Nice, ik wil ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:46 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik had geen zin meer om te wachten op Chobits, dus die heb ik geannuleerd.
Vandaag dus dit pakketje binnen gekregen![]()
[[url=http://i19.photobucket.com/albums/b152/Crashcat/manga29s.jpg]afbeelding][/url]
klinkt als de perfecte ecchi grappen seriequote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:01 schreef mschol het volgende:
net begonnen met Nishi no Yoki Majo en ziet er best aardig uit.
een school waar vrouwen worden getraint om mannen te verleiden??![]()
helaas dat ben ik nog niet tegen gekomen..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:33 schreef koffiegast het volgende:
[..]
klinkt als de perfecte ecchi grappen serie
mijn tv is kleiner dan mijn monitorquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:05 schreef Kill_em_all het volgende:
Waarom gebruiken jullie geen tv out?
Ik kijk het via een aparte pc op mijn kamer (die toevallig in een koffer is ingebouwd, projectje van vorig jaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:05 schreef Kill_em_all het volgende:
Waarom gebruiken jullie geen tv out? ik kijk altijd vanaf me bed (of vanaf de bank beneden) anime op mijn tv vanaf de pc. Werkt perfect. Groter beeld, relaxed zitten, en ook nog eens beter beeld omdat de resolutie van tv's niet zo hoog is.
Probleem is dat mijn TV de ondertiteling niet laat zien.. zeg maar de helftquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:05 schreef Kill_em_all het volgende:
Waarom gebruiken jullie geen tv out? ik kijk altijd vanaf me bed (of vanaf de bank beneden) anime op mijn tv vanaf de pc. Werkt perfect. Groter beeld, relaxed zitten, en ook nog eens beter beeld omdat de resolutie van tv's niet zo hoog is.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:46 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik had geen zin meer om te wachten op Chobits, dus die heb ik geannuleerd.
Vandaag dus dit pakketje binnen gekregen![]()
[[url=http://i19.photobucket.com/albums/b152/Crashcat/manga29s.jpg]afbeelding][/url]
ik ben me tv out kabel kwijtquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:05 schreef Kill_em_all het volgende:
Dat had ik de hele tijd met dat zelfmedelijden van die gast. Op zich heeft de anime wel een apart/normaal thema, maar hoe die gastjes soms met hun emoties omgaan is wel erg voorspelbaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:16 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heb net eindelijk Kimi Ga Nozomu Eien afgekeken, mooie serie.
Sommige stukjes waren wel een beetje veel van hetzelfde, ik kreeg af en toe echt zo'n gevoel van 'ja, nu weet ik het wel, ga maar verder..' ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn theorie.
grote spoiler voor mensen die de manga niet gelezen hebben!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaaa, Intronic, Kroekroek en ondergetekende gaan vandaag. Hopelijk is er nog wat over voor ons.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:08 schreef Timmah het volgende:
Zijn er hier nog mensen naar het boekenfestijn in Utrecht geweest? Tokyopop Manga voor 1,95 per stuk.![]()
Dankzij telefoontje ben ik, met 2 niet fokkers later ingevoegd!quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:12 schreef Sh0g het volgende:
[..]
jaaa, Intronic, Kroekroek en ondergetekende gaan vandaag. Hopelijk is er nog wat over voor ons.
ik heb lekker et cetera deel 1, naruto/one piece maar dan in het wilde westenquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:12 schreef Sh0g het volgende:
[..]
jaaa, Intronic, Kroekroek en ondergetekende gaan vandaag. Hopelijk is er nog wat over voor ons.
joah plenty, maar wel veel (voor mij) onbekende titels en weinig delen 1, 2, 3, etc. GTO delen 10, 13, 15, ofzo en Ai Yori Aoshi deel 5 bijvoorbeeld. Het is wel ok om op deze manier met manga kennis te maken, het is niet duur en de boekjes zien er verder gewoon goed uit, eigenlijk helemaal niet beschadigd. Maar je moet niet heengaan om complete series in te slaan dusquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:13 schreef Crashcat het volgende:
Waren er nog veel manga's over?
Deze beurs is morgen ook nog,quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:37 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Leuke dingen heeft iedereen gekocht! Ik had daar ook wel heen gewild![]()
Hmmm...... Dat wordt morgen dus uitslapenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:17 schreef Sh0g het volgende:
[..]
joah plenty, maar wel veel (voor mij) onbekende titels en weinig delen 1, 2, 3, etc. GTO delen 10, 13, 15, ofzo en Ai Yori Aoshi deel 5 bijvoorbeeld. Het is wel ok om op deze manier met manga kennis te maken, het is niet duur en de boekjes zien er verder gewoon goed uit, eigenlijk helemaal niet beschadigd. Maar je moet niet heengaan om complete series in te slaan dus.
Erm.... Dat Chii.....quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:37 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Leuke dingen heeft iedereen gekocht! Ik had daar ook wel heen gewild![]()
Geen vervoer..quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:44 schreef Orealo het volgende:
[..]
Deze beurs is morgen ook nog,
voor de rest :
12 t/m 15 oktober 2006 (EXPO brussel)
2 t/m 5 november 2006 (Beursgebouw Eindhoven)
30 aug / tm 2 sept 2007 (Jaarbeurs Utrecht)
Maar goed, dat is alleen deze beurs.. weet niet of er meer zijn
*checkt profiel* Ooh heet jij echt Chi? Toffe naam hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:45 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Erm.... Dat Chii.....
Ik weet dat het van Chobits is, maar het lijkt net alsof je mij naam roept![]()
saiyuki!quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:14 schreef Sh0g het volgende:
onze l00t
[afbeelding]
de manga linksboven is Tokyo Tribes.
ik quote van de achterkant:
Tokyo Tribes is a new kind of manga, one that has Japanese edge and hip-hop charm.
It's like nothing you've ever seen.
Fout, erg fout...ik luister geen hip-hop, gangstah shit, maar dit ziet er wel erg grappig uit:
[afbeelding]
ojah, bij Beers of the World zaten 2 "bier"glazen en een flessenopener.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |