jah, off topic, maar idd echt K*Tquote:Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef Orealo het volgende:
Ik wil graag 1 minuut stilte in verband met het overlijden van mijn internationale held, Steve Irwin.
[n00b-modus]quote:Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef Orealo het volgende:
Ik wil graag 1 minuut stilte in verband met het overlijden van mijn internationale held, Steve Irwin.
De Crocodile Hunter van Discovery...quote:Op maandag 4 september 2006 13:38 schreef mschol het volgende:
[..]
[n00b-modus]
wie is dat???
[/n00b-modus]
R.I.Pquote:Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef Orealo het volgende:
quote:Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef Orealo het volgende:
owwww ik was vast nie wakker, die gsat dus..quote:Op maandag 4 september 2006 14:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De Crocodile Hunter van Discovery...
Is in zijn borst gestoken door een pijlstaartrog en heeft dat niet overleefd...
je verdient het 1 minuut hard uitgelachen te worden, met je Togemuraquote:Op maandag 4 september 2006 15:19 schreef outcast_within het volgende:
Ja hoi ik ben gister weer gestoken door een cactus. 1 minuut stilte voor mij
quote:Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef Orealo het volgende:
Er zijn tig andere topics met dat dus doe het liever hier nietquote:Op maandag 4 september 2006 13:11 schreef Orealo het volgende:
Dank u.
No fucking way.quote:Op maandag 4 september 2006 15:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Naruto-fillers stoppen rond episode 218 (ook niet zeker).
Ik het jullie vertellen, heul veelquote:Op maandag 4 september 2006 21:40 schreef mschol het volgende:
morge ga ik jullie vertellen wat anime doet op een breedbeeld monitor, ben erg benieuwd..
ik ga voor deze
helaas ben ik niet rijk genoeg voor een goed scherm met dvi aansluiting..quote:Op maandag 4 september 2006 22:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik het jullie vertellen, heul veel
16:9 HDTV anime is mooi
dat moet ik op me speler kunnen instellenquote:Op maandag 4 september 2006 22:40 schreef Kill_em_all het volgende:
Op breedbeeld gaat je anime er hetzelfde uitzien, tenzij het 4:3 is dan word het dus uitgerekt (lelijk).
WTF!quote:Op maandag 4 september 2006 15:53 schreef Qunix het volgende:
Naruto-fillers stoppen rond episode 218 (ook niet zeker).
En ik wil tokko2![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
WTF!Nog zo lang.. maar goed dat ik met de manga helemaal bij ben.
En Steve.R.I.P
Wishful thinking it was.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:56 schreef outcast_within het volgende:
[..]
![]()
Aardbeidamus, ze voorspelt alles, maar of het uitkomt....
Hoeft niet... Tis in te stellen zoals gezegt.quote:Op maandag 4 september 2006 22:40 schreef Kill_em_all het volgende:
Op breedbeeld gaat je anime er hetzelfde uitzien, tenzij het 4:3 is dan word het dus uitgerekt (lelijk).
het nut??quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:46 schreef Kill_em_all het volgende:
ja oke maar wat is het nut van breedbeeld als je het op 4:3 instelt. Hoe werkt dat trouwens? krijg je dan zwarte balken aan de zijkant? anders kan je van 16:9 nooit 4:3 maken.
Niet deze week? Vorige week was er ook al geen aflevering.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoeft niet... Tis in te stellen zoals gezegt.
En morgen wordt naruto 200 uitgezonden.Volgende week dubbele uitzending van Bleach
Omdat ik ook anime volg die breedbeld HI-VISION gebruiken (zoals One Piece).quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:46 schreef Kill_em_all het volgende:
ja oke maar wat is het nut van breedbeeld als je het op 4:3 instelt. Hoe werkt dat trouwens? krijg je dan zwarte balken aan de zijkant? anders kan je van 16:9 nooit 4:3 maken.
Jij snapt wat ze zeggen dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:43 schreef VeX- het volgende:
Ik ga de raw downloaden. Ik heb geen zin om tot morgen te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |