ze zijn democratisch gekozenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
De vraag is eigenlijk ook, moet je de militaire tak van de Hamas ( en zijn zusterorganisaties ) nu zien als legaal defensieorgaan, Of nog steeds als terrosistische organisatie.
Dan hadden ze dat allang gedaan en een stuk effectiever mijn beste Meki, als ze dat willen dan ademt elke palestijn vandaag nog zijn laatste adem uit.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:56 schreef Meki het volgende:
[..]
nee - ik wil duidelijk maken dat Israel het bewust heeft gezien op de Palestijnen
Israel is bezig met een terroristische operatie tegen de Palestijnen
Ho!!!!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:59 schreef Meki het volgende:
[..]
ze zijn democratisch gekozen
dus het terroristisch is daarbij van de baan - ze zijn nu democratisch
ze zijn pas Terroristisch als Israel dat ook is
Geloof je het nou zelfquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:40 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Nou, De Linkse Kerk heeft de Palestijnse Zaak al jaren kritiekloos omarmd dus ik zou er niet zonder enig voorbehoud vanuit gaan dat wat je of de Unief verteld wordt niet rood gekleurd is.
Israel heeft zich terug getrokken uit veel bezet gebied, een proces wat nog steeds loopt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:26 schreef JelleS het volgende:
[..]
Geloof je het nou zelf. Wat een onzin wordt hier verteld. Zelfs de officiele kaarten van de VN worden afgedaan als Islamitische propaganda
.
Waar Israel nu mee bezig is, dat is natuurlijk schandalig en de internationale gemeenschap moet ze aanspreken en veroordelen. Nee, ik keur ook de acties van de Palestijnen niet goed, ook al zijn ze natuurlijk wel 'logisch' als je naar de geschiedenis kijkt. Elk volk vecht terug als hun land wordt afgepakt. Ik heb ook geen hekel aan joden, dus ga me aub niet uitmaken voor antisemiet, ik ben echter wel fel tegen het zionisme. Elke vergaande vorm van nationalisme is immers een groot gevaar voor de wereld.
Als er één volk geleerd zou moeten hebben van de geschiedenis, dan zijn het de joden wel, maar nu zijn zij het zelf die een volk onderdrukken. Haast niet te begrijpen vanuit hun eigen geschiedenis.
Natuurlijk is het heel erg dat Hamas aan de macht is, zeer slecht voor het vredesproces. Ik kan me echter ook nog herrineren dat één van de vroegere leiders van Israel ook een terrorist was. De joden zijn ook niet op een vriendelijke manier aan de macht gekomen. In het begin hebben ze zelfs aanslagen gepleegd op Britse militairen, en veel van de extreem-rechtse kolonisten zijn ook terroristen.
Nogmaals, beide kanten zijn erg verkeerd bezig. Israel heeft echter allerlei moderne wapens en andere middelen, en als ze is naar de geschiedenis zouden kijken, dan zou hopelijk niet alles met geweld worden beantwoord.
Oh en wie slaan ze terug??quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Israel heeft zich terug getrokken uit veel bezet gebied, een proces wat nog steeds loopt.
Maar vertel, wil jij vertellen dat Israel niet mag terugslaan als er tijdenlang raketten op hun burgers worden afgevuurt?
er zijn 2 militanten gedoodquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ho!!!!
De politieke tak van de Hamas is verkozen, de militie niet. Vergelijk het met de Sinn Féin en de Provisional IRA. De een kan verkozen worden, de ander maakt kindertjes dood al het even tegenzit.
De VN meldt dat ze weer Gazastrook hebben bezetquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Israel heeft zich terug getrokken uit veel bezet gebied, een proces wat nog steeds loopt.
Maar vertel, wil jij vertellen dat Israel niet mag terugslaan als er tijdenlang raketten op hun burgers worden afgevuurt?
Voor 1917 was het allemaal Ottomaans, ga je ook zeuren dat het weer Turks moet worden?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:07 schreef Meki het volgende:
[..]
De VN meldt dat ze weer Gazastrook hebben bezet
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:22 schreef buachaille het volgende:
Zelf zou ik wel een willen weten waarom degenen die zo luidkeels roepen over Israël zo stil zijn als het gaat om Tibet, de Franse Elzas, Westelijke Sahara, Duits Polen, Koerdistan, etc. etc.
Zien ze dan niet dat ze medeplichtige worden in een Islamitische samenzwering? Wat bezielt een Meki? Dagelijks krijgt hij de waarheid tientallen keren te horen en nog steeds ziet hij de Israëlische joden (de arabische israëlisch sla ik over) als de satan. Wat verklaart deze tunnelvisie?
Volgens de Geneefse conventies, de UN en internationale verdragen niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, das niet colleteraal, das een militair strategisch doelwit. Zeer nuttig.
Sharon was inderdaad de laatste tijd goed bezig, helaas gaan ze nu weer de verkeerde kant op. Natuurlijk kan de regering het niet tolereren dat ze worden bestookt, maar daar hoeven geen onschuldige burgers aan de andere zijde voor te vallen. Ze lijken het maar niet te begrijpen dat ze met elke gedode terrorist (en zo'n 4 burgers dan meteen erbij) 2 nieuwe terroristen creeren, Amerika ziet dat ook nog steeds niet in.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee hoor, dan heb je juist een paar extra wannabe terroristen uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:12 schreef JelleS het volgende:
Of je leert lezen. Als je met dit soort massale aanvallen terroristen wilt uitschakelen, dan raak je ook burgers. En daardoor creer je weer een heleboel nieuwe terroristen.
Dit geeft je niveau wel aan. Triest, heel triest.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee hoor, dan heb je juist een paar extra wannabe terroristen uitgeschakeld.
Een argument wat je nooit hoorde toen er nog regelmatig bussen vol Israeli's werden opgeblazen. Die moesten blijkbaar maar accepteren dat ze het verdiend hadden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:12 schreef JelleS het volgende:
Of je leert lezen. Als je met dit soort massale aanvallen terroristen wilt uitschakelen, dan raak je ook burgers. En daardoor creer je weer een heleboel nieuwe terroristen.
De zoveelste onzin in dit topic. Alsof iedereen die aanslagen goed praat, elk normaal denkend mens keurt het af. Elk normaal denkend mens keurt echter ook de politiek van Israel af.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:40 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Een argument wat je nooit hoorde toen er nog regelmatig bussen vol Israeli's werden opgeblazen. Die moesten blijkbaar maar accepteren dat ze het verdiend hadden.
Met deze zin ben je zelf een terorist. Geheel in tegenspraak met Nederlandse normen en waarden post jij deze bagger, doe jezelf een lol en ga voor de Darwinaward.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wat een onzin. Terroristen moet je afmaken. Als er vervolgens terroristen in de plaats voor komen, maak je deze nieuwe ook weer af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |