Meer dan jij, gezien je stompzinnge uitlatingen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
topicreport me maar, het is een moordenaarsbende, of heb jij ook al geen verstand van de Zionistenbeweging die nu aan de macht is?
I feel your pain.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:33 schreef BaajGuardian het volgende:
ISRAEL HAD THE RIGHT TO RESPOND TO THIS INEXCUSABLE ACT OF PROVOCATION
aldus een analepompsnol op de tv @ CNN.
nu mag ik die hoerige kleuter er op wijzen dat het middenoosten onder belegering en genocide is van israel?
zoiets heet gecoordineerd verzet trut.
Het is toch een moordenaarsbende man!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kun je dit aanpassen? of wil je een topicreport?
zo wil je vast niet dat er over je moeder gepraat wordt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:33 schreef BaajGuardian het volgende:
ISRAEL HAD THE RIGHT TO RESPOND TO THIS INEXCUSABLE ACT OF PROVOCATION
aldus een analepompsnol op de tv @ CNN.
nu mag ik die hoerige kleuter er op wijzen dat het middenoosten onder belegering en genocide is van israel?
zoiets heet gecoordineerd verzet trut.
Ja die is namelijk wel heel eerlijk en objectief.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:35 schreef BaajGuardian het volgende:
echt die lui draaien alles om op de TV, kijk die docu voor onderbouwing.
Ik vond m wel vet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:35 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Het is toch een moordenaarsbende man!![]()
Kijk maar eens wat die vuile Sharon vroeger allemaal heeft uitgespookt!
ga duimzuigen simpele.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Meer dan jij, gezien je stompzinnge uitlatingen.
"oe oe ik weet egt meer dan jij plato want ik kkijk een docu!"quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ga duimzuigen simpele.
"oe oe ik weet egt meer dan jij bajgardijan want ik kkijk ut niews!"
jij kent sharon dus ook al niet, en zijn achterban ook niet, jje weet nul punt nul van wat het zionisme inhoud.quote:
Zelf-supporting docu's op internet zijn echt betrouwbaar.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ga duimzuigen simpele.
"oe oe ik weet egt meer dan jij bajgardijan want ik kkijk ut niews!"
Oe, nou inderdaad een zware overtreding van de policy hoor.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kun je dit aanpassen? of wil je een topicreport?
De enige groep die alles steeds weer draaien zijn gemeenzaam bekend.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:35 schreef BaajGuardian het volgende:
echt die lui draaien alles om op de TV, kijk die docu voor onderbouwing.
Hij was vrij dik hoor.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
jij kent sharon dus ook al niet, en zijn achterban ook niet, jje weet nul punt nul van wat het zionisme inhoud.
bedankt voor je tijd.
Nee, dat is het niet, maar zolangzamerhand lijkt het er op dat over Israël alles geschreven mag worden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:37 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Oe, nou inderdaad een zware overtreding van de policy hoor.
Goede opmerking.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:38 schreef BlaineDeMono het volgende:
Het zionisme moet vernietigd worden!
Nou nou.. Kan dat niet wat rustiger?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:38 schreef BlaineDeMono het volgende:
Palestina moet vernietigd worden!
Terroristen en hun helpers moeten worden uitgeroeid!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:38 schreef BlaineDeMono het volgende:
Het zionisme moet vernietigd worden!
Ik kijk niet alleen een docu, ik ga honderden meespelende zaken na, dingen die de mainstream media andersom uitzend.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:36 schreef Disorder het volgende:
[..]
"oe oe ik weet egt meer dan jij plato want ik kkijk een docu!"
klopt, begin bij het zionisme.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:39 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Terroristen en hun helpers moeten worden uitgeroeid!![]()
Zionist dat je bent!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:39 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nou nou.. Kan dat niet wat rustiger?
Lijkt me lastig te verstaan dan..quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik kijk niet alleen een docu, ik ga honderden meespelende zaken na, dingen die de mainstream media andersom uitzend.
bijna goed! het was de wens van Hitler inderdaad, maar niet nadat de goede man (http://images.fok.nl/s/bonk.gif ge-instrueerd, gestimuleerd en gefinancieerd was door afgezanten van de Rothschilds en concorten...mbv oa het werk van Aleister Crowleyquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:13 schreef Doderok het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
De stichting van Israël was de vervulling van de oorspronkelijke wens van Hitler als het ware.
en wie het financieren.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
klopt, begin bij het zionisme.
Ik versta er alleen geen bal van als ik naar Al-Jazeera kijk, maar ze tonen wel meer beelden dan de Amerikaanse nieuws zenders. veel live en niet gecensureerd. Doodbloedende kinderen komen dus ook voorbij.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:37 schreef Bombardier het volgende:
Ach ja, en dan heb je aan de andere kant nog Al Jazeera.
Zij zijn met CNN de Jing en Jang van de nieuws-zenders.
En dan nog kun je niet concluderen dat het niet mogelijk is om de schuld volledig bij één partij neer te leggen? Of weet je dat wel, maar wil je dat niet toegeven en zoek je daarom je toevlucht tot krachttermen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik kijk niet alleen een docu, ik ga honderden meespelende zaken na, dingen die de mainstream media andersom uitzend.
Ook na de Palestijnse aanslagen op schoolbussen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:40 schreef venomsnake het volgende:
Doodbloedende kinderen komen dus ook voorbij.
Israel is een prachtig land, het zionistische zootje kan ook wel gewoon de zee in vanuit een paar vlliegtuigen ofzoiets, het land hoeft er niet onder te lijden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:39 schreef BlaineDeMono het volgende:
Israel moet van de kaart geveegd worden!
Dat is de enigste maar dan ook echt enigste oplossing!
De zee met die zionisten!![]()
het Zionisme is de huidige politieke macht.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hoe kun je in hemelsnaam iets vernietigen dat er niet is?![]()
![]()
dat weet ik niet, de laatste keer dat er een bus opgeblazen werd had ik nog geen al-jazeeraquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ook na de Palestijnse aanslagen op schoolbussen?
Hm.. zit jij in je buitenverblijf op de Zuidpool dan wellicht?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:43 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ah, jij weer, welke kant sta je in deze? Ik aan die van totale wereldoorlog![]()
Ja klopt, dat is een wat genuanceerdere versie van wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Israel is een prachtig land, het zionistische zootje kan ook wel gewoon de zee in vanuit een paar vlliegtuigen ofzoiets, het land hoeft er niet onder te lijden.
welke terroristen, sukkel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:43 schreef rutger05 het volgende:
Jammer dat ik geen geld kan overmaken om Israël te steunen in hun strijd tegen de terroristen.
Nee, Disorder veranderde zijn quote 'zionisme' met 'Palestina'... dus ik trapte in zijn grapquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
het Zionisme is de huidige politieke macht.
slim ben jij he.
En de enige reden dat Israël nu een prachtig land is, is dat de joden dat er van hebben gemaakt. Anders was het nu nog een onwelvarend en onderontwikkeld gebied.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Israel is een prachtig land, het zionistische zootje kan ook wel gewoon de zee in vanuit een paar vlliegtuigen ofzoiets, het land hoeft er niet onder te lijden.
Ik sta zij-aan-zij met de Palestijnse Hamas/Hezbollah/Fatach broederbewegingen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:43 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ah, jij weer, welke kant sta je in deze? Ik aan die van totale wereldoorlog![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee, Disorder veranderde zijn quote 'zionisme' met 'Palestina'... dus ik trapte in zijn grap![]()
Wat is het precies dat Israel eigenlijk economisch zo sterk heeft gemaakt?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:45 schreef rutger05 het volgende:
[..]
En de enige reden dat Israël nu een prachtig land is, is dat de joden dat er van hebben gemaakt. Anders was het nu nog een onwelvarend en onderontwikkeld gebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |