Nice... Toffe serie hé?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:42 schreef Crashcat het volgende:
Ben nu bij One Piece 275.
Verkapte tvp jah![]()
er zijn geen domme vragenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Puni Puni Poemy? Wat is dat, of is dat heel dom om te vragen.
Daar wacht ik ook al een tijdje op, het subben zal wel wat minder snel gaan omdat het nog een beetje vakantietijd is. Misschien dat er binnenkort wel een paar eps tegelijk gereleased worden..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:38 schreef blessed19 het volgende:
waar is mijn tvp gebleven?
weet iemand trouwens wanneer een nieuwe third uitkomt?
van wie??quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:38 schreef blessed19 het volgende:
er scharrelen hier stiekem wel een paar moderators rond, hoor...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:38 schreef blessed19 het volgende:
Kobayashi kobayashi go go goquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
er scharrelen hier stiekem wel een paar moderators rond, hoor...
FnT subs is bij ep 9.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
van wie??
ayu heeft er niet zo lang geleden 1 gereleased
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:41 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Kobayashi kobayashi go go go
*kuch Topicreport
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met Latest bedoelen ze niet de laatste, maar de nieuwste.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
"Episode 198 of the Japanese Naruto anime series, the latest in the series of a Naruto anime filler plot that has been unravelling for over a year now."
Betekent dat wat ik denk dat het betekent?! [bron = narutofan.com]
Kon het naruto topic ff niet meer vinden.. dacht er zelfs aan om maar een nieuwe te maken.
'Jep deze meneer heeft gelijk, Latest is nieuwstequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:10 schreef Orealo het volgende:
[..]
Met Latest bedoelen ze niet de laatste, maar de nieuwste.
Het gerucht gaat door de wandelgangen dat ep 200 de laatste filler ep is..
Ja, maar ze komt wel met mij mee, maar da's niet erg he?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:59 schreef Champloo het volgende:
[..]
'Jep deze meneer heeft gelijk, Latest is nieuwste![]()
O en Orealo, als je naar Japan verhuist, kun je me dan een mooi Japans meisje naar Nederland sturen?
hmmm, Ik hou niet zo van delenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:07 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja, maar ze komt wel met mij mee, maar da's niet erg he?.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:10 schreef Orealo het volgende:
[..]
Met Latest bedoelen ze niet de laatste, maar de nieuwste.
Het gerucht gaat door de wandelgangen dat ep 200 de laatste filler ep is..
Zeker een toffe serie..quote:
hoe bedoel je magische film?quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:01 schreef _Supreme het volgende:
Weten jullie nog een magische film van Ghibli studio's?
Ze hebben er verschillende gemaakt, maar heb alleen Howl's Moving castle, My Neighbor Totoro en Spirited Away gezien..
Kiki's Delivery Service. Gaat over een 13-jarig heksje die een jaar lang in haar uppie naar een andere stad gaat om daar een zaak op te zetten (zoals dat hoort bij 13-jarige heksjes). Erg leuke film...quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:01 schreef _Supreme het volgende:
Weten jullie nog een magische film van Ghibli studio's?
Ze hebben er verschillende gemaakt, maar heb alleen Howl's Moving castle, My Neighbor Totoro en Spirited Away gezien..
ik gok dattie deze gwoon gebruikt: www.adobe.com/nl/products/illustrator/quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog even over die illustrator waar je dus soort van manga mee kan maken. Ik vond die creaties in het vorige topic erg mooi en wilde het zelfs ook eens proberen. Kun je die illustrator ergens downloaden ofzoiets?
Heb dit nog nooit eerder gedaan maar lijkt me echt super tof!![]()
Daarmee kan je niet echt manga maken, wel als je 't helemaal zelf tekend though.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok dattie deze gwoon gebruikt: www.adobe.com/nl/products/illustrator/
Van welke serie zijn die pics nu?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:41 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Kobayashi kobayashi go go go
*kuch Topicreport
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
gokje: puni puni?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:59 schreef Champloo het volgende:
[..]
Van welke serie zijn die pics nu?![]()
Met paint heb ik niet veel skills.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:45 schreef Orealo het volgende:
[..]
Daarmee kan je niet echt manga maken, wel als je 't helemaal zelf tekend though.
Maar goed ik denk dat er sowieso niet echt een programma is om manga mee te maken, daar heb je echt je handen en skills voor nodig, dan kan het zelfs in paint.
Bitch! dat mag heul niet!quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:44 schreef Champloo het volgende:
[..]
Goed gegokt...
Deze Bitch is nu alle Naruto manga's aan het downloaden![]()
True that!quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met paint heb ik niet veel skills.Maar met die illustrator is het ongeveer hetzelfde?
Máár! Oefening baart kunst en als ik zie wat daaruit kan komen wil ik toch een poging wagen.![]()
Ik ook al.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:44 schreef Champloo het volgende:
[..]
Goed gegokt...
Deze Bitch is nu alle Naruto manga's aan het downloaden![]()
ik heb em al klaar liggen, en al het eerste beginnetje gezien, maar ik ga em bijna op halve snelheid kijken, kan ik et tenminste volgenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:39 schreef Orealo het volgende:
[..]
Yep.
Stukje over kragamuffin in die serie is ook ZOOO grappig!
hint hint
Sure thing dude.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:46 schreef Orealo het volgende:
[..]
Bitch! dat mag heul niet!.
[..]
True that!
Show us what you made with it!
quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:13 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Zeker een toffe serie..
Ik voel me gelijk thuis met de "ouderwetse" tekenstijl.
Dit is een serie waar je niet echt voelt dat er fillers zijn, aangezien het zo leuk is om naar de avonturen te kijken.
Alleen Usopp begon mijn zwaar te irriteren, maar nu die Sogeking is, is alles weer redelijk goed gekomen![]()
Echt een aanrader.
Tot nu toe 276 volgens mij.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoeveel epi's heeft tie dan?
Tis ook voor de wat jongeren anime kijkertjes ja. En als je in die doelgroep inleeft is het een puike serie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:53 schreef Intronic het volgende:
Heb 10 afleveringen gezien van One Piece.. het is leuk, als je van de categorie DBZ houdt.
Nogal flauwe serie vind ik, maar weet niet of het later beter wordt.
Jup, plus 7 films en 2 ova's.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:46 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Tot nu toe 276 volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |