Idd, ff alle links e.d. er onder vegen. Probleem is alleen dat mijn fysieke gesteldheid ff op een laag pitje staat.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Fatsoenlijk..
Ik zou zelf liever een apart topic erbij zien met daarin op chronologische volgorde de nieuwsupdates en fotos, zoals we ook hebben gedaan bij grote aanslagen en rampen enzo? Dan hoeven mensen niet alle topics af te struinen, die kan dan sticky met updates door mods ofzo.
Maar blijkbaar heeft iedereen nu wel door dat je gewoon aan die zakkenwasser voorbij moet gaan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:10 schreef _The_General_ het volgende:
En Bansheeboy is er ook weer,
I know, anderzijds hebben we de drempel iets lager moeten leggen anders is er geen doorkomen aan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:10 schreef _The_General_ het volgende:
Ondertussen is er nog niets veranderd in het topic. Drie dagen lang hebben we op een leuke en interessante manier kunnen praten over deze crisis en nu is het alleen maar Joden dit, Moslims dat, Wereldoverheersing en complot theorieen van de elite
En Bansheeboy is er ook weer,
Dus? Ik zie het probleem niet. Ik post toch inhoudelijk ok?quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus? Ik zie het probleem niet. Ik post toch inhoudelijk ok?²
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
hoi ik ben khadija vrouw van hoessein ik hou zo erg van mij man en ik ben gelukkig omdat ik ben getrouwd met de mooiste man in de wereld
-mijn vrouw heeft mij account gekaapt-
De rode draad is toch wel dat de Joden/Zionisten niets hebben geleerd van het verderfelijke tijdperk 40-45.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:20 schreef Hallulama het volgende:
Valt best mee toch?
Uiteindelijk valt er trouwens toch geen fuck over het hele onderwerp te zeggen, behalve dat ze moeten ophouden en opgroeien
Dat was ooit wel eens andersquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus? Ik zie het probleem niet. Ik post toch inhoudelijk ok?²
Dat zijn opmerkingen waar we geen fuck mee kunnen, en de mensen die zo praten komen daar vanzelf wel achter.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
De rode draad is toch wel dat de Joden/Zionisten niets hebben geleerd van het verderfelijke tijdperk 40-45.²
Mjah, na zoveel oorlogen en aanslagen krijg je ook een verknipt politiek profiel van vergelding. Diplomatie zou juist het toverwoord moeten zijn. Waar diplomatie stopt spreken de wapens denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De rode draad is toch wel dat de Joden/Zionisten niets hebben geleerd van het verderfelijke tijdperk 40-45.²
niet alle joden zijn zionistisch ingesteld hoor.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het klopt dat ze zich niet meer laten afslachten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wel een beetje te pittig, in iedergeval voor Mekiquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:55 schreef _The_General_ het volgende:
Het topic loopt weer redelijk. En wat is Schatje toch een leuke user
Nee, ze zijn nu zelf slager geworden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Het klopt dat ze zich niet meer laten afslachten.
- edit -quote:Op zondag 16 juli 2006 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ze zijn nu zelf slager geworden.²
Ja, edit maar. Een fatsoenlijke inhoudelijke reply is hier niet op te geven.quote:
Hou je in wil je, ik spreek je ook aan met respect. En als we het toch over retoriek hebben: Hoe verwoord je het volgende: ca. 3-6 miljoen joden zijn tijdens 40-45 gruwelijk afgeslacht, nu zetten zij, notabene slachtoffers van een gruwelijke genocide, het beleid van wijlen Hitler voort, weliswaar op een lager pitje, maar de arrogantie waarmee ze VN-resoluties aan hun laars lappen is in het minst erge geval toch wel belachelijk te noemen....quote:Op zondag 16 juli 2006 00:42 schreef _The_General_ het volgende:
Kloontje, ga eens slapen. De Israëlische slager vecht tegen de slagerswinkel van Hezbollah om in jouw onnozele retoriek te spreken.
Hij heeft wel gelijk dat de wereld aan appeasement-politiek doet, zoals destijs met nazi-Duitsland.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:51 schreef _The_General_ het volgende:
Bansheeboy, op je belachelijke stukje tekst met anti-Semitische ondertoontje ga ik niet in,
Dat schrijft hij echter nergensquote:Op zondag 16 juli 2006 00:52 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat de wereld aan appeasement-politiek doet, zoals destijs met nazi-Duitsland.
Dat doe ik dus niet, ik vergelijk ze niet, ik zeg alleen dat ze er niet van geleerd hebben en dat ze het beleid van ex-ploertendoder Adolf doorzetten, ik ben geen anti-semiet, ik ben een objectief man in hart en nieren. Ik wil de dialoog met je aangaan....quote:Op zondag 16 juli 2006 00:54 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dat schrijft hij echter nergensHij wilt alleen goedkoop flamen door Joden met Nazi's te proberen te vergelijken.
Dergelijke foto's kan iedereen opsnorren en linken. Dat iemand foto's laat zien vanuit een bepaalde geo-politieke gedachte komt ook voor in de krant, nieuws en dergelijke. En dan komen we op het verhaal van neutraliteit van de mods (in zovere je van neutraliteit kunt spreken). Binnen mijn eigen toko probeer ik zowel als user en als mod te posten en ja ik heb ook een aangepaste genuanceerde mening. De neutraliteit heeft meer te maken van geschillen tussen users onderling en niet zozeer de gebeurtenissen. Schatje b.v. heeft ook een uitgesproken mening waar de schoen zo'n beetje wringt. Vanuit die optiek kan ik NS, Schatje geen ongelijk geven. Het zou ook aardig funest zijn als je als mod geen eigen mening meer mag geven. Ik denk dat dan veel mensen zullen bedanken voor het crewlidschap. En geloof me mijn user-gedrag in dergelijke topics staat voor mij hoger dan het vervullen van mijn modtaken. Ik wil links en rechts nog wel een beetje plezier beleven door soms ook eens vrolijk mee te kunnen baggeren of inhoudelijk een eigen invalshoek ventileren in serieuze topics.quote:Op zondag 16 juli 2006 04:12 schreef damian5700 het volgende:
Ik vind het jammer dat mijn post is weggehaald, want de bedoeling achter de afbeeldingen die NorthernStar heeft gepost is natuurlijk reacties genereren.
Ook al wordt desondanks de schijn opgeworpen, dat het hier een nobele daad betreft om niets aan de medeforummers te onthouden.
Blijft natuurlijk wel de vraag staan waar de foto's zijn van de Israëlische slachtoffers en lokt dit niet photobucket- achtige toestanden uit?
Dit lijkt mij in elk geval niet bepaald bevordelijk voor de discussie.
Idd jammer dat die reacties weg zijn want ik had je net ook al verteld dat je geinterpreteer geen knip voor de neus waard is en wie denk jij dat je bent dat je anderen ter verantwoording kunt roepen.quote:Op zondag 16 juli 2006 04:12 schreef damian5700 het volgende:
Ik vind het jammer dat mijn post is weggehaald, want de bedoeling achter de afbeeldingen die NorthernStar heeft gepost is natuurlijk reacties genereren.
Ook al wordt desondanks de schijn opgeworpen, dat het hier een nobele daad betreft om niets aan de medeforummers te onthouden.
Weet jij niet wat in de zee drijven is? Daarnaast denk ik dat jij meer mafketel-standpunten hebt dan ik, ik heb jou nog geen een keer kunnen betrappen op een onderbouwde postquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
weet jij nu echt niet wat het zionisme is?
allemachtig zeg.. komt die mafkees nog in feedback ermee ook![]()
Jij behoort in mijn ogen helemaal geen moderator te zijn.quote:Op zondag 16 juli 2006 04:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Idd jammer dat die reacties weg zijn want ik had je net ook al verteld dat je geinterpreteer geen knip voor de neus waard is en wie denk jij dat je bent dat je anderen ter verantwoording kunt roepen.
Als ik foto's wil posten van wat er zich afspeelt dan doe ik dat** ongeacht wat jij denkt dat mijn redenen zijn en al helemaal ongeacht wat jij meent te weten dat er aan "schijn opgeworpen wordt". Ga fijn fietsen.
**afgezien van eventueel commentaar of ingrijpen van de NWS-mods
zeker niet in deze tijden. en al doet hij als mod nog zo zijn best zichzelf in te houden, toch komt er heel wat viezigheid door. het besmette bloed kruipt waar het niet kan gaan.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:24 schreef klez het volgende:
[..]
Jij behoort in mijn ogen helemaal geen moderator te zijn.
Obegrijpelijk. Net als het inhoudsloze geleuter van BaajGuardian. Sommigen mogen alles hier blijkbaar.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:09 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom mag BansheeBoy steeds de joden verwijten dat ze niets geleerd hebben van de holocaust toen er tussen ( zijn woorden ) 3 en 6 miljoen joden omkwamen?
Iemand anders die zoiets, met een holocaust verzachtende ondertoon, zou posten was al lang weg geweest. Hij doet het echter al 4 dagen lang in 13 topics.
Ik volg je even niet, ik post inhoudelijk toch niets wat incorrect zou zijn? En waar zie je mij de de holocaust verzachten??? Je leest echt dingen die er niet zijn man!quote:Op zondag 16 juli 2006 14:09 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom mag BansheeBoy steeds de joden verwijten dat ze niets geleerd hebben van de holocaust toen er tussen ( zijn woorden ) 3 en 6 miljoen joden omkwamen?
Iemand anders die zoiets, met een holocaust verzachtende ondertoon, zou posten was al lang weg geweest. Hij doet het echter al 4 dagen lang in 13 topics.
maar in dat licht gezien koppel jij ook dingen die er niet zijn. je weet waarom je het doet en je weet waarop je hoopt.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik volg je even niet, ik post inhoudelijk toch niets wat incorrect zou zijn? En waar zie je mij de de holocaust verzachten??? Je leest echt dingen die er niet zijn man!²
ja en jij weet wat bsb weet, je kan wel in tru gaan posten joh!quote:Op zondag 16 juli 2006 14:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar in dat licht gezien koppel jij ook dingen die er niet zijn. je weet waarom je het doet en je weet waarop je hoopt.
* BaajGuardian plays the little violin for klez.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:16 schreef klez het volgende:
[..]
Obegrijpelijk. Net als het inhoudsloze geleuter van BaajGuardian. Sommigen mogen alles hier blijkbaar.
ik weet niet of bansheeboy iets heeft aan jouw steun. misschien werkt het wel averechts, ga anders weer lekker naar tru. of drink een biertje.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:45 schreef BaajGuardian het volgende:
mensen willen nu eenmaal hun ontbreken van verstand afreageren op degenen die wel over verstand beschikken Bansheeboy.
men kan er niet tegen als er woordjes gebruikt worden die door de media afgeschilderd worden als heel erg foute woordjes
terwijl ze in de juiste context (in jouw voorbeeld) illuminerend zijn...nederlanders hebben makkelijk praten met hun luxe en ontbreken van genocide, die kunnen zich niet inleven op wat er gebeurd in palestina, kijk maar naar hoe men gretta duisenberg uitmaakt voor terrorist
geen inlevingsvermogen, en geen verstand.
ik heb een goede verstandhouding met hem, daar hoeft jouw nostradamische geraaskal niet tussen te komen.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja en jij weet wat bsb weet, je kan wel in tru gaan posten joh!
Achter de schermen ben ik er nu ook mee bezig. ff de grenzen opnieuw kalibreren van wat eigenlijk wel of niet gewenst is. Mijn geduld is ver op. Er zijn zat andere nieuwsfeitjes te bedenken en te posten wat het een meer series topic maakt.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:09 schreef _The_General_ het volgende:
Daar ben ik helemaal mee eens Drugshond, alleen heeft helaas niet iedereen dat inzicht.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Achter de schermen ben ik er nu ook mee bezig. ff de grenzen opnieuw kalibreren van wat eigenlijk wel of niet gewenst is. Mijn geduld is ver op. Er zijn zat andere nieuwsfeitjes te bedenken en te posten wat het een meer series topic maakt.
Het zou al een stuk helpen als je argumenten geeft bij je posts, dan zouden mensen daarop kunnen reageren, maar inplaats daarvan plaats je liever inhoudsloze one-liners...quote:Op zondag 16 juli 2006 15:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar ben ik helemaal mee eens Drugshond, alleen heeft helaas niet iedereen dat inzicht.²
Dat deden we inderdaad aardig, het lijkt wel alsof niet iedereen oprecht deelneemt aan de discussie, dit is erg jammer voor de mensen die wel oprecht deelnemen aan deze heerlijke discours.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:16 schreef Arnold_fan het volgende:
Als je ziet hoe we in deel 4 toen de kleintjes sliepen gesprekken hadden was dat wel heel wat leuker dan dit onzinnige geklets....
Dat is inderdaad erg jammer, als ze dit nou eens gefundeerd zouden doen zou ik er minder problemen mee hebben, maar zoals het er nu aan toe gaat is het gewoon droog bashen, jammer dat sommige users hier nooit volwassen worden.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:22 schreef Arnold_fan het volgende:
In deel 4 gingen de gesprekken veel dieper, en werden er inhoudelijke argumenten gegeven, zoals dat zou moeten in een discussie....... Hier is het alleen bashen van hoofdzakelijk de Joden en adneren zorgen wel voor de Moslims.....
We doen ons best om het topic in goede banen te lijden, zowel Arnold-Fan, Drugshond als ik doen zwaar ons best. Helaas zijn er altijd wel weer een aantal die ongefundeerde postings plaatsen, ook dat moet kunnen, maar voor een goede discussie is het van noodzakelijk belang om elkaar te respecteren en om zo gefundeerd mogelijk te posten.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:36 schreef _The_General_ het volgende:
BansheeBoy, hou eens op met je schijnheilige gelul hier. Je hebt nog nergens een ontopic post gegeven over het conflict. Je post puur om het topic te laten ontsporen.
ik wilde hem net melden, ik zag dat Meki er ook al een had geopend.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Voor de duidelijkheid dan maar dicht?
De kans om de discussie weer op de rit te krijgen.....quote:Op zondag 16 juli 2006 16:12 schreef Arnold_fan het volgende:
Is er dan niemand die een serieuze post kan plaatsen om hetgeen wat Rutger05 poste te weerleggen? Dan lijkt het me duidelijk dat Israel daar rustig kan zitten, en dat de andere landen geen recht van spreken hebben
en niet vlug eroverheen posten, maar eens inhoudelijk reageren, dan kun je een topic leuk houden
omdat mensen weigeren te zien dat het er 400 kinderen worden gegijzeldquote:Op zondag 16 juli 2006 16:57 schreef Arnold_fan het volgende:
Israël, Libanon, oorlog #14 Kan iemand hier even naar kijken? Het hele topic gaat er weer aan dankzij Meki
Antwoord FAquote:Op zondag 16 juli 2006 14:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Achter de schermen ben ik er nu ook mee bezig. ff de grenzen opnieuw kalibreren van wat eigenlijk wel of niet gewenst is. Mijn geduld is ver op. Er zijn zat andere nieuwsfeitjes te bedenken en te posten wat het een meer series topic maakt.
Heel weinig aan toe te voegen. NWS-FB moet ook niet de speeltuin worden hoe ik een andere user een streek kan leveren. Je bent namelijk niet verplicht om op elke post te voorzien van een reply.quote:Ik vind het lastig om iemand te bannen die in feite de Israelische aanpak in de Palastijnse gebieden vergelijkt met de manier waarop de Joden zijn omgebracht in de tweede Wereldoorlog. Dat de vergelijking niet helemaal juist is dat is ook mijn mening, maar zijn duscussiepunt is wel dat een volk dat de geschiedenis is ingegaan als genocide voorbeeld nummer 1 nu bezig is met een beleid dat tegen alle regels van de VN ingaat. En dat is op zich een discussie waard, maar dan moet er wel inhoudelijk door anderen op ingegaan worden en dat zie ik helaas niet.
Ik wel. De FA vult namelijk hier zelf de redenering aan van BSB met wat hij/zij dénkt dat de achterliggende redenering van BSB is. Kijk je sec naar de postings van BSB dan zie je dergelijke redeneringen, dat het nu zélf tegen VN-resoluties ingaat (wat overigens al een eenzijdig verhaal is) helemáál niet terug. Dikke kul dus om een dergelijke redenering te gebruiken als ruggesteun voor BSB. Maar ach, what else is new?quote:Op zondag 16 juli 2006 17:33 schreef Drugshond het volgende:
Heel weinig aan toe te voegen.
Er is geen sprake van ruggesteun voor hetzelfde geld was hier een ban uitgekomen. Het was meer een openvraag. Ik ben zeker niet van plan om voor of tegenstanders uit de discussie te ellimineren om daarmee alleen gelijkgestemden over te houden zonder prikkels.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:37 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ik wel. De FA vult namelijk hier zelf de redenering aan van BSB met wat hij/zij dénkt dat de achterliggende redenering van BSB is. Kijk je sec naar de postings van BSB dan zie je dergelijke redeneringen, dat het nu zélf tegen VN-resoluties ingaat (wat overigens al een eenzijdig verhaal is) helemáál niet terug. Dikke kul dus om een dergelijke redenering te gebruiken als ruggesteun voor BSB. Maar ach, what else is new?
hahaha en dat noemt zich een NWS mod, ja mainstreamnws mod zal je wel zijn dan, ik spreek niks meer dan waarheid, en de zionisten de zee in wensen is niet anders dan de hizbollah de dood in wensen, beiden doen precies hetzelfde.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:35 schreef Drugshond het volgende:
Ik hou wel van een pittige discussie met respect. Maar dat flamen moet eens ophouden.
@BaajGuardian ik heb bijna genoeg munitie om de aanvraag tot een ban rond te krijgen .
TRU geouwehoer doe je maar in TRU niet in NWS, verder heb ik al 2 x een topic moeten refreshen (toen had ik eigenlijk door moeten noten - en nee dit soort acties vergeet ik niet snel).
Dan weet jij waar de persoonlijke flames thuishoren : bakje 1.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hahaha en dat noemt zich een NWS mod, ja mainstreamnws mod zal je wel zijn dan, ik spreek niks meer dan waarheid, en de zionisten de zee in wensen is niet anders dan de hizbollah de dood in wensen, beiden doen precies hetzelfde.
ik ben overigens ook absoluut niet voor de hizbollah, maar het is geen terroristische organisatie zolang de zionisten geen terroristische organisatie worden bevonden.
dat is mijn punt.
en je dreigementjes steek je maar waar de zon niet schijnt.
Ik spreek de waarheid en jij niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hahaha en dat noemt zich een NWS mod, ja mainstreamnws mod zal je wel zijn dan, ik spreek niks meer dan waarheid, en de zionisten de zee in wensen is niet anders dan de hizbollah de dood in wensen, beiden doen precies hetzelfde.
ik ben overigens ook absoluut niet voor de hizbollah, maar het is geen terroristische organisatie zolang de zionisten geen terroristische organisatie worden bevonden.
dat is mijn punt.
en je dreigementjes steek je maar waar de zon niet schijnt.
ik heb jaren argumenten gegeven, ik ben vandaag irl met een vriend van me in discussie geweest over dit hier en nu op het forum, en jouw bijdrage, we waren het er beiden over eens dat het je schijtmoe maakt om voor elke geindoctrineerde weer opnieuw alles te moeten voorleggen, ik zeg al zovaak ga zelf denken, moet ik dat nog uitleggen ook?quote:Op zondag 16 juli 2006 15:28 schreef Arnold_fan het volgende:
Je zou kunnen beginnen door eens tegen ajGuardian te zeggen dat hij een keer argumenten moet bedenken, ik kan hem hier al een paar topics niet op betrappen....
quote:Op zondag 16 juli 2006 17:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik spreek de waarheid en jij niet.
Niet te geloven, post je dit soort flauwekul nou expres.
ik word gewoon schijtzat van die onzin die arnold fan post, het is een gevaarlijke verzonnen kijk op de wereld die bestreden moet worden.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dan weet jij waar de persoonlijke flames thuishoren : bakje 1.
En daar ga jij dus de fout in, je kunt niet normaal discussieren.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zucht... moet je perse onzin posten?
dat jullie de mainstream geloven moeten jullie weten, word maar aan gort geschoten dan in de oorlog die jullie allemaal zo graag willen.
zal mij een rotzorg wezen ik lach jullie wel uit dan vanaf de zijlijn. hf.
ik bestrijd onzin, nagepraat van propaganda, als dat fout is ben ik trots fout te zijn.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:44 schreef Drugshond het volgende:
Neemt niet weg dat bewuste herhaling van zetten topics lang achter elkaar ook not done is.
Die opmerking was gericht aan BSBquote:Op zondag 16 juli 2006 17:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik bestrijd onzin, nagepraat van propaganda, als dat fout is ben ik trots fout te zijn.
normaler... WAT IS NORMAALquote:Op zondag 16 juli 2006 17:50 schreef popolon het volgende:
[..]
En daar ga jij dus de fout in, je kunt niet normaal discussieren.
Alles wat niet in jouw straatje past is dom en idioot. Leer eens normaal posten, dan kom je een stuk normaler over.
nou en, je valt mij ook aan.quote:
Open een topic in FB. Het is alweer even geleden dat ik daar heb kunnen lachen.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:55 schreef BaajGuardian het volgende:
nou en, je valt mij ook aan.
je zal wel door de proisrael crew aangesproken zijn, maar ik pik dit niet zomaar.
Ik zal het even simpel uitleggen misschien dat 't dan wat duidelijker voor je wordt:quote:
Jullie weten dondersgoed dat BSB maar een achterliggende gedachte heeft met zijn postings, rellen. Het punt wat de FA aankaart ziet BSB niet eens. Dat jullie daar niet door heen kunnen prikken.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Antwoord FA
[..]
Heel weinig aan toe te voegen. NWS-FB moet ook niet de speeltuin worden hoe ik een andere user een streek kan leveren. Je bent namelijk niet verplicht om op elke post te voorzien van een reply.
Serieus posten en een fatsoenlijke discussie dragen is vaak al moeilijk genoeg.
Zeker alleen de zwarte toetsen.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:04 schreef BaajGuardian het volgende:
ik speel piano :/
ik heb ook gelijk en sommige mensen (zoals arnold fan) zijn dom.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zal het even simpel uitleggen misschien dat 't dan wat duidelijker voor je wordt:
Niet zo hoog van de toren blazen met 'ik heb gelijk en jullie zijn dom.' Dan is niet echt bevorderlijk voor een discussie.
Maar goed laat ook maar, 't is praten tegen een muur.
Het verschil tussen ons is dat ik al mijn standpunten met argumenten onderbouw, integenstelling tot jij, die alleen aan het flamen bent.... Je bent niet alleen in het topic onbeschoft, zelfs in feedback kun je je niet gedragen en beledig je zelfs iemand die hier MOD is en je al 15 topics lang een hand boven je hoofd houdt......quote:Op zondag 16 juli 2006 18:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik heb ook gelijk en sommige mensen (zoals arnold fan) zijn dom.
Dit is weer een mooi voorbeeld van hoe die jongen postquote:Op zondag 16 juli 2006 18:14 schreef BaajGuardian het volgende:
en als je me wilt bannen doe je dat maar nerd, ik geef geen reet om dit achterlijke zootje dat hier post in nws.
totaal geen discussiewaarde, ik praat wel met mensen irl.
jongeren en hun verstand : 0.
eet brandnetels.
Totdat ie weer een ban te pakken heeft en dan komt ie weer op het IRC smeken om een unbanquote:Op zondag 16 juli 2006 18:32 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Overigens geeft hij zelf al aan dat hij geen bezwaar heeft tegen een ban......
Dat zal me niet verbazen.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:37 schreef Disciple_of_Guinnes... het volgende:
[..]
Totdat ie weer een ban te pakken heeft en dan komt ie weer op het IRC smeken om een unban
Hij is tegen democratie maar wilt wel een rechtzaakquote:Op zondag 16 juli 2006 18:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat zal me niet verbazen.
Ik vraag me af wanneer die rechtzaak tegen Fok komt, dat zal me een knaller worden zeg.
In een discussie als deze is dat moeilijk te voorkomen.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:44 schreef Drugshond het volgende:
Neemt niet weg dat bewuste herhaling van zetten topics lang achter elkaar ook not done is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |