abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:20:08 #251
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_39536449
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:08 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Zijn we het zowaar ook nog eens eens, Piet!
Tekenend voor de situatie en hoe de verschillen zijn tussen Israel en de Palestijnse gebieden vond ik de rapportage van Connie Mus enige tijd terug (week of 2) voor RTL. Er bleek hieruit dat veel Palestijnse jongeren een aktie (aanslagpoging, stenen gooien, etc) tegen Israelische militairen voeren omdat ze gearresteerd worden. Dit geeft hun een heldenstatus thuis, maar belangrijker, een gratis opleiding en diploma in de Israelische gevangenis. Iets wat in de palestijnse gebieden niet mogelijk is voor de meesten. De Palestijnse regeringen tot nu toe heeft gehad waren vooral geintresseerd om zichzelf zoveel mogelijk te verrijken, ten koste van de Palestijnen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_39536672
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 06:42 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

[afbeelding]
Klopt echt niets van, kies liever voor obejectieve bronnen ipv Islamitische propaganda

Voorbeeld van een objectieve bron: http://www.cmo.nl/cc/cc-4/cc-42.html

[ Bericht 14% gewijzigd door buachaille op 05-07-2006 12:34:08 ]
pi_39548827
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 06:42 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

[afbeelding]
Je bent een fase vergeten!

All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_39549796
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 20:34 schreef Almere-Dude het volgende:
Laten we hopen dat Israel vanavond zoveel mogelijk hamas leden over de kling jaagt.
Dat tuig kan je geen eens een regering noemen, erg jammer dat het palestijnse volk daar anders over denkt.
en laten we hopen dat Israelische terroristen die het op de bevolking hebben gemunt keihard aangepakt worden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:31:06 #255
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39551235
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 19:40 schreef Meki het volgende:

[..]

en laten we hopen dat Israelische terroristen die het op de bevolking hebben gemunt keihard aangepakt worden
Onzin, zoals al honderden keren hierboven weerlegd is zijn de soldaten daar geen terroristen.... Maar je reageert niet op mijn eerdere posts en begint een bladzijde verder weer met dezelfde onzin....... Lekker makkelijk he zo een gesprek voeren?
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_39551272
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:31 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Onzin, zoals al honderden keren hierboven weerlegd is zijn de soldaten daar geen terroristen.... Maar je reageert niet op mijn eerdere posts en begint een bladzijde verder weer met dezelfde onzin....... Lekker makkelijk he zo een gesprek voeren?
welke posts
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:34:08 #257
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39551337
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:32 schreef Meki het volgende:

[..]

welke posts
Zo ongeveer de afgelopen 2 topics, waarin we concludeerden dat de palestijnse autoriteiten niet voldoende doen om de veiligheid te waarborgen.
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:42:13 #258
45206 Pietverdriet
pi_39551547
Meki, vraagje,
Vind je dat de partijen in het middenoosten naar vrede moeten streven, of vind je dat Israel moet verdwijnen?
pi_39551627
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Meki, vraagje,
Vind je dat de partijen in het middenoosten naar vrede moeten streven, of vind je dat Israel moet verdwijnen?
Ik vind dat ze naar de weg van vrede moeten gaan
en dat Israelische leger en Hamas moeten opsouten
pi_39551681
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:34 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Zo ongeveer de afgelopen 2 topics, waarin we concludeerden dat de palestijnse autoriteiten niet voldoende doen om de veiligheid te waarborgen.
dat kunnen ze niet doen omdat Israel bezig is met voorbereiding met massamoord
pi_39551834
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:45 schreef Meki het volgende:

[..]

Antisemiet
pi_39551951
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:49 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Antisemiet
kritiek geven op Israel is ook antisemiet zijn
Ik heb niks tegen Joden hoor
pi_39552111
Jawel, gezien je teksten ben je niets meer dan een ordinaire jodenhater.
pi_39552196
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:58 schreef -scorpione- het volgende:
Jawel, gezien je teksten ben je niets meer dan een ordinaire jodenhater.
bron
ik zei nergens dat ik Joden haat ik mag de goede Joden altijd en heb ze altijd mogen houden
pi_39552302
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:59 schreef Meki het volgende:

[..]

bron
ik zei nergens dat ik Joden haat ik mag de goede Joden altijd en heb ze altijd mogen houden

Bron? Al je posts bij elkaar? Kom toch meki, als de hamas Israel weet te vernietigen ben jij de eerste die op straat staat te juichen. Als jij echt geen probleem met joden en Israel had dan had je ingezien dat Israel zich alleen maar probeert te verdedigen, maar dat keur jij dus af.
pi_39552414
Na zes pagina's vol racisme en ander (semi-)fascistisch geraaskal schaam ik mij ervoor dat dit topic in mijn My Active Topics staat.
pi_39557962
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:59 schreef Meki het volgende:

[..]

bron
De Islamitische houding tov joden heb ik hier al eerder voorbij zien komen. De citaten uit de koran die gaan over "goede joden" hebben het over joden die zich hebben bekeerd tot islam. Ja zo kan ik ook een boek volschrijven over goede moslims.
pi_39558348
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:18 schreef buachaille het volgende:

[..]

De Islamitische houding tov joden heb ik hier al eerder voorbij zien komen. De citaten uit de koran die gaan over "goede joden" hebben het over joden die zich hebben bekeerd tot islam. Ja zo kan ik ook een boek volschrijven over goede moslims.

Moeilijk heh, accepteren dat de Islam geen haat predikt tegen Joden. UIteindelijk zal je er wel komen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39558406
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:26 schreef buachaille het volgende:

[..]

Voorbeeld van een objectieve bron: http://www.cmo.nl/cc/cc-4/cc-42.html
Interessante link.
pi_39560644
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:18 schreef buachaille het volgende:

[..]

ik spreek namens Meki
pi_39562207
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:40 schreef Meki het volgende:

[..]

ik spreek namens Meki
Wat lul jij nou weer man gozert?

"De" Islam predikt idd geen haat tegen Joden, maar een groot deel van de Islamieten, vooral in de buurlanden van Israel, predikken onderling wel haat tegen joden.
  † In Memoriam † donderdag 6 juli 2006 @ 02:24:05 #272
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39562278
"...Ehud Olmert, who told subordinates at a cabinet meeting on Sunday that he intended to make the lives of Gazans ever more miserable..."

NY Times

Collectieve straffen zijn oorlogsmisdaden.

En als we het over rascisme hebben:
quote:

"The difference between the people of Israel and the nations of the world is an essential one. The Jew by his source and in his very essence is entirely good. The goy, by his source and in his very essence is completely evil. This is not simply a matter of religious distinction, but rather of two completely different species."

Rabbi Saadya Grama

donderdag 6 juli 2006 @ 09:23:15 #273
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39564240
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:45 schreef Meki het volgende:

[..]

Whahahaha, ik neem aan dat je het zelf niet geloofd
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:25:08 #274
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39564279
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 21:05 schreef Monidique het volgende:
Na zes pagina's vol racisme en ander (semi-)fascistisch geraaskal schaam ik mij ervoor dat dit topic in mijn My Active Topics staat.
Volgens mij ben je zelf verantwoordelijk voor een groot deel van de onzin hier
pi_39566621
En nog steeds bepalen de radicalen aan beide kanten wat er op de agenda komt te staan. Dat mensen zich door zulke lui het bos in laten sturen.
pi_39567442
quote:
Israëlisch leger bezet noorden Gazastrook

Uitgegeven: 6 juli 2006 07:30
Laatst gewijzigd: 6 juli 2006 08:50

GAZA - Het Israëlische leger heeft in de nacht van woensdag op donderdag het noordelijk deel van de Gazastrook ingenomen, meldden bronnen binnen de Palestijnse veiligheidsdiensten. Het Israëlische leger erkende dat het troepen de noordelijke Gazastrook heeft ingestuurd.

Bekijk video: Modem/ Breedband

De operatie volgde op dreigementen van de Israëlische regering dat er nieuwe maatregelen zouden volgen om Palestijnse beschietingen met zelfgemaakte projectielen op Israëlisch grondgebied te voorkomen.

In het noordelijke deel van de Gazastrook liggen ook voormalige joodse nederzettingen, die zijn vernietigd toen Israël vorig jaar de Gazastrook na 38 jaar bezetting verliet. Militante organisaties gebruiken het verwoeste gebied veelal om hun raketten richting Israël af te vuren.

Annan

De secretaris-generaal van de Verenigde Naties, Kofi Annan, heeft de situatie in het Midden-Oosten "gevaarlijk" en potentieel explosief genoemd. Annan riep de Palestijnen en de Israëliërs op "een stap terug van de afgrond te doen", zei zijn woordvoerder woensdag (plaatselijke tijd).

Vanuit Accra in Ghana riep Annan Israël op om "af te zien van acties die neerkomen op een collectieve afstraffing van Palestijnse burgers en om zeker te stellen dat brandstoffen, grondstoffen en andere benodigdheden Gaza bereiken".
EN daar is de bezetting weer
Israel is op uit om miljoenen Palestijnen uit te moorden
pi_39567596
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:30 schreef Meki het volgende:

[..]

EN daar is de bezetting weer
Meki, de palestijnen zijn anders maar wat blij dat ze onder Israëlisch bestuur komen! Nu krijgen ze werk, scholing en betere sociale voorzieningen. Waarom misgun je anderen altijd waar jij zelf zo graag van profiteert?
pi_39567695
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:35 schreef buachaille het volgende:

[..]

Meki, de palestijnen zijn anders maar wat blij dat ze onder Israëlisch bestuur komen! Nu krijgen ze werk, scholing en betere sociale voorzieningen. Waarom misgun je anderen altijd waar jij zelf zo graag van profiteert?
welke bevolking ziet graag dat zijn land weer bezet wordt ?
pi_39567703
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:30 schreef Meki het volgende:

[..]

En dan vind ik het af en toe vreemd dat ze je niet serieus nemen, Meki. Maar met dit soort opmerkingen begrijp ik het best. Beetje jammer.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_39568260
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

En dan vind ik het af en toe vreemd dat ze je niet serieus nemen, Meki. Maar met dit soort opmerkingen begrijp ik het best. Beetje jammer.
oow
waarom valt Israel dan weer de Gazastrook binnen
Palestijnen schieten raketten als gevolg van het terroristische aanslagen op Elektriciteitscentrales die Miljoenen Palestijnen geen elektriciteit voorziet

Als Israel dat niet wou dan hadden ze dat niet gedaan
pi_39569180
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:55 schreef Meki het volgende:

[..]

oow
Palestijnen schieten raketten als gevolg van het terroristische aanslagen op Elektriciteitscentrales die Miljoenen Palestijnen geen elektriciteit voorziet

Misschien dat je wat gemist hebt, kan best zijn hoor, maar de palestijnse milities waren ook al van die DIY raketten aan het afvuren voordat de Israelische troepen de Infrastructuur en centrale een beetje heeft kapotgeschoten. En electriciteit is welliswaar praktisch maar niet dat het ontbreken daarvan ineens ervoor zorgt dat er tig palestijnen het leven laten.

Plus dat ik het betwijfel dat ze miljoenen Palestijnen willen uitmoorden, doe eens niet zo dom.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:26:55 #282
45206 Pietverdriet
pi_39569266
quote:

[..]

oow

Die palestijnen terroristeren israel al tijden met hun thuisgemaakte raketten, daar ga je ff aan voorbij.
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:45:01 #283
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39571818
quote:

[..]

oow

Palestijnen zijn altijd bezig met etteren en raketten schieten, en de enige reden dat Israel die centrale aanviel was om even te laten zien dat ze niet over zich heen laten lopen.

Als het palestijnse volk slim is zetten ze wat druk op de ontvoerders en is alles zo weer bij het oude.

Israel kan niet blijven zitten wachten of ze misschien zo vriendelijk willen zijn om die jongeman los te laten.... Ze mogen best een keer laten zien dat ze de terreur van zulke straatschoffies niet pikken Go Israel
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:46:50 #284
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39571892
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die palestijnen terroristeren israel al tijden met hun thuisgemaakte raketten, daar ga je ff aan voorbij.
Het punt met Meki is dat hij altijd een kant van de zaak belicht, en de andere vergeet. Dit is overigens een tactiek die de meeste moslims toepassen om het geweld van hun palestijnse vrienden goed te praten.

Als alle moslims zo begaan zijn met de palestijnen, waarom moet de EU dan alles betalen voor ze Of gaat de liefde maar zover dat ze af en toe een amerikaanse vlag willen verbranden? Leuke vrienden hoor
pi_39581604
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:08 schreef -scorpione- het volgende:
1946 vind ik nogal arbitrair gekozen als startpunt.
Arbitrair? Pure manipulatie is het.
  donderdag 6 juli 2006 @ 19:43:44 #286
45206 Pietverdriet
pi_39581743
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:46 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Het punt met Meki is dat hij altijd een kant van de zaak belicht, en de andere vergeet. Dit is overigens een tactiek die de meeste moslims toepassen om het geweld van hun palestijnse vrienden goed te praten.

Als alle moslims zo begaan zijn met de palestijnen, waarom moet de EU dan alles betalen voor ze Of gaat de liefde maar zover dat ze af en toe een amerikaanse vlag willen verbranden? Leuke vrienden hoor
Meeste arabieren zijn zo voor een Palestijnse staat omdat de palestijnen dan uit hun land op kunnen tyfen.
Als men ergens de pleuris heeft aan palestijnen dan is het wel in veel van de golfstaten.
pi_39583357
Al-Arabiya: IDF kills senior Fatah man Zakaria Zubeidi in Jenin raid

leider van al-Aqsa Martelaren Brigades in Jenin.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_39585587
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 20:35 schreef Caesu het volgende:
Al-Arabiya: IDF kills senior Fatah man Zakaria Zubeidi in Jenin raid

leider van al-Aqsa Martelaren Brigades in Jenin.
[afbeelding]
Deze man had een prominente rol in de documentaire: Arna's Children . Plot:

The movie was made by Juliano Mer, Arna Mer's son. Arna Mer, a Jewish woman who fought in the 1948 war dedicated her wife to helping Palestinian refugees after the 1967 war. Among her fetes was establishing a children's theater in the West Bank city of Jenin during the 80s. Using old footage, Juliano Mer returns to the refugee camp after his mother's death and after a devastating Israel Defense Forces operation, to check up on the kids who attended the drama group - Arna's Children, who have grown up under Israeli occupation. Some joined militant groups, went on suicide missions or were killed while defending their home. Though highly political, the film does not take sides and is not dogmatic, just humane and real

Deze man was een van de kinderen, die haar drama lessen had gevolgd. In de documentaire was een van zijn vriendjes ook gedood door de Israelisch en nu moest hij er blijkbaar ook aan geloven.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39589503
Israel is begonnen met massamoord op Palestijnen

Tientallen Burgers en 2 " terroristen " komen om

Israel wilt alleen onschuldigen treffen - Ik hoop dat die militair niet wordt vrijgelaten
pi_39589549
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:45 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Palestijnen zijn altijd bezig met etteren en raketten schieten, en de enige reden dat Israel die centrale aanviel was om even te laten zien dat ze niet over zich heen laten lopen.

Als het palestijnse volk slim is zetten ze wat druk op de ontvoerders en is alles zo weer bij het oude.

Israel kan niet blijven zitten wachten of ze misschien zo vriendelijk willen zijn om die jongeman los te laten.... Ze mogen best een keer laten zien dat ze de terreur van zulke straatschoffies niet pikken Go Israel
ze hebben weer tientallen mensen vermoord
goed nieuws he
pi_39589759
Israel gedraagt zich als de echte terroristen hier, ze gunnen de palestijnen nog geen water om te drinken.
  donderdag 6 juli 2006 @ 23:23:31 #292
45206 Pietverdriet
pi_39589786
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 23:15 schreef Meki het volgende:
Israel is begonnen met massamoord op Palestijnen

Tientallen Burgers en 2 " terroristen " komen om

Israel wilt alleen onschuldigen treffen - Ik hoop dat die militair niet wordt vrijgelaten
Meki, verdiep jij je eens in de situatie aldaar..
Als er iemand gericht onschuldigen dood dan zijn het wel de palestijnen
Als er palestijenen dood gaan door Israelisch ingrijpen dan zat men in of naast een hoofdkwartier van de Hamas ofzo, of liepen ze met een bomvest op een controle post af.
Als er mensen omkomen door palestijns geweld, dan zat men in de bus, was op weg of op school, zat men in een vliegtuig of op een cruiseschip, of kwam er een DIY raket op hun huis terecht.

Jouw post met dit soort nekgeklets en humbug dragen alleen maar bij aan het beeld dat veel nederlanders van moslims hebben, jij kweekt tweespalt, je laat iemand zien die terroristen toejuicht,
Je kweekt geen enkel begrip voor het standpunt van de palestijnen, je geeft mensen alleen maar des te meer reden om in vooroordelen te zwelgen.

Kortom, je bent een enorme handlanger van mensen als Philip de Winter en andere Neonazi´s omdat je het beeld loopt te bevestigen wat zij schetsen.
  donderdag 6 juli 2006 @ 23:26:43 #293
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_39589887
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:26 schreef buachaille het volgende:

[..]

Klopt echt niets van, kies liever voor obejectieve bronnen ipv Islamitische propaganda
Dat zijn precies de kaarten die bijv ook bij mij op de uni werden getoond, dus propaganda kun je het moeilijk noemen . (Of één van de belangrijke defensie-experts van Nederland moet natuurlijk stiekem een antisemiet zijn)
pi_39590001
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 23:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Meki, verdiep jij je eens in de situatie aldaar..
Als er iemand gericht onschuldigen dood dan zijn het wel de palestijnen
Als er palestijenen dood gaan door Israelisch ingrijpen dan zat men in of naast een hoofdkwartier van de Hamas ofzo, of liepen ze met een bomvest op een controle post af.
Als er mensen omkomen door palestijns geweld, dan zat men in de bus, was op weg of op school, zat men in een vliegtuig of op een cruiseschip, of kwam er een DIY raket op hun huis terecht.

Jouw post met dit soort nekgeklets en humbug dragen alleen maar bij aan het beeld dat veel nederlanders van moslims hebben, jij kweekt tweespalt, je laat iemand zien die terroristen toejuicht,
Je kweekt geen enkel begrip voor het standpunt van de palestijnen, je geeft mensen alleen maar des te meer reden om in vooroordelen te zwelgen.

Kortom, je bent een enorme handlanger van mensen als Philip de Winter en andere Neonazi´s omdat je het beeld loopt te bevestigen wat zij schetsen.
Ten eerste ik steun geen terroristen -

Ten tweede wat de Palestijnen doen in Israelische gebied keur ik af maar in de Palestijnse gebieden juich ik toe want ze zijn bezig de bezetters weg te jagen

Jij vermeldt dat Israel niet express onschuldigen vermoordt - Maar nee hoe komen de tientallen doden bij de Palestijnse zijde dan ??- Israel heeft hier een grote fout begaan - Zij hebben hier een tweede terroristische aanslag gepleegd op de onschuldigen

het maakt mij niet uit welke beeld ik overneem van Winter of Fillip - het gaat mij om dat Israel vandaag een terroristische aanslag heeft gepleegd en dat ik hier niemand zie die met de Palestijnen meeleven maar enkel toejuichen
  donderdag 6 juli 2006 @ 23:37:27 #295
45206 Pietverdriet
pi_39590203
Het gaat er niet om wat je vind meki, het gaat om het beeld wat jij laat zien.
Hersenloos ongenuanceerd geageer.

Het is wat jij niet doorhebt, noch al die heethoofdige geloofsgenoten van je.

Als de Palestijnen eens een perscentrum zouden beginnen dat net zo goed en professioneel zou werken, met net zulke vriendelijke en behulpzame mensen als het Israelische perscentrum, dan zou dat meer doen voor de palestijnse zaak als alles wat men nu doet in het kwadraat.
pi_39590246
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 23:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Het gaat er niet om wat je vind meki, het gaat om het beeld wat jij laat zien.
Hersenloos ongenuanceerd geageer.

Het is wat jij niet doorhebt, noch al die heethoofdige geloofsgenoten van je.

Als de Palestijnen eens een perscentrum zouden beginnen dat net zo goed en professioneel zou werken, met net zulke vriendelijke en behulpzame mensen als het Israelische perscentrum, dan zou dat meer doen voor de palestijnse zaak als alles wat men nu doet in het kwadraat.
daar gaat het ook niet om
het gaat mij om de onschuldigen aan beiden kanten
en dit keer om de tientallen doden door Israel
  donderdag 6 juli 2006 @ 23:40:04 #297
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_39590277
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 23:26 schreef JelleS het volgende:

[..]

Dat zijn precies de kaarten die bijv ook bij mij op de uni werden getoond, dus propaganda kun je het moeilijk noemen . (Of één van de belangrijke defensie-experts van Nederland moet natuurlijk stiekem een antisemiet zijn)
Nou, De Linkse Kerk heeft de Palestijnse Zaak al jaren kritiekloos omarmd dus ik zou er niet zonder enig voorbehoud vanuit gaan dat wat je of de Unief verteld wordt niet rood gekleurd is.
  donderdag 6 juli 2006 @ 23:43:33 #298
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_39590371
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 23:26 schreef JelleS het volgende:

[..]

Als men 1946 kiest als "startpunt" van Israël (en de problemen daaromheen) is men gewoon bezig met misleiding en uitdragen van pro-islamitische propaganda, geen twijfel bestaat daarover.
  donderdag 6 juli 2006 @ 23:50:25 #299
45206 Pietverdriet
pi_39590590
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 23:39 schreef Meki het volgende:

[..]

daar gaat het ook niet om
het gaat mij om de onschuldigen aan beiden kanten
en dit keer om de tientallen doden door Israel
Oh, het gaat niet om de palestijnse zaak...

Geef gewoon toe dat ik gelijk heb of dat je een trol bent
pi_39590720
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 23:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Oh, het gaat niet om de palestijnse zaak...

Geef gewoon toe dat ik gelijk heb of dat je een trol bent
geef maar toe dat je het toejuicht dat er tientallen Palestijnse doden vallen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')