Nice... Toffe serie hé?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:42 schreef Crashcat het volgende:
Ben nu bij One Piece 275.
Verkapte tvp jah![]()
er zijn geen domme vragenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Puni Puni Poemy? Wat is dat, of is dat heel dom om te vragen.
Daar wacht ik ook al een tijdje op, het subben zal wel wat minder snel gaan omdat het nog een beetje vakantietijd is. Misschien dat er binnenkort wel een paar eps tegelijk gereleased worden..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:38 schreef blessed19 het volgende:
waar is mijn tvp gebleven?
weet iemand trouwens wanneer een nieuwe third uitkomt?
van wie??quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:38 schreef blessed19 het volgende:
er scharrelen hier stiekem wel een paar moderators rond, hoor...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:38 schreef blessed19 het volgende:
Kobayashi kobayashi go go goquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
er scharrelen hier stiekem wel een paar moderators rond, hoor...
FnT subs is bij ep 9.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
van wie??
ayu heeft er niet zo lang geleden 1 gereleased
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:41 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Kobayashi kobayashi go go go
*kuch Topicreport
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met Latest bedoelen ze niet de laatste, maar de nieuwste.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
"Episode 198 of the Japanese Naruto anime series, the latest in the series of a Naruto anime filler plot that has been unravelling for over a year now."
Betekent dat wat ik denk dat het betekent?! [bron = narutofan.com]
Kon het naruto topic ff niet meer vinden.. dacht er zelfs aan om maar een nieuwe te maken.
'Jep deze meneer heeft gelijk, Latest is nieuwstequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:10 schreef Orealo het volgende:
[..]
Met Latest bedoelen ze niet de laatste, maar de nieuwste.
Het gerucht gaat door de wandelgangen dat ep 200 de laatste filler ep is..
Ja, maar ze komt wel met mij mee, maar da's niet erg he?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:59 schreef Champloo het volgende:
[..]
'Jep deze meneer heeft gelijk, Latest is nieuwste![]()
O en Orealo, als je naar Japan verhuist, kun je me dan een mooi Japans meisje naar Nederland sturen?
hmmm, Ik hou niet zo van delenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:07 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja, maar ze komt wel met mij mee, maar da's niet erg he?.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:10 schreef Orealo het volgende:
[..]
Met Latest bedoelen ze niet de laatste, maar de nieuwste.
Het gerucht gaat door de wandelgangen dat ep 200 de laatste filler ep is..
Zeker een toffe serie..quote:
hoe bedoel je magische film?quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:01 schreef _Supreme het volgende:
Weten jullie nog een magische film van Ghibli studio's?
Ze hebben er verschillende gemaakt, maar heb alleen Howl's Moving castle, My Neighbor Totoro en Spirited Away gezien..
Kiki's Delivery Service. Gaat over een 13-jarig heksje die een jaar lang in haar uppie naar een andere stad gaat om daar een zaak op te zetten (zoals dat hoort bij 13-jarige heksjes). Erg leuke film...quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:01 schreef _Supreme het volgende:
Weten jullie nog een magische film van Ghibli studio's?
Ze hebben er verschillende gemaakt, maar heb alleen Howl's Moving castle, My Neighbor Totoro en Spirited Away gezien..
ik gok dattie deze gwoon gebruikt: www.adobe.com/nl/products/illustrator/quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog even over die illustrator waar je dus soort van manga mee kan maken. Ik vond die creaties in het vorige topic erg mooi en wilde het zelfs ook eens proberen. Kun je die illustrator ergens downloaden ofzoiets?
Heb dit nog nooit eerder gedaan maar lijkt me echt super tof!![]()
Daarmee kan je niet echt manga maken, wel als je 't helemaal zelf tekend though.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok dattie deze gwoon gebruikt: www.adobe.com/nl/products/illustrator/
Van welke serie zijn die pics nu?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:41 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Kobayashi kobayashi go go go
*kuch Topicreport
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
gokje: puni puni?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:59 schreef Champloo het volgende:
[..]
Van welke serie zijn die pics nu?![]()
Met paint heb ik niet veel skills.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:45 schreef Orealo het volgende:
[..]
Daarmee kan je niet echt manga maken, wel als je 't helemaal zelf tekend though.
Maar goed ik denk dat er sowieso niet echt een programma is om manga mee te maken, daar heb je echt je handen en skills voor nodig, dan kan het zelfs in paint.
Bitch! dat mag heul niet!quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:44 schreef Champloo het volgende:
[..]
Goed gegokt...
Deze Bitch is nu alle Naruto manga's aan het downloaden![]()
True that!quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met paint heb ik niet veel skills.Maar met die illustrator is het ongeveer hetzelfde?
Máár! Oefening baart kunst en als ik zie wat daaruit kan komen wil ik toch een poging wagen.![]()
Ik ook al.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:44 schreef Champloo het volgende:
[..]
Goed gegokt...
Deze Bitch is nu alle Naruto manga's aan het downloaden![]()
ik heb em al klaar liggen, en al het eerste beginnetje gezien, maar ik ga em bijna op halve snelheid kijken, kan ik et tenminste volgenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:39 schreef Orealo het volgende:
[..]
Yep.
Stukje over kragamuffin in die serie is ook ZOOO grappig!
hint hint
Sure thing dude.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:46 schreef Orealo het volgende:
[..]
Bitch! dat mag heul niet!.
[..]
True that!
Show us what you made with it!
quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:13 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Zeker een toffe serie..
Ik voel me gelijk thuis met de "ouderwetse" tekenstijl.
Dit is een serie waar je niet echt voelt dat er fillers zijn, aangezien het zo leuk is om naar de avonturen te kijken.
Alleen Usopp begon mijn zwaar te irriteren, maar nu die Sogeking is, is alles weer redelijk goed gekomen![]()
Echt een aanrader.
Tot nu toe 276 volgens mij.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoeveel epi's heeft tie dan?
Tis ook voor de wat jongeren anime kijkertjes ja. En als je in die doelgroep inleeft is het een puike serie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:53 schreef Intronic het volgende:
Heb 10 afleveringen gezien van One Piece.. het is leuk, als je van de categorie DBZ houdt.
Nogal flauwe serie vind ik, maar weet niet of het later beter wordt.
Jup, plus 7 films en 2 ova's.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:46 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Tot nu toe 276 volgens mij.
Niet op de legale manier, lijkt me...quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Is het ook mogelijk om die Illustrator ergens gratis te krijgen?
Ben al opzoek geweest, maar nog geen succes..
Thanks ik zal eens kijken. Viel me namelijk ook op dat er veel digital art is op de Naruto website.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Niet op de legale manier, lijkt me...
Je kan 'ns kijken naar The Gimp... een gratis, open source, grafische editor met ballen.
is gimp niet pixelbased en illustrator vector?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Niet op de legale manier, lijkt me...
Je kan 'ns kijken naar The Gimp... een gratis, open source, grafische editor met ballen.
True!quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:09 schreef zquing het volgende:
[..]
is gimp niet pixelbased en illustrator vector?
Adobe producten en gratisquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Is het ook mogelijk om die Illustrator ergens gratis te krijgen?
Ben al opzoek geweest, maar nog geen succes..
de subs volgens mij op woensdag door [DB]quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:34 schreef VeX- het volgende:
Iemand enig idee wanneer bleach eps meestal uitkomen? Raw of sub maakt niks uit.
Woei nicequote:Op maandag 28 augustus 2006 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Na het downloaden doettie het niet.
Daarom ben ik zelf maar even begonnen met gewoon tekenen. Man die ogen zijn lastig!
Van de serie naruto.. miss kleur ik ze later nog in.
[afbeelding]
[More to kom, maar eerst eten.]
Niet overgetrokken. Wel nagetekend hoor.quote:
het budget van de meeeste tvzender is in nederland niet echt denderend hoogquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:21 schreef Kill_em_all het volgende:
Dan even iets anders, weet niet of het hier als eens ter sprake is gekomen maar waarom is er nooit anime op de Nederlandse tv? Dat er geen animo voor is daar geloof ik niet in want DBZ en gundam wing waren instant rages toen ze op yorin op tv waren en ook bebop heeft het volgens mij vrij goed gedaan op TMF. En ook voor het soort figuren wat bv helemaal gek is op troep als GTST zijn toch ook genoeg anime die dat soort mensen helemaal geweldig zou moeten vinden aangezien het drama ongeveer een factor 100 erger is en het ook nog eens goed is uitgewerkt ipv acteurs die niet kunnen acteren en met scenes die al 10 jaar worden hergebruikt. Eigelijk is er voor elk soort mensen wel een geschikte anime te krijgen denk ik. Waarom word er dan nooit wat op tv uitgezonden? puur omdat het getekent is en het daarom meteen als kinderachtig word gezien? daar moet toch wel wat aan te doen zijn aangezien je aan veel anime meteen merkt dat het absoluut niet kinderachtig is. Of is het omdat ze niet de gok willen nemen om iets vreemds zoals anime uit te zenden op een moment dat er een wat meer volwassen publiek kijkt? imo is er toch meer dan genoeg potentie maar het zal wel zo zijn dat ze er geen moeite in willen steken omdat al die troep op de tv toch wel verkoopt.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:39 schreef Champloo het volgende:
Als ze Anime gaan uitzenden op NL moeten ze gaan beginnen met Elfen Lied.
-Mooi getekend
-goed verhaal
-niet kinderachtig
-een goede indicatie over hoe anime moet zijn![]()
Nyū![]()
Inderdaad, no way dat iemand dat te zien gaat krijgen dus..quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:41 schreef Jordy-B het volgende:
Elfen Lied krijg je vast ergens op NL3 om 1:30 's nachts...
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:13 schreef Koranaga het volgende:
Zelfs al zouden ze het op de televisie gaan uitzenden zou ik het nog downloaden. Beetje telkens een dag wachten op een nieuwe aflevering.![]()
En daarna is het ook nog eens zo dat we dan bijvoorbeeld Nyu met nederlandse stemmetjes krijgen. (Inderdaad om 1:30 ofzo)
Precies.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:41 schreef Jordy-B het volgende:
Elfen Lied krijg je vast ergens op NL3 om 1:30 's nachts...
Denk het ook, want het nut van nl dubs bij kinderseries begrijp ik nog wel, makkelijker te volgen voor kinderen enzo. Voor volwassenen is dat niet echt nodig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
niet bij dat soort series...
bij kinderseries wel (DBZ valt in NL ook onder kinderseries)
de meer volwassene anime lkaten ze engels of japans+nl sub
niet te positief gaan denken hequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Precies.
Noir, Midori no Hibi en FMA.
Op elke serie moet je een aantal dagen wachten voordat je de nieuwe aflevering kunt zien dus daarvan zie ik het probleem niet. En Elfen lied zouden ze heus wel om 11:00 kunnen uitzenden. BBC en de Belg deden hetzelfde met Heavy Metal FAKK, wat ook geen kiddy serie is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:13 schreef Koranaga het volgende:
Zelfs al zouden ze het op de televisie gaan uitzenden zou ik het nog downloaden. Beetje telkens een dag wachten op een nieuwe aflevering.![]()
Vergeet dan niet School Rumblequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Precies.
Noir, Midori no Hibi en FMA.
rm? bedoel je soms Real media?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:21 schreef zquing het volgende:
Waar ze eigenlijk mee zouden moeten beginnen is het uitzenden van ghibli films tijdens de wereldcineme. Je zal dan niet zozeer een jong publiek treffen maar meer de oudere mensen. Ik denk dat het onder de jongeren zelf wel goed komt aangezien ik ook zie bij mij op school dat steeds meer mensen beginnen te kijken.
ik vroeg me eigenlijk af of er eigenlijk mensen hier zijn die waren begonnen te kijken in het rm tijdperk
Jup daar bedoel ik real media mee. AAaahh de goede oude tijd. Toen kon ik nog niet mn anime fullscreen kijken omdat anders de ondertiteling niet te lezen wasquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:27 schreef mschol het volgende:
[..]
rm? bedoel je soms Real media?
zo ja dan meld ik me..
DBZ sub toendertijd (ergens in 1998 ofzo?) via kazaa gedownload (en wat websites )
toen hield ik me nog niet heel erg bezig met downloaden uberhaupt (kazaa was Hip!!)quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:31 schreef zquing het volgende:
[..]
Jup daar bedoel ik real media mee. AAaahh de goede oude tijd. Toen kon ik nog niet mn anime fullscreen kijken omdat anders de ondertiteling niet te lezen was
De tijd toen je nog een hele serie op 1 cd kon zetten
Vroeger toen je nog moest ircen om de goede serie's te krijgen![]()
Getbackers kende ik niet, net even opgezocht. Klinkt wel leuk, denk dat dat best kan slagen bij MTV/TMFquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:35 schreef blessed19 het volgende:
FMA, Trigun en Getbackers zullen in mijn ogen een instant win worden in nederland.
zijn alle 3 goede series die redelijk wat afleveringen hebben, en een overall gerne hebben inclusief een moraal waar je wat mee kan.
trigun zal wel niet goedkoop zijn, evenals fma... daarom denk ik dat getbackers een goede nieuwe keus voor MTV zal worden.
ik ken ook slechts maar enkele echt oude series (sailormoon\gundam wing bijvoorbeeld) maar zover ik weet zijn het voor de rest idd allemaal recentere anime series (uit 2000 en later doel ik dan op)quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:40 schreef zquing het volgende:
Eigenlijk begon ik pas in 2000 met het echt kijken. Daarvoor downden vrienden enzo voor me. Maar wat ik jammer vind van de mensen tegenwoordig(het overgrote deel op anicon) is dat ze alleen de series van tegenwoordig hebben gezien en die dan helemaal geweldig vinden. En dus veel van de oude en ook goede series hebben gemist
Ik kende Sailormoon alleen van een spelletje dat ik vroeger had (was zo'n vituele poppenspel, kon je haar andere kleertjes aandoen enzquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ken ook slechts maar enkele echt oude series (sailormoon\gundam wing bijvoorbeeld) maar zover ik weet zijn het voor de rest idd allemaal recentere anime series (uit 2000 en later doel ik dan op)
van de films zijn er ook enkele , maar ik denk meer als bij de series
na 3 seizoenen had ik het wel weer gezien.. (maar ik heb ze alle 5 liggenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kende Sailormoon alleen van een spelletje dat ik vroeger had (was zo'n vituele poppenspel, kon je haar andere kleertjes aandoen enz) Ben gisteren begonnen met kijken .. alleen het geluid is ... bagger
![]()
![]()
Denk dat dat niet helemaal waar is. Kijk eens hoeveel ''top series'' er wel niet op tv zijn. Ik weet wel zeker dat er grof geld moet worden neergelegd voor die amerikaanse series terwijl de kosten van een anime serie denk ik veel lager liggen. Dat er geen vraag naar is is denk ik ook niet waar. Kijk maar naar DBZ en Gundam wing toen die op tv waren (trouwens niet naar NL vertaald en Gundam zelfs met de orginele Japanse intro, net zoals Bebop op TMF die zelfs helemaal in het Japans was) dat waren instant hits waar echt iedereen het over had.quote:het budget van de meeeste tvzender is in nederland niet echt denderend hoog
hierdoor kunnen ze maar in beperkte mate een license kopen van een serie, wat dus resulteert in het feit dat anime niet wordt gelicensed.. (tis namelijk een zeer specifiek genre waar relatief weinig mensen naar kijken)
Nyu is idd geweldigquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:39 schreef Champloo het volgende:
-Mooi getekend
-goed verhaal
-niet kinderachtig
Nyū![]()
AUB geen trigun, wat een kut anime is dat zeg. Er zijn heel weinig anime waarvan ik blij was dat ik ze helemaal gezien had maar Trigun staat ruim bovenaan.quote:trigun zal wel niet goedkoop zijn, evenals fma... daarom denk ik dat getbackers een goede nieuwe keus voor MTV zal worden.
Doe eens niet zo uitgesproken hee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:54 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
AUB geen trigun, wat een kut anime is dat zeg. Er zijn heel weinig anime waarvan ik blij was dat ik ze helemaal gezien had maar Trigun staat ruim bovenaan.
Een drama misschien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:54 schreef Kill_em_all het volgende:
Nyu is idd geweldigze ziet er zooo lief uit met die hoorntjes
![]()
Denk alleen wel dat Elfen Lied een beetje teveel van het goede is om mee te beginnen. Denk dat een iets rustigere serie beter is zodat mensen een beetje een idee krijgen van wat het is voordat je ze een gorefest voorschotelt
Geeft niet hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:58 schreef Orealo het volgende:
Laat maar, ben beetje moe en sachereinig, sorry. truste.
Full metal panic? Niet te ingewikkeld, ziet er mooi uit, heeft een redelijk verhaal, heeft actie, heeft drama en ook nog humor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een drama misschien.Dat is meestal niet zo kinderachtig..
Ik heb mijzelf er ook even aan gewaagd..quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Na het downloaden doettie het niet.
Daarom ben ik zelf maar even begonnen met gewoon tekenen. Man die ogen zijn lastig!
Van de serie naruto.. miss kleur ik ze later nog in.
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet geweldig, maar wat verwacht je met paint.
[afbeelding]
Jaaaaaaaquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:39 schreef Champloo het volgende:
-Mooi getekend
-goed verhaal
-niet kinderachtig
Nyū![]()
jammer dat de rest zo beroerd is uitgewerktquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:04 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Jaaaaaaa. Dat lijkt me wel tof! Alleen word het dan midden in de nacht uitgezonden, en er word vast veel kritiek op gegeven na de eerste aflevering.
over een meisje met krachten. ze gaat weg, verliest geheugen. een jongetje en een meisje vangen haar op, voeden haar op en worden verliefd op elkaar, terwijl dat wijf af en toe eens iemand dood.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:21 schreef zquing het volgende:
ik vind dat ze gewoon FMP moeten gaan uitzenden hier in nederland. Mischien RahXephon als nederland hier klaar voor is. Hoewel ik betwijfel of veel mensen naar RahXephon zouden gaan kijken.
Over Elfen lied, waar gaat die serie eigenlojk over. heb de eerste 2 afleveringen gezien maar die vond ik maar weinig boeiend, al zijn er heel veel mensen die die serie best wel goed vinden
zoals je het verteld is ook wel beetje brakquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
over een meisje met krachten. ze gaat weg, verliest geheugen. een jongetje en een meisje vangen haar op, voeden haar op en worden verliefd op elkaar, terwijl dat wijf af en toe eens iemand dood.
het is een serie om te kijken als je verveelt, want het heeft imo weinig diepgang
Als ze dat dan op dezelfde manier gaan censureren zoals ze toen deden met The Guyver op SBS6, dan laat maar.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:39 schreef Champloo het volgende:
-Mooi getekend
-goed verhaal
-niet kinderachtig
Nyū![]()
Stukken mooier dan mijn paint creatie in elk geval.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:56 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf er ook even aan gewaagd..
[afbeelding]
Moet beter kunnen though, ben er een beetje uit.
Wie zeiden dat en hoezo was het eerste dat je zag Naruto?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:59 schreef blessed19 het volgende:
plofte op de deurmat en het eerste wat ik zag was die vervloekte Narutoerger kon mijn dag niet beginnen! de ramp was helemaal compleet toen ze zeiden dat ''we in nederland bijna niet meer om Naruto heen kunnen'
THE HORROR!
Nog een laatste vraag.. heb jij dit alleen met Illustrator gedaan, dus zonder het eerst met de hand te tekenen whatever?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:25 schreef MaxiTitan het volgende:
Hier is mijn eerste anime creatie in illustrator van een jaar of 3 geleden...
[afbeelding]
stond in de inleiding van de Aniway. en het is niet moeilijk als Naruto groots op de cover staatquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie zeiden dat en hoezo was het eerste dat je zag Naruto?
Wellicht de mensen die het Naruto-stuk in Aniway geschreven hebben?quote:
Hij staat op de voorpagina...quote:en hoezo was het eerste dat je zag Naruto?
owkey, owkey... er kwam een zus(je?) erbij van dat wijf. maargoed, ikzelf verwachtte na de eerste aflevering heel erg veel, maar was op het eind best teleurgesteldquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:37 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals je het verteld is ook wel beetje brak
de serie zelf vond ik leuker
Photoshop, en gebruik gemaakt van wacom tablet, maar dat kan ook zonder hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stukken mooier dan mijn paint creatie in elk geval.![]()
![]()
Waarmee heb jij het nu gedaan dan? Want dit is wel ongeveer waar ik op doel.
En elfen lied is tof! Er zit best wel verhaal in.Lijkt idd iets op Chobits maar ach.. boeiend.
hmmm mischien dat ik hem toch maar een keertje ga kijken als ik nix te doen heb. Je kan nooit te veel series gezien hebbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
owkey, owkey... er kwam een zus(je?) erbij van dat wijf. maargoed, ikzelf verwachtte na de eerste aflevering heel erg veel, maar was op het eind best teleurgesteld
Wat is er zo prachtig aan dan? ik vond het echt een uitermate irritante serie, al was het maar omdat Vash wel het meest kutste character ooit moet zijn. Wat een debiel. Dat de held zichzelf als mietje gedraagt en dan opeens cool is kan ik nog wel mee leven maar bij trigun is het zo irritant gedaan dat ik me er dood aan erger. Ook vond ik het hele verhaal niet echt boeiend, zat imo weinig fantasie in.quote:ik vind het trouwens ook heel erg jammer dat iemand een prachtige serie als Trigun vergelijkt met een zwak Elfen Lied. kom op, zeg! Elfen Lied is leuk, maar IMO een beetje standaard (het deed me vaak aan chobits denken)
Daar ben ik het dan weer wel mee eensquote:EDIT:
ik vergat GTO erbij te melden. maar misschien is dat ecchi gehalte te hoog, maargoed. het heeft wel alles wat een goede animeserie moet hebben
Misschien is het jaloezie van jouw kant uit? MAar zoals Jordy ook al zei: Vash is te tofste volgens de verkiezingen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:07 schreef Kill_em_all het volgende:
Wat is er zo prachtig aan dan? ik vond het echt een uitermate irritante serie, al was het maar omdat Vash wel het meest kutste character ooit moet zijn. Wat een debiel. Dat de held zichzelf als mietje gedraagt en dan opeens cool is kan ik nog wel mee leven maar bij trigun is het zo irritant gedaan dat ik me er dood aan erger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, dan die inhoudsloze characters van Elfen Lied. die chu is misschien wel schattig, maar het is wel de enige met een karakter. Dat jongetje en dat meisje zijn zo leeg als wat, net als die ''agent'' en dat ''zusje''. Het is misschien wel grappig, en goor, maar ik leef echt niet met die mensen mee.Weinig fantasy? Elfen Lied heeft gewoon 1 klein verhaaltje met een klein geheimpje, that's it. Bij Trigun kom je gedurende tijd telkens achter verassingen te staan. Ik denk dat het misschien een lange tijd geleden voor je is geweest dat je Trigun gezien hebt, anders zou je wel niet zoiets zeggen. Als we het alleen al over het scenario en de exentrieke tegenstanders hebben, dan kan je zien dat er al veel creatieve momenten zijn geweest bij de makers, in vergelijking met Elfen Lied.quote:Ook vond ik het hele verhaal niet echt boeiend, zat imo weinig fantasie in.
trouwens, ik denk dat Green Green niet echt goed zal zijn voor nederland. Krijg je de vooroordelen van Hentai en Anime weer voor je kiezen![]()
ja dat is mogelijk. Fruitsbasket is geweldigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:56 schreef Champloo het volgende:
..i...is het werkelijk mogelijk.... is Fruits basket grappiger en beter dan School Rumble![]()
![]()
(zag ik in Het grote Animé verkiezingstopic staan)
vandaar![]()
Jaloezie? waarop zou ik jaloers moeten zijn? op een anime characterquote:Misschien is het jaloezie van jouw kant uit? MAar zoals Jordy ook al zei: Vash is te tofste volgens de verkiezingen.
Chy? je bedoelt Nyu? Tja elfen lied draait om Nyu en Nana en ik vind dat die zich genoeg ontwikkelen in de anime. Zoals jij niet met hun meeleeft zo heb ik helemaal niks met Vash.quote:Nee, dan die inhoudsloze characters van Elfen Lied. die chu is misschien wel schattig, maar het is wel de enige met een karakter. Dat jongetje en dat meisje zijn zo leeg als wat, net als die ''agent'' en dat ''zusje''. Het is misschien wel grappig, en goor, maar ik leef echt niet met die mensen mee.
Ja het is idd al lang geleden dat ik trigun heb gezien maar toen vond ik het al niks dus kan me niet voorstellen dat ik het nu wel leuk vind. Ik vind de hele sfeer en alles gewoon niet goed, om een of andere reden ligt het mij gewoon totaal niet wat opzich vreemd is aangezien ik eigelijk in elke anime die ik gezien heb wel positive dingen zag waardoor ik het toch het kijken waard vond, maar bij trigun was dat absoluut niet het geval om een of andere reden.quote:Weinig fantasy? Elfen Lied heeft gewoon 1 klein verhaaltje met een klein geheimpje, that's it. Bij Trigun kom je gedurende tijd telkens achter verassingen te staan. Ik denk dat het misschien een lange tijd geleden voor je is geweest dat je Trigun gezien hebt, anders zou je wel niet zoiets zeggen. Als we het alleen al over het scenario en de exentrieke tegenstanders hebben, dan kan je zien dat er al veel creatieve momenten zijn geweest bij de makers, in vergelijking met Elfen Lied
Zou je denken? de meeste denken bij hentai aan tentacle dingen. Green Green is vooral een hoop onderbroeken lol met hier en daar een tepel. Denk dat dat het perfect zal doen bij het TMF publiek, gewoon dom vermaak met wat humor en hier en een klein beetje drama.quote:trouwens, ik denk dat Green Green niet echt goed zal zijn voor nederland. Krijg je de vooroordelen van Hentai en Anime weer voor je kiezen
Ik denk niet dat green green een goede keuze zou zijn. Imo is het een van de slechste series die ik ooit heb gezien. Ontzettend voorspelbaar, geforceerd grappig, totaal geen verhaal. Als je eens erie als deze zou laten zien zouden mensen heel verkeerd beeld kunnen krijgen van animequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:35 schreef Kill_em_all het volgende:
Zou je denken? de meeste denken bij hentai aan tentacle dingen. Green Green is vooral een hoop onderbroeken lol met hier en daar een tepel. Denk dat dat het perfect zal doen bij het TMF publiek, gewoon dom vermaak met wat humor en hier en een klein beetje drama.
Oh sorry ik had die regel erboven prongelijk overgeslagenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wellicht de mensen die het Naruto-stuk in Aniway geschreven hebben?
[..]
Hij staat op de voorpagina...
Dankje, ik zal een kijkje nemen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:14 schreef Champloo het volgende:
Strawberry, Op Torrent heb ik een hele ridsel "How To Draw manga" Boeken gevonden in 1 file. Misschien is dat wat om je eens flink uit te leven. Is wel tekenen zonder computer, gewoon uit het blote handje, staan goede tips in.
![]()
![]()
Trygun... Volg ik nuquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:42 schreef Jordy-B het volgende:
Vash The Stampede was verreweg de populairste mannelijke karakter bij de animé-verkiezingen...
Het grote Animé verkiezingstopic
De uiteindelijke werken zijn alleen in illustrator gemaakt maar dat betekent niet dat ze uit het niets komen aanwaaien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog een laatste vraag.. heb jij dit alleen met Illustrator gedaan, dus zonder het eerst met de hand te tekenen whatever?
Kijk met jou kan ik praten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:23 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nee, dan die inhoudsloze characters van Elfen Lied. die chu is misschien wel schattig, maar het is wel de enige met een karakter. Dat jongetje en dat meisje zijn zo leeg als wat, net als die ''agent'' en dat ''zusje''. Het is misschien wel grappig, en goor, maar ik leef echt niet met die mensen mee.
[..]
Weinig fantasy? Elfen Lied heeft gewoon 1 klein verhaaltje met een klein geheimpje, that's it. Bij Trigun kom je gedurende tijd telkens achter verassingen te staan. Ik denk dat het misschien een lange tijd geleden voor je is geweest dat je Trigun gezien hebt, anders zou je wel niet zoiets zeggen. Als we het alleen al over het scenario en de exentrieke tegenstanders hebben, dan kan je zien dat er al veel creatieve momenten zijn geweest bij de makers, in vergelijking met Elfen Lied.
trouwens, ik denk dat Green Green niet echt goed zal zijn voor nederland. Krijg je de vooroordelen van Hentai en Anime weer voor je kiezen![]()
dus jij vind iemand die een levensmotto heeft van nooit iemand doden en zich eraan houdt, ookal gaat hij bijna zelf dood ongeinspireerd?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:35 schreef Kill_em_all het volgende:
Jaloezie? waarop zou ik jaloers moeten zijn? op een anime characterIk vind het gewoon een ongeinspireerd kut character en vind de rest van de anime ook niet geweldig. Dat veel mensen het niet met mij eens zijn boeit me niet, ik vond het kut.
Die nana en ontwikkelen? dat wijf loopt in de laatste 3 anime ff rond en gaat wat stomme dingen doen... die nyu, ach... ik vind haar gewoon te erg op chi lijken als ze haar geheugen verloren heeft. (waarom heeft chi de naam chi? zelfde als die nyu hem gekregen heeftquote:Chy? je bedoelt Nyu? Tja elfen lied draait om Nyu en Nana en ik vind dat die zich genoeg ontwikkelen in de anime. Zoals jij niet met hun meeleeft zo heb ik helemaal niks met Vash.
[..]
wou je vroeger nooit cowboy'tje zijn tijdens carnaval?quote:Ja het is idd al lang geleden dat ik trigun heb gezien maar toen vond ik het al niks dus kan me niet voorstellen dat ik het nu wel leuk vind. Ik vind de hele sfeer en alles gewoon niet goed, om een of andere reden ligt het mij gewoon totaal niet wat opzich vreemd is aangezien ik eigelijk in elke anime die ik gezien heb wel positive dingen zag waardoor ik het toch het kijken waard vond, maar bij trigun was dat absoluut niet het geval om een of andere reden.
Nou, om eerlijk te zijn: alleen de eerste aflevering was echt tof! best bruut. de rest vind ik persoonlijk lafjes en erg saai/voorspelbaarquote:Vind ook niet dat je trigun met elfen lied moet gaan vergelijken. Voor het soort anime dat elfen lied is vind ik het een goede anime en voldoet het aan mijn verwachtingen, het is nou eenmaal geen anime die gericht is op enorme character development dus daar moet je het ook niet op afrekenen. Elfen lied doet wat het moet doen. Veel geweld en af en toe drama/medelijden met de characters (als nana al haar armen en benen kwijtraakt dat is zielig).
helaas komt die drama pas op het eind... voor de rest is het gewoon onderbroekenlol (fanservice) en dus niet intressant voor welke tv-zender dan ook. (vind je het gek dat ze green green 3 maanden geleden pas gelicend hebben?)quote:Zou je denken? de meeste denken bij hentai aan tentacle dingen. Green Green is vooral een hoop onderbroeken lol met hier en daar een tepel. Denk dat dat het perfect zal doen bij het TMF publiek, gewoon dom vermaak met wat humor en hier en een klein beetje drama.
he bah bloedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:48 schreef Zeurberus het volgende:
Zojuist de 2e OVA van Hellsing gezien, en moet concluderen dat dit de vetste shit is sinds tijden. Je moet er wat maandjes op wachten maar dan heb je ook daadwerkelijk wat![]()
Ongeacht dat de eerste OVA van paarden houd een kleine ZES maanden oud is besloot ik die niet van te voren opnieuw te kijken, helaas was dit niet zo'n slim plan want het verhaal gaat direct verder waar het gebleven is. Dit heeft voor en nadelen, het voordeel is dat ze volledige 42 min kunnen gebruiken om je uit je stoel te blazen. Het nadeel is dat je goed in je geheugen moet graven hoe alles ook alweer zat.
Zoals (hopelijk) bekend is zijn de OVA's een remake van de 13 delige serie, die volgens de fans niet geheel trouw was aan de manga en dat willen ze nu verbeteren. Er zijn dus veel overeenkomsten met de anime maar ook wat nieuwe dingen. Een van die nieuwe dingen is dat de OVA's volledig uncensored zijn en dat is vooral in dit tweede deel te merken.
Ik ben sinds Elfen Lied niet echt meer onder de indruk van het gebruik van Guts & Gore in de recentere anime, maar geloof me deze OVA overtreft de complete 14 eps van Elfen Lied qua gore in een kleine 35 min. Het is dus niet iets om aan te raden als je een zwakke maag heb. Mocht je dan dit wel hebben, probeer dan te bedenken dat het vampieren en demonen zijn die op (orginele) wijze worden geslacht. Het is dus een waar gore festijn voor de liefhebbers onder ons en ik heb diverse malen met een gigantische grijns op mijn gezicht gezeten puur omdat het soms zo extreem over the top is.
Net zoals bij de vorige OVA heb ik direct spijt gehad na het kijken omdat ik weet dat het weer een kleine 6 maanden gaat duren voordat ik weer verder kan gaan hiermee. Desondanks heb ik enorm genoten en kan ik het iedereen aanraden.
Ho!quote:
Inderdaad, veel stijlvoller in beeld gebracht al die afgescheurde ledematen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:48 schreef Zeurberus het volgende:
Zojuist de 2e OVA van Hellsing gezien, en moet concluderen dat dit de vetste shit is sinds tijden. Je moet er wat maandjes op wachten maar dan heb je ook daadwerkelijk wat![]()
Ongeacht dat de eerste OVA een kleine ZES maanden oud is besloot ik die niet van te voren opnieuw te kijken, helaas was dit niet zo'n slim plan want het verhaal gaat direct verder waar het gebleven is. Dit heeft voor en nadelen, het voordeel is dat ze volledige 42 min kunnen gebruiken om je uit je stoel te blazen. Het nadeel is dat je goed in je geheugen moet graven hoe alles ook alweer zat.
Zoals (hopelijk) bekend is zijn de OVA's een remake van de 13 delige serie, die volgens de fans niet geheel trouw was aan de manga en dat willen ze nu verbeteren. Er zijn dus veel overeenkomsten met de anime maar ook wat nieuwe dingen. Een van die nieuwe dingen is dat de OVA's volledig uncensored zijn en dat is vooral in dit tweede deel te merken.
Ik ben sinds Elfen Lied niet echt meer onder de indruk van het gebruik van Guts & Gore in de recentere anime, maar geloof me deze OVA overtreft de complete 14 eps van Elfen Lied qua gore in een kleine 35 min. Het is dus niet iets om aan te raden als je een zwakke maag heb. Mocht je dan dit wel hebben, probeer dan te bedenken dat het vampieren en demonen zijn die op (orginele) wijze worden geslacht. Het is dus een waar gore festijn voor de liefhebbers onder ons en ik heb diverse malen met een gigantische grijns op mijn gezicht gezeten puur omdat het soms zo extreem over the top is.
Net zoals bij de vorige OVA heb ik direct spijt gehad na het kijken omdat ik weet dat het weer een kleine 6 maanden gaat duren voordat ik weer verder kan gaan hiermee. Desondanks heb ik enorm genoten en kan ik het iedereen aanraden.
Dat is idd inspiratieloos. Het is niet orgineel en je weet al vanaf ep 1 dat de held toch niet dood gaat aangezien de anime dan over is dus je weet altijd dat ie er iig tot het einde wel levend vanaf komt.quote:dus jij vind iemand die een levensmotto heeft van nooit iemand doden en zich eraan houdt, ookal gaat hij bijna zelf dood ongeinspireerd? owkey... dat mag...
Ik kom uit het gedeelte van het land waar we godzijdank geen carnaval vierenquote:wou je vroeger nooit cowboy'tje zijn tijdens carnaval?
hehe ik heb alle 26 afleveringen gekeken maar ik vond het gewoon niks.quote:weetje? sommige mensen houden nou eenmaal van de Telegraaf en andere van de volkskrant/trouw. ik lees de HP, en vind alles prima maar elfen lied verheerlijken en tegelijkertijd trigun in de grond stampen vind ik persoonlijk echt heiligschennis. probeer hem nog maar een keer te kijken, maar nu dan wel alle 26 afkijken, he?
Zo kan je wel elke anime/film/serie bekijken. in 9 van de 10 gevallen overleeft de held het altijd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:34 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dat is idd inspiratieloos. Het is niet orgineel en je weet al vanaf ep 1 dat de held toch niet dood gaat aangezien de anime dan over is dus je weet altijd dat ie er iig tot het einde wel levend vanaf komt.
Dankje, hier heb ik echt wat aan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:09 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
De uiteindelijke werken zijn alleen in illustrator gemaakt maar dat betekent niet dat ze uit het niets komen aanwaaien.
Ik gebruik altijd een of meerdere referentie afbeelding(en) bij het maken van mijn werken omdat het gewoon teveel tijd kost om zoiets uit het hoofd te 'tekenen'. Ik ben iig er erg slecht in.
De manier waarop illustrator werkt eist dat ook wel imo, het is gewoon makkelijker om alles eerst uit te schetsen op papier of om een gewenste referentieafbeelding ergens anders vandaan te halen.
Het hoeft geen uber tekening te zijn of een full size wallpaper van het internet als je maar iets hebt om de basis vanaf te 'tekenen' voor de rest is het aan de vrijheid van de maker.
Mijn eerste werk was overgetrokken van een webafbeelding/schets, ik was toen nog maar net begonnen in Illustrator. Het heeft mij ook iets van 2 dagen gekost om dat te maken terwijl deze relatief simpel is (geen airbrush effects enzo). Nu mag ik mijzelf wel behendig noemen met het programma al zeg ik het zelf, ik heb zelfs een paar keer voor de klas gestaan om anderen het te leren.![]()
De held overleeft altijd? nou dat vind ik wel meevallen. Veel van de anime die ik heb gezien hebben niet echt een happy end. Als ik er zo even een paar moet noemen dan heeftquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:12 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zo kan je wel elke anime/film/serie bekijken. in 9 van de 10 gevallen overleeft de held het altijd.Maargoed, ik ben wel benieuwd geworden welke animechar voor '98 dezelfde instellingen heeft als vash
Misschien heb ik dan nog wat leuks te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow en Kenshin heeft trouwens dezelfde mentaliteit als Vash en Kenshin is van 96 geloof ik (alleen is kenshin wel cool)
[ Bericht 3% gewijzigd door Kill_em_all op 30-08-2006 14:27:23 ]Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:16 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
De held overleeft altijd? nou dat vind ik wel meevallen. Veel van de anime die ik heb gezien hebben niet echt een happy end. Als ik er zo even een paar moet noemen dan heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow en Kenshin heeft trouwens dezelfde mentaliteit als Vash en Kenshin is van 96 geloof ik (alleen is kenshin wel cool)
Goed, goedquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dankje, hier heb ik echt wat aan.![]()
Maar ben je echt zo goed dat je voor de klas mocht staan? Knap hoor!![]()
Dank je wel voor het verpesten van een aantal animés. (waarbij ik het meest baal van Saikanoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:16 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
De held overleeft altijd? nou dat vind ik wel meevallen. Veel van de anime die ik heb gezien hebben niet echt een happy end. Als ik er zo even een paar moet noemen dan heeft bebop geen happy end, spike gaat dood dacht ik? elfen lied heeft geen happy end, gungrave niet, gunslinger girl niet, evangelion niet, saikano niet, de kenshin ova's niet, Kimi ga nozomu eien niet en zelfs green green heeft niet echt een happy end.
Ow en Kenshin heeft trouwens dezelfde mentaliteit als Vash en Kenshin is van 96 geloof ik (alleen is kenshin wel cool)
buh, het heeft geen happy-end, so what. daarmee is het toch nog niet verpest? ik wil saikano ook nog zien binnenkort, maar ik zal er niet met minder plezier naar kijken. overigens kan je bij deze al raden hoe het ongeveer zal aflopen als je de beschrijvingen leest op de anime sites en het plaatje ziet. het is immers een drama en drama's kennen vaak geen goede afloop.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:43 schreef SureZal het volgende:
[..]
Dank je wel voor het verpesten van een aantal animés. (waarbij ik het meest baal van Saikano)
Even spoiler tags toegevoegd al vind ik niet dat het echt een spoiler is als je zegt dat het geen happy end heeft. Dat Saikano geen happy end heeft zie je trouwens al 13 afleveringen van te voren aankomen, alleen het intro liedje maakt je al depresief.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:43 schreef SureZal het volgende:
[..]
Dank je wel voor het verpesten van een aantal animés. (waarbij ik het meest baal van Saikano)
Dat einde is met geen spoiler te beschrijvenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat van Kimi ga nozomu eien wilde ik niet weten.
Ik vond het juist een heel mooi einde. En dan heb ik het uiteraard over de extended version van de DVD. Bittersweet zogezegd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:58 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dat einde is met geen spoiler te beschrijven.
quote:
Gaan we toch allemaal een keer?quote:
met te echi bedoel je zeker dat je het geluid erg zacht moet zetten omdat anders de buurt denkt dat je om 12uur smiddags dikke porno zit te kijken?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:20 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Gaan we toch allemaal een keer?
Net Puni Puni Poemy afgekeken en de tweede aflevering is toch NET iets teveel van het goede en iets teveel ecchi voor mijn doen om het nog echt leuk te houden.
Des ondanks een leuke ervaring dankzij het extreme tempo en de geweldige zelfspot
Headphones massivequote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:36 schreef outcast_within het volgende:
[..]
met te echi bedoel je zeker dat je het geluid erg zacht moet zetten omdat anders de buurt denkt dat je om 12uur smiddags dikke porno zit te kijken?
idd, maar de 2de aflevering zorgt er wel voor dat er veeeeeel op zijn plek valt
dat idee had ik nou niet..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:36 schreef outcast_within het volgende:
[..]
idd, maar de 2de aflevering zorgt er wel voor dat er veeeeeel op zijn plek valt
Headphones, tsjah komt er iemand je kamer binnengelopen, het is zo luid dat het ook uit je headphones komt. Nee ik zet em rustig op 1 procent volume totdat al dat gekreun afgelopen is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:51 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Headphones massive![]()
Ik doelde meer met echi dat de laatste 10 min pure fanservice is, en de geweldige zelfspot is dat ze dat ook luid en duidelijk erbij vermelden![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dat idee had ik nou niet..
vond het 1 hele vage serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed by bike it takes 30 minutes en by bus 15
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:16 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heb net eindelijk Kimi Ga Nozomu Eien afgekeken, mooie serie.
Sommige stukjes waren wel een beetje veel van hetzelfde, ik kreeg af en toe echt zo'n gevoel van 'ja, nu weet ik het wel, ga maar verder..' ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:23 schreef Orealo het volgende:
[..]Oja dat ja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat was wel een beetje droevig idd.
Maargoed, net ook maar even ep 1 gekeken van Puni Puni Poemy, en pff wat een tempo zeg!
Volgens mij sporen die makers niet helemaal![]()
Die sporen idd niet, en dat maakt het zo leukquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:05 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Oja dat ja..Dat was wel een beetje droevig idd.
Maargoed, net ook maar even ep 1 gekeken van Puni Puni Poemy, en pff wat een tempo zeg!
Volgens mij sporen die makers niet helemaal![]()
Ik had geen zin meer om te wachten op Chobits, dus die heb ik geannuleerd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:23 schreef Maraca het volgende:
* Maraca zucht
Ik wacht nu al gewoon een maand op mijn mangaOndertussen veranderd archonia wel doodleuk de status van "gewoonlijk verzonden" van 2-3 weken naar 48 uur.. maar waar zijn mijn boeken dan?
![]()
psp whitequote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:46 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik had geen zin meer om te wachten op Chobits, dus die heb ik geannuleerd.
Vandaag dus dit pakketje binnen gekregen![]()
[[url=http://i19.photobucket.com/albums/b152/Crashcat/manga29s.jpg]afbeelding][/url]
over nie al te lang wil ik ook een nieuwe aanschaffen..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:59 schreef Rahl het volgende:
ik kijk pas weer anime als ik mn nieuwe monitor binnen heb
tvp
Nice, ik wil ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:46 schreef Crashcat het volgende:
[..]
[[url=http://i19.photobucket.com/albums/b152/Crashcat/manga29s.jpg]afbeelding][/url]
klinkt als de perfecte ecchi grappen seriequote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:01 schreef mschol het volgende:
net begonnen met Nishi no Yoki Majo en ziet er best aardig uit.
een school waar vrouwen worden getraint om mannen te verleiden??![]()
helaas dat ben ik nog niet tegen gekomen..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:33 schreef koffiegast het volgende:
[..]
klinkt als de perfecte ecchi grappen serie
mijn tv is kleiner dan mijn monitorquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:05 schreef Kill_em_all het volgende:
Waarom gebruiken jullie geen tv out?
Ik kijk het via een aparte pc op mijn kamer (die toevallig in een koffer is ingebouwd, projectje van vorig jaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:05 schreef Kill_em_all het volgende:
Waarom gebruiken jullie geen tv out? ik kijk altijd vanaf me bed (of vanaf de bank beneden) anime op mijn tv vanaf de pc. Werkt perfect. Groter beeld, relaxed zitten, en ook nog eens beter beeld omdat de resolutie van tv's niet zo hoog is.
Probleem is dat mijn TV de ondertiteling niet laat zien.. zeg maar de helftquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:05 schreef Kill_em_all het volgende:
Waarom gebruiken jullie geen tv out? ik kijk altijd vanaf me bed (of vanaf de bank beneden) anime op mijn tv vanaf de pc. Werkt perfect. Groter beeld, relaxed zitten, en ook nog eens beter beeld omdat de resolutie van tv's niet zo hoog is.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:46 schreef Crashcat het volgende:
[..]
ik ben me tv out kabel kwijtquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:05 schreef Kill_em_all het volgende:
Dat had ik de hele tijd met dat zelfmedelijden van die gast. Op zich heeft de anime wel een apart/normaal thema, maar hoe die gastjes soms met hun emoties omgaan is wel erg voorspelbaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:16 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heb net eindelijk Kimi Ga Nozomu Eien afgekeken, mooie serie.
Sommige stukjes waren wel een beetje veel van hetzelfde, ik kreeg af en toe echt zo'n gevoel van 'ja, nu weet ik het wel, ga maar verder..' ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn theorie.
grote spoiler voor mensen die de manga niet gelezen hebben!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaaa, Intronic, Kroekroek en ondergetekende gaan vandaag. Hopelijk is er nog wat over voor ons.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:08 schreef Timmah het volgende:
Zijn er hier nog mensen naar het boekenfestijn in Utrecht geweest? Tokyopop Manga voor 1,95 per stuk.![]()
Dankzij telefoontje ben ik, met 2 niet fokkers later ingevoegd!quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:12 schreef Sh0g het volgende:
[..]
jaaa, Intronic, Kroekroek en ondergetekende gaan vandaag. Hopelijk is er nog wat over voor ons.
ik heb lekker et cetera deel 1, naruto/one piece maar dan in het wilde westenquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:12 schreef Sh0g het volgende:
[..]
jaaa, Intronic, Kroekroek en ondergetekende gaan vandaag. Hopelijk is er nog wat over voor ons.
joah plenty, maar wel veel (voor mij) onbekende titels en weinig delen 1, 2, 3, etc. GTO delen 10, 13, 15, ofzo en Ai Yori Aoshi deel 5 bijvoorbeeld. Het is wel ok om op deze manier met manga kennis te maken, het is niet duur en de boekjes zien er verder gewoon goed uit, eigenlijk helemaal niet beschadigd. Maar je moet niet heengaan om complete series in te slaan dusquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:13 schreef Crashcat het volgende:
Waren er nog veel manga's over?
Deze beurs is morgen ook nog,quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:37 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Leuke dingen heeft iedereen gekocht! Ik had daar ook wel heen gewild![]()
Hmmm...... Dat wordt morgen dus uitslapenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:17 schreef Sh0g het volgende:
[..]
joah plenty, maar wel veel (voor mij) onbekende titels en weinig delen 1, 2, 3, etc. GTO delen 10, 13, 15, ofzo en Ai Yori Aoshi deel 5 bijvoorbeeld. Het is wel ok om op deze manier met manga kennis te maken, het is niet duur en de boekjes zien er verder gewoon goed uit, eigenlijk helemaal niet beschadigd. Maar je moet niet heengaan om complete series in te slaan dus.
Erm.... Dat Chii.....quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:37 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Leuke dingen heeft iedereen gekocht! Ik had daar ook wel heen gewild![]()
Geen vervoer..quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:44 schreef Orealo het volgende:
[..]
Deze beurs is morgen ook nog,
voor de rest :
12 t/m 15 oktober 2006 (EXPO brussel)
2 t/m 5 november 2006 (Beursgebouw Eindhoven)
30 aug / tm 2 sept 2007 (Jaarbeurs Utrecht)
Maar goed, dat is alleen deze beurs.. weet niet of er meer zijn
*checkt profiel* Ooh heet jij echt Chi? Toffe naam hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:45 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Erm.... Dat Chii.....
Ik weet dat het van Chobits is, maar het lijkt net alsof je mij naam roept![]()
saiyuki!quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:14 schreef Sh0g het volgende:
onze l00t
[afbeelding]
de manga linksboven is Tokyo Tribes.
ik quote van de achterkant:
Tokyo Tribes is a new kind of manga, one that has Japanese edge and hip-hop charm.
It's like nothing you've ever seen.
Fout, erg fout...ik luister geen hip-hop, gangstah shit, maar dit ziet er wel erg grappig uit:
[afbeelding]
ojah, bij Beers of the World zaten 2 "bier"glazen en een flessenopener.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
jah, off topic, maar idd echt K*Tquote:Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef Orealo het volgende:
Ik wil graag 1 minuut stilte in verband met het overlijden van mijn internationale held, Steve Irwin.
[n00b-modus]quote:Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef Orealo het volgende:
Ik wil graag 1 minuut stilte in verband met het overlijden van mijn internationale held, Steve Irwin.
De Crocodile Hunter van Discovery...quote:Op maandag 4 september 2006 13:38 schreef mschol het volgende:
[..]
[n00b-modus]
wie is dat???
[/n00b-modus]
R.I.Pquote:Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef Orealo het volgende:
quote:Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef Orealo het volgende:
owwww ik was vast nie wakker, die gsat dus..quote:Op maandag 4 september 2006 14:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De Crocodile Hunter van Discovery...
Is in zijn borst gestoken door een pijlstaartrog en heeft dat niet overleefd...
je verdient het 1 minuut hard uitgelachen te worden, met je Togemuraquote:Op maandag 4 september 2006 15:19 schreef outcast_within het volgende:
Ja hoi ik ben gister weer gestoken door een cactus. 1 minuut stilte voor mij
quote:Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef Orealo het volgende:
Er zijn tig andere topics met dat dus doe het liever hier nietquote:Op maandag 4 september 2006 13:11 schreef Orealo het volgende:
Dank u.
No fucking way.quote:Op maandag 4 september 2006 15:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Naruto-fillers stoppen rond episode 218 (ook niet zeker).
Ik het jullie vertellen, heul veelquote:Op maandag 4 september 2006 21:40 schreef mschol het volgende:
morge ga ik jullie vertellen wat anime doet op een breedbeeld monitor, ben erg benieuwd..
ik ga voor deze
helaas ben ik niet rijk genoeg voor een goed scherm met dvi aansluiting..quote:Op maandag 4 september 2006 22:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik het jullie vertellen, heul veel
16:9 HDTV anime is mooi
dat moet ik op me speler kunnen instellenquote:Op maandag 4 september 2006 22:40 schreef Kill_em_all het volgende:
Op breedbeeld gaat je anime er hetzelfde uitzien, tenzij het 4:3 is dan word het dus uitgerekt (lelijk).
WTF!quote:Op maandag 4 september 2006 15:53 schreef Qunix het volgende:
En ik wil tokko2![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
WTF!Nog zo lang.. maar goed dat ik met de manga helemaal bij ben.
En Steve.R.I.P
Wishful thinking it was.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:56 schreef outcast_within het volgende:
[..]
![]()
Aardbeidamus, ze voorspelt alles, maar of het uitkomt....
Hoeft niet... Tis in te stellen zoals gezegt.quote:Op maandag 4 september 2006 22:40 schreef Kill_em_all het volgende:
Op breedbeeld gaat je anime er hetzelfde uitzien, tenzij het 4:3 is dan word het dus uitgerekt (lelijk).
het nut??quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:46 schreef Kill_em_all het volgende:
ja oke maar wat is het nut van breedbeeld als je het op 4:3 instelt. Hoe werkt dat trouwens? krijg je dan zwarte balken aan de zijkant? anders kan je van 16:9 nooit 4:3 maken.
Niet deze week? Vorige week was er ook al geen aflevering.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoeft niet... Tis in te stellen zoals gezegt.
En morgen wordt naruto 200 uitgezonden.Volgende week dubbele uitzending van Bleach
Omdat ik ook anime volg die breedbeld HI-VISION gebruiken (zoals One Piece).quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:46 schreef Kill_em_all het volgende:
ja oke maar wat is het nut van breedbeeld als je het op 4:3 instelt. Hoe werkt dat trouwens? krijg je dan zwarte balken aan de zijkant? anders kan je van 16:9 nooit 4:3 maken.
Jij snapt wat ze zeggen dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:43 schreef VeX- het volgende:
Ik ga de raw downloaden. Ik heb geen zin om tot morgen te wachten.
strawberry panic van domeri /serin is echt geen widescreen anime (of school rumble)quote:Op woensdag 6 september 2006 10:49 schreef Kill_em_all het volgende:
Dan is het een breedbeeld anime. Een 4:3 anime zal altijd randen krijgen of uitgerekt lijken op breedbeeld. Maardat je scherm mooi is
Kan wel, dan valt er gewoon een zooi van de boven en onderkant af.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:20 schreef Kill_em_all het volgende:
Dan word het uitgerekt. Kan niet anders. Het is onmogelijk om 4:3 op 16:9 te krijgen zonder randen en toch dezelfde format te houden. Een vierkant kan je ook onmogelijk precies in een rechthoek krijgen zonder open ruimtes of de vorm veranderen.
het zal vast worden uitgerekt (dit heb ik nergens ontkend) echter lijkt het voor mij nog gewoon en heb ik dus geen tot zeer weinig last van het uitrekkenquote:Op woensdag 6 september 2006 12:20 schreef Kill_em_all het volgende:
Dan word het uitgerekt. Kan niet anders. Het is onmogelijk om 4:3 op 16:9 te krijgen zonder randen en toch dezelfde format te houden. Een vierkant kan je ook onmogelijk precies in een rechthoek krijgen zonder open ruimtes of de vorm veranderen.
Mensen toch, waar zijn ze nu helemaal mee bezig...quote:Op maandag 4 september 2006 15:53 schreef Qunix het volgende:
die was toch belg??quote:Op woensdag 6 september 2006 15:16 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Mensen toch, waar zijn ze nu helemaal mee bezig...
Ik denk dat iedereen (zij die geen manga lezen) nu inmiddels uit het verhaal is.
Sasuke ... wie is dat?![]()
Dat is wel waar. Ik lees gelukkig wel manga, best een aanrader.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:16 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Mensen toch, waar zijn ze nu helemaal mee bezig...
Ik denk dat iedereen (zij die geen manga lezen) nu inmiddels uit het verhaal zijn.
Sasuke ... wie is dat?![]()
Nee, maar ik heb aan de beelden wel genoeg soms. Zolang ik het maar een beetje kan volgen. Ik kon de raw trouwens niet bekijken, omdat de torrent niet wilde downloaden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:06 schreef Qunix het volgende:[..]Jij snapt wat ze zeggen dan?
erg kawaiiquote:Op woensdag 6 september 2006 21:26 schreef Crashcat het volgende:
Yattaaaaa......
Eindelijk weer resin kits op de markt.
Bij Archonia zijn er een aantal binnen gekomen...
Resin pwns PVC.
[afbeelding]
Ziet er idd wel stukken beter ook, maar dat mag ook wel voor die prijsquote:Op donderdag 7 september 2006 02:18 schreef Crashcat het volgende:
Resin is eenmaal duurder dan PVC.
Maar het heeft meer karakter.
Painter 1
Painter 2
5 Oktober is de dag!quote:Op donderdag 7 september 2006 13:53 schreef Qunix het volgende:
[afbeelding]
Kijk eens aan.......... Dit komt van Dattebayo fansubs.
Ik vraag me af wanneer sasuke weer komt, eerst krijgen we een heel kakashi gebeuren.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:58 schreef MaxiTitan het volgende:
Kijk, nu komen we ergens!
Mooi mooi... nu kan sh0g ook zien wie sasuke is![]()
Ik weet het.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:00 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer sasuke weer komt, eerst krijgen we een heel kakashi gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar tof dat er eindelijk iets bekend is!
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet het.Dit verklapt niet veel dus je kan het wel lezen:
Nou en, alles beter dan die achterlijke fillers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar tof dat er eindelijk iets bekend is!![]()
Zeker, vind ik ook hoor! Er komen enkele mooie verhalen aan.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:54 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Nou en, alles beter dan die achterlijke fillers.![]()
bob heeft ook een penis!quote:Op donderdag 7 september 2006 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En Sai en zijn penis grappen.Hulde.
![]()
Noein kan ik zeker aanraden, Shinsen heeft eind juli de laatste ep daar van gereleased. Wat een serie.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:02 schreef Hopey het volgende:
Hello! Eindelijk back in Holland, dus ik kan weer Anime kijken! Iemand aanraders? Ik geloof dat ik weer zwaar achterloop. Zie nog in mijn mappen, Blood+, Noein en Kiba staan. Zijn die allemaal doorgegaan? Ik zit er een beetje uit.
In Duitsland waar ik werkte had de Saturn (grote electronica store ala Media Markt) echt een hele grote wand met Anime. Maar jah, als er is iets waar ik niet tegen kan, dan zijn het nagesychroniseerde anime en dan al helemaal niet in het Duits.. zie het al helemaal maar voor me.. "AAAhhh das ist so suß!" gatver...
Dus iemand nieuwe verslavende anime series voor me?
Dat meen je toch niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
bob heeft ook een penis!![]()
Wat kun je ermee winnen?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:14 schreef outcast_within het volgende:
*nomineert zichzelf voor slechtste post van dit topic
Zien?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet.Wat een schok!
[..]
Wat kun je ermee winnen?
Just you wait untill laserquest.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:22 schreef outcast_within het volgende:
Jubileum topic titel: over de penis van Bob
*heb ik wel eens gezegd dat ik echt soms dubbel om mezelf lig?![]()
Niet zoveel smoken jongenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:27 schreef outcast_within het volgende:
pff
ok so i live in my own world.
sue me
ik maak het volgende topic al niet meer *drama queen mode = 1
Bron?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier zitten volwassen mensen.![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier zitten volwassen mensen.![]()
Lichamelijk.quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:34 schreef chris89 het volgende:
meh, laten we doorgaan over die penis...
.. groot?
Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:45 schreef RipCore het volgende:
Afterstand? Wat de shit is dat nou weer?
[ Bericht 2% gewijzigd door -Strawberry- op 07-09-2006 16:52 ]quote:
Dat weet ik toch.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:02 schreef RipCore het volgende:
[..]
[ Bericht 2% gewijzigd door -Strawberry- op 07-09-2006 16:52 ]
Daarover!
Dan is het goed.quote:
En je bent zo kawaiiquote:Op donderdag 7 september 2006 18:14 schreef -Strawberry- het volgende:
komop we willen toch altijd slowchat, maar hier post zelfs niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |