het enige zinnige uit een heel topic knap hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:01 schreef BaajGuardian het volgende:
Goeie actie, paar raketten terug op die moordenaarsbende daar. hopsa.
en de anderen wat napalm uit vliegtuigen terug in volkswijken, hopsa
gezellig.
ik ga zo maar ff wat broodjes smeren en limonade drinken.
nee.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:02 schreef Monidique het volgende:
Dit kon niet in het andere topic omdat het te weinig aandacht zou opleveren?
Hey BaajGuardian, hoe is het met die hoed die ik je gestuurd heb, werkt ie tegen chemtrails?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:01 schreef BaajGuardian het volgende:
Goeie actie, paar raketten terug op die moordenaarsbende in israel daar. hopsa.
heb jij al kanker?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:10 schreef Disorder het volgende:
[..]
Hey BaajGuardian, hoe is het met die hoed die ik je gestuurd heb, werkt ie tegen chemtrails?
Nee nog niet. Ik doe mijn best. Was je bij de afgelopen Vrijmetselaars conferentie? Ik hoorde laatst van een vriend van een nicht van een oom van een tante van me, die weer contacten heeft bij de AIVD, dat ze er heel lekkere stroopwafels hadden.quote:
http://forum.fok.nl/index/forumindexquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:14 schreef Kogando het volgende:
Slotje.
Woah. Jij hebt een docu gezien. Jij bent vast veel slimmer dan wij domme schapen hier.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:14 schreef BaajGuardian het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7828123714384920696&q=propaganda+israel
flikker op met je nep democratie.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:14 schreef dancemacabre het volgende:
moordenaarsbende, de enige democratie in die regio.
als jij hem ook gaat zien ben jij het ook.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:15 schreef Disorder het volgende:
[..]
Woah. Jij hebt een docu gezien. Jij bent vast veel slimmer dan wij domme schapen hier.
http://forum.fok.nl/index/forumindexquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:14 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik doe mijn best. Was je bij de afgelopen Vrijmetselaars conferentie? Ik hoorde laatst van een vriend van een nicht van een oom van een tante van me, die weer contacten heeft bij de AIVD, dat ze er heel lekkere stroopwafels hadden.
Sterf, zielige contactgestoorde. Makkelijk hé, als die wereld zo zwartwit is. Autist.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:01 schreef BaajGuardian het volgende:
Goeie actie, paar raketten terug op die moordenaarsbende in israel daar. hopsa.
en de anderen wat napalm uit vliegtuigen terug in de volkswijken van palestina of wat daar van over is na alle 'ootp' onderdrukking, hopsa
gaan we weer
gezellig.
ik ga zo maar ff wat broodjes smeren en limonade drinken.
hHAHAHahahahA!!!! echt zo dom jij.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:18 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Sterf, zielige contactgestoorde. Makkelijk hé, als die wereld zo zwartwit is. Autist.![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:16 schreef HPoi het volgende:
je zou er zo popcorn bij kunnen eten.
ik was al redelijk geirriteerd vandaag, en na het maandelijkse nieuwskijk uurtje had ik weer wat te lachen om hoe mensen met dit gedoe omgaan, sommigen zijn zelfs te dom om sarcasme te begrijpen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:21 schreef BlaineDeMono het volgende:
Wil jij Baaj Guardian wel eens niet zo uitschelden, koptstoot?![]()
Baaj heeft in deze kwestie volledig gelijk!![]()
Baaj Guardian + BlaineDeMono: twee van de meest kritische FOK-kers!!!![]()
Hoe is het nou eigenlijk, zo slim zijn?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik was al redelijk geirriteerd vandaag, en na het maandelijkse nieuwskijk uurtje had ik weer wat te lachen om hoe mensen met dit gedoe omgaan, sommigen zijn zelfs te dom om sarcasme te begrijpen.
Ah, z'n geestelijk gestoorde wederhelft.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:21 schreef BlaineDeMono het volgende:
Wil jij Baaj Guardian wel eens niet zo uitschelden, koptstoot?![]()
Baaj heeft in deze kwestie volledig gelijk!![]()
Baaj Guardian + BlaineDeMono: twee van de meest kritische FOK-kers!!!![]()
ik moet me vaak afleiden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:23 schreef Disorder het volgende:
[..]
Hoe is het nou eigenlijk, zo slim zijn?
Haha idd!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik was al redelijk geirriteerd vandaag, en na het maandelijkse nieuwskijk uurtje had ik weer wat te lachen om hoe mensen met dit gedoe omgaan, sommigen zijn zelfs te dom om sarcasme te begrijpen.
Jij dan met je achterlijke signature IQ-loze droplul!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:24 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Ah, z'n geestelijk gestoorde wederhelft.
ja mensen die niet zo beknopt denken als de meute zijn raar en dus geestelijk gestoord, afwijkend, niet zoals wij normale mensjes zijn aldus SuperUli.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:24 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Ah, z'n geestelijk gestoorde wederhelft.
Jouw sig is echt geweldig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:25 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Jij dan met je achterlijke signature IQ-loze droplul!![]()
sure.quote:
Wat is een chemtrail broekpoeper?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:27 schreef Disorder het volgende:
[..]
pas op voor die chemtrail boven je hoofd.
Nou, schitterend.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:27 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon!
PS. Mijn sig. is origineler dan de jouwe aarske.
jullie twee zijn toch de experts?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:28 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Wat is een chemtrail broekpoeper?![]()
ja ik hoorde laatst iets over groene wezens in het hoofd van dubya.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:31 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb geen verstand van chemtrails en ik geloof er ook niet in.
nu jij weer disorder.
heb je nog meer grapjes overgenomen van de meute die zelf mij al totaal niet kende?
Kun je dit aanpassen? of wil je een topicreport?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:01 schreef BaajGuardian het volgende:
die moordenaarsbende in israel daar.
Ik vind dat een hoogst dubieuze uitspraak van die mevrouw.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:33 schreef BaajGuardian het volgende:
ISRAEL HAD THE RIGHT TO RESPOND TO THIS INEXCUSABLE ACT OF PROVOCATION
aldus een analepompsnol op de tv @ CNN.
nu mag ik die hoerige kleuter er op wijzen dat het middenoosten onder belegering en genocide is van israel?
zoiets heet gecoordineerd verzet trut.
topicreport me maar, het is een moordenaarsbende, of heb jij ook al geen verstand van de Zionistenbeweging die nu aan de macht is?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kun je dit aanpassen? of wil je een topicreport?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |