Kloptquote:Op woensdag 29 november 2006 10:41 schreef floppie86 het volgende:
[..]
en krijgen een hele dikke boete als ze em voor vrijdag verkopen![]()
ja? wanneer zouden wij dat moeten horen mochten ze dat nu weer doen?quote:Op woensdag 29 november 2006 10:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
KloptMaar bij de DS gaf Nintendo zelf toestemming om ze al te verkopen voor 11 maart
![]()
Dat weet je pas op de dag zelfquote:Op woensdag 29 november 2006 10:49 schreef floppie86 het volgende:
[..]
ja? wanneer zouden wij dat moeten horen mochten ze dat nu weer doen?
Nee. Gaat je ook niet lukken, zeiden ze gisteren tegen mij ook al.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:13 schreef Mr.BomBastique het volgende:
De media markt doet volgensmij niet aan pre-orders dus ik hoop daar nog een kans te maken.
Ik ga ook uit van 8 december @ Dixons. De X360 was ook redelijk verkrijgbaar bij launch toen, dus die pre-order van 20 oktober + daar zijn rond ~half 3 's middags moet lukken.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat weet je pas op de dag zelfDus 6 of 7 december
Maar ik ga er gewoon vanuit dat ik op 8 december me Wii heb
Niet eerder
Grappig dat de Dixons mij nu nog niet met zekerheid kan zegfgen hoeveel Wii's ze binnenkrijgen op 8 december
![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
GoW is een leuk tussendoortje... [afbeelding]
Heb ik nou een Wii besteld of WiiSportsquote:Geachte internetklant,
Eindelijk is het zover: de langverwachte spelcomputer van Nintendo, de Wii staat op het punt gelanceerd te worden!
Aangezien u een van de eersten bent geweest die de console heeft gereserveerd, krijgt u de kans om nu al te bestellen bij www.bartsmit.com. De voorraad is heel schaars, dus reageer snel!
De spelcomputer wordt echter pas op de dag van release, 8 december bij u afgeleverd.
U heeft:
Nintendo Wii Sports + Controller
bij ons gereserveerd. Nu heeft u de mogelijkheid om het product dat u heeft gereserveerd (Nintendo Wii Sports + Controller) te bestellen.
Klik op bovenstaande link en bestel de console! Vergeet u niet direct één van de topgames bij de console te bestellen, zoals o.a. Zelda: Twilight Princess, Red Steel, Need for Speed Carbon en Super Monkey Ball Banana Blitz. Ook extra controllers en andere toebehoren zijn direct verkrijgbaar.
De console wordt op de dag van release (8 dec.) bij u bezorgt, thuis of op het werk. Betalen gaat heel gemakkelijk, via creditcard, iDeal (telebankieren ABN AMRO, Rabobank en Postbank), onder rembours of achteraf via acceptgiro.
Bestel snel, want de voorraad is schaars en OP = voorlopig OP!
Wij hopen u als klant te mogen begroeten.
Met vriendelijke groeten,
De shopmanager
Ik heb vrolijk besteld! Ik vertrouw er wel op dat ik 8 december mijn Wii krijg geleverd! Hoef ik ook niet de deur uitquote:Op woensdag 29 november 2006 11:44 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Heb ik nou een Wii besteld of WiiSports![]()
Mwa ik bestel het toch niet. Wacht wel op mijn preorder.
Online wel ja. Niet meer dan logisch natuurlijk.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dus de pre-orders bij de Bart Smit gaan op volgorde van betaling?Wat karig
Stond er bij jou ook Nintendo Wii Sports ipv Nintendo Wii?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:48 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb vrolijk besteld! Ik vertrouw er wel op dat ik 8 december mijn Wii krijg geleverd! Hoef ik ook niet de deur uit
Ik heb 20 minuutjes geleden besteld op de site, ik neem aan dat ik dan wel verzekerd ben van een Wiiquote:Op woensdag 29 november 2006 11:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Online wel ja. Niet meer dan logisch natuurlijk.
Productnaam Prijs Aantal Totaalquote:Op woensdag 29 november 2006 11:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Stond er bij jou ook Nintendo Wii Sports ipv Nintendo Wii?
Dat zou wel heel onprofessioneel zijn, ik geloof er heilig in dat het goed gaatquote:Op woensdag 29 november 2006 11:52 schreef Cid het volgende:
Ik lach echt mn reet er af als ze inderdaad alleen Wii Sports leveren voor 250,-. Zou wel een stunt wezen haha
Ik heb m laatst ook gespeeld, topspelletje hoor maar het is zonder de graphics 'gewoon' een FPS met IMO betere controls dan Halo en een goede sfeer. Maar ik word niet gehyped nu ik gezien heb hoe de echte nxt gen is kwa graphics. Na een half uurtje was ik alweer gewend aan de graphics en eigenlijk niet zo impressed meer daarvan.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
GoW is een leuk tussendoortje... [afbeelding]
Ik wel, die van de Wii afstandsbedieing is geen gewone afstandsbedieningquote:Op woensdag 29 november 2006 11:57 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb trouwens nog geen één Wii reclame gezien op TV![]()
Waar zenden ze hem op uit? TMF, MTV, Nickelodeon en Jetix, zoals het ook eerst bij de DS was. Of zoals bij de DS lite en braintraing op RTL 4 Primetime? Ik hoop dat tweede, want dat zou perfect aansluiten op de doelgroepquote:Op woensdag 29 november 2006 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wel, die van de Wii afstandsbedieing is geen gewone afstandsbediening
op discoveryquote:Op woensdag 29 november 2006 12:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waar zenden ze hem op uit? TMF, MTV, Nickelodeon en Jetix, zoals het ook eerst bij de DS was. Of zoals bij de DS lite en braintraing op RTL 4 Primetime? Ik hoop dat tweede, want dat zou perfect aansluiten op de doelgroep![]()
Nee dat is vrijwel onmogelijk zonder reserveren/pre-order.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je gaat hem toch niet halen @ launch?![]()
Je kunt het toch altijd wel proberenquote:Op woensdag 29 november 2006 12:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee dat is vrijwel onmogelijk zonder reserveren/pre-order.
Ik wacht wel tot Januari.
Ik weet niet waar je woont, maar ik reken er stiekem op dat ik met twee Wii's sta op 8 decemberquote:Op woensdag 29 november 2006 12:12 schreef speknek het volgende:
Ik heb hem gewoon op 8 december hoor.
Desnoods sla ik zo'n kindje die wel een preorder heeft in elkaar.
Utrecht, maar ik heb het gevoel dat ik drie keer in jou pas, dus jou ga ik niet in elkaar slaan.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet niet waar je woont, maar ik reken er stiekem op dat ik met twee Wii's sta op 8 december
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Utrecht, maar ik heb het gevoel dat ik drie keer in jou pas, dus jou ga ik niet in elkaar slaan..
oké, dan zijn ze goed bezigquote:Op woensdag 29 november 2006 12:24 schreef BMH het volgende:
De Wii reclame heb ik nu al 5 keer gezien. Enkel bij de RTL & SBS zenders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door -Dries- op 29-11-2006 12:48:09 ]
Haal dat weg manquote:Op woensdag 29 november 2006 12:39 schreef -Dries- het volgende:
knip
Als niemand uit omgeving leidschendam het maar leest, vind ik het bestquote:Op woensdag 29 november 2006 12:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Haal dat weg man, dat is onze enige kans. Moet je niet een week vantevoren op het internet zetten..
ik wil hem wel overnemen van jequote:Op woensdag 29 november 2006 11:44 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Heb ik nou een Wii besteld of WiiSports![]()
Mwa ik bestel het toch niet. Wacht wel op mijn preorder.
neemt niet weg dat GoW online geniaal is...quote:Op woensdag 29 november 2006 11:57 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik heb m laatst ook gespeeld, topspelletje hoor maar het is zonder de graphics 'gewoon' een FPS met IMO betere controls dan Halo en een goede sfeer. Maar ik word niet gehyped nu ik gezien heb hoe de echte nxt gen is kwa graphics. Na een half uurtje was ik alweer gewend aan de graphics en eigenlijk niet zo impressed meer daarvan.
Die tussenstukjes net zoals in Halo2 ineens veel mooier, die gezichten zijn superstrak dan. Wat ik grappig vind is dat de graphics op niveau 9 zitten en de physics in sommige gevallen eigenlijk een old gen niveau hebben. Je hebt zo'n stukje waar je een auto naar voren moet bewegen en dit gaat echt schokkerig, zo'n groot beest aanvallen met een laser uit de lucht resulteert ook in old gen schokkerige animaties van de creature. Verder heeft het spel last van jaggies (af en toe) , framerateissues (af en toe) en zijn de kamers waar je in loopt gewoon scherper maar kwa inhoud old gen.
Dit gezegd hebbende vind ik het wel een topper hoor, alleen geen 9.8 niveau.
Mijn conclusie van dit gegeven: Nintendo heeft wel een beetje gelijk met hun 'aanval' op graphics over gameplay. Maar dat wil niet zeggen natuurlijk dat de Wiispellen grafisch middle gen graphics moeten hebben natuurlijk![]()
Ik verwacht wel van de Wii een XBOX+ ervaring al was het maar om de omgevingen meer dynamiek te geven voor de gameplay. Maar ik begin toch te twijfelen over de 3* Cube opmerking van Nintendo, ik kan het nog niet zien en weet niet of we het nog gaan zien![]()
Aantallen en nummers voor we met je mee schreeuwen. Ze krijgen er 8 en jij staat 9e oidquote:Op woensdag 29 november 2006 13:28 schreef Oksel het volgende:
Godverdomme, teringlijers zijn het.
Dat kunnen ze toch niet makenquote:Op woensdag 29 november 2006 13:28 schreef Oksel het volgende:
Net Futerezone gebeld..Vieze *****Lijers zijn het!!
Ik heb daar een JAAR geleden mijn pre-order doorgegeven. Nu blijkt het op volgorde van aanbetaling te gaan ipv op volgorde van pre-orderen. En ik heb pas een maand geleden aanbetaald..
Eerst een fucking chinees, die door me heen schreeuwd. Daarna een ander kutjoch, die me de naam van de bedrijfsleider niet wil geven.
Godverdomme, teringlijers zijn het.
Helaas wel ook al heb je gepreordered. Je preorder is pas echt bevestigd als je betaald hebt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |