ik ken ook slechts maar enkele echt oude series (sailormoon\gundam wing bijvoorbeeld) maar zover ik weet zijn het voor de rest idd allemaal recentere anime series (uit 2000 en later doel ik dan op)quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:40 schreef zquing het volgende:
Eigenlijk begon ik pas in 2000 met het echt kijken. Daarvoor downden vrienden enzo voor me. Maar wat ik jammer vind van de mensen tegenwoordig(het overgrote deel op anicon) is dat ze alleen de series van tegenwoordig hebben gezien en die dan helemaal geweldig vinden. En dus veel van de oude en ook goede series hebben gemist
Ik kende Sailormoon alleen van een spelletje dat ik vroeger had (was zo'n vituele poppenspel, kon je haar andere kleertjes aandoen enzquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ken ook slechts maar enkele echt oude series (sailormoon\gundam wing bijvoorbeeld) maar zover ik weet zijn het voor de rest idd allemaal recentere anime series (uit 2000 en later doel ik dan op)
van de films zijn er ook enkele , maar ik denk meer als bij de series
na 3 seizoenen had ik het wel weer gezien.. (maar ik heb ze alle 5 liggenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kende Sailormoon alleen van een spelletje dat ik vroeger had (was zo'n vituele poppenspel, kon je haar andere kleertjes aandoen enz) Ben gisteren begonnen met kijken .. alleen het geluid is ... bagger
![]()
![]()
Denk dat dat niet helemaal waar is. Kijk eens hoeveel ''top series'' er wel niet op tv zijn. Ik weet wel zeker dat er grof geld moet worden neergelegd voor die amerikaanse series terwijl de kosten van een anime serie denk ik veel lager liggen. Dat er geen vraag naar is is denk ik ook niet waar. Kijk maar naar DBZ en Gundam wing toen die op tv waren (trouwens niet naar NL vertaald en Gundam zelfs met de orginele Japanse intro, net zoals Bebop op TMF die zelfs helemaal in het Japans was) dat waren instant hits waar echt iedereen het over had.quote:het budget van de meeeste tvzender is in nederland niet echt denderend hoog
hierdoor kunnen ze maar in beperkte mate een license kopen van een serie, wat dus resulteert in het feit dat anime niet wordt gelicensed.. (tis namelijk een zeer specifiek genre waar relatief weinig mensen naar kijken)
Nyu is idd geweldigquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:39 schreef Champloo het volgende:
Als ze Anime gaan uitzenden op NL moeten ze gaan beginnen met Elfen Lied.
-Mooi getekend
-goed verhaal
-niet kinderachtig
-een goede indicatie over hoe anime moet zijn![]()
Nyū![]()
AUB geen trigun, wat een kut anime is dat zeg. Er zijn heel weinig anime waarvan ik blij was dat ik ze helemaal gezien had maar Trigun staat ruim bovenaan.quote:trigun zal wel niet goedkoop zijn, evenals fma... daarom denk ik dat getbackers een goede nieuwe keus voor MTV zal worden.
Doe eens niet zo uitgesproken hee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:54 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
AUB geen trigun, wat een kut anime is dat zeg. Er zijn heel weinig anime waarvan ik blij was dat ik ze helemaal gezien had maar Trigun staat ruim bovenaan.
Een drama misschien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:54 schreef Kill_em_all het volgende:
Nyu is idd geweldigze ziet er zooo lief uit met die hoorntjes
![]()
Denk alleen wel dat Elfen Lied een beetje teveel van het goede is om mee te beginnen. Denk dat een iets rustigere serie beter is zodat mensen een beetje een idee krijgen van wat het is voordat je ze een gorefest voorschotelt
Geeft niet hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:58 schreef Orealo het volgende:
Laat maar, ben beetje moe en sachereinig, sorry. truste.
Full metal panic? Niet te ingewikkeld, ziet er mooi uit, heeft een redelijk verhaal, heeft actie, heeft drama en ook nog humor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een drama misschien.Dat is meestal niet zo kinderachtig..
Ik heb mijzelf er ook even aan gewaagd..quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Na het downloaden doettie het niet.
Daarom ben ik zelf maar even begonnen met gewoon tekenen. Man die ogen zijn lastig!
Van de serie naruto.. miss kleur ik ze later nog in.
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet geweldig, maar wat verwacht je met paint.
[afbeelding]
Jaaaaaaaquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:39 schreef Champloo het volgende:
-Mooi getekend
-goed verhaal
-niet kinderachtig
Nyū![]()
jammer dat de rest zo beroerd is uitgewerktquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:04 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Jaaaaaaa. Dat lijkt me wel tof! Alleen word het dan midden in de nacht uitgezonden, en er word vast veel kritiek op gegeven na de eerste aflevering.
over een meisje met krachten. ze gaat weg, verliest geheugen. een jongetje en een meisje vangen haar op, voeden haar op en worden verliefd op elkaar, terwijl dat wijf af en toe eens iemand dood.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:21 schreef zquing het volgende:
ik vind dat ze gewoon FMP moeten gaan uitzenden hier in nederland. Mischien RahXephon als nederland hier klaar voor is. Hoewel ik betwijfel of veel mensen naar RahXephon zouden gaan kijken.
Over Elfen lied, waar gaat die serie eigenlojk over. heb de eerste 2 afleveringen gezien maar die vond ik maar weinig boeiend, al zijn er heel veel mensen die die serie best wel goed vinden
zoals je het verteld is ook wel beetje brakquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
over een meisje met krachten. ze gaat weg, verliest geheugen. een jongetje en een meisje vangen haar op, voeden haar op en worden verliefd op elkaar, terwijl dat wijf af en toe eens iemand dood.
het is een serie om te kijken als je verveelt, want het heeft imo weinig diepgang
Als ze dat dan op dezelfde manier gaan censureren zoals ze toen deden met The Guyver op SBS6, dan laat maar.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:39 schreef Champloo het volgende:
-Mooi getekend
-goed verhaal
-niet kinderachtig
Nyū![]()
Stukken mooier dan mijn paint creatie in elk geval.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:56 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf er ook even aan gewaagd..
[afbeelding]
Moet beter kunnen though, ben er een beetje uit.
Wie zeiden dat en hoezo was het eerste dat je zag Naruto?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:59 schreef blessed19 het volgende:
plofte op de deurmat en het eerste wat ik zag was die vervloekte Narutoerger kon mijn dag niet beginnen! de ramp was helemaal compleet toen ze zeiden dat ''we in nederland bijna niet meer om Naruto heen kunnen'
THE HORROR!
Nog een laatste vraag.. heb jij dit alleen met Illustrator gedaan, dus zonder het eerst met de hand te tekenen whatever?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:25 schreef MaxiTitan het volgende:
Hier is mijn eerste anime creatie in illustrator van een jaar of 3 geleden...
[afbeelding]
stond in de inleiding van de Aniway. en het is niet moeilijk als Naruto groots op de cover staatquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie zeiden dat en hoezo was het eerste dat je zag Naruto?
Wellicht de mensen die het Naruto-stuk in Aniway geschreven hebben?quote:
Hij staat op de voorpagina...quote:en hoezo was het eerste dat je zag Naruto?
owkey, owkey... er kwam een zus(je?) erbij van dat wijf. maargoed, ikzelf verwachtte na de eerste aflevering heel erg veel, maar was op het eind best teleurgesteldquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:37 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals je het verteld is ook wel beetje brak
de serie zelf vond ik leuker
Photoshop, en gebruik gemaakt van wacom tablet, maar dat kan ook zonder hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stukken mooier dan mijn paint creatie in elk geval.![]()
![]()
Waarmee heb jij het nu gedaan dan? Want dit is wel ongeveer waar ik op doel.
En elfen lied is tof! Er zit best wel verhaal in.Lijkt idd iets op Chobits maar ach.. boeiend.
hmmm mischien dat ik hem toch maar een keertje ga kijken als ik nix te doen heb. Je kan nooit te veel series gezien hebbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
owkey, owkey... er kwam een zus(je?) erbij van dat wijf. maargoed, ikzelf verwachtte na de eerste aflevering heel erg veel, maar was op het eind best teleurgesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |