Daar ben ik helemaal mee eens Drugshond, alleen heeft helaas niet iedereen dat inzicht.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Achter de schermen ben ik er nu ook mee bezig. ff de grenzen opnieuw kalibreren van wat eigenlijk wel of niet gewenst is. Mijn geduld is ver op. Er zijn zat andere nieuwsfeitjes te bedenken en te posten wat het een meer series topic maakt.
Het zou al een stuk helpen als je argumenten geeft bij je posts, dan zouden mensen daarop kunnen reageren, maar inplaats daarvan plaats je liever inhoudsloze one-liners...quote:Op zondag 16 juli 2006 15:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar ben ik helemaal mee eens Drugshond, alleen heeft helaas niet iedereen dat inzicht.²
Dat deden we inderdaad aardig, het lijkt wel alsof niet iedereen oprecht deelneemt aan de discussie, dit is erg jammer voor de mensen die wel oprecht deelnemen aan deze heerlijke discours.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:16 schreef Arnold_fan het volgende:
Als je ziet hoe we in deel 4 toen de kleintjes sliepen gesprekken hadden was dat wel heel wat leuker dan dit onzinnige geklets....
Dat is inderdaad erg jammer, als ze dit nou eens gefundeerd zouden doen zou ik er minder problemen mee hebben, maar zoals het er nu aan toe gaat is het gewoon droog bashen, jammer dat sommige users hier nooit volwassen worden.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:22 schreef Arnold_fan het volgende:
In deel 4 gingen de gesprekken veel dieper, en werden er inhoudelijke argumenten gegeven, zoals dat zou moeten in een discussie....... Hier is het alleen bashen van hoofdzakelijk de Joden en adneren zorgen wel voor de Moslims.....
We doen ons best om het topic in goede banen te lijden, zowel Arnold-Fan, Drugshond als ik doen zwaar ons best. Helaas zijn er altijd wel weer een aantal die ongefundeerde postings plaatsen, ook dat moet kunnen, maar voor een goede discussie is het van noodzakelijk belang om elkaar te respecteren en om zo gefundeerd mogelijk te posten.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:36 schreef _The_General_ het volgende:
BansheeBoy, hou eens op met je schijnheilige gelul hier. Je hebt nog nergens een ontopic post gegeven over het conflict. Je post puur om het topic te laten ontsporen.
ik wilde hem net melden, ik zag dat Meki er ook al een had geopend.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Voor de duidelijkheid dan maar dicht?
De kans om de discussie weer op de rit te krijgen.....quote:Op zondag 16 juli 2006 16:12 schreef Arnold_fan het volgende:
Is er dan niemand die een serieuze post kan plaatsen om hetgeen wat Rutger05 poste te weerleggen? Dan lijkt het me duidelijk dat Israel daar rustig kan zitten, en dat de andere landen geen recht van spreken hebben
en niet vlug eroverheen posten, maar eens inhoudelijk reageren, dan kun je een topic leuk houden
omdat mensen weigeren te zien dat het er 400 kinderen worden gegijzeldquote:Op zondag 16 juli 2006 16:57 schreef Arnold_fan het volgende:
Israël, Libanon, oorlog #14 Kan iemand hier even naar kijken? Het hele topic gaat er weer aan dankzij Meki
Antwoord FAquote:Op zondag 16 juli 2006 14:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Achter de schermen ben ik er nu ook mee bezig. ff de grenzen opnieuw kalibreren van wat eigenlijk wel of niet gewenst is. Mijn geduld is ver op. Er zijn zat andere nieuwsfeitjes te bedenken en te posten wat het een meer series topic maakt.
Heel weinig aan toe te voegen. NWS-FB moet ook niet de speeltuin worden hoe ik een andere user een streek kan leveren. Je bent namelijk niet verplicht om op elke post te voorzien van een reply.quote:Ik vind het lastig om iemand te bannen die in feite de Israelische aanpak in de Palastijnse gebieden vergelijkt met de manier waarop de Joden zijn omgebracht in de tweede Wereldoorlog. Dat de vergelijking niet helemaal juist is dat is ook mijn mening, maar zijn duscussiepunt is wel dat een volk dat de geschiedenis is ingegaan als genocide voorbeeld nummer 1 nu bezig is met een beleid dat tegen alle regels van de VN ingaat. En dat is op zich een discussie waard, maar dan moet er wel inhoudelijk door anderen op ingegaan worden en dat zie ik helaas niet.
Ik wel. De FA vult namelijk hier zelf de redenering aan van BSB met wat hij/zij dénkt dat de achterliggende redenering van BSB is. Kijk je sec naar de postings van BSB dan zie je dergelijke redeneringen, dat het nu zélf tegen VN-resoluties ingaat (wat overigens al een eenzijdig verhaal is) helemáál niet terug. Dikke kul dus om een dergelijke redenering te gebruiken als ruggesteun voor BSB. Maar ach, what else is new?quote:Op zondag 16 juli 2006 17:33 schreef Drugshond het volgende:
Heel weinig aan toe te voegen.
Er is geen sprake van ruggesteun voor hetzelfde geld was hier een ban uitgekomen. Het was meer een openvraag. Ik ben zeker niet van plan om voor of tegenstanders uit de discussie te ellimineren om daarmee alleen gelijkgestemden over te houden zonder prikkels.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:37 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ik wel. De FA vult namelijk hier zelf de redenering aan van BSB met wat hij/zij dénkt dat de achterliggende redenering van BSB is. Kijk je sec naar de postings van BSB dan zie je dergelijke redeneringen, dat het nu zélf tegen VN-resoluties ingaat (wat overigens al een eenzijdig verhaal is) helemáál niet terug. Dikke kul dus om een dergelijke redenering te gebruiken als ruggesteun voor BSB. Maar ach, what else is new?
hahaha en dat noemt zich een NWS mod, ja mainstreamnws mod zal je wel zijn dan, ik spreek niks meer dan waarheid, en de zionisten de zee in wensen is niet anders dan de hizbollah de dood in wensen, beiden doen precies hetzelfde.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:35 schreef Drugshond het volgende:
Ik hou wel van een pittige discussie met respect. Maar dat flamen moet eens ophouden.
@BaajGuardian ik heb bijna genoeg munitie om de aanvraag tot een ban rond te krijgen .
TRU geouwehoer doe je maar in TRU niet in NWS, verder heb ik al 2 x een topic moeten refreshen (toen had ik eigenlijk door moeten noten - en nee dit soort acties vergeet ik niet snel).
Dan weet jij waar de persoonlijke flames thuishoren : bakje 1.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hahaha en dat noemt zich een NWS mod, ja mainstreamnws mod zal je wel zijn dan, ik spreek niks meer dan waarheid, en de zionisten de zee in wensen is niet anders dan de hizbollah de dood in wensen, beiden doen precies hetzelfde.
ik ben overigens ook absoluut niet voor de hizbollah, maar het is geen terroristische organisatie zolang de zionisten geen terroristische organisatie worden bevonden.
dat is mijn punt.
en je dreigementjes steek je maar waar de zon niet schijnt.
Ik spreek de waarheid en jij niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hahaha en dat noemt zich een NWS mod, ja mainstreamnws mod zal je wel zijn dan, ik spreek niks meer dan waarheid, en de zionisten de zee in wensen is niet anders dan de hizbollah de dood in wensen, beiden doen precies hetzelfde.
ik ben overigens ook absoluut niet voor de hizbollah, maar het is geen terroristische organisatie zolang de zionisten geen terroristische organisatie worden bevonden.
dat is mijn punt.
en je dreigementjes steek je maar waar de zon niet schijnt.
ik heb jaren argumenten gegeven, ik ben vandaag irl met een vriend van me in discussie geweest over dit hier en nu op het forum, en jouw bijdrage, we waren het er beiden over eens dat het je schijtmoe maakt om voor elke geindoctrineerde weer opnieuw alles te moeten voorleggen, ik zeg al zovaak ga zelf denken, moet ik dat nog uitleggen ook?quote:Op zondag 16 juli 2006 15:28 schreef Arnold_fan het volgende:
Je zou kunnen beginnen door eens tegen ajGuardian te zeggen dat hij een keer argumenten moet bedenken, ik kan hem hier al een paar topics niet op betrappen....
quote:Op zondag 16 juli 2006 17:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik spreek de waarheid en jij niet.
Niet te geloven, post je dit soort flauwekul nou expres.
ik word gewoon schijtzat van die onzin die arnold fan post, het is een gevaarlijke verzonnen kijk op de wereld die bestreden moet worden.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dan weet jij waar de persoonlijke flames thuishoren : bakje 1.
En daar ga jij dus de fout in, je kunt niet normaal discussieren.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zucht... moet je perse onzin posten?
dat jullie de mainstream geloven moeten jullie weten, word maar aan gort geschoten dan in de oorlog die jullie allemaal zo graag willen.
zal mij een rotzorg wezen ik lach jullie wel uit dan vanaf de zijlijn. hf.
ik bestrijd onzin, nagepraat van propaganda, als dat fout is ben ik trots fout te zijn.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:44 schreef Drugshond het volgende:
Neemt niet weg dat bewuste herhaling van zetten topics lang achter elkaar ook not done is.
Die opmerking was gericht aan BSBquote:Op zondag 16 juli 2006 17:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik bestrijd onzin, nagepraat van propaganda, als dat fout is ben ik trots fout te zijn.
normaler... WAT IS NORMAALquote:Op zondag 16 juli 2006 17:50 schreef popolon het volgende:
[..]
En daar ga jij dus de fout in, je kunt niet normaal discussieren.
Alles wat niet in jouw straatje past is dom en idioot. Leer eens normaal posten, dan kom je een stuk normaler over.
nou en, je valt mij ook aan.quote:
Open een topic in FB. Het is alweer even geleden dat ik daar heb kunnen lachen.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:55 schreef BaajGuardian het volgende:
nou en, je valt mij ook aan.
je zal wel door de proisrael crew aangesproken zijn, maar ik pik dit niet zomaar.
Ik zal het even simpel uitleggen misschien dat 't dan wat duidelijker voor je wordt:quote:
Jullie weten dondersgoed dat BSB maar een achterliggende gedachte heeft met zijn postings, rellen. Het punt wat de FA aankaart ziet BSB niet eens. Dat jullie daar niet door heen kunnen prikken.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Antwoord FA
[..]
Heel weinig aan toe te voegen. NWS-FB moet ook niet de speeltuin worden hoe ik een andere user een streek kan leveren. Je bent namelijk niet verplicht om op elke post te voorzien van een reply.
Serieus posten en een fatsoenlijke discussie dragen is vaak al moeilijk genoeg.
Zeker alleen de zwarte toetsen.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:04 schreef BaajGuardian het volgende:
ik speel piano :/
ik heb ook gelijk en sommige mensen (zoals arnold fan) zijn dom.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zal het even simpel uitleggen misschien dat 't dan wat duidelijker voor je wordt:
Niet zo hoog van de toren blazen met 'ik heb gelijk en jullie zijn dom.' Dan is niet echt bevorderlijk voor een discussie.
Maar goed laat ook maar, 't is praten tegen een muur.
Het verschil tussen ons is dat ik al mijn standpunten met argumenten onderbouw, integenstelling tot jij, die alleen aan het flamen bent.... Je bent niet alleen in het topic onbeschoft, zelfs in feedback kun je je niet gedragen en beledig je zelfs iemand die hier MOD is en je al 15 topics lang een hand boven je hoofd houdt......quote:Op zondag 16 juli 2006 18:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik heb ook gelijk en sommige mensen (zoals arnold fan) zijn dom.
Dit is weer een mooi voorbeeld van hoe die jongen postquote:Op zondag 16 juli 2006 18:14 schreef BaajGuardian het volgende:
en als je me wilt bannen doe je dat maar nerd, ik geef geen reet om dit achterlijke zootje dat hier post in nws.
totaal geen discussiewaarde, ik praat wel met mensen irl.
jongeren en hun verstand : 0.
eet brandnetels.
Totdat ie weer een ban te pakken heeft en dan komt ie weer op het IRC smeken om een unbanquote:Op zondag 16 juli 2006 18:32 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Overigens geeft hij zelf al aan dat hij geen bezwaar heeft tegen een ban......
Dat zal me niet verbazen.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:37 schreef Disciple_of_Guinnes... het volgende:
[..]
Totdat ie weer een ban te pakken heeft en dan komt ie weer op het IRC smeken om een unban
Hij is tegen democratie maar wilt wel een rechtzaakquote:Op zondag 16 juli 2006 18:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat zal me niet verbazen.
Ik vraag me af wanneer die rechtzaak tegen Fok komt, dat zal me een knaller worden zeg.
In een discussie als deze is dat moeilijk te voorkomen.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:44 schreef Drugshond het volgende:
Neemt niet weg dat bewuste herhaling van zetten topics lang achter elkaar ook not done is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |