Ik vind het bestaansrecht van Israel ook twijfelachtig, nog los van het feit dat ik zeer vijandig ben tegenover religieuze staten. Maar denk eens na vent, kijk naar de tactieken en daden van hezbollah, daar kun je gewoon geen respect voor hebben, en het zijn zeker geen vrijheidsstrijders.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:39 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Zegt iemand die fan is van een malloot als Arnold Swarzenegger!![]()
PS. Die terroristen waar je op doelt zijn vrijheidsstrijders nerd!![]()
Waren er geen joden in dat gebied, dan waren er dus ook geen soldaten ontvoerd!
Waar is het eigenlijk goed voor dat de joden een eigen land kregen na WO2?
Ik bedoel: er zijn ook hele stammen zigeuners uitgeroeid, evenals diverse
andere etnische minderheden!
Hebben die een eigen land gekregen? Ik dacht het niet!
Ik herhaal dus hierbij: Weg met die joden in Israel!![]()
Die Hitlergroetbrengers van Hezbollah vallen me zwaar tegen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:37 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ach, de mensen die hier hezbollah steunen zijn dezelfde die Amerika nazi's noemen, en constant de mond vol hebben van neo-nazisme en fascisme. In hun hypocriete beleving is extremistisch fascisme alleen geoorloofd wanneer het om moslims gaat, maar waarom zou ik je niet kunnen vertellen.
Ik heb Connie Mus alleen de Israelische propaganda horen napraten over zogenaamde Syrische wapenleveranties en geld aan Hezobollah- verzetsbweging, die hij ook nog eens als feiten presenteerden. Maar waar blijft de feiten over Amerikaanse wapenleveranties en geld (5 miljard dollar), wapens en geld dat nu door Israel in Libanon worden gebruikt om een land te vernietigen? Dat wordt echt nooit gezegd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:31 schreef Abe_Lenstra het volgende:
'k stond trouwens wel even met mijn oren te klapperen toen ik het NOS journaal zag om 20.00. Normaal gesproken toch het hart van de Propaganda Machine van de Linkse Kerk maar vanavond hoorde ik ze zowaar zeggen sinds Israel zich heeft teruggetrokken uit Zuid Libanon 6 jaar geleden dat er regelmatig aanvallen van Hezbollah op het Noorden van Israel worden uitgevoerd en dat de Libanese regering en daarvoor de Syrische machthebbers, gewoon hebben toegestaan dat Hezbollah permanente posities inneemt in het zuiden van Libanon en duizenden raketten op Israel heeft gericht staan.
Ook mocht Eddo Rosenthal zowaar melding maken van het feit dat sinds Israel zich uit Gaza heeft teruggetrokken het land onophoudelijk aangevallen wordt door Extremisten en Raketten vannuit Gaza en dat de ontvoeringen (Zowel vanuit Gaza als door Hezbollah) de druppel was die de Emmer deed overlopen.
Normaal gesproken vindt De Kerk toch meestal dat de mensen niet met deze nutteloze informatie moet worden lastiggevallen en alleen bericht als Israel weer eens terugslaat maar nu wordt er zowaar, door de NOS, melding gemaakt van Palastijnse / Hezbollah agressie.
Ongeloofelijk!
Hulde NOS.![]()
Is dit misschien het eerste begin in een meer objectieve berichtgeving?![]()
Are you on crack....quote:
Nou, ik denk in zo'n beetje het gros van al je posts hier. En sinds je Mohammed Bouyeri (het kleine, laffe ventje van 60 kg dat te zwak was om zonder wapens een vetzak als Van Gogh aan te kunnen) verheerlijkte weet ik genoeg over jou.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:42 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Zit jij aan de crack soms? Waar zeg ik dat ik een hekel heb aan het Westen?
Natuurlijk is dit een grap hehe!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dit moet echt een grap zijn. Ik weiger te geloven dat zulke onwetendheid bestaat.
Net zei je dat ze nu pas een excuus hebben?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:43 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Geloof me: 20 jaar geleden op de lagere school deden Marokkaantjes al niets anders als joden uitschelden, NLers waren ongelovige varkens en zij zouden later wel de macht overnemen. Het is echt niet iets van de laatste jaren hoor: alleen vallen de maskers nu echt af en laat men zijn ware aard zien.
Nou, dan heb ik nog meer nieuws voor je hoor. Wel een beetje jammer aangezien dit al een jaar of och... 20 bekend is?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:43 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Die Hitlergroetbrengers van Hezbollah vallen me zwaar tegen!![]()
Je hebt voor jezelf bepaald dat je anti-zionist bent, ok, maar wat is dan je idee?De vijand van mijn vijand is mijn vriend? Het maakt je geen flikker uit wat Hezbollah op het geweten heeft, alleen het feit dat ze anti-israel zijn vind jij reden genoeg om ze te verdedigen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:43 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ik ben immers net zo erg anti-nazi als anti-zionist!
Jij zat dus op de lagere school met Marokkaantjes te discussieren over Joden, ongelovige varkens en dat ze later de macht zouden overnemen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:43 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Geloof me: 20 jaar geleden op de lagere school deden Marokkaantjes al niets anders als joden uitschelden, NLers waren ongelovige varkens en zij zouden later wel de macht overnemen. Het is echt niet iets van de laatste jaren hoor: alleen vallen de maskers nu echt af en laat men zijn ware aard zien.
Ik ben ook vijandig ingesteld tegenover religieuze staten! Dat mag ik wel!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:43 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik vind het bestaansrecht van Israel ook twijfelachtig, nog los van het feit dat ik zeer vijandig ben tegenover religieuze staten. Maar denk eens na vent, kijk naar de tactieken en daden van hezbollah, daar kun je gewoon geen respect voor hebben, en het zijn zeker geen vrijheidsstrijders.
Waar zeg ik dat ik het Westen haat? ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:43 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het geurt een beetje uit je mond, zeg maar.
Nergens, hoor. Al-Zarqawi is een leeuw, Hezbollah bestaat uit vrijheidsstrijders en homo's zijn vies, meer niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:47 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het Westen haat? ?
Ik zeg dat de Hezbollah zich niet uit het veld laat slaan, omdat er een US-sticker op de Israelische F-18's zijn geplakt.
Het is een feit dat onder moslims meer mensen met geestelijke problemen zijn, dit door inteelt omdat iedereen maar wat familie zwanger maakt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
De Amerikaanse ''maak mensen bang'' propagandamachine heeft zijn werk gedaan zie ik...
Net zo debiel als de originele stelling.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:39 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Zegt iemand die fan is van een malloot als Arnold Swarzenegger!![]()
PS. Die terroristen waar je op doelt zijn vrijheidsstrijders nerd!![]()
Waren er geen joden Palestijnen in dat gebied, dan waren er dus ook geen soldaten ontvoerd!
Waar is het eigenlijk goed voor dat de joden Arabieren eigen landen kregen na WO2?
De vrijheid van meningsuiting is zo'n kostbaar goed voor Arnold_Fan dat enkel goede mensen er gebruik van mogen maken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Wees blij dat je in dit land vrij kan spreken.
Niet nog zo een die met die propaganda site gaat spammenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:45 schreef -IksRee- het volgende:
Kijk dit maar even na: gaat over je grote vrienden: http://www.tellthechildrenthetruth.com/
Ja, goed weerwoord.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Jij zat dus op de lagere school met Marokkaantjes te discussieren over Joden, ongelovige varkens en dat ze later de macht zouden overnemen?
Laat me niet lachen man![]()
Ja goed, maar gekken als Sharon hebben toch minstens evenveel op hun geweten!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:46 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Je hebt voor jezelf bepaald dat je anti-zionist bent, ok, maar wat is dan je idee?De vijand van mijn vijand is mijn vriend? Het maakt je geen flikker uit wat Hezbollah op het geweten heeft, alleen het feit dat ze anti-israel zijn vind jij reden genoeg om ze te verdedigen?
De welbekende hitler ad reductio komt weer eens langs.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:34 schreef -IksRee- het volgende:
Maar goed, dit is het logische gevolg van de aanvallen van Hezbollah van Libanees grondgebied. Eigen schuld dus. Simpel. Zouden wij het pikken als de AEL vanuit Luik aanvallen op Maastricht doet?
Oh, even voor de duidelijkheid:
Hezbollah:
[afbeelding]
[afbeelding]
He, kenden we die groet niet ergens van?
quote:Op maandag 10 juli 2006 02:15 schreef dontcare het volgende:
[..]
Hoezo schokkend ? schokkender als al de Europese mensen die bij de waffen SS hebben gedient ? Omdat het Moslims zijn ?
Voor zover ik weet is de Arabische versie van Mein Kampf geen bestseller, de Turkse editie daarintegen wel ....
edit:
romeinen waren ook Nazi's?
[afbeelding]
in china / Taiwan wordt het tijdens inzweringen en eed afleggingen ook gedaan
[afbeelding]
Hee de US deed het ook
[afbeelding]
dus daar hoeven helemaal geen nazistiche motieven achter te zitten,
Maar eh , nu weer back on topic ?
Omdat hun claim ook twijfelachtig is, en hun middelen nog veel erger zijn dan hun doel. Ze strijden niet voor vrijheid, ze strijden voor het uitbreiden van een Islamistische staat.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:46 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ik ben ook vijandig ingesteld tegenover religieuze staten! Dat mag ik wel!![]()
Waarom zijn de leden van Hezbollah geen vrijheidsstreiders volgens jou?
en de kans is groot dat het terroristen worden volgens jou?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:48 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het is een feit dat onder moslims meer mensen met geestelijke problemen zijn, dit door inteelt omdat iedereen maar wat familie zwanger maakt.
Terecht toch? Het was immers een ongelovig varken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:46 schreef rutger05 het volgende:
Ik zal bijvoorbeeld nooit de kaping vergeten van het cruiseschip Achille Lauro in 1985, waarbij terroristen ook de vrijlating van Palestijnse gevangenen eisten, en een gehandicapte man vermoorden en zijn lichaam en rolstoel overboord gooiden.
Helemaal met je eens, maar daarom is het in deze kwestie zo gevaarlijk om een kant te kiezen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:49 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ja goed, maar gekken als Sharon hebben toch minstens evenveel op hun geweten!
Ik noem de buitensporige reacties op de verschillende Intifada's,
het bombaderen van Palestijnse vluchtelingenkampen (!) en meer van dat soort gein.![]()
Hitler met korting? In de Meki Shop?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:49 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
De welbekende hitler ad reductio komt weer eens langs.
ow godquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
Niet nog zo een die met die propaganda site gaat spammen![]()
Kwestie van (verkeerde) interpretatie, metaforen, perceptie en (bloemrijk/literair) taalgebruik. En dat is niet gelijk aan anti-westers zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:48 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nergens, hoor. Al-Zarqawi is een leeuw, Hezbollah bestaat uit vrijheidsstrijders en homo's zijn vies, meer niet.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:42 schreef _The_General_ het volgende:
Voor de mensen die Baaj nu al moe zijn kunnen we verder in dit topic;
Israel en Libanon War ? # 3
Dat waren nog eens tijden...quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:50 schreef Mikrosoft het volgende:
Hezbollah is Amerika niet die in 1967 een Israelische aanval op de USS Liberty tolereerde.![]()
Mooie foto van Duinkerken in je atavar!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:50 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hitler met korting? In de Meki Shop?
Da's de Romeinse groet!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:43 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ik ben immers net zo erg anti-nazi als anti-zionist!
ik moet je corrigeren:quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:39 schreef BlaineDeMono het volgende:
Ik herhaal dus hierbij: Weg met die joden in Israel!![]()
Terroristen? Ze ontvoeren notabene twee Israelische soldaten! En dat is het weer niet goed.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:17 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Helemaal afrekenen met de Hezbollah terroristen is zeer moeilijk. Elke keer weer ontsnappen er helaas wel een paar ratten.
Erg heldhaftig kan ik het allemaal niet noemen, die uitvluchten van je.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:51 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Kwestie van (verkeerde) interpretatie, metaforen, perceptie en (bloemrijk/literair) taalgebruik. En dat is niet gelijk aan anti-westers zijn.
Ja het zijn soldaten, maar ontvoering is nog steeds een behoorlijk laffe terroristische daad....quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:52 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Terroristen? Ze ontvoeren notabene twee Israelische soldaten! En dat is het weer niet goed.
Dank.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:52 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Mooie foto van Duinkerken in je atavar!![]()
Het is pas goed als deze terroristen zijn uitgeroeid.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:52 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Terroristen? Ze ontvoeren notabene twee Israelische soldaten! En dat is het weer niet goed.
Nou, nu we toch met vergelijkingen bezig zijn, nog maar een keer:quote:
Ik heb daar laatst nog een boek over gelezen:quote:
Nee dat is echt een padvindersdaad zeg! Wat een opluchting, ze ontvoeren soldatenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:52 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Goeie correctiequote:Op donderdag 13 juli 2006 21:52 schreef Orwell het volgende:
[..]
ik moet je corrigeren:
om te beginnen zijn de "joden" een verzamelnaam voor enorme hoeveelheid volkeren en culturen uit het M.O.
een betere benaming zou zijn "Arabier"
de "joden", die (vaak na zeer traumatische ervaringen in woII) gezamelijk naar israel zijn ge-emigreerd valt niets te verwijten...het zijn vaders,moedr, kleine kinderen,baby's...mensen
denk jij dat de leiders van beide zijde last hebben van het geweld in hun gepasnserde kastelen?
het volk is (zoals altijd) de sigaar
de elite is juist gebaat bij de tegenstelling "jood"/"moslim" etc...they dont care! zij varen sowieso wel bij chaos (wapenhandel0 plus dat de focus van de man op straat ligt bij die soldaat aan de overkant ipv bij het systeem (volg de geldstromen)
dus val nooit de "joden" aan, maar becritiseer de zionistische bende
Moet jou toch aanspreken, met je vereering voor Mohammed Bouyeri 'de strijder'quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:49 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
De welbekende hitler ad reductio komt weer eens langs.
Ja, de Romeinen waren een fascistisch ingesteld regime. En een keiharde, Hitler was er nog een lieverdje bij, hij had alleen meer techniek ter beschikking.quote:edit:
romeinen waren ook Nazi's?
Mag ik hieruit opmaken dat jij niet geloofd dat Syrië en Iran en Noord Korea wapens leveren aan Hezbollah?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:44 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik heb Connie Mus alleen de Israelische propaganda horen napraten over zogenaamde Syrische wapenleveranties en geld aan Hezobollah- verzetsbweging, die hij ook nog eens als feiten presenteerden. Maar waar blijft de feiten over Amerikaanse wapenleveranties en geld (5 miljard dollar), wapens en geld dat nu door Israel in Libanon worden gebruikt om een land te vernietigen? Dat wordt echt nooit gezegd.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |