strawberry panic van domeri /serin is echt geen widescreen anime (of school rumble)quote:Op woensdag 6 september 2006 10:49 schreef Kill_em_all het volgende:
Dan is het een breedbeeld anime. Een 4:3 anime zal altijd randen krijgen of uitgerekt lijken op breedbeeld. Maardat je scherm mooi is
Kan wel, dan valt er gewoon een zooi van de boven en onderkant af.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:20 schreef Kill_em_all het volgende:
Dan word het uitgerekt. Kan niet anders. Het is onmogelijk om 4:3 op 16:9 te krijgen zonder randen en toch dezelfde format te houden. Een vierkant kan je ook onmogelijk precies in een rechthoek krijgen zonder open ruimtes of de vorm veranderen.
het zal vast worden uitgerekt (dit heb ik nergens ontkend) echter lijkt het voor mij nog gewoon en heb ik dus geen tot zeer weinig last van het uitrekkenquote:Op woensdag 6 september 2006 12:20 schreef Kill_em_all het volgende:
Dan word het uitgerekt. Kan niet anders. Het is onmogelijk om 4:3 op 16:9 te krijgen zonder randen en toch dezelfde format te houden. Een vierkant kan je ook onmogelijk precies in een rechthoek krijgen zonder open ruimtes of de vorm veranderen.
Mensen toch, waar zijn ze nu helemaal mee bezig...quote:Op maandag 4 september 2006 15:53 schreef Qunix het volgende:
Naruto-fillers stoppen rond episode 218 (ook niet zeker).
die was toch belg??quote:Op woensdag 6 september 2006 15:16 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Mensen toch, waar zijn ze nu helemaal mee bezig...
Ik denk dat iedereen (zij die geen manga lezen) nu inmiddels uit het verhaal is.
Sasuke ... wie is dat?![]()
Dat is wel waar. Ik lees gelukkig wel manga, best een aanrader.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:16 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Mensen toch, waar zijn ze nu helemaal mee bezig...
Ik denk dat iedereen (zij die geen manga lezen) nu inmiddels uit het verhaal zijn.
Sasuke ... wie is dat?![]()
Nee, maar ik heb aan de beelden wel genoeg soms. Zolang ik het maar een beetje kan volgen. Ik kon de raw trouwens niet bekijken, omdat de torrent niet wilde downloaden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:06 schreef Qunix het volgende:[..]Jij snapt wat ze zeggen dan?
erg kawaiiquote:Op woensdag 6 september 2006 21:26 schreef Crashcat het volgende:
Yattaaaaa......
Eindelijk weer resin kits op de markt.
Bij Archonia zijn er een aantal binnen gekomen...
Resin pwns PVC.
[afbeelding]
Ziet er idd wel stukken beter ook, maar dat mag ook wel voor die prijsquote:Op donderdag 7 september 2006 02:18 schreef Crashcat het volgende:
Resin is eenmaal duurder dan PVC.
Maar het heeft meer karakter.
Painter 1
Painter 2
5 Oktober is de dag!quote:Op donderdag 7 september 2006 13:53 schreef Qunix het volgende:
[afbeelding]
Kijk eens aan.......... Dit komt van Dattebayo fansubs.
Ik vraag me af wanneer sasuke weer komt, eerst krijgen we een heel kakashi gebeuren.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:58 schreef MaxiTitan het volgende:
Kijk, nu komen we ergens!
Mooi mooi... nu kan sh0g ook zien wie sasuke is![]()
Ik weet het.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:00 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer sasuke weer komt, eerst krijgen we een heel kakashi gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar tof dat er eindelijk iets bekend is!
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet het.Dit verklapt niet veel dus je kan het wel lezen:
Nou en, alles beter dan die achterlijke fillers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar tof dat er eindelijk iets bekend is!![]()
Zeker, vind ik ook hoor! Er komen enkele mooie verhalen aan.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:54 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Nou en, alles beter dan die achterlijke fillers.![]()
bob heeft ook een penis!quote:Op donderdag 7 september 2006 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En Sai en zijn penis grappen.Hulde.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |