Toch pas als je de ontvoerden hun keel doorsnijdt? Bij terroristische daden vallen slachtoffers. Dit is gewoon een criminele actie. En anders hebben we verdacht veel terroristen in Nederland rondlopen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:53 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja het zijn soldaten, maar ontvoering is nog steeds een behoorlijk laffe terroristische daad....
Dat is wel het laatste wat we nodig hebbenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:56 schreef Doderok het volgende:
[..]
Jezelf quoten is zo not done!
En ik heb al een tijdje geen post van BaajGuardian meer gezien in dit topic...
Iemand de keel doorsnijden hoeft ook geen terroristische actie te zijn, niet eens een misdaad. Het gaat om het doel, plus dat het gewoon laf is.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Toch pas als je de ontvoerden hun keel doorsnijdt? Bij terroristische daden vallen slachtoffers. Dit is gewoon een criminele actie. En anders hebben we verdacht veel terroristen in Nederland rondlopen.
Ach, Hitler was niet zo principieel. Die Arabieren kon hij bovendien goed gebruiken om het vieze werk op te knappen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:58 schreef BlaineDeMono het volgende:
Wat ik altijd zo ontzettend raar vond/vind was/is die moslim-collaboratie
met de nazi's in WO2.
Ja, beide zijden hadden een hekel aan joden.
Maar in Hitlers filosofie had hij toch ook niet veel op met negers/moslims/zwarten ed.?![]()
en een spijt dat ze daarvan hebben!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
ow godalsof er alleen slechte moslims zijn. Wie hadden ook alweer meegevochten met de geallieerden? De Marokkanen toch? Nou, dan.
![]()
Nee, maar om een oorlog te winnen moet je wel eens pragmatisch zijn. De Italianen waren ook niet gelijk aan de Duitsers, om van de Japanners nog maar te zwijgen. Toch werden de laatsten vereerd als een soort Aziatisch ''Herrenvolk''.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:58 schreef BlaineDeMono het volgende:
met de nazi's in WO2.
Maar in Hitlers filosofie had hij toch ook niet veel op met negers/moslims/zwarten ed.?![]()
Himmler was erg geinteresseerd in de Islam. Himmler geloofde dat de croaten geen slavisch maar arisch volk waren. Dus de croatische moslims ook. Daarnaast wou hij de 350 miljoen moslims die er toen waren nog even te vriend houden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:58 schreef BlaineDeMono het volgende:
met de nazi's in WO2.
Zoals iemand reeds opmerkte:quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:54 schreef Demophon het volgende:
[..]
Nou, nu we toch met vergelijkingen bezig zijn, nog maar een keer:
[afbeelding]
Amin Al Husseini with one of his Nazi Muslim Troops - 1943 Hanzar SS Division.
[afbeelding]
Amin Al Husseini spends WWII by Hitler's side.
[afbeelding]
Muslim Nazi troops in traditional Muslim prayer -1943
[afbeelding]
Amin al Husseini at Arab League meeting at its creation- 1944
[afbeelding]
1966. Karachi, Pakistan. Amin Al Husseini continues to be central figure in Pakistani leadership.
[afbeelding]
Leading and representing the Muslim Community: Amin Al Husseini
[afbeelding]
Yasser Arafat (far-right) at Amin Al Husseini's funeral (with Mufti of Lebanon)
Yasser Arafat was trouwens een goede en naaste familielid van Amin Al Husseini
[afbeelding]
Palestinian soldiers under Yasser Arafat doing Nazi salute- today
[afbeelding]
Mein Kampf by Adolf Hitler. Distributed by Palestinian Authority- 2003
![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Diepe zucht, de Nederlandse Waffen SS heeft meer mensen onder de wapen gebracht dan alle moslim divisies bij elkaar. Van de 4 moslim divisies die zijn opgetuigd zijn er 2 actief in dienst geweest. De andere 2 hebben zich prompt van hun wapens ontdaan toen de russen begonnen met hun laatste Vistula offensief (jan 1945-mei 1945).
Beetje de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Mijn historie kennis van WO-II zit wel snor, wat dat laatste betreft had ik zo op [C&H] kunnen beginnen.
Hitler was gek op moslims. Hij prees die religie om hun vechtersmentaliteit en wil om te sterven voor het hoge doel op het slagveld. Zijn ideologie leek verdomd veel op die van het islamisme.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:58 schreef BlaineDeMono het volgende:
Ik vind alle zinloze geweld laf eerlijk gezegd. Ik vind die hele oorlog zinloos. Laten ze daar over vrede praten maar daar hebben veel mensen gewoon geen baat bij zoals iemand opmerkte. Mietjes zijn het, allemaal. Te bang voor elkaar om toe te geven. Kut trotsquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:58 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Iemand een keel doorschijden hoeft ook geen terroristische actie te zijn, niet eens een misdaad. Het gaat om het doel, plus dat het gewoon laf is.
ga je niet meer redden vrees ikquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:00 schreef Evil_Jur het volgende:
Mensen, het was weer vermakelijk, maar ik moet mijn ikea-boekenkast gaan bouwen voordat het te donker is, aju!
Daarom heb ik hier een lamp hangenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
ga je niet meer redden vrees ik![]()
Jouw voorouders hebben ook gediend onder de SS. Maar toch weerhield dat Hitler niet om Nederlandse Arische jongens en mannen in werkkampen in Duitsland en Polen te werk te stellen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:58 schreef BlaineDeMono het volgende:
met de nazi's in WO2.
Barbara Karelquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:04 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Doderok, wie dat vrouwtje ook weer in je Avatar. Ze komt me bekend voor........
het is toch kip en ei, ongelukkige..!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:56 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat jij niet geloofd dat Syrië en Iran en Noord Korea wapens leveren aan Hezbollah?
Denk je trouwens dat als Hezbollah geen Israelische soldaten in israel had ontvoerd en niet met grote regelmaat raketten op het Noorden van Israel vanuit libanon had afgevuurd dat Israel libanon was binnengevallen?
Denk je dat Israel Gaza weer was binnengevallen als er niet onophoudelijk aanvallen waren uitgevoerd vannuit Gaza op Israel?
Lijken me vrij recht-door-zee ja/nee-antwoord vragen.![]()
Krijgen we dat ook weer...quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:04 schreef Super7fighter het volgende:
[..]en Nederlanders de joden relatief gezien bij de bossen aan de nazi's uitleverden.
Heeft veel meer te maken met de staatskundige structuur van Nederland tijdens de bezetting en de goede administratie van voor de oorlog dan met iets anders...quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:04 schreef Super7fighter het volgende:
en Nederlanders de joden relatief gezien bij de bossen aan de nazi's uitleverden.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Krijgen we dat ook weer...
http://www1.yadvashem.org/righteous/index_righteous.html
Klik even op ''Statistics and Stories'', alsjeblieft.
Goede PR van de Nederlandersquote:These figures are not necessarily an indication of the actual number of Jews saved in each country, but reflect material on rescue operations made available to Yad Vashem.
Het gedachtegoed van de Nazi's wordt nog steeds wijd en breed gedragen in het MO!quote:
Tja, als je niet verder komt dat beledigingen en slogans dat hoef je van mij geen antwoord meer te geven. 't waren volgens mij twee legitieme vragen waarop je gewoon antwoord had kunnen geven.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:05 schreef Orwell het volgende:
[..]
het is toch kip en ei, ongelukkige..!
hoelang kun je een volk TREITEREN voordat ze tegen je in opstand komen
hoe kun je een "bezetter" zijn en je handen in onschuld wassen
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:08 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Heeft veel meer te maken met de staatskundige structuur van Nederland tijdens de bezetting en de goede administratie van voor de oorlog dan met iets anders...
Dus de staatskundige structuur en de goede administratie is schuldig aan de decimatie van de Joodse bevolking van Nederlandquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:08 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Heeft veel meer te maken met de staatskundige structuur van Nederland tijdens de bezetting en de goede administratie van voor de oorlog dan met iets anders...
Leugen nummer 1:quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Diepe zucht, de Nederlandse Waffen SS heeft meer mensen onder de wapen gebracht dan alle moslim divisies bij elkaar.
Leugen nummer 2 en 3:quote:Deze site heeft als thema de geschiedenis van de Nederlandse vrijwilligers in de Duitse Waffen-SS. In de Waffen-SS hebben in totaal rond de 22.000 Nederlandse vrijwilligers gediend
http://www.waffen-ss.nl/main.php
[quote]
Van de 4 moslim divisies die zijn opgetuigd zijn er 2 actief in dienst geweest. De andere 2 hebben zich prompt van hun wapens ontdaan toen de russen begonnen met hun laatste Vistula offensief (jan 1945-mei 1945).
http://www.w8.nl/feitenTW.htmquote:Op initiatief van de Groot-Mufti van Jeruzalem Al-Husseini werd binnen de SS een speciale Bosnische moslim divisie opgericht, de Handschar (zwaard). De soldaten droegen een fez met ondermeer de SS doodskop. Voor elk bataljon was een imam. De divisie was bedoeld om te strijden tegen de partizanen van Tito. Ongeveer 20.000 moslims hebben in de Hanschar Divisie gediend. (Er gaan geruchten dat de voormalig Bosnische president Izetbegovic, soldaten rekruteerde voor de Handschar)
In Albanië werd een soortgelijke divisie opgericht, de Skanderbeg
En vooral die Hanschar ging ZO tekeer, dat bijna de helft van de Serviers uitgemoord is.quote:Moslims uit andere landen dienden ook in de volgende formaties en eenheden: een Albanese Waffen-SS Divisie in Kosovo-Metohija en West-Macedonië, de 21st Waffen Gebirgs Division der SS 'Skanderbeg', een Moslim SS zelfverdedigingregiment in het Raskha (Sandzak) gebied van Servië de zogeheten 'Sandzak Divisie', het Arabische Legioen (Arabisches Freiheitskorps), de Arabische Brigade, het Ostmuselmanische SS-Regiment, het Ostturkischen Waffen Verband der SS dat bestond uit Turkistanen, de Waffengruppe der-SS Krim, formaties die bestonden uit moslims uit Tsjetjenië en een Tatar Regiment der-SS samengesteld uit Krim-Tataren, en andere moslimformaties in de Waffen SS en de Wehrmacht, in Bosnië-Hercegovina, de Balkan, Noord-Afrika, door de nazi bezette gebieden in de Sovjet-Unie en in het Midden-Oosten.
http://www.verzet.org/content/view/477/29/
Ik zou je lesgeld maar eens terug gaan vragen en plaatjes van naakte dikke wijfen gaan posten, dat gaat je beter af.quote:Beetje de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Mijn historie kennis van WO-II zit wel snor, wat dat laatste betreft had ik zo op [C&H] kunnen beginnen.
Dat dacht ik niet he maat!quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:04 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Jouw voorouders hebben ook gediend onder de SS. Maar toch weerhield dat Hitler niet om Nederlandse Arische jongens en mannen in werkkampen in Duitsland en Polen te werk te stellen.
En bovendien zijn er maar een handjevol Bosniaken ingelijfd bij de Duitse troepen, een veel groter aantal moslims vocht tegen de nazi's. Zo redde Marokko onder andere 70 duizend joden uit de klauwen van de nazi's, terwijl een broedervolk als de Fransen (Vichy-regering) en Nederlanders de joden relatief gezien bij de bossen aan de nazi's uitleverden.
Zegt iemand die een sprookjesboek voor waar aan neemtquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dus de staatskundige structuur en de goede administratie is schuldig aan de decimatie van de Joodse bevolking van Nederland
Bron?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:12 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Dat dacht ik niet he maat!![]()
Mijn opa en oma zaten in het verzet!![]()
Het gaat om het aantal rechtvaardigen, he.quote:
Flink zo. Mag 'ie je een kopstoot geven om hun eer te verdedigen?quote:
Pim-Fortuyn-adept?quote:
Ach, die heeft iedereenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:18 schreef BlaineDeMono het volgende:
Denken jullie soms dat ik een moslim ben stelletje koosjes?![]()
Dat ben ik dus niet he!
Ik ben een autochtone Nederlander, maar ik heb wel Duitse roots (in de Middeleeuwen dan)!![]()
Huh, waarom verbergt hij zich achter een vrouw?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:16 schreef Apropos het volgende:
[..]
Flink zo. Mag 'ie je een kopstoot geven om hun eer te verdedigen?
Righteous among the Nationsquote:
totdat jij je huis en buurt ter beschikkingsteld aan een paar duizend mensen uit Weetikveel-istanquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:10 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Tja, als je niet verder komt dat beledigingen en slogans dat hoef je van mij geen antwoord meer te geven. 't waren volgens mij twee legitieme vragen waarop je gewoon antwoord had kunnen geven.
Vrees niet, veel hoop had ik natuurlijk niet maar ik wilde je het voordeel van de twijfel geven.![]()
Ah, de kroaten hadden daar dus niets mee te makenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:12 schreef -IksRee- het volgende:
En vooral die Hanschar ging ZO tekeer, dat bijna de helft van de Serviers uitgemoord is.
[..]
Anders wil ik hem dat plezier wel geven hoor. Ik heb nog een appeltje met hem te schillen na zijn 'Mohammed Bouyeri de strijderquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:16 schreef Apropos het volgende:
[..]
Flink zo. Mag 'ie je een kopstoot geven om hun eer te verdedigen?
Jij bent bruut man. Je zet me echt op mijn plaatsquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:14 schreef -IksRee- het volgende:
Zegt iemand die een sprookjesboek voor waar aan neemt
Die deden net zo hard mee.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:20 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ah, de kroaten hadden daar dus niets mee te maken![]()
Ja, en nu willen ze dat in Iran, Libanon, Jordanie, Saudi-Arabie en ga zo maar door graag nog even na gaan doen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
Jij bent bruut man. Je zet me echt op mijn plaats![]()
Neemt niet weg dat de iedere jaar rond 5 Mei weer op feiten worden herinnerd hoe alle Joden met de grootste gemak naar Auschwitz werden verscheept zonder noemenswaardige tegenstrubbelingen van de Nederlanders.
wel de 'Ustasha's'quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:20 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ah, de kroaten hadden daar dus niets mee te maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |