jah, off topic, maar idd echt K*Tquote:Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef Orealo het volgende:
Ik wil graag 1 minuut stilte in verband met het overlijden van mijn internationale held, Steve Irwin.
[n00b-modus]quote:Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef Orealo het volgende:
Ik wil graag 1 minuut stilte in verband met het overlijden van mijn internationale held, Steve Irwin.
De Crocodile Hunter van Discovery...quote:Op maandag 4 september 2006 13:38 schreef mschol het volgende:
[..]
[n00b-modus]
wie is dat???
[/n00b-modus]
R.I.Pquote:Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef Orealo het volgende:
quote:Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef Orealo het volgende:
owwww ik was vast nie wakker, die gsat dus..quote:Op maandag 4 september 2006 14:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De Crocodile Hunter van Discovery...
Is in zijn borst gestoken door een pijlstaartrog en heeft dat niet overleefd...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je verdient het 1 minuut hard uitgelachen te worden, met je Togemuraquote:Op maandag 4 september 2006 15:19 schreef outcast_within het volgende:
Ja hoi ik ben gister weer gestoken door een cactus. 1 minuut stilte voor mij
quote:Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef Orealo het volgende:
Er zijn tig andere topics met dat dus doe het liever hier nietquote:Op maandag 4 september 2006 13:11 schreef Orealo het volgende:
Dank u.
No fucking way.quote:Op maandag 4 september 2006 15:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Naruto-fillers stoppen rond episode 218 (ook niet zeker).om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik het jullie vertellen, heul veelquote:Op maandag 4 september 2006 21:40 schreef mschol het volgende:
morge ga ik jullie vertellen wat anime doet op een breedbeeld monitor, ben erg benieuwd..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ga voor deze
helaas ben ik niet rijk genoeg voor een goed scherm met dvi aansluiting..quote:Op maandag 4 september 2006 22:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik het jullie vertellen, heul veelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
16:9 HDTV anime is mooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat moet ik op me speler kunnen instellenquote:Op maandag 4 september 2006 22:40 schreef Kill_em_all het volgende:
Op breedbeeld gaat je anime er hetzelfde uitzien, tenzij het 4:3 is dan word het dus uitgerekt (lelijk).
WTF!quote:Op maandag 4 september 2006 15:53 schreef Qunix het volgende:
Naruto-fillers stoppen rond episode 218 (ook niet zeker).om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik wil tokko2om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
WTF!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nog zo lang.. maar goed dat ik met de manga helemaal bij ben.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En Steve.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.R.I.PJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wishful thinking it was.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:56 schreef outcast_within het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aardbeidamus, ze voorspelt alles, maar of het uitkomt....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoeft niet... Tis in te stellen zoals gezegt.quote:Op maandag 4 september 2006 22:40 schreef Kill_em_all het volgende:
Op breedbeeld gaat je anime er hetzelfde uitzien, tenzij het 4:3 is dan word het dus uitgerekt (lelijk).
het nut??quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:46 schreef Kill_em_all het volgende:
ja oke maar wat is het nut van breedbeeld als je het op 4:3 instelt. Hoe werkt dat trouwens? krijg je dan zwarte balken aan de zijkant? anders kan je van 16:9 nooit 4:3 maken.
Niet deze week? Vorige week was er ook al geen aflevering.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoeft niet... Tis in te stellen zoals gezegt.
En morgen wordt naruto 200 uitgezonden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Volgende week dubbele uitzending van BleachJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omdat ik ook anime volg die breedbeld HI-VISION gebruiken (zoals One Piece).quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:46 schreef Kill_em_all het volgende:
ja oke maar wat is het nut van breedbeeld als je het op 4:3 instelt. Hoe werkt dat trouwens? krijg je dan zwarte balken aan de zijkant? anders kan je van 16:9 nooit 4:3 maken.
Jij snapt wat ze zeggen dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:43 schreef VeX- het volgende:
Ik ga de raw downloaden. Ik heb geen zin om tot morgen te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop