Niet op de legale manier, lijkt me...quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Is het ook mogelijk om die Illustrator ergens gratis te krijgen?
Ben al opzoek geweest, maar nog geen succes..
Thanks ik zal eens kijken. Viel me namelijk ook op dat er veel digital art is op de Naruto website.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Niet op de legale manier, lijkt me...
Je kan 'ns kijken naar The Gimp... een gratis, open source, grafische editor met ballen.
is gimp niet pixelbased en illustrator vector?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Niet op de legale manier, lijkt me...
Je kan 'ns kijken naar The Gimp... een gratis, open source, grafische editor met ballen.
True!quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:09 schreef zquing het volgende:
[..]
is gimp niet pixelbased en illustrator vector?
Adobe producten en gratisquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Is het ook mogelijk om die Illustrator ergens gratis te krijgen?
Ben al opzoek geweest, maar nog geen succes..
de subs volgens mij op woensdag door [DB]quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:34 schreef VeX- het volgende:
Iemand enig idee wanneer bleach eps meestal uitkomen? Raw of sub maakt niks uit.
Woei nicequote:Op maandag 28 augustus 2006 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Na het downloaden doettie het niet.
Daarom ben ik zelf maar even begonnen met gewoon tekenen. Man die ogen zijn lastig!
Van de serie naruto.. miss kleur ik ze later nog in.
[afbeelding]
[More to kom, maar eerst eten.]
Niet overgetrokken. Wel nagetekend hoor.quote:
het budget van de meeeste tvzender is in nederland niet echt denderend hoogquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:21 schreef Kill_em_all het volgende:
Dan even iets anders, weet niet of het hier als eens ter sprake is gekomen maar waarom is er nooit anime op de Nederlandse tv? Dat er geen animo voor is daar geloof ik niet in want DBZ en gundam wing waren instant rages toen ze op yorin op tv waren en ook bebop heeft het volgens mij vrij goed gedaan op TMF. En ook voor het soort figuren wat bv helemaal gek is op troep als GTST zijn toch ook genoeg anime die dat soort mensen helemaal geweldig zou moeten vinden aangezien het drama ongeveer een factor 100 erger is en het ook nog eens goed is uitgewerkt ipv acteurs die niet kunnen acteren en met scenes die al 10 jaar worden hergebruikt. Eigelijk is er voor elk soort mensen wel een geschikte anime te krijgen denk ik. Waarom word er dan nooit wat op tv uitgezonden? puur omdat het getekent is en het daarom meteen als kinderachtig word gezien? daar moet toch wel wat aan te doen zijn aangezien je aan veel anime meteen merkt dat het absoluut niet kinderachtig is. Of is het omdat ze niet de gok willen nemen om iets vreemds zoals anime uit te zenden op een moment dat er een wat meer volwassen publiek kijkt? imo is er toch meer dan genoeg potentie maar het zal wel zo zijn dat ze er geen moeite in willen steken omdat al die troep op de tv toch wel verkoopt.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:39 schreef Champloo het volgende:
Als ze Anime gaan uitzenden op NL moeten ze gaan beginnen met Elfen Lied.
-Mooi getekend
-goed verhaal
-niet kinderachtig
-een goede indicatie over hoe anime moet zijn![]()
Nyū![]()
Inderdaad, no way dat iemand dat te zien gaat krijgen dus..quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:41 schreef Jordy-B het volgende:
Elfen Lied krijg je vast ergens op NL3 om 1:30 's nachts...
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:13 schreef Koranaga het volgende:
Zelfs al zouden ze het op de televisie gaan uitzenden zou ik het nog downloaden. Beetje telkens een dag wachten op een nieuwe aflevering.![]()
En daarna is het ook nog eens zo dat we dan bijvoorbeeld Nyu met nederlandse stemmetjes krijgen. (Inderdaad om 1:30 ofzo)
Precies.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:41 schreef Jordy-B het volgende:
Elfen Lied krijg je vast ergens op NL3 om 1:30 's nachts...
Denk het ook, want het nut van nl dubs bij kinderseries begrijp ik nog wel, makkelijker te volgen voor kinderen enzo. Voor volwassenen is dat niet echt nodig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
niet bij dat soort series...
bij kinderseries wel (DBZ valt in NL ook onder kinderseries)
de meer volwassene anime lkaten ze engels of japans+nl sub
niet te positief gaan denken hequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Precies.
Noir, Midori no Hibi en FMA.
Op elke serie moet je een aantal dagen wachten voordat je de nieuwe aflevering kunt zien dus daarvan zie ik het probleem niet. En Elfen lied zouden ze heus wel om 11:00 kunnen uitzenden. BBC en de Belg deden hetzelfde met Heavy Metal FAKK, wat ook geen kiddy serie is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:13 schreef Koranaga het volgende:
Zelfs al zouden ze het op de televisie gaan uitzenden zou ik het nog downloaden. Beetje telkens een dag wachten op een nieuwe aflevering.![]()
Vergeet dan niet School Rumblequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Precies.
Noir, Midori no Hibi en FMA.
rm? bedoel je soms Real media?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:21 schreef zquing het volgende:
Waar ze eigenlijk mee zouden moeten beginnen is het uitzenden van ghibli films tijdens de wereldcineme. Je zal dan niet zozeer een jong publiek treffen maar meer de oudere mensen. Ik denk dat het onder de jongeren zelf wel goed komt aangezien ik ook zie bij mij op school dat steeds meer mensen beginnen te kijken.
ik vroeg me eigenlijk af of er eigenlijk mensen hier zijn die waren begonnen te kijken in het rm tijdperk
Jup daar bedoel ik real media mee. AAaahh de goede oude tijd. Toen kon ik nog niet mn anime fullscreen kijken omdat anders de ondertiteling niet te lezen wasquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:27 schreef mschol het volgende:
[..]
rm? bedoel je soms Real media?
zo ja dan meld ik me..
DBZ sub toendertijd (ergens in 1998 ofzo?) via kazaa gedownload (en wat websites )
toen hield ik me nog niet heel erg bezig met downloaden uberhaupt (kazaa was Hip!!)quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:31 schreef zquing het volgende:
[..]
Jup daar bedoel ik real media mee. AAaahh de goede oude tijd. Toen kon ik nog niet mn anime fullscreen kijken omdat anders de ondertiteling niet te lezen was
De tijd toen je nog een hele serie op 1 cd kon zetten
Vroeger toen je nog moest ircen om de goede serie's te krijgen![]()
Getbackers kende ik niet, net even opgezocht. Klinkt wel leuk, denk dat dat best kan slagen bij MTV/TMFquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:35 schreef blessed19 het volgende:
FMA, Trigun en Getbackers zullen in mijn ogen een instant win worden in nederland.
zijn alle 3 goede series die redelijk wat afleveringen hebben, en een overall gerne hebben inclusief een moraal waar je wat mee kan.
trigun zal wel niet goedkoop zijn, evenals fma... daarom denk ik dat getbackers een goede nieuwe keus voor MTV zal worden.
ik ken ook slechts maar enkele echt oude series (sailormoon\gundam wing bijvoorbeeld) maar zover ik weet zijn het voor de rest idd allemaal recentere anime series (uit 2000 en later doel ik dan op)quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:40 schreef zquing het volgende:
Eigenlijk begon ik pas in 2000 met het echt kijken. Daarvoor downden vrienden enzo voor me. Maar wat ik jammer vind van de mensen tegenwoordig(het overgrote deel op anicon) is dat ze alleen de series van tegenwoordig hebben gezien en die dan helemaal geweldig vinden. En dus veel van de oude en ook goede series hebben gemist
Ik kende Sailormoon alleen van een spelletje dat ik vroeger had (was zo'n vituele poppenspel, kon je haar andere kleertjes aandoen enzquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ken ook slechts maar enkele echt oude series (sailormoon\gundam wing bijvoorbeeld) maar zover ik weet zijn het voor de rest idd allemaal recentere anime series (uit 2000 en later doel ik dan op)
van de films zijn er ook enkele , maar ik denk meer als bij de series
na 3 seizoenen had ik het wel weer gezien.. (maar ik heb ze alle 5 liggenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kende Sailormoon alleen van een spelletje dat ik vroeger had (was zo'n vituele poppenspel, kon je haar andere kleertjes aandoen enz) Ben gisteren begonnen met kijken .. alleen het geluid is ... bagger
![]()
![]()
Denk dat dat niet helemaal waar is. Kijk eens hoeveel ''top series'' er wel niet op tv zijn. Ik weet wel zeker dat er grof geld moet worden neergelegd voor die amerikaanse series terwijl de kosten van een anime serie denk ik veel lager liggen. Dat er geen vraag naar is is denk ik ook niet waar. Kijk maar naar DBZ en Gundam wing toen die op tv waren (trouwens niet naar NL vertaald en Gundam zelfs met de orginele Japanse intro, net zoals Bebop op TMF die zelfs helemaal in het Japans was) dat waren instant hits waar echt iedereen het over had.quote:het budget van de meeeste tvzender is in nederland niet echt denderend hoog
hierdoor kunnen ze maar in beperkte mate een license kopen van een serie, wat dus resulteert in het feit dat anime niet wordt gelicensed.. (tis namelijk een zeer specifiek genre waar relatief weinig mensen naar kijken)
Nyu is idd geweldigquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:39 schreef Champloo het volgende:
Als ze Anime gaan uitzenden op NL moeten ze gaan beginnen met Elfen Lied.
-Mooi getekend
-goed verhaal
-niet kinderachtig
-een goede indicatie over hoe anime moet zijn![]()
Nyū![]()
AUB geen trigun, wat een kut anime is dat zeg. Er zijn heel weinig anime waarvan ik blij was dat ik ze helemaal gezien had maar Trigun staat ruim bovenaan.quote:trigun zal wel niet goedkoop zijn, evenals fma... daarom denk ik dat getbackers een goede nieuwe keus voor MTV zal worden.
Doe eens niet zo uitgesproken hee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:54 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
AUB geen trigun, wat een kut anime is dat zeg. Er zijn heel weinig anime waarvan ik blij was dat ik ze helemaal gezien had maar Trigun staat ruim bovenaan.
Een drama misschien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:54 schreef Kill_em_all het volgende:
Nyu is idd geweldigze ziet er zooo lief uit met die hoorntjes
![]()
Denk alleen wel dat Elfen Lied een beetje teveel van het goede is om mee te beginnen. Denk dat een iets rustigere serie beter is zodat mensen een beetje een idee krijgen van wat het is voordat je ze een gorefest voorschotelt
Geeft niet hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:58 schreef Orealo het volgende:
Laat maar, ben beetje moe en sachereinig, sorry. truste.
Full metal panic? Niet te ingewikkeld, ziet er mooi uit, heeft een redelijk verhaal, heeft actie, heeft drama en ook nog humor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een drama misschien.Dat is meestal niet zo kinderachtig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |