Nu wel, en schijnbaar opgelost.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:53 schreef _The_General_ het volgende:
Niemand aanwezig ?
Weggehaald en topic naar [WFL] verplaatst.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:48 schreef Akkersloot het volgende:
Klacht tegen Skippy22
Jenny Goeree haalt uit naar Allah
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:23 schreef rutger05 het volgende:
Klacht: Het 'Jenny Goeree haalt uit naar Allah' is weggehaald uit Nieuws net nu Meki zich er mee ging bemoeien en het waarschijnlijk vermakelijk zou gaan worden.
Meki probeert hier in een soort ANP vorm nogal beledigende dingen te zeggen, ik neem aan dat mijn beweegredenen hierboven duidelijk omschreven zijn, dus als jullie hier iets van willen zeggen graag.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:12 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat je het woord Nazi hier gebruikt, je vergeet dat je moslimvriendjes trouw onder Hitler hebben gedient, en dat de Joden vervolgt werden door de Duitsers en mensen zoals jij.....
Diepe zucht, de Nederlandse Waffen SS heeft meer mensen onder de wapen gebracht dan alle moslim divisies bij elkaar. Van de 4 moslim divisies die zijn opgetuigd zijn er 2 actief in dienst geweest. De andere 2 hebben zich prompt van hun wapens ontdaan toen de russen begonnen met hun laatste Vistula offensief (jan 1945-mei 1945).quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:17 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Meki probeert hier in een soort ANP vorm nogal beledigende dingen te zeggen, ik neem aan dat mijn beweegredenen hierboven duidelijk omschreven zijn, dus als jullie hier iets van willen zeggen graag.
Dat ben ik direct met je eens, maar hoeveel divisie's van de joden waren er?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Diepe zucht, de Nederlandse Waffen SS heeft meer mensen onder de wapen gebracht dan alle moslim divisies bij elkaar. Van de 4 moslim divisies die zijn opgetuigd zijn er 2 actief in dienst geweest. De andere 2 hebben zich prompt van hun wapens ontdaan toen de russen begonnen met hun laatste Vistula offensief (jan 1945-mei 1945).
Beetje de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Mijn historie kennis van WO-II zit wel snor, wat dat laatste betreft had ik zo op [C&H] kunnen beginnen.
Onbewapend een hele boel. Ik snap je vraag wel (en waar het pijnpunt zit).quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:36 schreef Arnold_fan het volgende:
Dat ben ik direct met je eens, maar hoeveel divisie's van de joden waren er?
Wat mij vooral irriteert is het feit dat Meki overal de Nzai's bijhaalt als het om de Israeliers gaat. Zodra het gaat over het vernielen van cultuur, dat deden de nazi's ook, zodra het gaat om een militaire actie, dat is een nazi actie. Het punt is dat drie kwart van wat hij zegt kant nog wal raakt, de Nazi's hebben nooit heilige plaatsen vernield zoals Meki beweert.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Onbewapend een hele boel. Ik snap je vraag wel (en waar het pijnpunt zit).
Nazi's hebben wel veel synagoges in brand gestoken maar dat is niet het onderwerp van discussie.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:02 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Wat mij vooral irriteert is het feit dat Meki overal de Nzai's bijhaalt als het om de Israeliers gaat. Zodra het gaat over het vernielen van cultuur, dat deden de nazi's ook, zodra het gaat om een militaire actie, dat is een nazi actie. Het punt is dat drie kwart van wat hij zegt kant nog wal raakt, de Nazi's hebben nooit heilige plaatsen vernield zoals Meki beweert.
Ik heb er helemaal geen moeite mee als mensen wat dom en koppig zijn, maar hij is wel heel bizar.
Die mening mag je hebben.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:16 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben overigens geen fan van het optreden van Israel die buiten alle proporties is. En eigenlijk hiermee de overtreffende trap zijn in de geweldsspiraal wat Midden-Oosten heet.
Donequote:Op donderdag 13 juli 2006 12:59 schreef freako het volgende:
SP: Wachtgeldregeling Kamerleden snel aanpakken
Lijkt mij eerder POL
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:20 schreef Doderok het volgende:
Binnen de vijf minuten 3 klachten over hetzelfde topic?
Dan is er waarschijnlijk iets verkeerd gezegd over de joden...
Als je dit normaal gaat vinden, en dan komen erna nog wat posts over het in zee droppen van de Israeliers vanuit vliegtuigen, het is een grove schande.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:39 schreef BlaineDeMono het volgende:
Israel moet van de kaart geveegd worden!
Dat is de enigste maar dan ook echt enigste oplossing!
De zee met die zionisten!![]()
Volgens mij heeft Meki geen zin om zijn fouten toe te gevenquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
(....)
Ik laat Meki wel reageren in dit topic.
Neen hoor.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:20 schreef Doderok het volgende:
Binnen de vijf minuten 3 klachten over hetzelfde topic?
Dan is er waarschijnlijk iets verkeerd gezegd over de joden...
Bij hem vergeleken is Meki nog een normaal mensquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Neen hoor.
Het gaat meer om de semi-denigrerende posts en halfvage scheldpartijen van die BaajG.
Het is al dicht. Was weer een razendsnel topic van BG.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:22 schreef _The_General_ het volgende:
Dit topic gaat nu ineens over de WOII
De oorlog is begonnen, aldus israel en libanon.
Vanmiddag heeft drugshond Meki al gezegd dat hij op moet houden met het gebruiken van het woord nazi, maar Meki gaat gewoon door met rellenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:52 schreef _The_General_ het volgende:
Ook Meki is weer klaar met werken bij de AH
52 Burgers en kinderen zijn vermoord door terroristische nazi-Israel
Israel en Libanon War ? # 3
Ik vind het zo moeilijk om die jongen te negeren, zeker als hij maar in cirkels blijft postenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:35 schreef Drugshond het volgende:
Die Nazi opmerking staat in zijn notes, voor de rest geeft hij een eigen mening.
Maar ik post wel actief mee, om te kijken waar ik kan bijsturen.
Ik ga niet als een dolle stier op Meki reageren, maar probeer juist wat diepgang te zoeken.
- Lijkt wel dezelfde setting als de cartoonrellen, maar dan anders. -
ik heb duidelijk bij gemeld waarom ik Nazi woord heb gebruikt. dat is dankzij de geweldige optreden van Israel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:35 schreef Drugshond het volgende:
Die Nazi opmerking staat in zijn notes, voor de rest geeft hij een eigen mening.
Maar ik post wel actief mee, om te kijken waar ik kan bijsturen.
Ik ga niet als een dolle stier op Meki reageren, maar probeer juist wat diepgang te zoeken.
- Lijkt wel dezelfde setting als de cartoonrellen, maar dan anders. -
Dan weet je ook middels dit topic waarom die vergelijking ongepast is. Ik zit niet te wachten op een topic met 40+ Nazi vergelijkingen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:40 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb duidelijk bij gemeld waarom ik Nazi woord heb gebruikt. dat is dankzij de geweldige optreden van Israel.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Met alle respect, medeleven en medelijden, maar het lijkt wel alsof "israël" (lees: de joden) niets geleerd hebben van het geweldige lijden dat ze hebben ondervonden ten tijde van 40-45, geen enkel gevoel van solide menselijkheid kan ik bij ze detecteren.²
dat vind ik dus onterecht.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dan weet je ook middels dit topic waarom die vergelijking ongepast is. Ik zit niet te wachten op een topic met 40+ Nazi vergelijkingen.
[afbeelding]
Ik heb wel deels begrip voor je mening (vanwege het buitensporige geweld), maar breng dan meer nuance aan.
BSB brengt er wel nuance in aan. En zo slecht is zijn opmerking niet. Hoewel je moet weer opnieuw kaartje leggen wie de schuldige is en wie de agressor maar ergens heeft hij wel een punt.quote:
BSB maakt die nuance per ongeluk. We weten allemaal dat hij alleen maar olie op het vuur wilt gooien.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
BSB brengt er wel nuance in aan. En zo slecht is zijn opmerking niet. Hoewel je moet weer opnieuw kaartje leggen wie de schuldige is en wie de agressor maar ergens heeft hij wel een punt.
Ik hoef het maar over de muur te hebben en de gevolgen voor de Palastijnse economie (die ernorm achteruit is gegaan).
Vertel me eens hoe Nazi's handelen in oorlog?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:56 schreef Meki het volgende:
[..]
dat vind ik dus onterecht.
de vergelijking is enkel een vergelijking hoe Nazi´s handelen in tijd van oorlog. dat zag ik vandaag in Libanon. dat was enkel mijn mening en als andere mensen daar niet mee eens zijn dan moeten ze dat aangeven in een reply. en dan aangeven waarom dat niet zo is.
Simpel voorbeeld, de Nazi's waren een permanente bezettingsmacht en die hadden geen aanleiding nodig.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:56 schreef Meki het volgende:
[..]
dat vind ik dus onterecht.
de vergelijking is enkel een vergelijking hoe Nazi´s handelen in tijd van oorlog. dat zag ik vandaag in Libanon. dat was enkel mijn mening en als andere mensen daar niet mee eens zijn dan moeten ze dat aangeven in een reply. en dan aangeven waarom dat niet zo is.
O ja IRC, onze 27 MC bak tijdens nucleaire fallouts.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik heb het rampenkanaal op IRC geopend
De volgde stap wordt Morsequote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
O ja IRC, onze 27 MC bak tijdens nucleaire fallouts.
Irriteer je je net zoveel aan users die de Islam bijna op dagelijkse basis op een lijn stellen met Nazi's en facisten? Al dan niet opgeleukt met mooie plaatjes?quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:02 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Wat mij vooral irriteert is het feit dat Meki overal de Nzai's bijhaalt als het om de Israeliers gaat.
Terug grijpen naar het verleden zorgt er voor dat we niet vooruitkomen. Dat blijkt maar weer eensquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:24 schreef NorthernStar het volgende:
Dus wat is het probleem? Is het de mening op zich die je niet aanstaat misschien?
Tis een mening die nergens op slaat en me idd niet aanstaat, laten we het daarbij houden. Drughond heeft ook al gezegd dat hij deze vergelijking niet meer wil zien en ik ook niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:24 schreef NorthernStar het volgende:
Dus wat is het probleem? Is het de mening op zich die je niet aanstaat misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |