dementor het volgende:
Gamekings blijft wel lachen.
Ze zeggen gewoon alles.
en hoogst waarschijnlijk terechtquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:26 schreef -Dries- het volgende:
Eigenlijk betaal ik gewoon 300 euro voor Zelda
Idemquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:26 schreef -Dries- het volgende:
En het is elke cent waardquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:26 schreef -Dries- het volgende:
Zijn er net een week reviews dat madden echt tof is op de wii ga jij daar een ander systeem voor halenquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
En dan een van de andere twee voor het wat serieuzere Pro Evo / NHL / Madden werk.![]()
Dat mogen m'n ouders doen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:58 schreef Vitalogy het volgende:
Ik ga eerst een hdtv kopen dus dat kan nog wel even duren.
Mja, maar hoe zit het met de Wii en online gamen? Ik speel sportspellen het liefst online tegen menselijke tegenstanders omdat de AI meestal te repetitive is. Zelfde geldt voor Pro Evo en NHL en dergelijke.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:00 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zijn er net een week reviews dat madden echt tof is op de wii ga jij daar een ander systeem voor halenOkee.
Je bent echt net twee weken in het topic en we moeten je echt nog compleet opvoeden met de wii hequote:Op woensdag 29 november 2006 00:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mja, maar hoe zit het met de Wii en online gamen? Ik speel sportspellen het liefst online tegen menselijke tegenstanders omdat de AI meestal te repetitive is. Zelfde geldt voor Pro Evo en NHL en dergelijke.
quote:Op woensdag 29 november 2006 00:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je bent echt net twee weken in het topic en we moeten je echt nog compleet opvoeden met de wii heNiets zelf zoeken maar alles navragen
Na februari geeft nintendo hun online code vrij. Dan komen de spellen met of updates (als dat gaat kunnen) of komt gewoon weer een nieuw jaartal uit (als de publisher EA heet) en dan kan je online.
Alleen of het goed gaat werken. Het zal vast geen sublime online feature worden als op de 360 aangezien ze net in de wereld van online komen. Maar online gaan zal zeker kunnen.
Als er weinig informatie is kan er ook weinig verteld worden. Is dat de fout van de maker, de bezoeker of van de nieuws sitesquote:Op woensdag 29 november 2006 00:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb heel wat dingen zelf gezocht. Sommige informatie zijn ze gewoon summier mee.
Het is wel extreem moeilijk kiezen nu trouwens.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als er weinig informatie is kan er ook weinig verteld worden. Is dat de fout van de maker, de bezoeker of van de nieuws sites
Gewoon niet fokken met Nintendo en geef ze maar de komende maanden om hun doel te bewijzen. Scheelt je ook in de kosten die je zal maken in andere consoles. Nieuwprijs en prijsverlagingen meegerekend.
quote:-Stephen Totilo
MTV News
stephentotilo.com
"Are we feeling good about our success? Do we think we can have more success in the future? Absolutely," he said during a stuffed 40-minute interview with MTV News in a hotel just south of New York's Central Park. "I do think that highlights a difference between us and our competitors: We're not arrogant. We don't view success as a right. We feel we need to earn success every day. And we're going to do that by being true to the gamer."
...
And for people who want more of an adventure to sink their teeth into once March passes? "Of the next batch of Nintendo releases, 'Metroid' is going to be next on that list," he said. And "Super Mario Galaxy"? Fils-Aime said to expect it any time between the end of March and next Christmas.
...
He fielded every question, even if he couldn't always give a rosy answer. People want Wii controllers bundled with nunchucks? If people start buying them in a one-to-one ratio, Nintendo would consider offering a bundle. Is there a DVD-playing Wii coming to the U.S. any time soon? "The answer is no." Will third parties start using the Miis — Wii player avatars — in their games? Fils-Aime said developers outside Nintendo now have the ability to drop them into their games as well, but ,"Is there anything I've seen? No." Does he think the Reggie Mii his colleagues at Nintendo made looks like him? "The one they made had more of a scowl than the one I made."
....
Some gamers are panting for the Wii to offer online play. Where's that? "The first online game will be 'Pokemon Battle Revolution' in Japan, so that is certainly a candidate in the U.S." He said there are other unannounced online titles in development. "For the consumer who is saying, 'Gosh, when is Nintendo going to get on board with online play?' The answer is very early in 2007."
...
Naturally, then, the mammoth Nintendo 64 hit "GoldenEye" would be worth it even though the game's developer is now owned by Microsoft and the James Bond license was recently snatched up by Activision? "Would I love to see it on virtual console? Absolutely. But there are a lot of issues there." He made it sound like there's a chance. "Suffice it to say we would love to see it, so we're exploring all the rights issues."
Madden wordt g0d dude..quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bedankt voor de info over de games.Denk dat ik de Wii als 'fun' system ga kopen.
En dan een van de andere twee voor het wat serieuzere Pro Evo / NHL / Madden werk.
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 08:38 schreef depax het volgende:
bleh ik wordt kwaad als iemand die hem vorige week bij wijze van spreken krijgt door een preorder in een of ander gat.
En ik hem niet krijg ook al heb ik hem al sinds 19-7 gereserveerd wordt ik pissed.
Ik ook.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:17 schreef Knoflook het volgende:
maar ik weet tog dat als ze bellen dat ik m op kan halen, ik meteen onderweg ben.
iets meerquote:Op woensdag 29 november 2006 10:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Oei nog maar een weekje!
dat is zo. De winkels krijgen hun Wii woensdag of donderdag binnenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Officieel wel, maar ik heb vertrouwen in volgende week
en krijgen een hele dikke boete als ze em voor vrijdag verkopenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
dat is zo. De winkels krijgen hun Wii woensdag of donderdag binnen![]()
Het zou niet de eerste keer zijn dat ze het doen.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:41 schreef floppie86 het volgende:
[..]
en krijgen een hele dikke boete als ze em voor vrijdag verkopen![]()
de boete is 25k euro ofzoquote:Op woensdag 29 november 2006 10:43 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat ze het doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |