Hitler met korting? In de Meki Shop?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:49 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
De welbekende hitler ad reductio komt weer eens langs.
ow godquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
Niet nog zo een die met die propaganda site gaat spammen![]()
Kwestie van (verkeerde) interpretatie, metaforen, perceptie en (bloemrijk/literair) taalgebruik. En dat is niet gelijk aan anti-westers zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:48 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nergens, hoor. Al-Zarqawi is een leeuw, Hezbollah bestaat uit vrijheidsstrijders en homo's zijn vies, meer niet.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:42 schreef _The_General_ het volgende:
Voor de mensen die Baaj nu al moe zijn kunnen we verder in dit topic;
Israel en Libanon War ? # 3
Dat waren nog eens tijden...quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:50 schreef Mikrosoft het volgende:
Hezbollah is Amerika niet die in 1967 een Israelische aanval op de USS Liberty tolereerde.![]()
Mooie foto van Duinkerken in je atavar!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:50 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hitler met korting? In de Meki Shop?
Da's de Romeinse groet!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:43 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Die Hitlergroetbrengers van Hezbollah vallen me zwaar tegen!![]()
Ik ben immers net zo erg anti-nazi als anti-zionist!
ik moet je corrigeren:quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:39 schreef BlaineDeMono het volgende:
Ik herhaal dus hierbij: Weg met die joden in Israel!![]()
Terroristen? Ze ontvoeren notabene twee Israelische soldaten! En dat is het weer niet goed.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:17 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Helemaal afrekenen met de Hezbollah terroristen is zeer moeilijk. Elke keer weer ontsnappen er helaas wel een paar ratten.
Erg heldhaftig kan ik het allemaal niet noemen, die uitvluchten van je.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:51 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Kwestie van (verkeerde) interpretatie, metaforen, perceptie en (bloemrijk/literair) taalgebruik. En dat is niet gelijk aan anti-westers zijn.
Ja het zijn soldaten, maar ontvoering is nog steeds een behoorlijk laffe terroristische daad....quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:52 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Terroristen? Ze ontvoeren notabene twee Israelische soldaten! En dat is het weer niet goed.
Dank.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:52 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Mooie foto van Duinkerken in je atavar!![]()
Het is pas goed als deze terroristen zijn uitgeroeid.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:52 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Terroristen? Ze ontvoeren notabene twee Israelische soldaten! En dat is het weer niet goed.
Nou, nu we toch met vergelijkingen bezig zijn, nog maar een keer:quote:
Ik heb daar laatst nog een boek over gelezen:quote:
Nee dat is echt een padvindersdaad zeg! Wat een opluchting, ze ontvoeren soldatenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:52 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Goeie correctiequote:Op donderdag 13 juli 2006 21:52 schreef Orwell het volgende:
[..]
ik moet je corrigeren:
om te beginnen zijn de "joden" een verzamelnaam voor enorme hoeveelheid volkeren en culturen uit het M.O.
een betere benaming zou zijn "Arabier"
de "joden", die (vaak na zeer traumatische ervaringen in woII) gezamelijk naar israel zijn ge-emigreerd valt niets te verwijten...het zijn vaders,moedr, kleine kinderen,baby's...mensen
denk jij dat de leiders van beide zijde last hebben van het geweld in hun gepasnserde kastelen?
het volk is (zoals altijd) de sigaar
de elite is juist gebaat bij de tegenstelling "jood"/"moslim" etc...they dont care! zij varen sowieso wel bij chaos (wapenhandel0 plus dat de focus van de man op straat ligt bij die soldaat aan de overkant ipv bij het systeem (volg de geldstromen)
dus val nooit de "joden" aan, maar becritiseer de zionistische bende
Moet jou toch aanspreken, met je vereering voor Mohammed Bouyeri 'de strijder'quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:49 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
De welbekende hitler ad reductio komt weer eens langs.
Ja, de Romeinen waren een fascistisch ingesteld regime. En een keiharde, Hitler was er nog een lieverdje bij, hij had alleen meer techniek ter beschikking.quote:edit:
romeinen waren ook Nazi's?
Mag ik hieruit opmaken dat jij niet geloofd dat Syrië en Iran en Noord Korea wapens leveren aan Hezbollah?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:44 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik heb Connie Mus alleen de Israelische propaganda horen napraten over zogenaamde Syrische wapenleveranties en geld aan Hezobollah- verzetsbweging, die hij ook nog eens als feiten presenteerden. Maar waar blijft de feiten over Amerikaanse wapenleveranties en geld (5 miljard dollar), wapens en geld dat nu door Israel in Libanon worden gebruikt om een land te vernietigen? Dat wordt echt nooit gezegd.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |