abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41276386
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:25 schreef mschol het volgende:

[..]

Downloaden dan...
Nee.
pi_41276736
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:40 schreef zquing het volgende:
Eigenlijk begon ik pas in 2000 met het echt kijken. Daarvoor downden vrienden enzo voor me. Maar wat ik jammer vind van de mensen tegenwoordig(het overgrote deel op anicon) is dat ze alleen de series van tegenwoordig hebben gezien en die dan helemaal geweldig vinden. En dus veel van de oude en ook goede series hebben gemist
ik ken ook slechts maar enkele echt oude series (sailormoon\gundam wing bijvoorbeeld) maar zover ik weet zijn het voor de rest idd allemaal recentere anime series (uit 2000 en later doel ik dan op)
van de films zijn er ook enkele , maar ik denk meer als bij de series
pi_41277442
Er staan wel een aantal oudere series in de animenfo top 200... En dat is een lijstje dat door veel mensen als bron wordt gebruikt als ze op zoek gaan naar een 'nieuwe' serie om te bekijken.

Series als Cowboy Bebop ('98), Vision of Escaflowne ('96), Neon Genesis Evangelion ('95), Hunter X Hunter ('99), Trigun ('98), Serial Experiments Lain ('98) en Video Girl Ai ('91) maar ook een paar ouwetjes als Ranma½ ('89) en Kimagure Orange Road ('87)...

Oude films zijn populairder dan oude series... Van Ghibli zijn er een paar oude films die toch echte juweeltjes zijn. Denk aan Nausicaä of the Valley of the Wind ('84), Laputa - Castle in the Sky ('86), Grave of the Fireflies ('88), My Neighbor Totoro ('88) en Kiki's Delivery Service ('89)... Princess Mononoke was er trouwens al in '97...

En andere goeie films als Akira ('88) en Ghost in the Shell ('95)...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:36:36 #94
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_41277921
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:58 schreef mschol het volgende:

[..]

ik ken ook slechts maar enkele echt oude series (sailormoon\gundam wing bijvoorbeeld) maar zover ik weet zijn het voor de rest idd allemaal recentere anime series (uit 2000 en later doel ik dan op)
van de films zijn er ook enkele , maar ik denk meer als bij de series
Ik kende Sailormoon alleen van een spelletje dat ik vroeger had (was zo'n vituele poppenspel, kon je haar andere kleertjes aandoen enz ) Ben gisteren begonnen met kijken .. alleen het geluid is ... bagger
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_41278097
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 00:36 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik kende Sailormoon alleen van een spelletje dat ik vroeger had (was zo'n vituele poppenspel, kon je haar andere kleertjes aandoen enz ) Ben gisteren begonnen met kijken .. alleen het geluid is ... bagger
na 3 seizoenen had ik het wel weer gezien.. (maar ik heb ze alle 5 liggen waarvan seizoen 4+5 de meeste bagger kwaliteit is naar mijn idee)
pi_41278410
sailormoon kwam op nickelodeon ofzo, zo erg vroeg om 5-8 uur ofzo...
vond het me net wat te meisjes/zelfde elke keer weer..

ben van youtube wat school rumble kijken... ben over 2 dagen richting huis... op de nacht woensdag/donderdag om middernacht..(dan al 6 uur sochtends in nederland..) voor een leuke 8 uur vliegtuig reis.. om 2 uur op schiphol..
pi_41278426
quote:
het budget van de meeeste tvzender is in nederland niet echt denderend hoog
hierdoor kunnen ze maar in beperkte mate een license kopen van een serie, wat dus resulteert in het feit dat anime niet wordt gelicensed.. (tis namelijk een zeer specifiek genre waar relatief weinig mensen naar kijken)
Denk dat dat niet helemaal waar is. Kijk eens hoeveel ''top series'' er wel niet op tv zijn. Ik weet wel zeker dat er grof geld moet worden neergelegd voor die amerikaanse series terwijl de kosten van een anime serie denk ik veel lager liggen. Dat er geen vraag naar is is denk ik ook niet waar. Kijk maar naar DBZ en Gundam wing toen die op tv waren (trouwens niet naar NL vertaald en Gundam zelfs met de orginele Japanse intro, net zoals Bebop op TMF die zelfs helemaal in het Japans was) dat waren instant hits waar echt iedereen het over had.
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:39 schreef Champloo het volgende:
Als ze Anime gaan uitzenden op NL moeten ze gaan beginnen met Elfen Lied.
-Mooi getekend
-goed verhaal
-niet kinderachtig
-een goede indicatie over hoe anime moet zijn

Nyū
Nyu is idd geweldig ze ziet er zooo lief uit met die hoorntjes

Denk alleen wel dat Elfen Lied een beetje teveel van het goede is om mee te beginnen. Denk dat een iets rustigere serie beter is zodat mensen een beetje een idee krijgen van wat het is voordat je ze een gorefest voorschotelt
quote:
trigun zal wel niet goedkoop zijn, evenals fma... daarom denk ik dat getbackers een goede nieuwe keus voor MTV zal worden.
AUB geen trigun, wat een kut anime is dat zeg. Er zijn heel weinig anime waarvan ik blij was dat ik ze helemaal gezien had maar Trigun staat ruim bovenaan.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:58:10 #98
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_41278500
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 00:54 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]

AUB geen trigun, wat een kut anime is dat zeg. Er zijn heel weinig anime waarvan ik blij was dat ik ze helemaal gezien had maar Trigun staat ruim bovenaan.
Doe eens niet zo uitgesproken hee.

me·ning (de ~ (v.), ~en)
1 wat men van iem. of iets vindt, hoe men oordeelt => gedacht, gedachte, geluid, gevoelen, inzicht, oordeel, opinie, opvatting, standpunt, stellingname

iets is dus niet kut omdat jij het kut vind, Trigun is een van de bekendste anime, loop maar eens op een anime con rond, altijd loopt er minstens 1 iemand van trigun, maar vaak meer.

truste.

Laat maar, ben beetje moe en sachereinig, sorry . truste.
pi_41284204
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 00:54 schreef Kill_em_all het volgende:

Nyu is idd geweldig ze ziet er zooo lief uit met die hoorntjes

Denk alleen wel dat Elfen Lied een beetje teveel van het goede is om mee te beginnen. Denk dat een iets rustigere serie beter is zodat mensen een beetje een idee krijgen van wat het is voordat je ze een gorefest voorschotelt
Een drama misschien. Dat is meestal niet zo kinderachtig..
pi_41284939
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 00:58 schreef Orealo het volgende:

Laat maar, ben beetje moe en sachereinig, sorry . truste.
Geeft niet hoor

quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 09:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een drama misschien. Dat is meestal niet zo kinderachtig..
Full metal panic? Niet te ingewikkeld, ziet er mooi uit, heeft een redelijk verhaal, heeft actie, heeft drama en ook nog humor.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:56:10 #101
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_41285534
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Na het downloaden doettie het niet.
Daarom ben ik zelf maar even begonnen met gewoon tekenen. Man die ogen zijn lastig!
Van de serie naruto.. miss kleur ik ze later nog in.

[afbeelding]

[afbeelding]

Niet geweldig, maar wat verwacht je met paint.

[afbeelding]
Ik heb mijzelf er ook even aan gewaagd..

Moet beter kunnen though, ben er een beetje uit.
pi_41291836
Hellsing OVA 2 is uit
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_41292475
anders maak je je plaatje
@killemalll
pi_41294781
Wat een dag... word er helemaal depri van

wat is de nieuwe aniway een verschrikking!

plofte op de deurmat en het eerste wat ik zag was die vervloekte Naruto erger kon mijn dag niet beginnen! de ramp was helemaal compleet toen ze zeiden dat ''we in nederland bijna niet meer om Naruto heen kunnen' THE HORROR!

ik vind het trouwens ook heel erg jammer dat iemand een prachtige serie als Trigun vergelijkt met een zwak Elfen Lied. kom op, zeg! Elfen Lied is leuk, maar IMO een beetje standaard (het deed me vaak aan chobits denken)

ik ga maar eens verder met tales of symphonia. toch nog iets positiefs aan deze dag.

EDIT:
ik vergat GTO erbij te melden. maar misschien is dat ecchi gehalte te hoog, maargoed. het heeft wel alles wat een goede animeserie moet hebben
pi_41294893
quote:
-Mooi getekend
-goed verhaal
-niet kinderachtig

Nyū
Jaaaaaaa . Dat lijkt me wel tof! Alleen word het dan midden in de nacht uitgezonden, en er word vast veel kritiek op gegeven na de eerste aflevering.
pi_41295089
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:04 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Jaaaaaaa . Dat lijkt me wel tof! Alleen word het dan midden in de nacht uitgezonden, en er word vast veel kritiek op gegeven na de eerste aflevering.
jammer dat de rest zo beroerd is uitgewerkt
pi_41295260
ik vind dat ze gewoon FMP moeten gaan uitzenden hier in nederland. Mischien RahXephon als nederland hier klaar voor is. Hoewel ik betwijfel of veel mensen naar RahXephon zouden gaan kijken.

Over Elfen lied, waar gaat die serie eigenlojk over. heb de eerste 2 afleveringen gezien maar die vond ik maar weinig boeiend, al zijn er heel veel mensen die die serie best wel goed vinden
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_41295343
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:21 schreef zquing het volgende:
ik vind dat ze gewoon FMP moeten gaan uitzenden hier in nederland. Mischien RahXephon als nederland hier klaar voor is. Hoewel ik betwijfel of veel mensen naar RahXephon zouden gaan kijken.

Over Elfen lied, waar gaat die serie eigenlojk over. heb de eerste 2 afleveringen gezien maar die vond ik maar weinig boeiend, al zijn er heel veel mensen die die serie best wel goed vinden
over een meisje met krachten. ze gaat weg, verliest geheugen. een jongetje en een meisje vangen haar op, voeden haar op en worden verliefd op elkaar, terwijl dat wijf af en toe eens iemand dood.

het is een serie om te kijken als je verveelt, want het heeft imo weinig diepgang
pi_41295776
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:24 schreef blessed19 het volgende:

[..]

over een meisje met krachten. ze gaat weg, verliest geheugen. een jongetje en een meisje vangen haar op, voeden haar op en worden verliefd op elkaar, terwijl dat wijf af en toe eens iemand dood.

het is een serie om te kijken als je verveelt, want het heeft imo weinig diepgang
zoals je het verteld is ook wel beetje brak
de serie zelf vond ik leuker
pi_41296117
quote:
-Mooi getekend
-goed verhaal
-niet kinderachtig

Nyū
Als ze dat dan op dezelfde manier gaan censureren zoals ze toen deden met The Guyver op SBS6, dan laat maar.

Ik ben ondertussen druk bezig met kijken naar de Initial D series (4, 1 en stukje van 2 gezien) en Dot Hack Roots. Niet super, maar er is toch niet veel anders te zien. Initial D lijkt me wel wat voor de Nederlandse markt

De Elfen Lied serie was fantastisch. Vooral die psychologische dillema's op het eind waren super.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_41296212
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:56 schreef Orealo het volgende:

[..]

Ik heb mijzelf er ook even aan gewaagd..
[afbeelding]

Moet beter kunnen though, ben er een beetje uit.
Stukken mooier dan mijn paint creatie in elk geval.
Waarmee heb jij het nu gedaan dan? Want dit is wel ongeveer waar ik op doel.

En elfen lied is tof! Er zit best wel verhaal in. Lijkt idd iets op Chobits maar ach.. boeiend.

[ Bericht 6% gewijzigd door -Strawberry- op 29-08-2006 17:20:49 ]
pi_41296325
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:59 schreef blessed19 het volgende:

plofte op de deurmat en het eerste wat ik zag was die vervloekte Naruto erger kon mijn dag niet beginnen! de ramp was helemaal compleet toen ze zeiden dat ''we in nederland bijna niet meer om Naruto heen kunnen' THE HORROR!
Wie zeiden dat en hoezo was het eerste dat je zag Naruto?
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:25 schreef MaxiTitan het volgende:

Hier is mijn eerste anime creatie in illustrator van een jaar of 3 geleden...
[afbeelding]
Nog een laatste vraag.. heb jij dit alleen met Illustrator gedaan, dus zonder het eerst met de hand te tekenen whatever?

[ Bericht 30% gewijzigd door -Strawberry- op 29-08-2006 17:20:19 ]
pi_41296985
omg, respect voor de fansubbers van Puni Puni Poemi!
Het gaat echt in een sneltrein vaart, kep nog nooooooit iemand zo snel Japans horen praten
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_41297697
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wie zeiden dat en hoezo was het eerste dat je zag Naruto?
stond in de inleiding van de Aniway. en het is niet moeilijk als Naruto groots op de cover staat
pi_41297734
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wie zeiden dat
Wellicht de mensen die het Naruto-stuk in Aniway geschreven hebben?
quote:
en hoezo was het eerste dat je zag Naruto?
Hij staat op de voorpagina...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_41297747
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:37 schreef mschol het volgende:

[..]

zoals je het verteld is ook wel beetje brak
de serie zelf vond ik leuker
owkey, owkey... er kwam een zus(je?) erbij van dat wijf. maargoed, ikzelf verwachtte na de eerste aflevering heel erg veel, maar was op het eind best teleurgesteld
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:56:13 #117
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_41298241
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Stukken mooier dan mijn paint creatie in elk geval.
Waarmee heb jij het nu gedaan dan? Want dit is wel ongeveer waar ik op doel.

En elfen lied is tof! Er zit best wel verhaal in. Lijkt idd iets op Chobits maar ach.. boeiend.
Photoshop, en gebruik gemaakt van wacom tablet, maar dat kan ook zonder hoor .
pi_41298666
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 17:39 schreef blessed19 het volgende:

[..]

owkey, owkey... er kwam een zus(je?) erbij van dat wijf. maargoed, ikzelf verwachtte na de eerste aflevering heel erg veel, maar was op het eind best teleurgesteld
hmmm mischien dat ik hem toch maar een keertje ga kijken als ik nix te doen heb. Je kan nooit te veel series gezien hebben
"Those unforgettable days, for them I live"
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:14:08 #119
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_41298707
Strawberry, Op Torrent heb ik een hele ridsel "How To Draw manga" Boeken gevonden in 1 file . Misschien is dat wat om je eens flink uit te leven. Is wel tekenen zonder computer, gewoon uit het blote handje, staan goede tips in.
pi_41298727
tering puni puni is te erg..
net de eerste 8 minuten gezien
tering wat een snelheid..
hebben ze geen low speed versie???
(in japan zal trouwens vast ook nog een uncensored versie zijn, maar dat terzijde)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')