http://gonintendo.com/?p=6645quote:We have known for awhile that Red Steel would have local 4-player multiplayer due to some advertisments that popped up. Now we have some information on the multiplayer gameplay modes.
You can expect to get your friends together and play one of three modes, Deathmatch, Team Deathmatch, and Mission mode. No need to go into either deathmatch modes, as they need no explanation. The real juicy info comes from Mission mode…which sounds plain awesome.
When playing Mission Mode, one of the player’s Wiimotes will ring…yes, the speaker will ring like a phone. You press the 1 button to answer it, and are given specific details on a mission you must complete. One of the objectives is to hunt down a mystery player who must be killed in order to win. You find this player by following the beeps coming from your Wiimote. The faster the beeps, the closer you are to the person. Of course, the mystery person is supposed to stay alive as long as possible to win.
Je controller als telefoonquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:50 schreef gamefreek het volgende:
Waren de Red Steel multiplayer details al gepost?
zo niet, hier zijn ze, zo ja....dan zijn ze hier nog steeds:
[..]
http://gonintendo.com/?p=6645
Gaat leuk worden![]()
D'r is alleen de laatste tijd geen Twilight Princess event geweestquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:06 schreef mini-lellan het volgende:
Rot is op met Red Steel.![]()
Twilight Princess!![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:26 schreef kipknots het volgende:
[..]
D'r is alleen de laatste tijd geen Twilight Princess event geweest![]()
vergeet de N-gage niet!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:09 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je controller als telefoon![]()
Alleen met de Wii
Ik vind alleen wel dat ie erg veel knoppen heeft, was touchscreen misschien niet handiger geweest?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:05 schreef BMH het volgende:
[..]
1 remote to rule them all. Ze uber remote controller.. Via de PC software selecteer je de apparatuur die je thuis hebt staan (DVD, tv, receiver) en je kunt aan de slag
Logitech Harmony 360 Advanced Universal Remote
ONTOPIC!
Hoe gaat dat in zn werk dan? Dr zit toch geen onlinemode op?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:50 schreef gamefreek het volgende:
Waren de Red Steel multiplayer details al gepost?
zo niet, hier zijn ze, zo ja....dan zijn ze hier nog steeds:
[..]
http://gonintendo.com/?p=6645
Gaat leuk worden![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:49 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Hoe gaat dat in zn werk dan? Dr zit toch geen onlinemode op?
Dat zei ik jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:23 schreef BMH het volgende:
Hele zooi aan Rayman screens & filmpje bij jeux-france.com
dat maakt het nog erger.. ik kon niet op die datums dus heb ik het mailtje door gestuurd naar mn broer, eigen schuld dikke..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Ga je toch lekker mee.
.. pik?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:43 schreef koentje.k het volgende:
[..]
dat maakt het nog erger.. ik kon niet op die datums dus heb ik het mailtje door gestuurd naar mn broer, eigen schuld dikke..
Wat nou? Ik weet ook wel dat je omstebeurten moet, maar het idee erachter is toch dat je een opdracht krijgt? Dan is het niet zo tof als de victim even lekker mee kan kijken op het scherm.quote:
mmm, zou het kunnen omdat er geen Dolby Digital opzitquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:56 schreef Wouser het volgende:
[afbeelding]
Component (zonder Fibre optic uitgang )
Waarom zonder :S :S snap ik niet echt...
Kamehamehaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:15 schreef Asskicker14 het volgende:
http://www.gametrailers.com/downloadnew.php?id=13954&type=mov&f=
Dragonball Z: Budokai Tenkaichi 2: Wii Combat Walkthrough
Dat mens werkt bij Atari en ze kan het nog nietquote:
Stuk of.. 60?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoeveel dagen nog?
Believe.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:54 schreef Oksel het volgende:
Misschien dat ik hem al heb vóór 8 december?
Hoop doet leven!quote:
Dan kan je hem mooi aan mij geven want ik ben op 7 december jarigquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:54 schreef Oksel het volgende:
[..]
Stuk of.. 60?
Ik sta op nummer 1 op de pre-order lijst van een gameshop in R'dam..Misschien dat ik hem al heb vóór 8 december?
Flashbacksquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Jamie Lee Curtis met de Wii (en grijs haar)
[afbeelding]
PC freak Fatal1ty vind het ook wel leuk
De Wii is voor iedereen zie je maar weer.
Vind het tegenvallen... had een platformer verwacht ala the great escapequote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:38 schreef RaymanNL het volgende:
SerieusIk heb nu pas alle Rayman filmpjes helemaal gezien, en wat een tof spel is het geworden
Je moet gewoon konijntjes Bitchslappen
![]()
![]()
That's hot!quote:
Dit is best wel groot nieuws, de response is hier niet zo heel grootquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:47 schreef kipknots het volgende:
Filmpje van de movement dev tool (waarmee je bewegingen definieert):
http://video.google.com/videoplay?docid=-2991739314359132538
En leuk voor de consument, weet je nog hoe lang de devvers deden alleen om de controls onder de knie te krijgen? Met deze nieuwe software verwacht ik dat de tweede generatie Wiigames veel sneller ontwikkeld worden. En de devvers hebben dan ook meer tijd om het concept te bedenken in plaats van de implementatie van het concept.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Leuk voor de developers.
Dat is heel interessant voor developpers en eigelijk ook voor ons. Developpers steken nu minder moeite in het motion sensing gebeuren en ik hoop dat de drempel dan wat lager komt te liggen om een Wii game ta maken. Even voor de duidelijkheid, dit werd voor de eerste generatie games (zoals red steel enzo) nog niet gebruikt?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:47 schreef kipknots het volgende:
Filmpje van de movement dev tool (waarmee je bewegingen definieert):
http://video.google.com/videoplay?docid=-2991739314359132538
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |