quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:17 schreef twi het volgende:
Het probleem zal heus niet zo snel voorkomen. Er zal volgens het bericht sprake moeten zijn van fel zonlicht die in de infra-rood sensor schijnt. Met dat het voor kan komen is gewoon een blunder en een designfout. Degene die normaal altijd met een pot zout in klauwen klaar staat bij dit soort berichten vindt het, nu er en Nintendo merkje op staat, alleen ineens geen probleem. En dat is op z'n minst opmerkelijk
blaatquote:Ikeda:
In de begindagen van de ontwikkeling waren er inderdaad een aantal onverwachte problemen, zoals het feit dat de Controller reageerde op tl-licht. Het klinkt misschien niet zo moeilijk om een mechanisme te ontwikkelen dat voorkomt dat de Controller reageert op tl- en zonlicht, maar het bezorgde ons toch de nodige hoofdbrekens.
Heeft ook weinig nut lijkt me zonder DD ondersteuning.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:01 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Adapter.
[afbeelding]
Composite
[afbeelding]
S-video
[afbeelding]
VGA (voor tv & monitor)
[afbeelding]
Component (zonder Fibre optic uitgang)
[afbeelding]
USB Ethernet adapter (voor mensen die geen wifi router hebben)
[afbeelding]
Parasol nunchuck controller
De geluidskwaliteit is nog altijd beter hequote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:10 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Heeft ook weinig nut lijkt me zonder DD ondersteuning.![]()
Oja, uit de oude doos:
KLIK
Bookmarkedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:04 schreef Megalomaniac het volgende:
tvp
Niet alles even serieus nemen graag, Photoshop kan een hoopquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:36 schreef Apekoek het volgende:
wat en waarvoor is een Parasol nunchuck controller??
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet alles even serieus nemen graag, Photoshop kan een hoop
Idd.. Wachten op splinter cell 4 + 50 dagen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:13 schreef Koentje3 het volgende:
W0rd? nog 58 dagen? zomfg..
Dat is geen VGA, maar D-terminal: http://en.wikipedia.org/wiki/D4_video_connectorquote:
Een RGB scart kabel met externe audio tulps zou dat prima kunnen doen voor je.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:22 schreef Oksel het volgende:
En als je nou alleen een scart ingang hebt op je TV, én je wilt het geluid over je versterker ipv je TV, welke kabel heb je dan nodig?
Jij gaat niets verlengen of switchen! Wil je de beeldkwaliteit behouden, dan zul je kabels moeten wisselen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:25 schreef Chocobo het volgende:
Ja cool maar ik heb maar 1 component ingang op mijn plasmaWeet iemand een goede component verlenger/switch? Wil uiteindelijk mijn PS3, Wii en 360 daaraan gaan hangen.
BMH?
Dan moet je aan de 3rd party kabels... Nintendo bied waarschijnlijk weer geen apparte audio kabels bij de RGB kabel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een RGB scart kabel met externe audio tulps zou dat prima kunnen doen voor je.
Die heb ik nu ook voor de Cube en zo eentje wil ik ook voor de Wii jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een RGB scart kabel met externe audio tulps zou dat prima kunnen doen voor je.
de prijs van de ethernet adapter valt me meequote:
Nog steeds duur.. Maar iig geen 75 euro zoals de wifi adapter voor de 360quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
de prijs van de ethernet adapter valt me mee
Ja mooi,... even mijn plasma van de muur halen om een spel te spelen op een andere consolequote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij gaat niets verlengen of switchen! Wil je de beeldkwaliteit behouden, dan zul je kabels moeten wisselen.
Ik vind dit zelf ook erg vervelend.. Ik heb namelijk Monster Component kabels vanuit me DVD speler lopen.. Die dingen zitten haast letterlijk muurvast in je tv.
[..]
Dan moet je aan de 3rd party kabels... Nintendo bied waarschijnlijk weer geen apparte audio kabels bij de RGB kabel.
dan kun je beter een nieuwe router kopenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Nog steeds duur.. Maar iig geen 75 euro zoals de wifi adapter voor de 360![]()
Dat klinkt duurquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja mooi,... even mijn plasma van de muur halen om een spel te spelen op een andere consoleJe hebt toch ook 4 voudige professionele component video switch voor 4 naar 1. Geschikt voor HDTV zowel progressive als interlaced 480i, 480p, 720p, 1080i en 1080p en schakelt zonder verlies door versterking.
Ja,... vanaf 150 euro geloof ik..... maar ok.... kabel management heerstquote:
Zeker zeker! Ik vind het heerlijk om tig kabels aan te sluiten en dan later met een afstandsbediening te kiezen wat ik wilquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... vanaf 150 euro geloof ik..... maar ok.... kabel management heerst
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeker zeker! Ik vind het heerlijk om tig kabels aan te sluiten en dan later met een afstandsbediening te kiezen wat ik wil
JAAAAAA!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
Component kabel FTW!
Als Oprah het gaat aanprijzen cancel ik mn preorderquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:14 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
JAAAAAA!!!![]()
![]()
![]()
Alex = blij![]()
Enne, die healthpack kan weleens DE hit worden die het verschil gaat maken. Oprah Winfrey for the win![]()
1 remote to rule them all. Ze uber remote controller.. Via de PC software selecteer je de apparatuur die je thuis hebt staan (DVD, tv, receiver) en je kunt aan de slagquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:05 schreef BMH het volgende:
[..]
1 remote to rule them all. Ze uber remote controller.. Via de PC software selecteer je de apparatuur die je thuis hebt staan (DVD, tv, receiver) en je kunt aan de slag
Logitech Harmony 360 Advanced Universal Remote
ONTOPIC!
http://gonintendo.com/?p=6645quote:We have known for awhile that Red Steel would have local 4-player multiplayer due to some advertisments that popped up. Now we have some information on the multiplayer gameplay modes.
You can expect to get your friends together and play one of three modes, Deathmatch, Team Deathmatch, and Mission mode. No need to go into either deathmatch modes, as they need no explanation. The real juicy info comes from Mission mode…which sounds plain awesome.
When playing Mission Mode, one of the player’s Wiimotes will ring…yes, the speaker will ring like a phone. You press the 1 button to answer it, and are given specific details on a mission you must complete. One of the objectives is to hunt down a mystery player who must be killed in order to win. You find this player by following the beeps coming from your Wiimote. The faster the beeps, the closer you are to the person. Of course, the mystery person is supposed to stay alive as long as possible to win.
Je controller als telefoonquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:50 schreef gamefreek het volgende:
Waren de Red Steel multiplayer details al gepost?
zo niet, hier zijn ze, zo ja....dan zijn ze hier nog steeds:
[..]
http://gonintendo.com/?p=6645
Gaat leuk worden![]()
D'r is alleen de laatste tijd geen Twilight Princess event geweestquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:06 schreef mini-lellan het volgende:
Rot is op met Red Steel.![]()
Twilight Princess!![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:26 schreef kipknots het volgende:
[..]
D'r is alleen de laatste tijd geen Twilight Princess event geweest![]()
vergeet de N-gage niet!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:09 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je controller als telefoon![]()
Alleen met de Wii
Ik vind alleen wel dat ie erg veel knoppen heeft, was touchscreen misschien niet handiger geweest?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:05 schreef BMH het volgende:
[..]
1 remote to rule them all. Ze uber remote controller.. Via de PC software selecteer je de apparatuur die je thuis hebt staan (DVD, tv, receiver) en je kunt aan de slag
Logitech Harmony 360 Advanced Universal Remote
ONTOPIC!
Hoe gaat dat in zn werk dan? Dr zit toch geen onlinemode op?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:50 schreef gamefreek het volgende:
Waren de Red Steel multiplayer details al gepost?
zo niet, hier zijn ze, zo ja....dan zijn ze hier nog steeds:
[..]
http://gonintendo.com/?p=6645
Gaat leuk worden![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:49 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Hoe gaat dat in zn werk dan? Dr zit toch geen onlinemode op?
Dat zei ik jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:23 schreef BMH het volgende:
Hele zooi aan Rayman screens & filmpje bij jeux-france.com
dat maakt het nog erger.. ik kon niet op die datums dus heb ik het mailtje door gestuurd naar mn broer, eigen schuld dikke..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Ga je toch lekker mee.
.. pik?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:43 schreef koentje.k het volgende:
[..]
dat maakt het nog erger.. ik kon niet op die datums dus heb ik het mailtje door gestuurd naar mn broer, eigen schuld dikke..
Wat nou? Ik weet ook wel dat je omstebeurten moet, maar het idee erachter is toch dat je een opdracht krijgt? Dan is het niet zo tof als de victim even lekker mee kan kijken op het scherm.quote:
mmm, zou het kunnen omdat er geen Dolby Digital opzitquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:56 schreef Wouser het volgende:
[afbeelding]
Component (zonder Fibre optic uitgang )
Waarom zonder :S :S snap ik niet echt...
Kamehamehaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:15 schreef Asskicker14 het volgende:
http://www.gametrailers.com/downloadnew.php?id=13954&type=mov&f=
Dragonball Z: Budokai Tenkaichi 2: Wii Combat Walkthrough
Dat mens werkt bij Atari en ze kan het nog nietquote:
Stuk of.. 60?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoeveel dagen nog?
Believe.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:54 schreef Oksel het volgende:
Misschien dat ik hem al heb vóór 8 december?
Hoop doet leven!quote:
Dan kan je hem mooi aan mij geven want ik ben op 7 december jarigquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:54 schreef Oksel het volgende:
[..]
Stuk of.. 60?
Ik sta op nummer 1 op de pre-order lijst van een gameshop in R'dam..Misschien dat ik hem al heb vóór 8 december?
Flashbacksquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Jamie Lee Curtis met de Wii (en grijs haar)
[afbeelding]
PC freak Fatal1ty vind het ook wel leuk
De Wii is voor iedereen zie je maar weer.
Vind het tegenvallen... had een platformer verwacht ala the great escapequote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:38 schreef RaymanNL het volgende:
SerieusIk heb nu pas alle Rayman filmpjes helemaal gezien, en wat een tof spel is het geworden
Je moet gewoon konijntjes Bitchslappen
![]()
![]()
That's hot!quote:
Dit is best wel groot nieuws, de response is hier niet zo heel grootquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:47 schreef kipknots het volgende:
Filmpje van de movement dev tool (waarmee je bewegingen definieert):
http://video.google.com/videoplay?docid=-2991739314359132538
En leuk voor de consument, weet je nog hoe lang de devvers deden alleen om de controls onder de knie te krijgen? Met deze nieuwe software verwacht ik dat de tweede generatie Wiigames veel sneller ontwikkeld worden. En de devvers hebben dan ook meer tijd om het concept te bedenken in plaats van de implementatie van het concept.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Leuk voor de developers.
Dat is heel interessant voor developpers en eigelijk ook voor ons. Developpers steken nu minder moeite in het motion sensing gebeuren en ik hoop dat de drempel dan wat lager komt te liggen om een Wii game ta maken. Even voor de duidelijkheid, dit werd voor de eerste generatie games (zoals red steel enzo) nog niet gebruikt?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:47 schreef kipknots het volgende:
Filmpje van de movement dev tool (waarmee je bewegingen definieert):
http://video.google.com/videoplay?docid=-2991739314359132538
Nee, lijkt me niet aangezien ze deze nu pas aangekondigd hebben. Dit is nieuwe software die een ontwikkeltijd heeft gehad die liep vanaf het moment dat de Wii aangekondigd was. Slimme programmeurs zou ik zeggen, Nintendo heeft gretig toegehapt. 1 zo'n devsetje met die software kost 2500 euro.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:31 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat is heel interessant voor developpers en eigelijk ook voor ons. Developpers steken nu minder moeite in het motion sensing gebeuren en ik hoop dat de drempel dan wat lager komt te liggen om een Wii game ta maken. Even voor de duidelijkheid, dit werd voor de eerste generatie games (zoals red steel enzo) nog niet gebruikt?
Hij heeft al eens een keer eerder zijn opwachting gemaakt!quote:
Rayman heeft wél een Multiplayerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:20 schreef DerBolle het volgende:
helezooi screens gezien van Zelda, en ook gast die voorstond te doen hoe je moest meppen met wiimote en vissen en beuken met je schild..
verdomme ik kan niet meer wachten!!![]()
Red Steel, Zelda, Battalion Wars II worden het sowieso van 8 dec tot nieuwjaar.
maar welke partygame?
Rayman heeft nog geen muliplayer zover bekend... en dat is de enige reden waarom ik hem zou kopen. dus help!
quote:For as much as Nintendo loves to preach about the intuitive nature of the Nintendo Wii controller, there will always be games such as Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2 to refute those claims. Early promotional footage, complete with overly excited Japanese youth throwing fists full of Wii Remote towards the screen never quite seemed to convey the notion that all the flailing in the world isn't much of a substitute for simply mashing the A button a whole lot. Having played a lot of the Nintendo Wii and PlayStation 2 versions of Tenkaichi 2 recently, that is exactly what has been proven.
With the obvious exception being the controllers involved, it is nigh impossible to tell the PlayStation 2 and Nintendo Wii versions of Tenkaichi 2 apart. This is less of a knock against the technical abilities of Nintendo's new console and more of a testament to the fabulous use of cel-shading that developer Spike has been employing throughout the series. The technique of using depth of field blurring techniques may be one of the darlings of next-generation gaming at the moment, but here both the PlayStation 2 and Wii versions utilize it to a pleasant degree.
After spending a good deal of time with Tenkaichi 2 for the Wii, we weren't the least bit tired out. This may be due to the overall lack of waggle involved in gameplay. For those who were anticipating epic battles, complete with your best Kamehameha impersonation and giant foam hair piece, you can officially put those dreams on hold. Basic attacks in Tenkaichi 2 boil down to mashing away at the A button -- no more, no less. When gestures are involved, however, it does greatly complicate things. The simple act of flying on the PlayStation 2 requires but a mere tap of the R2 button. On Wii, you need to hold the C button located above the Nunchuk attachment, then jerk the Nunchuk up or down depending on where you want to go. Dashing requires the exact same motion, only while holding a different button. This is essentially one of two gestures found in the Wii version, which begs the question: why do we need this control scheme for this game?
Then we remembered -- the Wii version of Tenkaichi comes complete with the ability to plug in your old GameCube controllers.
For as much time as we spent with Tenkaichi 2 for Wii, we achieved nothing short of repeated beat downs from just about every Saiyan you can think of. Switching over to the PlayStation 2, however, completely reversed this situation (and we imagine the GameCube controller will do the same). Within mere moments of our first fight, we were bouncing those little squirts about the vast landscapes (15 in all, mind you), firing off earth shattering energy blasts and more. One could argue that this sudden increase in skill could be attributed to the learning curve involved with Nintendo's new controller, but the implementation involved in this situation leaves much to be desired. With context sensitive controls and unreliable gestures, it is simply much more intuitive to hold down a button to fire off a special move as opposed to thrusting your arms back and forth like you're doing the humpty-hump.
For those keeping track, that would be the second gesture.
Look on the bright side. As an exciting piece of fan service, Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2 more than does the job and should even be quite enjoyable for non-fans of the series. With an incredibly in-depth story mode, chronicling just about every encounter from the anime, manga and movies, customizable characters and tag-team fighting, Tenkaichi 2 is, once again, a dream come true for DBZ fans.
And when you factor in that you don't have to play the game with the motion sensor controls and you can just use a GameCube controller if you choose, this will likely be the better version of the game. Just don't expect much from the Wii-specific controls.
4 spelers, check de koeienmelk minigames maarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:33 schreef DerBolle het volgende:
aah dat wist ik nog niet!!
echte multiplayer? dus voor 4 players.. of net zoals bij battelion wars en redsteel tot 2 spelers.
Dat is een varkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:43 schreef Strolie75 het volgende:
Ik weet niet wat hij rechtsonder aan het melken is...maar dat is geen koe.
Nintendo kennende komt tie zekerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:50 schreef DerBolle het volgende:
hehe..
geyl!
nog goede andere partygames?
nog geen mariokart aangekondigd he
Kijk is op gamerankings bij de andere platformen voor dit spelquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:57 schreef deGVR het volgende:
Het viel me op dat ze op bartsmit.nl al The Ant Bully aanbieden met flinke korting.
Deze dus, voor 29,95 ipv 59,95
[afbeelding]
Geen idee of dat spel enigzins oké wordt, maar het is wel vroege korting natuurlijk.
Ik heb zelf altijd wat terughoudend tegenover op films gebaseerde spellen, maar dat blijkt niet altijd terecht. Vaak wel.
Ik was ook erg blij om te lezen dat er op de virtual arcade ook games van het MSX platform zullen komen. EIndelijk weer King's Valley?
oh, goddank! dat was de enige reden dat ik zat te twijfelen of ik dit spel wel moest kopen.quote:you don't have to play the game with the motion sensor controls and you can just use a GameCube controller if you choose
Voor dat spel geldt op elke console: geen meerwaarde aan je collectiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:56 schreef DerBolle het volgende:
hehe, maar wees eerlijk zoals een fifa 07.. wtf is de waarde daarvan op een wii?
Jij komt ook echt nooit met iets positiefs hequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:28 schreef Tain het volgende:
Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2 handson van 1UP:
[..]
Die moet je dus ook niet kopen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:24 schreef DerBolle het volgende:
waar ik me trouwens wel zorgen om maak is dat die gepoorte games, geen gebruik maken van de wiimote / nun-chuk mogelijkheden. en dus gewoon bedoeld zijn om snel te cashen..
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:56 schreef DerBolle het volgende:
hehe, maar wees eerlijk zoals een fifa 07.. wtf is de waarde daarvan op een wii?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:10 schreef Kill_em_all het volgende:
Hij Zij misschien wel, zijn haar pa iig niet
sinds wanneer ben jij nieuw hier?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:10 schreef Kill_em_all het volgende:
Hij misschien wel, zijn pa iig niet
Ha, ik zei al tijdens mijn speelsessie op de E3 dat het zoog en de PS2-versie 10x beter speelde, toen werd ik gebashed. Nu is mijn gelijk bewezenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:28 schreef Tain het volgende:
Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2 handson van 1UP:
[..]
Dat krijg ik ook steeds meer te horen. Mijn ouders zijn er ook enthousiast over, en willen er ook mee gaan spelen. Een klasgenoot, vertelde mij, dat zijn moeder ook een Wii had gepre-orderd (zomaar ineens) omdat ze het zo'n leuk ding leek, om mee te spelen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:51 schreef Chanty87 het volgende:
Nou, zo te zien heb ik alsnog rond de launch een Wii want m'n pa is verschrikkelijk enthousiastIk liet de filmpjes zien, hij vindt de controller echt revolutionair (:D!) en toen vroeg 'ie wanneer ie uitkomt, dus dat ding komt er wel
![]()
Ik heb alleen gezegd dat ik niet onder de indruk was van de controls en daarnaast over het algemeen niet over de andere Wii-games. Hoe die spelen zal me een worst wezen. Dat jij niet begrijpend kan lezen maakt mij niet de kneus, eerder andersomquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Kneus
Je zei dat de Wii slecht was omdat dit spel slecht was. Niet de zaken gaan lopen verdraaien.
Slechte TVP, ik weet het.quote:
Hehehequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:20 schreef Furious het volgende:
[..]
Slechte TVP, ik weet het.
Maar het wordt gewoon zo tof.
Echt weer zoals van ouds, met z'n 4-en de hele avond Mario Party-en, of lekker de hele dag Zelda spelen omdat je maar verder wil komen.![]()
Ik verwacht alle dingen ervan die ik miste bij de GC.
Ja en toen vroeg ik welke andere spellen je had gespeeld, maar daar heb ik nooit antwoord op gehad.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:00 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezegd dat ik niet onder de indruk was van de controls en daarnaast over het algemeen niet over de andere Wii-games. Hoe die spelen zal me een worst wezen. Dat jij niet begrijpend kan lezen maakt mij niet de kneus, eerder andersom.
Mensen ontwijken vragen als ze er geen antwoord op hebben.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja en toen vroeg ik welke andere spellen je had gespeeld, maar daar heb ik nooit antwoord op gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |