Alleen de lekkersten mogen direct meequote:Op woensdag 12 juli 2006 19:34 schreef sp3c het volgende:
ja das waar als mijn schip vergaat dan kunnen de vrouwen ook gewoon in de rij staan ... emancipatie enzo
Twintig jaar geleden zat Israël net een paar jaar in Libanon, dat verscheurd werd door een burgeroorlog, werden Westerlingen ontvoerd en vielen er elke dag doden door aanslagen. Laten we die klok maar niet terugdraaien.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:13 schreef Frutsel het volgende:
Leuke uitspraak...
"If the soldiers are not returned we will turn Lebanon's clock back 20 years," Israel Defense Forces Chief of Staff Dan Halutz to Israeli Channel 10
ik denk ook niet dat ze dat bedoelenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Twintig jaar geleden zat Israël net een paar jaar in Libanon, dat verscheurd werd door een burgeroorlog, werden Westerlingen ontvoerd en vielen er elke dag doden door aanslagen. Laten we die klok maar niet terugdraaien.
Tja, en de Palestijnse strijders gebruiken de Palestijnse bevolking vaak moedwillig als schild, hetzij met instemming (nationalistische ophitsing), maar ook vaak zonder instemming (dreiging) van de vrouwen en kinderen daar. Dit is in strijd met de internationale oorlogswetten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:31 schreef Neenetje het volgende:
Misschien omdat het vaak de mannen zijn die de wapens dragen.
En tja, het is vast een overblijfsel uit de tijd waarin vrouwen nog volgzaam voor de kinderen zorgden en zich met niets slechts inlieten. *kuch*
Heel veel, omdat Hamas deel uitmaakt van de zogenaamd democratisch gekozen regering van de Palestijnse Autoriteit. De Palestijnse Autoriteit heeft een observatiestatus bij de VN en wordt notabene gefinancieerd door de EU en Hamas door Syrië en Iran (en mogelijk door andere Islamitische staten). Hezbollah maakt deel uit van de Libanese regering, en wordt ook gefinacieerd door Syrië en Iran, enz. En ook de Libanese regering krijgt gelden van de EU. Zie je nu de perverse verbanden die er zijn??quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:00 schreef -scorpione- het volgende:
Internationale oorlogswetten?Who cares
![]()
Dit weerlegt mijn standpunt nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:25 schreef Demophon het volgende:
[..]
Heel veel, omdat Hamas deel uitmaakt van de zogenaamd democratisch gekozen regering van de Palestijnse Autoriteit. De Palestijnse Autoriteit heeft een observatiestatus bij de VN en wordt notabene gefinancieerd door de EU en Hamas door Syrië en Iran (en mogelijk door andere Islamitische staten). Hezbollah maakt deel uit van de Libanese regering, en wordt ook gefinacieerd door Syrië en Iran, enz. En ook de Libanese regering krijgt gelden van de EU. Zie je nu de perverse verbanden die er zijn??
Hezbollah heeft een hele geschiedenis van het gevangennemen van Israelische soldaten. En vervolgens ruilen ze die dan meestal met gevangennomen strijders van hun. Maw het is geen nieuwe tacktiek van hen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:41 schreef Monidique het volgende:
In het andere topic zei Glasnosteraar dat ze waarschijnlijk naar Gaza gekeken hebben en dachten 'dat wil ik ook'. Dat denk ik ook.
Klopt. Maar ze hebben het al een tijdje niet meer gedaan en het was dan in Libanon, niet in Israël. Een verband is niet moeilijk te leggen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:29 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hezbollah heeft een hele geschiedenis van het gevangennemen van Israelische soldaten. En vervolgens ruilen ze die dan meestal met gevangennomen strijders van hun. Maw het is geen nieuwe tacktiek van hen.
Okay, je hebt gelijk.. Maar wat ik bedoel: Islamieten en nationalisten in het Midden-Oosten ook niet en veel "kameradski's" in de Europese Unie ook niet. Tenzij het hun uitkomt natuurlijk (lees: tegen Israel natuurlijk)quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:28 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dit weerlegt mijn standpunt niet![]()
Met het grote verschil dat Israel zich had teruggetrokken uit Libanon, een verdrag had gesloten met dat land en de Hezbollah deel uitmaakt van de regering. Maar idd, de Hezbollah "don't give a shit about it", alhoewel ze eerst droog beweerden van welquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:29 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hezbollah heeft een hele geschiedenis van het gevangennemen van Israelische soldaten. En vervolgens ruilen ze die dan meestal met gevangennomen strijders van hun. Maw het is geen nieuwe tacktiek van hen.
Dat is ethisch en moreel gezien misschien wenselijk, maar pragmatisch gezien een beetje naief denk ik.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:40 schreef Demophon het volgende:
[..]
Niet de vermoorde onschuld spelen ten opzichte van dat soort landen en stoppen met het financieren aan dat soort regeringen.
Het tijdstip zal ws wel verband houden met Gaza, hoewel het ook nog nooit rustig is geweest aan de grens tussen Libanon en Israel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze hebben het al een tijdje niet meer gedaan en het was dan in Libanon, niet in Israël. Een verband is niet moeilijk te leggen.
quote:
Gaza, July 11 - Beit Hanoun's veteran bridge builder shrugged off his latest misfortune: the Israelis destroyed the main span into town three years ago. The European Union rebuilt it. And overnight the Israelis destroyed it again.
reuters
Regeringen die bestaan uit terroristische en ondemocratische groeperingen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Wie zijn in jouw ogen "dat soort regeringen"?
Ik zou het graag doen, echter ben ik voor veel dingen toch afhankelijk van bedrijven die zulke regeringen direct dan wel indirect steunen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:49 schreef Demophon het volgende:
[..]
Regeringen die bestaan uit terroristische en ondemocratische groeperingen.
Da's waar.. en daarmee komt gelijk de schijnheiligheid van Europa aan het lichtquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:52 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik zou het graag doen, echter ben ik voor veel dingen toch afhankelijk van bedrijven die zulke regeringen direct dan wel indirect steunen.
Moet de USA de steun aan Israel ook stoppen dan ?..quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:40 schreef Demophon het volgende:
[..]
Niet de vermoorde onschuld spelen ten opzichte van dat soort landen en stoppen met het financieren aan dat soort regeringen.
China?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:49 schreef Demophon het volgende:
[..]
Regeringen die bestaan uit terroristische en ondemocratische groeperingen.
Nee. Israel is een vriend van ons. Hamas, Hezbollah en alle andere duidelijk islamitisch geinspireerde terroristen in het Midden-Oosten niet. Dat wil ik graag zo houden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:14 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Moet de USA de steun aan Israel ook stoppen dan ?..
M.a.w. ieder voor zich ?
![]()
Spreek voor jezelf.quote:
Dus volgens jou bestaat het hele midden oosten (buiten Israel ) alleen uit terroristen ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:17 schreef klez het volgende:
[..]
Nee. Israel is een vriend van ons. Hamas, Hezbollah en alle andere duidelijk islamitisch geinspireerde terroristen in het Midden-Oosten niet. Dat wil ik graag zo houden.
Kilgore: Blow ‘em back to the stone age son!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.
Israel Defense Forces Chief of Staff Dan Halutz told Israeli Channel 10, "If the soldiers are not returned we will turn Lebanon's clock back 20 years."
Nee hoor. Voor onze democratisch gekozen regering. Die gelukkig geen steun meer verleend aan clubjes als Hamas.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.
Israel Defense Forces Chief of Staff Dan Halutz told Israeli Channel 10, "If the soldiers are not returned we will turn Lebanon's clock back 20 years."
Even radicaal geruimd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:21 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Kun je die complot rommel er even uit snijden please ?
Thx, ik was net bezig en ik zag dat er iemand anders ook mee bezig was.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:28 schreef NorthernStar het volgende:
Even radicaal geruimd.
Ik zou het Midden-oosten buiten Israel niet kunnen omschrijven door over "rotte appels" te beginnen, nee. Eufemisme lijkt me dat.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:23 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Dus volgens jou bestaat het hele midden oosten (buiten Israel ) alleen uit terroristen ?
Dus de hele regio verdient geen steun dankzij enkele rotte appels
Maar Israel WEL ondanks enkele rotte appels?
Behalve natuurlijk... Irak.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:33 schreef klez het volgende:
Bovendien worden die landen niet lastig gevallen zolang ze zich onthouden van vijandigheden tegenover ons of Israel.
En wie bedoel je met 'ons' in dit verhaal ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:33 schreef klez het volgende:
[..]
Ik zou het Midden-oosten buiten Israel niet kunnen omschrijven door over "rotte appels" te beginnen, nee. Eufemisme lijkt me dat.
Bovendien worden die landen niet lastig gevallen zolang ze zich onthouden van vijandigheden tegenover ons of Israel.
Zeker in het geval van Syrie is dat niet onterecht, begreep ik vanmiddag op radio 1.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:04 schreef Monidique het volgende:
The White House on Wednesday (...) blamed Syria and Iran for the attacks..
Op herhaaldelijk verzoek van de Irakezen zelf, laten we dat niet vergeten.quote:
Dat geloof ik wel. De pavlov-reactie van het Witte Huis is alleen bijzonder amusant.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:36 schreef klez het volgende:
[..]
Zeker in het geval van Syrie is dat niet onterecht, begreep ik vanmiddag op radio 1.
Net als zeggen dat Isreal perfect is?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:33 schreef klez het volgende:
[..]
Ik zou het Midden-oosten buiten Israel niet kunnen omschrijven door over "rotte appels" te beginnen, nee. Eufemisme lijkt me dat.
Dat zou zeker een eufemisme zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:38 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Net als zeggen dat Isreal perfect is?![]()
Yeah, right... Hoe dan ook, kennelijk hoef je niet slechts vijandelijk tegenover ons of Israël te zijn om aangepakt te worden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:37 schreef klez het volgende:
[..]
Op herhaaldelijk verzoek van de Irakezen zelf, laten we dat niet vergeten.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:34 schreef Demophon het volgende:
Oh, dat is tegen het zere been van NorthernStar, ondanks de vele eenzijdige quotes... Maarrr ja, NorthernStar is moderator, dus.....
I'm out deze discussie![]()
Nee je hebt gelijk. Op eigen verzoek van de bevolking vind ik wel een goede derde.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Yeah, right... Hoe dan ook, kennelijk hoef je niet slechts vijandelijk tegenover ons of Israël te zijn om aangepakt te worden.
Dacht dat we daar chemische\kernwapens zochten ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:37 schreef klez het volgende:
[..]
Op herhaaldelijk verzoek van de Irakezen zelf, laten we dat niet vergeten.
Vandaar dat je ook altijd zo duidelijk je haat voor Hamas en dat soort clubs laat blijken...quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Ik heb op verzoek van topicstarter een aantal reacties weggehaald.
En het overige is gewoon mijn mening. Iedereen die het over "de klok terugzetten" heeft, of andere soortgelijke dreigende taal kan op een kotssmiley van mij rekenen. En landen of regeringen met een dergelijke instelling reken ik zeker niet tot mijn vrienden.
Dus als Syrie of de Palestijnen vragen of we ingrijpen gaan we ook ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:40 schreef klez het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. Op eigen verzoek van de bevolking vind ik wel een goede derde.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |