Dat schrijft hij echter nergensquote:Op zondag 16 juli 2006 00:52 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat de wereld aan appeasement-politiek doet, zoals destijs met nazi-Duitsland.
Dat doe ik dus niet, ik vergelijk ze niet, ik zeg alleen dat ze er niet van geleerd hebben en dat ze het beleid van ex-ploertendoder Adolf doorzetten, ik ben geen anti-semiet, ik ben een objectief man in hart en nieren. Ik wil de dialoog met je aangaan....quote:Op zondag 16 juli 2006 00:54 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dat schrijft hij echter nergensHij wilt alleen goedkoop flamen door Joden met Nazi's te proberen te vergelijken.
Dergelijke foto's kan iedereen opsnorren en linken. Dat iemand foto's laat zien vanuit een bepaalde geo-politieke gedachte komt ook voor in de krant, nieuws en dergelijke. En dan komen we op het verhaal van neutraliteit van de mods (in zovere je van neutraliteit kunt spreken). Binnen mijn eigen toko probeer ik zowel als user en als mod te posten en ja ik heb ook een aangepaste genuanceerde mening. De neutraliteit heeft meer te maken van geschillen tussen users onderling en niet zozeer de gebeurtenissen. Schatje b.v. heeft ook een uitgesproken mening waar de schoen zo'n beetje wringt. Vanuit die optiek kan ik NS, Schatje geen ongelijk geven. Het zou ook aardig funest zijn als je als mod geen eigen mening meer mag geven. Ik denk dat dan veel mensen zullen bedanken voor het crewlidschap. En geloof me mijn user-gedrag in dergelijke topics staat voor mij hoger dan het vervullen van mijn modtaken. Ik wil links en rechts nog wel een beetje plezier beleven door soms ook eens vrolijk mee te kunnen baggeren of inhoudelijk een eigen invalshoek ventileren in serieuze topics.quote:Op zondag 16 juli 2006 04:12 schreef damian5700 het volgende:
Ik vind het jammer dat mijn post is weggehaald, want de bedoeling achter de afbeeldingen die NorthernStar heeft gepost is natuurlijk reacties genereren.
Ook al wordt desondanks de schijn opgeworpen, dat het hier een nobele daad betreft om niets aan de medeforummers te onthouden.
Blijft natuurlijk wel de vraag staan waar de foto's zijn van de Israëlische slachtoffers en lokt dit niet photobucket- achtige toestanden uit?
Dit lijkt mij in elk geval niet bepaald bevordelijk voor de discussie.
Idd jammer dat die reacties weg zijn want ik had je net ook al verteld dat je geinterpreteer geen knip voor de neus waard is en wie denk jij dat je bent dat je anderen ter verantwoording kunt roepen.quote:Op zondag 16 juli 2006 04:12 schreef damian5700 het volgende:
Ik vind het jammer dat mijn post is weggehaald, want de bedoeling achter de afbeeldingen die NorthernStar heeft gepost is natuurlijk reacties genereren.
Ook al wordt desondanks de schijn opgeworpen, dat het hier een nobele daad betreft om niets aan de medeforummers te onthouden.
Weet jij niet wat in de zee drijven is? Daarnaast denk ik dat jij meer mafketel-standpunten hebt dan ik, ik heb jou nog geen een keer kunnen betrappen op een onderbouwde postquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
weet jij nu echt niet wat het zionisme is?
allemachtig zeg.. komt die mafkees nog in feedback ermee ook![]()
Jij behoort in mijn ogen helemaal geen moderator te zijn.quote:Op zondag 16 juli 2006 04:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Idd jammer dat die reacties weg zijn want ik had je net ook al verteld dat je geinterpreteer geen knip voor de neus waard is en wie denk jij dat je bent dat je anderen ter verantwoording kunt roepen.
Als ik foto's wil posten van wat er zich afspeelt dan doe ik dat** ongeacht wat jij denkt dat mijn redenen zijn en al helemaal ongeacht wat jij meent te weten dat er aan "schijn opgeworpen wordt". Ga fijn fietsen.
**afgezien van eventueel commentaar of ingrijpen van de NWS-mods
zeker niet in deze tijden. en al doet hij als mod nog zo zijn best zichzelf in te houden, toch komt er heel wat viezigheid door. het besmette bloed kruipt waar het niet kan gaan.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:24 schreef klez het volgende:
[..]
Jij behoort in mijn ogen helemaal geen moderator te zijn.
Obegrijpelijk. Net als het inhoudsloze geleuter van BaajGuardian. Sommigen mogen alles hier blijkbaar.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:09 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom mag BansheeBoy steeds de joden verwijten dat ze niets geleerd hebben van de holocaust toen er tussen ( zijn woorden ) 3 en 6 miljoen joden omkwamen?
Iemand anders die zoiets, met een holocaust verzachtende ondertoon, zou posten was al lang weg geweest. Hij doet het echter al 4 dagen lang in 13 topics.
Ik volg je even niet, ik post inhoudelijk toch niets wat incorrect zou zijn? En waar zie je mij de de holocaust verzachten??? Je leest echt dingen die er niet zijn man!quote:Op zondag 16 juli 2006 14:09 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom mag BansheeBoy steeds de joden verwijten dat ze niets geleerd hebben van de holocaust toen er tussen ( zijn woorden ) 3 en 6 miljoen joden omkwamen?
Iemand anders die zoiets, met een holocaust verzachtende ondertoon, zou posten was al lang weg geweest. Hij doet het echter al 4 dagen lang in 13 topics.
maar in dat licht gezien koppel jij ook dingen die er niet zijn. je weet waarom je het doet en je weet waarop je hoopt.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik volg je even niet, ik post inhoudelijk toch niets wat incorrect zou zijn? En waar zie je mij de de holocaust verzachten??? Je leest echt dingen die er niet zijn man!²
ja en jij weet wat bsb weet, je kan wel in tru gaan posten joh!quote:Op zondag 16 juli 2006 14:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar in dat licht gezien koppel jij ook dingen die er niet zijn. je weet waarom je het doet en je weet waarop je hoopt.
* BaajGuardian plays the little violin for klez.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:16 schreef klez het volgende:
[..]
Obegrijpelijk. Net als het inhoudsloze geleuter van BaajGuardian. Sommigen mogen alles hier blijkbaar.
ik weet niet of bansheeboy iets heeft aan jouw steun. misschien werkt het wel averechts, ga anders weer lekker naar tru. of drink een biertje.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:45 schreef BaajGuardian het volgende:
mensen willen nu eenmaal hun ontbreken van verstand afreageren op degenen die wel over verstand beschikken Bansheeboy.
men kan er niet tegen als er woordjes gebruikt worden die door de media afgeschilderd worden als heel erg foute woordjes
terwijl ze in de juiste context (in jouw voorbeeld) illuminerend zijn...nederlanders hebben makkelijk praten met hun luxe en ontbreken van genocide, die kunnen zich niet inleven op wat er gebeurd in palestina, kijk maar naar hoe men gretta duisenberg uitmaakt voor terrorist
geen inlevingsvermogen, en geen verstand.
ik heb een goede verstandhouding met hem, daar hoeft jouw nostradamische geraaskal niet tussen te komen.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja en jij weet wat bsb weet, je kan wel in tru gaan posten joh!
Achter de schermen ben ik er nu ook mee bezig. ff de grenzen opnieuw kalibreren van wat eigenlijk wel of niet gewenst is. Mijn geduld is ver op. Er zijn zat andere nieuwsfeitjes te bedenken en te posten wat het een meer series topic maakt.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:09 schreef _The_General_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |