quote:Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op door een topicreport (eventueel anoniem) in te voeren of meldt de post in het feedbacktopic.
[rimg]......[/rimg] tagsquote:Op maandag 26 juni 2006 20:25 schreef Hallulama het volgende:
Hee, hoe doe je dat, een afbeelding NAAST de tekst plaatsen?
Ik ben sowieso voor meer opmaak-functionaliteit.
Voor dit alles zoek ik nog een bakje, bakje 3.
Ge-edit en staat in zijn notes.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:08 schreef BaajGuardian het volgende:
doodverwensing Stichting acceptatie pedofilie
Lijkt me vooralsnog een discussie over voor en tegenstanders... We zijn geen TRU-forum. En eerlijk gezegd kan ik er nix mee. Alleen de discussie wat sturen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:57 schreef BaajGuardian het volgende:
rediculisatie en op de persoon ge-etter door Maartena.
Congres over 9/11-complottheorieën
Yep, ik ben bezig.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:55 schreef Frutsel het volgende:
Kan iemand hier een blik op werpen...
Israelische soldaat gekidnapped in Gaza
"Dat er nog veel zionisten mogen volgen" (in te trend van doodgaan) of "Israel is een Naziland"...
dit loopt zo weer uit de klauw...
Eh...ik vind het wel opvallend dat degene die klaagt zelf begon met deelnemers aan de discussie te ridiculiseren en als klap op de vuurpijl dit eruit gooit:quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lijkt me vooralsnog een discussie over voor en tegenstanders... We zijn geen TRU-forum. En eerlijk gezegd kan ik er nix mee. Alleen de discussie wat sturen.
Nou weet ik niet hoe simpel dutroux was/is maar het lijkt mij toch wat meer reden om te klagen als het voorgenoemde.quote:nee joh de macht zal echt nooooooit hun eigen burgers doden, daar zijn de burgers veeeel te belangrijk voor voor de macht!
zo zien we ook in alle oorlogen die macht voert en wie mogen vechten?
zo zie je ook in alle aanslagen die macht pleeft, net als de bekende LETS SHOOT A PLAIN DOWN AND BLAME CUBA ... etc etc.
nee echt, hun eigen fallus aanvallen doen ze niet ECHT NIET HOOR HEE!!!111 ECHT NIET!!!!!11!!!! H
achterlijk gelul hier, laat ook maar zitten man, regeringsnapraters zijn echt nog simpeler dan dutroux.
Is al opgelost door sp3cquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:05 schreef Triggershot het volgende:
Veel minder kanker bij allochtonen kan hier men wat aan doen.
Ik doe mijn best..... maar [POL] qua scope met betrekking tot deze materie gaat veel verder dan een paar one-liners. Het komt idd op het grensvlak uit wat nu POL en NWS is... maar POL is op dit moment hot met vele side topics...quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:10 schreef zoalshetis het volgende:
nws is geen pol doe toch eens normaal in nws in godsnaam.
nou en? pol is nogmaals geen nws. anders was er ook geen verschil en zou meki alleen nog maar dom kunnen lullen in pol.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik doe mijn best..... maar [POL] qua scope met betrekking tot deze materie gaat veel verder dan een paar one-liners. Het komt idd op het grensvlak uit wat nu POL en NWS is... maar POL is op dit moment hot met vele side topics...
Nou nou nou.... het zou ook vreemd zijn als we in {NWS] draagvlak zouden gaan dragen wat in orgine een [POL]-topic is.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:10 schreef zoalshetis het volgende:
nws is geen pol doe toch eens normaal in nws in godsnaam. en dan heb ik het niet alleen over mijn eigen topic. waarom dan nog überhaupt verschil maken tussen nws en pol? trietse mods halen fok! naar beneden.
volgens mij heb jij 0% begrepen van het feit waar ik juist bezwaar tegen maak. my herasmus, ben je bezopen>?quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou nou nou.... het zou ook vreemd zijn als we in {NWS] draagvlak zouden gaan dragen wat in orgine een [POL]-topic is.
Ik ben het wel met je eens dat het verschil tussen [POL] en [NWS] soms flinterdun is. Maar achter de schermen werken we ook vaak vruchtbaar samen.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:24 schreef Drugshond het volgende:
Wil je een schadowtopic in [NWS]..... omdat het morgen ook in de krant staat.
Mjah vanuit die invalshoek heb je geen ongelijk. Terwijl de [POL] topics veel vruchbaarder zijn. Ik wil best een opening geven hoor.... maar of daar de discussie beter van wordt ?!.... don't know
welk topic, ik heb het niet over die van mij, er waren nog eerdere. je kan toch godverdomme nws niet ontzien van dit nws, waar de fuck gaat dit nog over...quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:28 schreef Drugshond het volgende:
Ik zit net het topic door te lezen... maar kwalitatief is een doorstart te weinig voedingsbodem.
Kijk toch eens voor de grap in [POL].
Ik zeg niet dat je ongelijk hebt.... maar ik wil geen duiven abknallen van [POL].quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welk topic, ik heb het niet over die van mij, er waren nog eerdere. je kan toch godverdomme nws niet ontzien van dit nws, waar de fuck gaat dit nog over...
schijt aan fok! op dit moment.
weet je wat... je laat gewoon nws topics staan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je ongelijk hebt.... maar ik wil geen duiven abknallen van [POL].
Qua reakties zitten er op [POL] wat meer doorgewinterde users tussen.
Weet je wat... ik laat wel een sticky topic achter met een verwijzing naar onze vrienden van [POL].
Ik heb niet zoveel problemen met gastmodden (ook door andere mods). Qua feedback e.d.had e.e.a. beter gekund ( i agree ). Maar op dit moment zitten we een zwaar water om alles in juiste banen te leiden. Het is zeker niks persoonlijks. Maar de topics en bijbehorende uitlatingen vliegen ons om de oren. Je kunt niet ontkennen dat het qua draagvlak een waardig [POL]-topic is.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
weet je wat... je laat gewoon nws topics staan?
ik geloof nog steeds niet helemaal dat je begrijpt wat je doet. ondanks die leipe dig knul...
wtf? en geen nws topic???quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel problemen met gastmodden (ook door andere mods). Qua feedback e.d.had e.e.a. beter gekund ( i agree ). Maar op dit moment zitten we een zwaar water om alles in juiste banen te leiden. Het is zeker niks persoonlijks. Maar de topics en bijbehorende uitlatingen vliegen ons om de oren. Je kunt niet ontkennen dat het qua draagvlak een waardig [POL]-topic is.
Waarom plagiaat plegen als er een ander forum veel meer actief is met meer inhoud m.b.t. deze kwestie. Bekijk het vanuit een andere invalshoek, het lokt ook users naar een andere forum die veel beter pas op de plaats kan maken. Ik ga niet happen in de koek die eigenlijk elders beter tot zijn recht komt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:43 schreef zoalshetis het volgende:
wtf? en geen nws topic???
wat een kloterig zwaktebod als mod van nws, slaap fijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waarom plagiaat plegen als er een ander forum veel meer actief is met meer inhoud m.b.t. deze kwestie. Bekijk het vanuit een andere invalshoek, het lokt ook users naar een andere forum die veel beter pas op de plaats kan maken. Ik ga niet happen in de koek die eigenlijk elders beter tot zijn recht komt.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:51 schreef Drugshond het volgende:
Denk er eens rustig over na... kijk eens na het grotere geheel. Op dit moment heeft [POL] de cartoon-rellen topics. Waarom moet ik hier aan meedoen ?. De verwijzing in het sticky topic is voldoende.
Omdat er mensen zijn (waaronder ik) die geen zin heb om in een forum als POL te posten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waarom plagiaat plegen als er een ander forum veel meer actief is met meer inhoud m.b.t. deze kwestie. Bekijk het vanuit een andere invalshoek, het lokt ook users naar een andere forum die veel beter pas op de plaats kan maken. Ik ga niet happen in de koek die eigenlijk elders beter tot zijn recht komt.
Simpel antwoord..... alles samenvoegen = 300+ posts en een vol topic. En dan zou je weer een nieuw topic aan moeten maken #57.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik zie het nu pas maar wat is dit voor een jodenstreek?
64 ontvoerde palestijnen moeten in het centrale topic maar 1 ontvoerde jood mag zijn eigen topic behouden?
Komop zeg graag wat uitleg hierover.
TT aangepastquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:49 schreef NewOrder het volgende:
De titel van Grote branden in Breda (gft,papierrecyclingbedrijf) klopt niet. Het gaat hier om 2 verschillende branden, een gisteravond in een gft-opslag en een vanmiddag bij een papierrecyclingbedrijf.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:30 schreef Arnold_fan het volgende:
Wat heeft moslima trouwens met het verhaal te maken? Volgens mij gaat het in de bron alleen over een bellende vrouw die ook nog in de bus spuugt, maar ik zie nergens staan dat ze moslim is? En zelfs als ze dat zou zijn, wat is de relevantie in de TT?
Denk je dat het in [NWS] geen typsich links/rechts verhaaltje wordt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:43 schreef Monus het volgende:
[..]
Omdat er mensen zijn (waaronder ik) die geen zin heb om in een forum als POL te posten.
Misschien heeft POL meer inhoud maar persoonlijk vind ik het altijd een links/rechts verhaaltje worden waar ik geen zin in heb.
Ik had er inderdaad beter iets over kunnen zeggen bij het begin van het topic i.p.v. bijna het einde...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Denk je dat het in [NWS] geen typsich links/rechts verhaaltje wordt.![]()
Beetje late reaktie... maar toch
Wat een non-argument. Gewoon sluiten die hap en/of alles naar het centrale topic gooien. Als je dat voor de palestijnen doet doe het dan ook voor 1 jood. Anders geef je wel erg de voorkeuren blootquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Simpel antwoord..... alles samenvoegen = 300+ posts en een vol topic. En dan zou je weer een nieuw topic aan moeten maken #57.
ff een aantal postings van het mergetopic van achter de schermen naar voren halen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:59 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat een non-argument. Gewoon sluiten die hap en/of alles naar het centrale topic gooien. Als je dat voor de palestijnen doet doe het dan ook voor 1 jood. Anders geef je wel erg de voorkeuren bloot
quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:30 schreef Drugshond het volgende:
Weer een merge actie.... topics vliegen me om de oren.(P) http://forum.fok.nl/topic/877702 [Centraal] Conflict Palestina & Israel #56 Israelische soldaat gekidnapped in Gaza
ff het zaakje centaliseren.....
quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:45 schreef Jump het volgende:
Als ik dat tweede en derde topic samenvoeg kom ik al aan meer dan een vol topic, eventueel eerste en twee samenvoegen en derde openlaten, is toch bijna vol?
We hebben echt ons best gedaan. Dat je een andere mening hebt of dingen erbij gaat verzinnen is niet mijn probleem.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:26 schreef Drugshond het volgende:
Tja nu is hij idd boven de 300 posts... doe maar 1+2 ik laat wel een verwijzing in 3 achter.
O ja, topic is nu dicht (laatste 6 postings sla ik over). We gaan centraal verder i.v.m. nieuwe escalerende ontwikkelingen. Heb je toch een beetje je zin gehad.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:05 schreef Drugshond het volgende:
We hebben echt ons best gedaan. Dat je een andere mening hebt of dingen erbij gaat verzinnen is niet mijn probleem.
je quote jezelf? heb jij toch een beetje je zin gehad?quote:Op zondag 2 juli 2006 01:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
O ja, topic is nu dicht (laatste 6 postings sla ik over). We gaan centraal verder i.v.m. nieuwe escalerende ontwikkelingen. Heb je toch een beetje je zin gehad.
Een klein beetje maar. Maar het mergen van topics blijf ik een non-reden vinden. Beiden part of beiden centraal lijkt me..quote:Op zondag 2 juli 2006 01:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
O ja, topic is nu dicht (laatste 6 postings sla ik over). We gaan centraal verder i.v.m. nieuwe escalerende ontwikkelingen. Heb je toch een beetje je zin gehad.
Staat in het verkeerde topicquote:Op maandag 3 juli 2006 13:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
JohnDope, kap eens met dat nutteloze topic kicken!
Nee, hoorquote:
In mijn geval zou dat niks te maken hebben met de warmte hoor als ik een fout bega.quote:
waarmee dan wel?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
In mijn geval zou dat niks te maken hebben met de warmte hoor als ik een fout bega.
De volgende constructie werkt ook.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nee, hoor
Anders zou ik alsnog dat topic omhoog hebben geholpen
Dus dan maar hier neerplempen, voor het geval dat ie gaat klagen.
Iedereen zo'n pet op.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:45 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Maar er zijn meer topics dan dat er straling is.
Kan een moderator dit s.v.p. aanpassen, er wordt niets meegenomen.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:07 schreef Arnold_fan het volgende:
Meki, dit is al de 3e keer in een week dat ik een verzoek aan een moderator moet doen omdat je TT nergens op slaat, misschien moet je een keer nadenken voor je een topic opent?
TT moet zijn: Jonge mannen vernielen nesten van vogels
Merge verzoek voor de eerste twee NWS topics is geplaatst.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:39 schreef NewOrder het volgende:
TNO meldt: UMTS is schadelijk voor de gezondheid
UMTS-studie laat nog vragen open
Beste Pieter v. Geel, e.a. UMTS-fans
Drie topics over één onderwerp lijkt me wat veel van het goede.
oow als jij die titel wilt moet jij de topic openenquote:Op maandag 3 juli 2006 21:08 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Kan een moderator dit s.v.p. aanpassen, er wordt niets meegenomen.
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:10 schreef Meki het volgende:
[..]
oow als jij die titel wilt moet jij hem andere keer topic open maken
Want? Jij hebt nogal een handje om in de topics die je opent de hele situatie iets anders voor te doen dan de bronnen vermelden, en ik doe mijn best om de waarheid te verdedigenquote:Op maandag 3 juli 2006 21:10 schreef Meki het volgende:
[..]
oow als jij die titel wilt moet jij de topic openen
waarheid verdedigen doe ik alquote:Op maandag 3 juli 2006 21:18 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Want? Jij hebt nogal een handje om in de topics die je opent de hele situatie iets anders voor te doen dan de bronnen vermelden, en ik doe mijn best om de waarheid te verdedigen![]()
Bedankt voor het aanpassen![]()
Je doet je best, maar je bent helaas meestal een olifant in een porseleinkast, en dan nog met oogkleppen, maar ik waardeer je goede bedoelingenquote:
Nu is het wel duidelijk dat het een nieuwsitem betreft.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:40 schreef Frutsel het volgende:
hmm. okay, je was er mee bezig... heb de mijne in jou topic gegooid, misschien kun je d'r wat mee
no problem... take what u want for the OPquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nu is het wel duidelijk dat het een nieuwsitem betreft.
Goeie aanvulling overigens.![]()
Mijn reactie is hopelijk duidelijk. Sorry Triggershot, het ligt niet aan jou, maar zeker gezien het topic dat niet echt loopt en er blijkbaar veel mensen er plezier aan beleven om er toch maar negatieve berichten neer te tiefen zullen we het toch weer onder de loep moeten nemen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:46 schreef Triggershot het volgende:
kan Centraal: Positieve Berichten uit de moslimwereld. weg?
Ja idd is heel duidelijk, als jullie er zelf niet uitkomen, gooi het maar dicht bij de volgende negatieve bericht.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Mijn reactie is hopelijk duidelijk. Sorry Triggershot, het ligt niet aan jou, maar zeker gezien het topic dat niet echt loopt en er blijkbaar veel mensen er plezier aan beleven om er toch maar negatieve berichten neer te tiefen zullen we het toch weer onder de loep moeten nemen.
Ik wacht af wat DH en sp3c ervan vinden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja idd is heel duidelijk, als jullie er zelf niet uitkomen, gooi het maar dicht bij de volgende negatieve bericht.
Ja, idd.. het zou bijna zijn alsof we toegeven aan terroristen, alleen handelen ze dit keer niet in de naam van een geloof maar koppigheid.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik wacht af wat DH en sp3c ervan vinden.
Heel spijtig als er een eind aan zou komen, maar blijkbaar willen de mensen niet de positieve berichten lezen.
(offtopic: had jij nou al een datum voor die kokswedstrijd?)
Ok, meel is duidelijk en zal ik achter de schermen ook even posten zodat DH en sp3c hiervan op de hoogte zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:19 schreef Triggershot het volgende:
U ook
dank jequote:Op woensdag 5 juli 2006 14:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ok, meel is duidelijk en zal ik achter de schermen ook even posten zodat DH en sp3c hiervan op de hoogte zijn.
Aangepastquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:16 schreef k_man het volgende:
Graag even hier kijken: Volkert vd G heeft 1/3 van zijn straf erop zitten ! #1
Noemen van volledige naam en woonplaats van iemand die weer een leven probeert op te pakken vind ik niet kunnen.
Het wordt verder besproken in een topic wat Sidekick zelf dichtgooit?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:15 schreef Sidekick het volgende:
Dit wordt al besproken in CDA klimt in peiling
Slotje dus.
quote:Op zondag 9 juli 2006 18:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
CDA klimt in peiling
[..]
Het wordt verder besproken in een topic wat Sidekick zelf dichtgooit?![]()
Of het linkje klopt niet...
Whehequote:Op zondag 9 juli 2006 19:00 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Bos en Balkenende even populair
Natuurlijk.
Yup, donequote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:09 schreef zakjapannertje het volgende:
Roadmap to war with Iran # 10 kan hier een OP gemaakt worden zodat het topic soepel van start kan gaan (over Iran)?
Done, OP aangepast met wat links, zodat het een volwaardig reekstopic is geworden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:33 schreef Genverbrander het volgende:
Hallo mods!
Is het mogelijk om het topic Deventer Moordzaak #2 : Ernest L. onschuldig vast? een nieuwe naam te geven? De titel klopt namelijk niet meer omdat er juist is besloten dat er GEEN nieuw onderzoek komt.
Ik zou de suggestie willen doen om de titel om te dopen in Deventer Moordzaak #2: Ernest L. onschuldig vast?
De twee in de titel vanwege het feit dat er al eerder een topic over was, en wel deze: Toch celstraf in Deventer Moordzaak
Het [afbeelding]-icoontje in de TT kan ook wel weg.
Nu wel, en schijnbaar opgelost.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:53 schreef _The_General_ het volgende:
Niemand aanwezig ?
Weggehaald en topic naar [WFL] verplaatst.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:48 schreef Akkersloot het volgende:
Klacht tegen Skippy22
Jenny Goeree haalt uit naar Allah
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:23 schreef rutger05 het volgende:
Klacht: Het 'Jenny Goeree haalt uit naar Allah' is weggehaald uit Nieuws net nu Meki zich er mee ging bemoeien en het waarschijnlijk vermakelijk zou gaan worden.
Meki probeert hier in een soort ANP vorm nogal beledigende dingen te zeggen, ik neem aan dat mijn beweegredenen hierboven duidelijk omschreven zijn, dus als jullie hier iets van willen zeggen graag.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:12 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat je het woord Nazi hier gebruikt, je vergeet dat je moslimvriendjes trouw onder Hitler hebben gedient, en dat de Joden vervolgt werden door de Duitsers en mensen zoals jij.....
Diepe zucht, de Nederlandse Waffen SS heeft meer mensen onder de wapen gebracht dan alle moslim divisies bij elkaar. Van de 4 moslim divisies die zijn opgetuigd zijn er 2 actief in dienst geweest. De andere 2 hebben zich prompt van hun wapens ontdaan toen de russen begonnen met hun laatste Vistula offensief (jan 1945-mei 1945).quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:17 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Meki probeert hier in een soort ANP vorm nogal beledigende dingen te zeggen, ik neem aan dat mijn beweegredenen hierboven duidelijk omschreven zijn, dus als jullie hier iets van willen zeggen graag.
Dat ben ik direct met je eens, maar hoeveel divisie's van de joden waren er?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Diepe zucht, de Nederlandse Waffen SS heeft meer mensen onder de wapen gebracht dan alle moslim divisies bij elkaar. Van de 4 moslim divisies die zijn opgetuigd zijn er 2 actief in dienst geweest. De andere 2 hebben zich prompt van hun wapens ontdaan toen de russen begonnen met hun laatste Vistula offensief (jan 1945-mei 1945).
Beetje de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Mijn historie kennis van WO-II zit wel snor, wat dat laatste betreft had ik zo op [C&H] kunnen beginnen.
Onbewapend een hele boel. Ik snap je vraag wel (en waar het pijnpunt zit).quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:36 schreef Arnold_fan het volgende:
Dat ben ik direct met je eens, maar hoeveel divisie's van de joden waren er?
Wat mij vooral irriteert is het feit dat Meki overal de Nzai's bijhaalt als het om de Israeliers gaat. Zodra het gaat over het vernielen van cultuur, dat deden de nazi's ook, zodra het gaat om een militaire actie, dat is een nazi actie. Het punt is dat drie kwart van wat hij zegt kant nog wal raakt, de Nazi's hebben nooit heilige plaatsen vernield zoals Meki beweert.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Onbewapend een hele boel. Ik snap je vraag wel (en waar het pijnpunt zit).
Nazi's hebben wel veel synagoges in brand gestoken maar dat is niet het onderwerp van discussie.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:02 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Wat mij vooral irriteert is het feit dat Meki overal de Nzai's bijhaalt als het om de Israeliers gaat. Zodra het gaat over het vernielen van cultuur, dat deden de nazi's ook, zodra het gaat om een militaire actie, dat is een nazi actie. Het punt is dat drie kwart van wat hij zegt kant nog wal raakt, de Nazi's hebben nooit heilige plaatsen vernield zoals Meki beweert.
Ik heb er helemaal geen moeite mee als mensen wat dom en koppig zijn, maar hij is wel heel bizar.
Die mening mag je hebben.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:16 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben overigens geen fan van het optreden van Israel die buiten alle proporties is. En eigenlijk hiermee de overtreffende trap zijn in de geweldsspiraal wat Midden-Oosten heet.
Donequote:Op donderdag 13 juli 2006 12:59 schreef freako het volgende:
SP: Wachtgeldregeling Kamerleden snel aanpakken
Lijkt mij eerder POL
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:20 schreef Doderok het volgende:
Binnen de vijf minuten 3 klachten over hetzelfde topic?
Dan is er waarschijnlijk iets verkeerd gezegd over de joden...
Als je dit normaal gaat vinden, en dan komen erna nog wat posts over het in zee droppen van de Israeliers vanuit vliegtuigen, het is een grove schande.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:39 schreef BlaineDeMono het volgende:
Israel moet van de kaart geveegd worden!
Dat is de enigste maar dan ook echt enigste oplossing!
De zee met die zionisten!![]()
Volgens mij heeft Meki geen zin om zijn fouten toe te gevenquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
(....)
Ik laat Meki wel reageren in dit topic.
Neen hoor.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:20 schreef Doderok het volgende:
Binnen de vijf minuten 3 klachten over hetzelfde topic?
Dan is er waarschijnlijk iets verkeerd gezegd over de joden...
Bij hem vergeleken is Meki nog een normaal mensquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Neen hoor.
Het gaat meer om de semi-denigrerende posts en halfvage scheldpartijen van die BaajG.
Het is al dicht. Was weer een razendsnel topic van BG.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:22 schreef _The_General_ het volgende:
Dit topic gaat nu ineens over de WOII
De oorlog is begonnen, aldus israel en libanon.
Vanmiddag heeft drugshond Meki al gezegd dat hij op moet houden met het gebruiken van het woord nazi, maar Meki gaat gewoon door met rellenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:52 schreef _The_General_ het volgende:
Ook Meki is weer klaar met werken bij de AH
52 Burgers en kinderen zijn vermoord door terroristische nazi-Israel
Israel en Libanon War ? # 3
Ik vind het zo moeilijk om die jongen te negeren, zeker als hij maar in cirkels blijft postenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:35 schreef Drugshond het volgende:
Die Nazi opmerking staat in zijn notes, voor de rest geeft hij een eigen mening.
Maar ik post wel actief mee, om te kijken waar ik kan bijsturen.
Ik ga niet als een dolle stier op Meki reageren, maar probeer juist wat diepgang te zoeken.
- Lijkt wel dezelfde setting als de cartoonrellen, maar dan anders. -
ik heb duidelijk bij gemeld waarom ik Nazi woord heb gebruikt. dat is dankzij de geweldige optreden van Israel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:35 schreef Drugshond het volgende:
Die Nazi opmerking staat in zijn notes, voor de rest geeft hij een eigen mening.
Maar ik post wel actief mee, om te kijken waar ik kan bijsturen.
Ik ga niet als een dolle stier op Meki reageren, maar probeer juist wat diepgang te zoeken.
- Lijkt wel dezelfde setting als de cartoonrellen, maar dan anders. -
Dan weet je ook middels dit topic waarom die vergelijking ongepast is. Ik zit niet te wachten op een topic met 40+ Nazi vergelijkingen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:40 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb duidelijk bij gemeld waarom ik Nazi woord heb gebruikt. dat is dankzij de geweldige optreden van Israel.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Met alle respect, medeleven en medelijden, maar het lijkt wel alsof "israël" (lees: de joden) niets geleerd hebben van het geweldige lijden dat ze hebben ondervonden ten tijde van 40-45, geen enkel gevoel van solide menselijkheid kan ik bij ze detecteren.²
dat vind ik dus onterecht.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dan weet je ook middels dit topic waarom die vergelijking ongepast is. Ik zit niet te wachten op een topic met 40+ Nazi vergelijkingen.
[afbeelding]
Ik heb wel deels begrip voor je mening (vanwege het buitensporige geweld), maar breng dan meer nuance aan.
BSB brengt er wel nuance in aan. En zo slecht is zijn opmerking niet. Hoewel je moet weer opnieuw kaartje leggen wie de schuldige is en wie de agressor maar ergens heeft hij wel een punt.quote:
BSB maakt die nuance per ongeluk. We weten allemaal dat hij alleen maar olie op het vuur wilt gooien.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
BSB brengt er wel nuance in aan. En zo slecht is zijn opmerking niet. Hoewel je moet weer opnieuw kaartje leggen wie de schuldige is en wie de agressor maar ergens heeft hij wel een punt.
Ik hoef het maar over de muur te hebben en de gevolgen voor de Palastijnse economie (die ernorm achteruit is gegaan).
Vertel me eens hoe Nazi's handelen in oorlog?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:56 schreef Meki het volgende:
[..]
dat vind ik dus onterecht.
de vergelijking is enkel een vergelijking hoe Nazi´s handelen in tijd van oorlog. dat zag ik vandaag in Libanon. dat was enkel mijn mening en als andere mensen daar niet mee eens zijn dan moeten ze dat aangeven in een reply. en dan aangeven waarom dat niet zo is.
Simpel voorbeeld, de Nazi's waren een permanente bezettingsmacht en die hadden geen aanleiding nodig.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:56 schreef Meki het volgende:
[..]
dat vind ik dus onterecht.
de vergelijking is enkel een vergelijking hoe Nazi´s handelen in tijd van oorlog. dat zag ik vandaag in Libanon. dat was enkel mijn mening en als andere mensen daar niet mee eens zijn dan moeten ze dat aangeven in een reply. en dan aangeven waarom dat niet zo is.
O ja IRC, onze 27 MC bak tijdens nucleaire fallouts.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik heb het rampenkanaal op IRC geopend
De volgde stap wordt Morsequote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
O ja IRC, onze 27 MC bak tijdens nucleaire fallouts.
Irriteer je je net zoveel aan users die de Islam bijna op dagelijkse basis op een lijn stellen met Nazi's en facisten? Al dan niet opgeleukt met mooie plaatjes?quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:02 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Wat mij vooral irriteert is het feit dat Meki overal de Nzai's bijhaalt als het om de Israeliers gaat.
Terug grijpen naar het verleden zorgt er voor dat we niet vooruitkomen. Dat blijkt maar weer eensquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:24 schreef NorthernStar het volgende:
Dus wat is het probleem? Is het de mening op zich die je niet aanstaat misschien?
Tis een mening die nergens op slaat en me idd niet aanstaat, laten we het daarbij houden. Drughond heeft ook al gezegd dat hij deze vergelijking niet meer wil zien en ik ook niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:24 schreef NorthernStar het volgende:
Dus wat is het probleem? Is het de mening op zich die je niet aanstaat misschien?
Nee okay, ik vind het ook weinig constructief (hoewel ik me er ook wel eens aan bezondig om me te uiten). En in discussies leidt het nu meestal ook niet tot veel. Als het topics om zeep helpt kun je er ook wat van zeggen, maar dat het als mening niet zou mogen, iig eentje die je niet mag uiten, gaat mij persoonlijk te ver.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:25 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Terug grijpen naar het verleden zorgt er voor dat we niet vooruitkomen. Dat blijkt maar weer eens![]()
Gaat dat voor alle nazi-vergelijkingen gelden?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Tis een mening die nergens op slaat en me idd niet aanstaat, laten we het daarbij houden. Drughond heeft ook al gezegd dat hij deze vergelijking niet meer wil zien en ik ook niet.
Ik vind het vreemd als mensen steeds argumenten gebruiken die niet kloppen, en als je dat een paar keer weerlegt hebt gewoon weer opnieuw hetzelfde zeggen....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:24 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Irriteer je je net zoveel aan users die de Islam bijna op dagelijkse basis op een lijn stellen met Nazi's en facisten? Al dan niet opgeleukt met mooie plaatjes?
Of dit dan?
Saddam the new Hitler, Bush tells Europeans
Jewish Leader: Ahmadinejad '2nd Hitler'
Rumsfeld likens Venezuela’s Chavez to Hitler
Olmert compares Ahmadinejad to Hitler
Nazi analogies
En Meki is ook niet de enige die deze vergelijking maakt
"The Latest Israeli Offensive Reminds Me of What I Read About the Warsaw Ghetto"
Er is natuurlijk nogal een verschil tussen dit in elke post zetten en het een keer aangeven, in elke post staat, nazi-israelieten vallen burgers aan. Dat is onzin, en dat weet hij prima, ik heb er in het verleden al discussies met hem over gehad, en toen was hij het met me eens, maar een week later begint hij met hetzelfde verhaal, niet meer dan logisch dat Drugshond hem dat even uitlegt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Gaat dat voor alle nazi-vergelijkingen gelden?
Over het eerste deel van je zin kun je me niet kwalijk nemen dat ik wat sceptisch benquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:35 schreef Arnold_fan het volgende:
En als anderen ook scheve vergelijkingen trekken met nazi's zeg ik daar ook wat van, het is namelijk gewoon zwak als je iets niet leuk vind er vlug maar een verhaal van te maken dat nazi's hetzelfde deden.....
Dat is idd terecht. Heb ik de aanleiding verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:37 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Er is natuurlijk nogal een verschil tussen dit in elke post zetten en het een keer aangeven, in elke post staat, nazi-israelieten vallen burgers aan. Dat is onzin, en dat weet hij prima, ik heb er in het verleden al discussies met hem over gehad, en toen was hij het met me eens, maar een week later begint hij met hetzelfde verhaal, niet meer dan logisch dat Drugshond hem dat even uitlegt.
De stap van Nazi naar Holocaust is flinterdun. Gaan we dit morgen ook bagitaliseren ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het meest ongepast en regelrecht pervers zijn de nazi- en holocaust vergelijkingen die worden gemaakt met betrekking tot Israël of joden in het algemeen en het ontkennen van de holocaust.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik had de aanleiding niet goed meegekregen. Vandaar dat ik me afvroeg dat als dit niet meer mag, whats next? Daarbij ziet men de nazi-vergelijkingen dagelijks over het forum vliegen, voornamelijk als het om moslims gaat dan trouwens. Iets waar eigenlijk niemand iets van zegt. Dus is er dan geen sprake van meten met twee maten?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ook zonder dergelijke krachttermen kun je een discussie draagbaar en algemeen toegankelijk maken. Ik hou best van een felle discussie.... maar het moet wel een zekere realiteit vormen met de werkelijkheid. Anders ligt de discussie al platgeslagen bij de OP. En iedereen zit weer in de loopgraven = einde discussie.
Hier wordt ook een vergelijking gemaakt. etc.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:26 schreef JelleS het volgende:
[..]
Als er één volk geleerd zou moeten hebben van de geschiedenis, dan zijn het de joden wel, maar nu zijn zij het zelf die een volk onderdrukken. Haast niet te begrijpen vanuit hun eigen geschiedenis.
Ik zit net het filmpje te bekijken, zo slecht is het nog niet. Maar hij had wel een beter schrijven achter kunnen laten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:20 schreef Roi het volgende:
BG blijft maar (zoals gewoonlijk) niets toevoegende post plaatsen in het Israel-Hizbollah topic.
Israel en Libanon at war # 4 Waar zal dit eindigen ?
Israel en Libanon at war # 5
heb je lekker wat te huilen jongen, pak een papiertje.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:20 schreef Roi het volgende:
BG blijft maar (zoals gewoonlijk) niets toevoegende post plaatsen in het Israel-Hizbollah topic.
Israel en Libanon at war # 4 Waar zal dit eindigen ?
Israel en Libanon at war # 5
Leugen nummer 1:quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Diepe zucht, de Nederlandse Waffen SS heeft meer mensen onder de wapen gebracht dan alle moslim divisies bij elkaar.
Leugen nummer 2 en 3:quote:Deze site heeft als thema de geschiedenis van de Nederlandse vrijwilligers in de Duitse Waffen-SS. In de Waffen-SS hebben in totaal rond de 22.000 Nederlandse vrijwilligers gediend
http://www.waffen-ss.nl/main.php
[quote]
Van de 4 moslim divisies die zijn opgetuigd zijn er 2 actief in dienst geweest. De andere 2 hebben zich prompt van hun wapens ontdaan toen de russen begonnen met hun laatste Vistula offensief (jan 1945-mei 1945).
http://www.w8.nl/feitenTW.htmquote:Op initiatief van de Groot-Mufti van Jeruzalem Al-Husseini werd binnen de SS een speciale Bosnische moslim divisie opgericht, de Handschar (zwaard). De soldaten droegen een fez met ondermeer de SS doodskop. Voor elk bataljon was een imam. De divisie was bedoeld om te strijden tegen de partizanen van Tito. Ongeveer 20.000 moslims hebben in de Hanschar Divisie gediend. (Er gaan geruchten dat de voormalig Bosnische president Izetbegovic, soldaten rekruteerde voor de Handschar)
In Albanië werd een soortgelijke divisie opgericht, de Skanderbeg
En vooral die Hanschar ging ZO tekeer, dat bijna de helft van de Serviers uitgemoord is.quote:Moslims uit andere landen dienden ook in de volgende formaties en eenheden: een Albanese Waffen-SS Divisie in Kosovo-Metohija en West-Macedonië, de 21st Waffen Gebirgs Division der SS 'Skanderbeg', een Moslim SS zelfverdedigingregiment in het Raskha (Sandzak) gebied van Servië de zogeheten 'Sandzak Divisie', het Arabische Legioen (Arabisches Freiheitskorps), de Arabische Brigade, het Ostmuselmanische SS-Regiment, het Ostturkischen Waffen Verband der SS dat bestond uit Turkistanen, de Waffengruppe der-SS Krim, formaties die bestonden uit moslims uit Tsjetjenië en een Tatar Regiment der-SS samengesteld uit Krim-Tataren, en andere moslimformaties in de Waffen SS en de Wehrmacht, in Bosnië-Hercegovina, de Balkan, Noord-Afrika, door de nazi bezette gebieden in de Sovjet-Unie en in het Midden-Oosten.
http://www.verzet.org/content/view/477/29/
Ik zou je lesgeld maar eens terug gaan vragen en plaatjes van naakte dikke wijfen gaan posten, dat gaat je beter af.quote:Beetje de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Mijn historie kennis van WO-II zit wel snor, wat dat laatste betreft had ik zo op [C&H] kunnen beginnen.
Deze wil ik wel uitwerken... hoeveel divisies waren er volgens jou ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:45 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Leugen nummer 1:
Het aantal NLers in de Waffen SS heeft ongeveer 25.000 man geteld.
[..]
Leugen nummer 2 en 3:
Alleen de Hanschar had al een soortgelijk aantal:
[..]
http://www.w8.nl/feitenTW.htm
En dan waren er nog meer:
[..]
En vooral die Hanschar ging ZO tekeer, dat bijna de helft van de Serviers uitgemoord is.
[..]
Ik zou je lesgeld maar eens terug gaan vragen en plaatjes van naakte dikke wijfen gaan posten, dat gaat je beter af.
Alsof daar vaste waardes voor zijnquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
niet dat een normale divisie 50.000 mensen telt
ik zeg niet dat ze kampen hebben ofzoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Vertel me eens hoe Nazi's handelen in oorlog?
Heb de Israelies kampen aangelegd met boilers voor massa douches?
Je kan het beter benoemen, kom op zeg!
Nu ga ik even bijlezen.
In ieder geval niet op de systematische wijze waarop mensen in de vernietigingskampen uitgemoord werden en daarom mag je die vergelijking niet trekken. Bovendien heeft de term nazi in Nederland gezien het nationale verleden een zeer beladen lading en je begeeft je daarom per definitie op een gevaarlijke weg door dit soort vergelijkingen te trekken. Indien je serieus wilt discussiëren over het Palestijns-Israëlische conflict kun je dit soort termen dan ook beter achterwege laten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:01 schreef Meki het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ze kampen hebben ofzo
maar ze moorden mensen uit net als de Nazi´s
geen respect gewoon moorden.
soldaat onvoert - en dan tientallen slachtoffers maken
Doe maar, want deze discussie blijft terugkomen als een boemerang.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:01 schreef _The_General_ het volgende:
Daar zijn idd geen vaste waardes voor. Zeker niet aan het einde van de oorlog. Maar misschien zit hier een interessant HOC topic in -IksRee- ?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Om precies te zijn hebben de Joden 5 jaar achteréén geleden gedurende het helse regime van ploertendoder Adolf, ze zijn vergast, ze zijn getransporteerd, er zijn een goede paar miljoen van hen in Auswitch gestorven, des te meer doet het mij, als objectief man, pijn om te zien dat dit volk, of in ieder geval de leiders van hen, niets maar dan ook niets hebben geleerd van deze destijds geschiedde gruwelijkheden.
Hoe is het toch mogelijk dat "israël" ongestraft massavernietigingswapens mag hebben, atoombommen mag produceren en zoveel verdragen en VN resoluties aan hun laars mag lappen???
En als je denkt dat je alles gehad hebt komt Amerika om de hoek kijken met hun vetorecht (ook iets belachelijks eigenlijk).²
Fatsoenlijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:24 schreef venomsnake het volgende:
kan iemand at least een fantsoenlijke OP maken voor ''Israël, Libanon, oorlog #10''
''hier verder'' is neit veul imo![]()
Briljant idee. Maar hebben de mods daar tijd voor ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Fatsoenlijk..
Ik zou zelf liever een apart topic erbij zien met daarin op chronologische volgorde de nieuwsupdates en fotos, zoals we ook hebben gedaan bij grote aanslagen en rampen enzo? Dan hoeven mensen niet alle topics af te struinen, die kan dan sticky met updates door mods ofzo.
*kuch* antfuckerquote:
Ook een prima idee, ik hield het nieuws bij in die vorige topics omdat anders mensen steeds nieuws gaan posten wat oud is waardoor je dubbelposts krijgt en het een zooi wordt.quote:Ik zou zelf liever een apart topic erbij zien met daarin op chronologische volgorde de nieuwsupdates en fotos, zoals we ook hebben gedaan bij grote aanslagen en rampen enzo? Dan hoeven mensen niet alle topics af te struinen, die kan dan sticky met updates door mods ofzo.
Mag je een volk de zee in willen drijven? Ik dacht dat doodsverwensingen, zeker van een heel volk, niet mag hier?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zonde van het land, keil gewoon de zionisten de zee in. opgelost.
kan iedereen weer normaal leven met elkaar en wie dat niet kan gaat ook maar zwemmen
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:33 schreef _The_General_ het volgende:
Dan doe je dat toch ook netjes bij houden in zo'n overzicht topic Venomsnake ?Je Op's waren overzichtelijk. Maar ik ga daar niet over, Dago
?
gewoon.......quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:04 schreef _The_General_ het volgende:
Is er eigenlijk iemand?
Het huidige Israel - Libanon topic is nu een gesneer, bush gebash, antisemitisme van thethirdmark en anti CNN en global revolution gepraat van Baaj.
Erg lastig voor de mensen die gewoon normaal het conflict willen bespreken en volgen.
weet jij nu echt niet wat het zionisme is?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:34 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Mag je een volk de zee in willen drijven? Ik dacht dat doodsverwensingen, zeker van een heel volk, niet mag hier?
er moeten eig een zootje mods opdraven puur om die topic reeks te modden..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:56 schreef _The_General_ het volgende:
Ik zal het nieuws topic volgen maar ik heb weinig zin om nog mee te praten over het conflict als het zo blijft gaan als in het huidige topic
ja tot het topic er uit ziet als een foxnieuws uitzending zekerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
er moeten eig een zootje mods opdraven puur om die topic reeks te modden..![]()
de palestijnse kwestie lig nogal gevoelig...
wanneer deze feedback sluit weten we het.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:20 schreef _The_General_ het volgende:
Beste Baaj het is toch raar dat twee topics dood lopen of op slot gaan vanaf het moment dat jij er in komt ?
Het probleem zit hem erin dat jij soms probeert mensen jouw waarheid op te leggen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:28 schreef BaajGuardian het volgende:
maar niemand wil het dus over de werkerlijkheid hebben, nouja noem dit forum dan ook gewoon meteen Creamus veritatem proprium ofzo..
Dikke twijfel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:58 schreef Hallulama het volgende:
Is het misschien een idee om de topic "Israël, Libanon, oorlog #10 nu met minder gebash." te hernoemen naar "Crisis in het Midden-Oosten #10"?
Dat dekt mijns inziens de lading beter.
Idd, ff alle links e.d. er onder vegen. Probleem is alleen dat mijn fysieke gesteldheid ff op een laag pitje staat.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Fatsoenlijk..
Ik zou zelf liever een apart topic erbij zien met daarin op chronologische volgorde de nieuwsupdates en fotos, zoals we ook hebben gedaan bij grote aanslagen en rampen enzo? Dan hoeven mensen niet alle topics af te struinen, die kan dan sticky met updates door mods ofzo.
Maar blijkbaar heeft iedereen nu wel door dat je gewoon aan die zakkenwasser voorbij moet gaan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:10 schreef _The_General_ het volgende:
En Bansheeboy is er ook weer,
I know, anderzijds hebben we de drempel iets lager moeten leggen anders is er geen doorkomen aan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:10 schreef _The_General_ het volgende:
Ondertussen is er nog niets veranderd in het topic. Drie dagen lang hebben we op een leuke en interessante manier kunnen praten over deze crisis en nu is het alleen maar Joden dit, Moslims dat, Wereldoverheersing en complot theorieen van de elite
En Bansheeboy is er ook weer,
Dus? Ik zie het probleem niet. Ik post toch inhoudelijk ok?quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus? Ik zie het probleem niet. Ik post toch inhoudelijk ok?²
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
hoi ik ben khadija vrouw van hoessein ik hou zo erg van mij man en ik ben gelukkig omdat ik ben getrouwd met de mooiste man in de wereld
-mijn vrouw heeft mij account gekaapt-
De rode draad is toch wel dat de Joden/Zionisten niets hebben geleerd van het verderfelijke tijdperk 40-45.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:20 schreef Hallulama het volgende:
Valt best mee toch?
Uiteindelijk valt er trouwens toch geen fuck over het hele onderwerp te zeggen, behalve dat ze moeten ophouden en opgroeien
Dat was ooit wel eens andersquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus? Ik zie het probleem niet. Ik post toch inhoudelijk ok?²
Dat zijn opmerkingen waar we geen fuck mee kunnen, en de mensen die zo praten komen daar vanzelf wel achter.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
De rode draad is toch wel dat de Joden/Zionisten niets hebben geleerd van het verderfelijke tijdperk 40-45.²
Mjah, na zoveel oorlogen en aanslagen krijg je ook een verknipt politiek profiel van vergelding. Diplomatie zou juist het toverwoord moeten zijn. Waar diplomatie stopt spreken de wapens denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De rode draad is toch wel dat de Joden/Zionisten niets hebben geleerd van het verderfelijke tijdperk 40-45.²
niet alle joden zijn zionistisch ingesteld hoor.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het klopt dat ze zich niet meer laten afslachten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wel een beetje te pittig, in iedergeval voor Mekiquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:55 schreef _The_General_ het volgende:
Het topic loopt weer redelijk. En wat is Schatje toch een leuke user
Nee, ze zijn nu zelf slager geworden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Het klopt dat ze zich niet meer laten afslachten.
- edit -quote:Op zondag 16 juli 2006 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ze zijn nu zelf slager geworden.²
Ja, edit maar. Een fatsoenlijke inhoudelijke reply is hier niet op te geven.quote:
Hou je in wil je, ik spreek je ook aan met respect. En als we het toch over retoriek hebben: Hoe verwoord je het volgende: ca. 3-6 miljoen joden zijn tijdens 40-45 gruwelijk afgeslacht, nu zetten zij, notabene slachtoffers van een gruwelijke genocide, het beleid van wijlen Hitler voort, weliswaar op een lager pitje, maar de arrogantie waarmee ze VN-resoluties aan hun laars lappen is in het minst erge geval toch wel belachelijk te noemen....quote:Op zondag 16 juli 2006 00:42 schreef _The_General_ het volgende:
Kloontje, ga eens slapen. De Israëlische slager vecht tegen de slagerswinkel van Hezbollah om in jouw onnozele retoriek te spreken.
Hij heeft wel gelijk dat de wereld aan appeasement-politiek doet, zoals destijs met nazi-Duitsland.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:51 schreef _The_General_ het volgende:
Bansheeboy, op je belachelijke stukje tekst met anti-Semitische ondertoontje ga ik niet in,
Dat schrijft hij echter nergensquote:Op zondag 16 juli 2006 00:52 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat de wereld aan appeasement-politiek doet, zoals destijs met nazi-Duitsland.
Dat doe ik dus niet, ik vergelijk ze niet, ik zeg alleen dat ze er niet van geleerd hebben en dat ze het beleid van ex-ploertendoder Adolf doorzetten, ik ben geen anti-semiet, ik ben een objectief man in hart en nieren. Ik wil de dialoog met je aangaan....quote:Op zondag 16 juli 2006 00:54 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dat schrijft hij echter nergensHij wilt alleen goedkoop flamen door Joden met Nazi's te proberen te vergelijken.
Dergelijke foto's kan iedereen opsnorren en linken. Dat iemand foto's laat zien vanuit een bepaalde geo-politieke gedachte komt ook voor in de krant, nieuws en dergelijke. En dan komen we op het verhaal van neutraliteit van de mods (in zovere je van neutraliteit kunt spreken). Binnen mijn eigen toko probeer ik zowel als user en als mod te posten en ja ik heb ook een aangepaste genuanceerde mening. De neutraliteit heeft meer te maken van geschillen tussen users onderling en niet zozeer de gebeurtenissen. Schatje b.v. heeft ook een uitgesproken mening waar de schoen zo'n beetje wringt. Vanuit die optiek kan ik NS, Schatje geen ongelijk geven. Het zou ook aardig funest zijn als je als mod geen eigen mening meer mag geven. Ik denk dat dan veel mensen zullen bedanken voor het crewlidschap. En geloof me mijn user-gedrag in dergelijke topics staat voor mij hoger dan het vervullen van mijn modtaken. Ik wil links en rechts nog wel een beetje plezier beleven door soms ook eens vrolijk mee te kunnen baggeren of inhoudelijk een eigen invalshoek ventileren in serieuze topics.quote:Op zondag 16 juli 2006 04:12 schreef damian5700 het volgende:
Ik vind het jammer dat mijn post is weggehaald, want de bedoeling achter de afbeeldingen die NorthernStar heeft gepost is natuurlijk reacties genereren.
Ook al wordt desondanks de schijn opgeworpen, dat het hier een nobele daad betreft om niets aan de medeforummers te onthouden.
Blijft natuurlijk wel de vraag staan waar de foto's zijn van de Israëlische slachtoffers en lokt dit niet photobucket- achtige toestanden uit?
Dit lijkt mij in elk geval niet bepaald bevordelijk voor de discussie.
Idd jammer dat die reacties weg zijn want ik had je net ook al verteld dat je geinterpreteer geen knip voor de neus waard is en wie denk jij dat je bent dat je anderen ter verantwoording kunt roepen.quote:Op zondag 16 juli 2006 04:12 schreef damian5700 het volgende:
Ik vind het jammer dat mijn post is weggehaald, want de bedoeling achter de afbeeldingen die NorthernStar heeft gepost is natuurlijk reacties genereren.
Ook al wordt desondanks de schijn opgeworpen, dat het hier een nobele daad betreft om niets aan de medeforummers te onthouden.
Weet jij niet wat in de zee drijven is? Daarnaast denk ik dat jij meer mafketel-standpunten hebt dan ik, ik heb jou nog geen een keer kunnen betrappen op een onderbouwde postquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
weet jij nu echt niet wat het zionisme is?
allemachtig zeg.. komt die mafkees nog in feedback ermee ook![]()
Jij behoort in mijn ogen helemaal geen moderator te zijn.quote:Op zondag 16 juli 2006 04:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Idd jammer dat die reacties weg zijn want ik had je net ook al verteld dat je geinterpreteer geen knip voor de neus waard is en wie denk jij dat je bent dat je anderen ter verantwoording kunt roepen.
Als ik foto's wil posten van wat er zich afspeelt dan doe ik dat** ongeacht wat jij denkt dat mijn redenen zijn en al helemaal ongeacht wat jij meent te weten dat er aan "schijn opgeworpen wordt". Ga fijn fietsen.
**afgezien van eventueel commentaar of ingrijpen van de NWS-mods
zeker niet in deze tijden. en al doet hij als mod nog zo zijn best zichzelf in te houden, toch komt er heel wat viezigheid door. het besmette bloed kruipt waar het niet kan gaan.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:24 schreef klez het volgende:
[..]
Jij behoort in mijn ogen helemaal geen moderator te zijn.
Obegrijpelijk. Net als het inhoudsloze geleuter van BaajGuardian. Sommigen mogen alles hier blijkbaar.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:09 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom mag BansheeBoy steeds de joden verwijten dat ze niets geleerd hebben van de holocaust toen er tussen ( zijn woorden ) 3 en 6 miljoen joden omkwamen?
Iemand anders die zoiets, met een holocaust verzachtende ondertoon, zou posten was al lang weg geweest. Hij doet het echter al 4 dagen lang in 13 topics.
Ik volg je even niet, ik post inhoudelijk toch niets wat incorrect zou zijn? En waar zie je mij de de holocaust verzachten??? Je leest echt dingen die er niet zijn man!quote:Op zondag 16 juli 2006 14:09 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom mag BansheeBoy steeds de joden verwijten dat ze niets geleerd hebben van de holocaust toen er tussen ( zijn woorden ) 3 en 6 miljoen joden omkwamen?
Iemand anders die zoiets, met een holocaust verzachtende ondertoon, zou posten was al lang weg geweest. Hij doet het echter al 4 dagen lang in 13 topics.
maar in dat licht gezien koppel jij ook dingen die er niet zijn. je weet waarom je het doet en je weet waarop je hoopt.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik volg je even niet, ik post inhoudelijk toch niets wat incorrect zou zijn? En waar zie je mij de de holocaust verzachten??? Je leest echt dingen die er niet zijn man!²
ja en jij weet wat bsb weet, je kan wel in tru gaan posten joh!quote:Op zondag 16 juli 2006 14:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar in dat licht gezien koppel jij ook dingen die er niet zijn. je weet waarom je het doet en je weet waarop je hoopt.
* BaajGuardian plays the little violin for klez.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:16 schreef klez het volgende:
[..]
Obegrijpelijk. Net als het inhoudsloze geleuter van BaajGuardian. Sommigen mogen alles hier blijkbaar.
ik weet niet of bansheeboy iets heeft aan jouw steun. misschien werkt het wel averechts, ga anders weer lekker naar tru. of drink een biertje.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:45 schreef BaajGuardian het volgende:
mensen willen nu eenmaal hun ontbreken van verstand afreageren op degenen die wel over verstand beschikken Bansheeboy.
men kan er niet tegen als er woordjes gebruikt worden die door de media afgeschilderd worden als heel erg foute woordjes
terwijl ze in de juiste context (in jouw voorbeeld) illuminerend zijn...nederlanders hebben makkelijk praten met hun luxe en ontbreken van genocide, die kunnen zich niet inleven op wat er gebeurd in palestina, kijk maar naar hoe men gretta duisenberg uitmaakt voor terrorist
geen inlevingsvermogen, en geen verstand.
ik heb een goede verstandhouding met hem, daar hoeft jouw nostradamische geraaskal niet tussen te komen.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja en jij weet wat bsb weet, je kan wel in tru gaan posten joh!
Achter de schermen ben ik er nu ook mee bezig. ff de grenzen opnieuw kalibreren van wat eigenlijk wel of niet gewenst is. Mijn geduld is ver op. Er zijn zat andere nieuwsfeitjes te bedenken en te posten wat het een meer series topic maakt.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:09 schreef _The_General_ het volgende:
Daar ben ik helemaal mee eens Drugshond, alleen heeft helaas niet iedereen dat inzicht.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Achter de schermen ben ik er nu ook mee bezig. ff de grenzen opnieuw kalibreren van wat eigenlijk wel of niet gewenst is. Mijn geduld is ver op. Er zijn zat andere nieuwsfeitjes te bedenken en te posten wat het een meer series topic maakt.
Het zou al een stuk helpen als je argumenten geeft bij je posts, dan zouden mensen daarop kunnen reageren, maar inplaats daarvan plaats je liever inhoudsloze one-liners...quote:Op zondag 16 juli 2006 15:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar ben ik helemaal mee eens Drugshond, alleen heeft helaas niet iedereen dat inzicht.²
Dat deden we inderdaad aardig, het lijkt wel alsof niet iedereen oprecht deelneemt aan de discussie, dit is erg jammer voor de mensen die wel oprecht deelnemen aan deze heerlijke discours.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:16 schreef Arnold_fan het volgende:
Als je ziet hoe we in deel 4 toen de kleintjes sliepen gesprekken hadden was dat wel heel wat leuker dan dit onzinnige geklets....
Dat is inderdaad erg jammer, als ze dit nou eens gefundeerd zouden doen zou ik er minder problemen mee hebben, maar zoals het er nu aan toe gaat is het gewoon droog bashen, jammer dat sommige users hier nooit volwassen worden.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:22 schreef Arnold_fan het volgende:
In deel 4 gingen de gesprekken veel dieper, en werden er inhoudelijke argumenten gegeven, zoals dat zou moeten in een discussie....... Hier is het alleen bashen van hoofdzakelijk de Joden en adneren zorgen wel voor de Moslims.....
We doen ons best om het topic in goede banen te lijden, zowel Arnold-Fan, Drugshond als ik doen zwaar ons best. Helaas zijn er altijd wel weer een aantal die ongefundeerde postings plaatsen, ook dat moet kunnen, maar voor een goede discussie is het van noodzakelijk belang om elkaar te respecteren en om zo gefundeerd mogelijk te posten.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:36 schreef _The_General_ het volgende:
BansheeBoy, hou eens op met je schijnheilige gelul hier. Je hebt nog nergens een ontopic post gegeven over het conflict. Je post puur om het topic te laten ontsporen.
ik wilde hem net melden, ik zag dat Meki er ook al een had geopend.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Voor de duidelijkheid dan maar dicht?
De kans om de discussie weer op de rit te krijgen.....quote:Op zondag 16 juli 2006 16:12 schreef Arnold_fan het volgende:
Is er dan niemand die een serieuze post kan plaatsen om hetgeen wat Rutger05 poste te weerleggen? Dan lijkt het me duidelijk dat Israel daar rustig kan zitten, en dat de andere landen geen recht van spreken hebben
en niet vlug eroverheen posten, maar eens inhoudelijk reageren, dan kun je een topic leuk houden
omdat mensen weigeren te zien dat het er 400 kinderen worden gegijzeldquote:Op zondag 16 juli 2006 16:57 schreef Arnold_fan het volgende:
Israël, Libanon, oorlog #14 Kan iemand hier even naar kijken? Het hele topic gaat er weer aan dankzij Meki
Antwoord FAquote:Op zondag 16 juli 2006 14:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Achter de schermen ben ik er nu ook mee bezig. ff de grenzen opnieuw kalibreren van wat eigenlijk wel of niet gewenst is. Mijn geduld is ver op. Er zijn zat andere nieuwsfeitjes te bedenken en te posten wat het een meer series topic maakt.
Heel weinig aan toe te voegen. NWS-FB moet ook niet de speeltuin worden hoe ik een andere user een streek kan leveren. Je bent namelijk niet verplicht om op elke post te voorzien van een reply.quote:Ik vind het lastig om iemand te bannen die in feite de Israelische aanpak in de Palastijnse gebieden vergelijkt met de manier waarop de Joden zijn omgebracht in de tweede Wereldoorlog. Dat de vergelijking niet helemaal juist is dat is ook mijn mening, maar zijn duscussiepunt is wel dat een volk dat de geschiedenis is ingegaan als genocide voorbeeld nummer 1 nu bezig is met een beleid dat tegen alle regels van de VN ingaat. En dat is op zich een discussie waard, maar dan moet er wel inhoudelijk door anderen op ingegaan worden en dat zie ik helaas niet.
Ik wel. De FA vult namelijk hier zelf de redenering aan van BSB met wat hij/zij dénkt dat de achterliggende redenering van BSB is. Kijk je sec naar de postings van BSB dan zie je dergelijke redeneringen, dat het nu zélf tegen VN-resoluties ingaat (wat overigens al een eenzijdig verhaal is) helemáál niet terug. Dikke kul dus om een dergelijke redenering te gebruiken als ruggesteun voor BSB. Maar ach, what else is new?quote:Op zondag 16 juli 2006 17:33 schreef Drugshond het volgende:
Heel weinig aan toe te voegen.
Er is geen sprake van ruggesteun voor hetzelfde geld was hier een ban uitgekomen. Het was meer een openvraag. Ik ben zeker niet van plan om voor of tegenstanders uit de discussie te ellimineren om daarmee alleen gelijkgestemden over te houden zonder prikkels.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:37 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ik wel. De FA vult namelijk hier zelf de redenering aan van BSB met wat hij/zij dénkt dat de achterliggende redenering van BSB is. Kijk je sec naar de postings van BSB dan zie je dergelijke redeneringen, dat het nu zélf tegen VN-resoluties ingaat (wat overigens al een eenzijdig verhaal is) helemáál niet terug. Dikke kul dus om een dergelijke redenering te gebruiken als ruggesteun voor BSB. Maar ach, what else is new?
hahaha en dat noemt zich een NWS mod, ja mainstreamnws mod zal je wel zijn dan, ik spreek niks meer dan waarheid, en de zionisten de zee in wensen is niet anders dan de hizbollah de dood in wensen, beiden doen precies hetzelfde.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:35 schreef Drugshond het volgende:
Ik hou wel van een pittige discussie met respect. Maar dat flamen moet eens ophouden.
@BaajGuardian ik heb bijna genoeg munitie om de aanvraag tot een ban rond te krijgen .
TRU geouwehoer doe je maar in TRU niet in NWS, verder heb ik al 2 x een topic moeten refreshen (toen had ik eigenlijk door moeten noten - en nee dit soort acties vergeet ik niet snel).
Dan weet jij waar de persoonlijke flames thuishoren : bakje 1.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hahaha en dat noemt zich een NWS mod, ja mainstreamnws mod zal je wel zijn dan, ik spreek niks meer dan waarheid, en de zionisten de zee in wensen is niet anders dan de hizbollah de dood in wensen, beiden doen precies hetzelfde.
ik ben overigens ook absoluut niet voor de hizbollah, maar het is geen terroristische organisatie zolang de zionisten geen terroristische organisatie worden bevonden.
dat is mijn punt.
en je dreigementjes steek je maar waar de zon niet schijnt.
Ik spreek de waarheid en jij niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hahaha en dat noemt zich een NWS mod, ja mainstreamnws mod zal je wel zijn dan, ik spreek niks meer dan waarheid, en de zionisten de zee in wensen is niet anders dan de hizbollah de dood in wensen, beiden doen precies hetzelfde.
ik ben overigens ook absoluut niet voor de hizbollah, maar het is geen terroristische organisatie zolang de zionisten geen terroristische organisatie worden bevonden.
dat is mijn punt.
en je dreigementjes steek je maar waar de zon niet schijnt.
ik heb jaren argumenten gegeven, ik ben vandaag irl met een vriend van me in discussie geweest over dit hier en nu op het forum, en jouw bijdrage, we waren het er beiden over eens dat het je schijtmoe maakt om voor elke geindoctrineerde weer opnieuw alles te moeten voorleggen, ik zeg al zovaak ga zelf denken, moet ik dat nog uitleggen ook?quote:Op zondag 16 juli 2006 15:28 schreef Arnold_fan het volgende:
Je zou kunnen beginnen door eens tegen ajGuardian te zeggen dat hij een keer argumenten moet bedenken, ik kan hem hier al een paar topics niet op betrappen....
quote:Op zondag 16 juli 2006 17:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik spreek de waarheid en jij niet.
Niet te geloven, post je dit soort flauwekul nou expres.
ik word gewoon schijtzat van die onzin die arnold fan post, het is een gevaarlijke verzonnen kijk op de wereld die bestreden moet worden.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dan weet jij waar de persoonlijke flames thuishoren : bakje 1.
En daar ga jij dus de fout in, je kunt niet normaal discussieren.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zucht... moet je perse onzin posten?
dat jullie de mainstream geloven moeten jullie weten, word maar aan gort geschoten dan in de oorlog die jullie allemaal zo graag willen.
zal mij een rotzorg wezen ik lach jullie wel uit dan vanaf de zijlijn. hf.
ik bestrijd onzin, nagepraat van propaganda, als dat fout is ben ik trots fout te zijn.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:44 schreef Drugshond het volgende:
Neemt niet weg dat bewuste herhaling van zetten topics lang achter elkaar ook not done is.
Die opmerking was gericht aan BSBquote:Op zondag 16 juli 2006 17:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik bestrijd onzin, nagepraat van propaganda, als dat fout is ben ik trots fout te zijn.
normaler... WAT IS NORMAALquote:Op zondag 16 juli 2006 17:50 schreef popolon het volgende:
[..]
En daar ga jij dus de fout in, je kunt niet normaal discussieren.
Alles wat niet in jouw straatje past is dom en idioot. Leer eens normaal posten, dan kom je een stuk normaler over.
nou en, je valt mij ook aan.quote:
Open een topic in FB. Het is alweer even geleden dat ik daar heb kunnen lachen.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:55 schreef BaajGuardian het volgende:
nou en, je valt mij ook aan.
je zal wel door de proisrael crew aangesproken zijn, maar ik pik dit niet zomaar.
Ik zal het even simpel uitleggen misschien dat 't dan wat duidelijker voor je wordt:quote:
Jullie weten dondersgoed dat BSB maar een achterliggende gedachte heeft met zijn postings, rellen. Het punt wat de FA aankaart ziet BSB niet eens. Dat jullie daar niet door heen kunnen prikken.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Antwoord FA
[..]
Heel weinig aan toe te voegen. NWS-FB moet ook niet de speeltuin worden hoe ik een andere user een streek kan leveren. Je bent namelijk niet verplicht om op elke post te voorzien van een reply.
Serieus posten en een fatsoenlijke discussie dragen is vaak al moeilijk genoeg.
Zeker alleen de zwarte toetsen.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:04 schreef BaajGuardian het volgende:
ik speel piano :/
ik heb ook gelijk en sommige mensen (zoals arnold fan) zijn dom.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zal het even simpel uitleggen misschien dat 't dan wat duidelijker voor je wordt:
Niet zo hoog van de toren blazen met 'ik heb gelijk en jullie zijn dom.' Dan is niet echt bevorderlijk voor een discussie.
Maar goed laat ook maar, 't is praten tegen een muur.
Het verschil tussen ons is dat ik al mijn standpunten met argumenten onderbouw, integenstelling tot jij, die alleen aan het flamen bent.... Je bent niet alleen in het topic onbeschoft, zelfs in feedback kun je je niet gedragen en beledig je zelfs iemand die hier MOD is en je al 15 topics lang een hand boven je hoofd houdt......quote:Op zondag 16 juli 2006 18:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik heb ook gelijk en sommige mensen (zoals arnold fan) zijn dom.
Dit is weer een mooi voorbeeld van hoe die jongen postquote:Op zondag 16 juli 2006 18:14 schreef BaajGuardian het volgende:
en als je me wilt bannen doe je dat maar nerd, ik geef geen reet om dit achterlijke zootje dat hier post in nws.
totaal geen discussiewaarde, ik praat wel met mensen irl.
jongeren en hun verstand : 0.
eet brandnetels.
Totdat ie weer een ban te pakken heeft en dan komt ie weer op het IRC smeken om een unbanquote:Op zondag 16 juli 2006 18:32 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Overigens geeft hij zelf al aan dat hij geen bezwaar heeft tegen een ban......
Dat zal me niet verbazen.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:37 schreef Disciple_of_Guinnes... het volgende:
[..]
Totdat ie weer een ban te pakken heeft en dan komt ie weer op het IRC smeken om een unban
Hij is tegen democratie maar wilt wel een rechtzaakquote:Op zondag 16 juli 2006 18:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat zal me niet verbazen.
Ik vraag me af wanneer die rechtzaak tegen Fok komt, dat zal me een knaller worden zeg.
In een discussie als deze is dat moeilijk te voorkomen.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:44 schreef Drugshond het volgende:
Neemt niet weg dat bewuste herhaling van zetten topics lang achter elkaar ook not done is.
Nou, nou. Die ruggesteun heb ik mezelf gegeven, dat wat de FA aangeeft heb ik zowat als copy gepost, echt waar. Ik begrijp eerlijk gezegd ook heel de heisa niet, ik zie in een dergelijke (eerlijke) mening totaal niets banwaardigs.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:37 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ik wel. De FA vult namelijk hier zelf de redenering aan van BSB met wat hij/zij dénkt dat de achterliggende redenering van BSB is. Kijk je sec naar de postings van BSB dan zie je dergelijke redeneringen, dat het nu zélf tegen VN-resoluties ingaat (wat overigens al een eenzijdig verhaal is) helemáál niet terug. Dikke kul dus om een dergelijke redenering te gebruiken als ruggesteun voor BSB. Maar ach, what else is new?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |