joah plenty, maar wel veel (voor mij) onbekende titels en weinig delen 1, 2, 3, etc. GTO delen 10, 13, 15, ofzo en Ai Yori Aoshi deel 5 bijvoorbeeld. Het is wel ok om op deze manier met manga kennis te maken, het is niet duur en de boekjes zien er verder gewoon goed uit, eigenlijk helemaal niet beschadigd. Maar je moet niet heengaan om complete series in te slaan dusquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:13 schreef Crashcat het volgende:
Waren er nog veel manga's over?
Deze beurs is morgen ook nog,quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:37 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Leuke dingen heeft iedereen gekocht! Ik had daar ook wel heen gewild![]()
Hmmm...... Dat wordt morgen dus uitslapenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:17 schreef Sh0g het volgende:
[..]
joah plenty, maar wel veel (voor mij) onbekende titels en weinig delen 1, 2, 3, etc. GTO delen 10, 13, 15, ofzo en Ai Yori Aoshi deel 5 bijvoorbeeld. Het is wel ok om op deze manier met manga kennis te maken, het is niet duur en de boekjes zien er verder gewoon goed uit, eigenlijk helemaal niet beschadigd. Maar je moet niet heengaan om complete series in te slaan dus.
Erm.... Dat Chii.....quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:37 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Leuke dingen heeft iedereen gekocht! Ik had daar ook wel heen gewild![]()
Geen vervoer..quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:44 schreef Orealo het volgende:
[..]
Deze beurs is morgen ook nog,
voor de rest :
12 t/m 15 oktober 2006 (EXPO brussel)
2 t/m 5 november 2006 (Beursgebouw Eindhoven)
30 aug / tm 2 sept 2007 (Jaarbeurs Utrecht)
Maar goed, dat is alleen deze beurs.. weet niet of er meer zijn
*checkt profiel* Ooh heet jij echt Chi? Toffe naam hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:45 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Erm.... Dat Chii.....
Ik weet dat het van Chobits is, maar het lijkt net alsof je mij naam roept![]()
saiyuki!quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:14 schreef Sh0g het volgende:
onze l00t
[afbeelding]
de manga linksboven is Tokyo Tribes.
ik quote van de achterkant:
Tokyo Tribes is a new kind of manga, one that has Japanese edge and hip-hop charm.
It's like nothing you've ever seen.
Fout, erg fout...ik luister geen hip-hop, gangstah shit, maar dit ziet er wel erg grappig uit:
[afbeelding]
ojah, bij Beers of the World zaten 2 "bier"glazen en een flessenopener.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
jah, off topic, maar idd echt K*Tquote:Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef Orealo het volgende:
Ik wil graag 1 minuut stilte in verband met het overlijden van mijn internationale held, Steve Irwin.
[n00b-modus]quote:Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef Orealo het volgende:
Ik wil graag 1 minuut stilte in verband met het overlijden van mijn internationale held, Steve Irwin.
De Crocodile Hunter van Discovery...quote:Op maandag 4 september 2006 13:38 schreef mschol het volgende:
[..]
[n00b-modus]
wie is dat???
[/n00b-modus]
R.I.Pquote:Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef Orealo het volgende:
quote:Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef Orealo het volgende:
owwww ik was vast nie wakker, die gsat dus..quote:Op maandag 4 september 2006 14:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De Crocodile Hunter van Discovery...
Is in zijn borst gestoken door een pijlstaartrog en heeft dat niet overleefd...
je verdient het 1 minuut hard uitgelachen te worden, met je Togemuraquote:Op maandag 4 september 2006 15:19 schreef outcast_within het volgende:
Ja hoi ik ben gister weer gestoken door een cactus. 1 minuut stilte voor mij
quote:Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef Orealo het volgende:
Er zijn tig andere topics met dat dus doe het liever hier nietquote:Op maandag 4 september 2006 13:11 schreef Orealo het volgende:
Dank u.
No fucking way.quote:Op maandag 4 september 2006 15:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Naruto-fillers stoppen rond episode 218 (ook niet zeker).
Ik het jullie vertellen, heul veelquote:Op maandag 4 september 2006 21:40 schreef mschol het volgende:
morge ga ik jullie vertellen wat anime doet op een breedbeeld monitor, ben erg benieuwd..
ik ga voor deze
helaas ben ik niet rijk genoeg voor een goed scherm met dvi aansluiting..quote:Op maandag 4 september 2006 22:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik het jullie vertellen, heul veel
16:9 HDTV anime is mooi
dat moet ik op me speler kunnen instellenquote:Op maandag 4 september 2006 22:40 schreef Kill_em_all het volgende:
Op breedbeeld gaat je anime er hetzelfde uitzien, tenzij het 4:3 is dan word het dus uitgerekt (lelijk).
WTF!quote:Op maandag 4 september 2006 15:53 schreef Qunix het volgende:
En ik wil tokko2![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
WTF!Nog zo lang.. maar goed dat ik met de manga helemaal bij ben.
En Steve.R.I.P
Wishful thinking it was.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:56 schreef outcast_within het volgende:
[..]
![]()
Aardbeidamus, ze voorspelt alles, maar of het uitkomt....
Hoeft niet... Tis in te stellen zoals gezegt.quote:Op maandag 4 september 2006 22:40 schreef Kill_em_all het volgende:
Op breedbeeld gaat je anime er hetzelfde uitzien, tenzij het 4:3 is dan word het dus uitgerekt (lelijk).
het nut??quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:46 schreef Kill_em_all het volgende:
ja oke maar wat is het nut van breedbeeld als je het op 4:3 instelt. Hoe werkt dat trouwens? krijg je dan zwarte balken aan de zijkant? anders kan je van 16:9 nooit 4:3 maken.
Niet deze week? Vorige week was er ook al geen aflevering.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoeft niet... Tis in te stellen zoals gezegt.
En morgen wordt naruto 200 uitgezonden.Volgende week dubbele uitzending van Bleach
Omdat ik ook anime volg die breedbeld HI-VISION gebruiken (zoals One Piece).quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:46 schreef Kill_em_all het volgende:
ja oke maar wat is het nut van breedbeeld als je het op 4:3 instelt. Hoe werkt dat trouwens? krijg je dan zwarte balken aan de zijkant? anders kan je van 16:9 nooit 4:3 maken.
Jij snapt wat ze zeggen dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:43 schreef VeX- het volgende:
Ik ga de raw downloaden. Ik heb geen zin om tot morgen te wachten.
strawberry panic van domeri /serin is echt geen widescreen anime (of school rumble)quote:Op woensdag 6 september 2006 10:49 schreef Kill_em_all het volgende:
Dan is het een breedbeeld anime. Een 4:3 anime zal altijd randen krijgen of uitgerekt lijken op breedbeeld. Maardat je scherm mooi is
Kan wel, dan valt er gewoon een zooi van de boven en onderkant af.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:20 schreef Kill_em_all het volgende:
Dan word het uitgerekt. Kan niet anders. Het is onmogelijk om 4:3 op 16:9 te krijgen zonder randen en toch dezelfde format te houden. Een vierkant kan je ook onmogelijk precies in een rechthoek krijgen zonder open ruimtes of de vorm veranderen.
het zal vast worden uitgerekt (dit heb ik nergens ontkend) echter lijkt het voor mij nog gewoon en heb ik dus geen tot zeer weinig last van het uitrekkenquote:Op woensdag 6 september 2006 12:20 schreef Kill_em_all het volgende:
Dan word het uitgerekt. Kan niet anders. Het is onmogelijk om 4:3 op 16:9 te krijgen zonder randen en toch dezelfde format te houden. Een vierkant kan je ook onmogelijk precies in een rechthoek krijgen zonder open ruimtes of de vorm veranderen.
Mensen toch, waar zijn ze nu helemaal mee bezig...quote:Op maandag 4 september 2006 15:53 schreef Qunix het volgende:
die was toch belg??quote:Op woensdag 6 september 2006 15:16 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Mensen toch, waar zijn ze nu helemaal mee bezig...
Ik denk dat iedereen (zij die geen manga lezen) nu inmiddels uit het verhaal is.
Sasuke ... wie is dat?![]()
Dat is wel waar. Ik lees gelukkig wel manga, best een aanrader.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:16 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Mensen toch, waar zijn ze nu helemaal mee bezig...
Ik denk dat iedereen (zij die geen manga lezen) nu inmiddels uit het verhaal zijn.
Sasuke ... wie is dat?![]()
Nee, maar ik heb aan de beelden wel genoeg soms. Zolang ik het maar een beetje kan volgen. Ik kon de raw trouwens niet bekijken, omdat de torrent niet wilde downloaden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:06 schreef Qunix het volgende:[..]Jij snapt wat ze zeggen dan?
erg kawaiiquote:Op woensdag 6 september 2006 21:26 schreef Crashcat het volgende:
Yattaaaaa......
Eindelijk weer resin kits op de markt.
Bij Archonia zijn er een aantal binnen gekomen...
Resin pwns PVC.
[afbeelding]
Ziet er idd wel stukken beter ook, maar dat mag ook wel voor die prijsquote:Op donderdag 7 september 2006 02:18 schreef Crashcat het volgende:
Resin is eenmaal duurder dan PVC.
Maar het heeft meer karakter.
Painter 1
Painter 2
5 Oktober is de dag!quote:Op donderdag 7 september 2006 13:53 schreef Qunix het volgende:
[afbeelding]
Kijk eens aan.......... Dit komt van Dattebayo fansubs.
Ik vraag me af wanneer sasuke weer komt, eerst krijgen we een heel kakashi gebeuren.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:58 schreef MaxiTitan het volgende:
Kijk, nu komen we ergens!
Mooi mooi... nu kan sh0g ook zien wie sasuke is![]()
Ik weet het.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:00 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer sasuke weer komt, eerst krijgen we een heel kakashi gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar tof dat er eindelijk iets bekend is!
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet het.Dit verklapt niet veel dus je kan het wel lezen:
Nou en, alles beter dan die achterlijke fillers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar tof dat er eindelijk iets bekend is!![]()
Zeker, vind ik ook hoor! Er komen enkele mooie verhalen aan.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:54 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Nou en, alles beter dan die achterlijke fillers.![]()
bob heeft ook een penis!quote:Op donderdag 7 september 2006 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En Sai en zijn penis grappen.Hulde.
![]()
Noein kan ik zeker aanraden, Shinsen heeft eind juli de laatste ep daar van gereleased. Wat een serie.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:02 schreef Hopey het volgende:
Hello! Eindelijk back in Holland, dus ik kan weer Anime kijken! Iemand aanraders? Ik geloof dat ik weer zwaar achterloop. Zie nog in mijn mappen, Blood+, Noein en Kiba staan. Zijn die allemaal doorgegaan? Ik zit er een beetje uit.
In Duitsland waar ik werkte had de Saturn (grote electronica store ala Media Markt) echt een hele grote wand met Anime. Maar jah, als er is iets waar ik niet tegen kan, dan zijn het nagesychroniseerde anime en dan al helemaal niet in het Duits.. zie het al helemaal maar voor me.. "AAAhhh das ist so suß!" gatver...
Dus iemand nieuwe verslavende anime series voor me?
Dat meen je toch niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
bob heeft ook een penis!![]()
Wat kun je ermee winnen?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:14 schreef outcast_within het volgende:
*nomineert zichzelf voor slechtste post van dit topic
Zien?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet.Wat een schok!
[..]
Wat kun je ermee winnen?
Just you wait untill laserquest.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:22 schreef outcast_within het volgende:
Jubileum topic titel: over de penis van Bob
*heb ik wel eens gezegd dat ik echt soms dubbel om mezelf lig?![]()
Niet zoveel smoken jongenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:27 schreef outcast_within het volgende:
pff
ok so i live in my own world.
sue me
ik maak het volgende topic al niet meer *drama queen mode = 1
Bron?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier zitten volwassen mensen.![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier zitten volwassen mensen.![]()
Lichamelijk.quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:34 schreef chris89 het volgende:
meh, laten we doorgaan over die penis...
.. groot?
Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:45 schreef RipCore het volgende:
Afterstand? Wat de shit is dat nou weer?
[ Bericht 2% gewijzigd door -Strawberry- op 07-09-2006 16:52 ]quote:
Dat weet ik toch.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:02 schreef RipCore het volgende:
[..]
[ Bericht 2% gewijzigd door -Strawberry- op 07-09-2006 16:52 ]
Daarover!
Dan is het goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |