abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39866516
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:52 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk dat de wereld aan appeasement-politiek doet, zoals destijs met nazi-Duitsland.
Dat schrijft hij echter nergens Hij wilt alleen goedkoop flamen door Joden met Nazi's te proberen te vergelijken.
  zondag 16 juli 2006 @ 00:58:07 #227
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_39866570
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:54 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Dat schrijft hij echter nergens Hij wilt alleen goedkoop flamen door Joden met Nazi's te proberen te vergelijken.
Dat doe ik dus niet, ik vergelijk ze niet, ik zeg alleen dat ze er niet van geleerd hebben en dat ze het beleid van ex-ploertendoder Adolf doorzetten, ik ben geen anti-semiet, ik ben een objectief man in hart en nieren. Ik wil de dialoog met je aangaan....

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_39866686
Ondertussen heb je al 46 keer Hitler als een ex-ploertendoder omschreven. Een ploert is een crimineel, kuttenkop in oud Nederlands. Dus Hitler is een ex-criminelen doder ?

Door je woordkeuze is je ware mening duidelijk, ik ga nu niet meer op je reageren hier.
pi_39866744
Tenzij ''ploertendoder'' een geestige wijze is om Hitler voor knuppel uit te maken, heb je weer eens met verve aangetoond waarom ghazi rijmpt op ... .
Verfrissend trouwens, dat je nooit hoort dat Indonesie het beleid van Van Daalen en Van Heutsz op grotere schaal voortzet. Een miljoen doden in een jaar, om over Indonesie's imperialisme maar te zwijgen. Nee, het is een allerliefelijkst Moslimland geworden, dat goed begrepen heeft dat tirannie niet mag.
Misschien moet daar ook eens een dorpsgek voor in het leven worden geroepen.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zondag 16 juli 2006 @ 04:12:23 #230
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39869336
Ik vind het jammer dat mijn post is weggehaald, want de bedoeling achter de afbeeldingen die NorthernStar heeft gepost is natuurlijk reacties genereren.
Ook al wordt desondanks de schijn opgeworpen, dat het hier een nobele daad betreft om niets aan de medeforummers te onthouden.
Blijft natuurlijk wel de vraag staan waar de foto's zijn van de Israëlische slachtoffers en lokt dit niet photobucket- achtige toestanden uit?
Dit lijkt mij in elk geval niet bepaald bevordelijk voor de discussie.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  zondag 16 juli 2006 @ 04:22:57 #231
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_39869401
quote:
Op zondag 16 juli 2006 04:12 schreef damian5700 het volgende:
Ik vind het jammer dat mijn post is weggehaald, want de bedoeling achter de afbeeldingen die NorthernStar heeft gepost is natuurlijk reacties genereren.
Ook al wordt desondanks de schijn opgeworpen, dat het hier een nobele daad betreft om niets aan de medeforummers te onthouden.
Blijft natuurlijk wel de vraag staan waar de foto's zijn van de Israëlische slachtoffers en lokt dit niet photobucket- achtige toestanden uit?
Dit lijkt mij in elk geval niet bepaald bevordelijk voor de discussie.
Dergelijke foto's kan iedereen opsnorren en linken. Dat iemand foto's laat zien vanuit een bepaalde geo-politieke gedachte komt ook voor in de krant, nieuws en dergelijke. En dan komen we op het verhaal van neutraliteit van de mods (in zovere je van neutraliteit kunt spreken). Binnen mijn eigen toko probeer ik zowel als user en als mod te posten en ja ik heb ook een aangepaste genuanceerde mening. De neutraliteit heeft meer te maken van geschillen tussen users onderling en niet zozeer de gebeurtenissen. Schatje b.v. heeft ook een uitgesproken mening waar de schoen zo'n beetje wringt. Vanuit die optiek kan ik NS, Schatje geen ongelijk geven. Het zou ook aardig funest zijn als je als mod geen eigen mening meer mag geven. Ik denk dat dan veel mensen zullen bedanken voor het crewlidschap. En geloof me mijn user-gedrag in dergelijke topics staat voor mij hoger dan het vervullen van mijn modtaken. Ik wil links en rechts nog wel een beetje plezier beleven door soms ook eens vrolijk mee te kunnen baggeren of inhoudelijk een eigen invalshoek ventileren in serieuze topics.
  † In Memoriam † zondag 16 juli 2006 @ 04:41:43 #232
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39869484
quote:
Op zondag 16 juli 2006 04:12 schreef damian5700 het volgende:
Idd jammer dat die reacties weg zijn want ik had je net ook al verteld dat je geinterpreteer geen knip voor de neus waard is en wie denk jij dat je bent dat je anderen ter verantwoording kunt roepen.

Als ik foto's wil posten van wat er zich afspeelt dan doe ik dat** ongeacht wat jij denkt dat mijn redenen zijn en al helemaal ongeacht wat jij meent te weten dat er aan "schijn opgeworpen wordt". Ga fijn fietsen.

**afgezien van eventueel commentaar of ingrijpen van de NWS-mods
  zondag 16 juli 2006 @ 11:00:44 #233
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39871130
Een reactie op het plaatsen van die afbeeldingen is precies wat je verwacht had, dus dat je je nu zo verongelijkt bezigt neem ik niet serieus.
Ook is het niet van toepassing dat ik je ter verantwoording roep, omdat je bij de eerste serie foto’s geen eigen toevoeging hebt gepost (enkel een serie foto’s) en dan lijkt me de vraag volstrekt legitiem welk doel je beoogt. Het is dan aan jou om daarop in te gaan en jij koos blijkbaar ervoor met de uitleg te komen, dat mensen het echte gezicht van oorlog moeten kunnen zien.
Dat ik de mening heb, dat ik jouw verklaring niet plausibel vind is mijn goed recht en ik zou niet weten welke beperking ik heb, om dat te mogen uiten (verwijs me in dat geval dan naar de policy).
Voor een oorlog zijn namelijk minimaal twee partijen nodig. Daarom vind ik, dat wanneer je zo begaan bent met het lot van de forummer die bepaald beeldmateriaal over oorlogsvoering wordt onthouden en jij een nobel doel ziet om daarin te voorzien, ook de vraag gesteld mag worden waarom fotomateriaal van Israëlische slachtoffers in je collage ontbreken.
Je klinkt als een echte kerel; wees er dan ook een en beantwoord mijn vraag.

Tot slot ben ik in de feedback terecht gekomen niet vanwege het feit dat jij die foto’s heb gepost (check de tijdsaanduiding), maar het feit dat Drugshond mijn post had verwijderd en ik daarover uitleg wilde hebben, dus dit had jou bespaard kunnen blijven.
Ik vind dit verder niet noemenswaardig en ik heb mijn uitleg, dus een eventuele reactie van jou hierop zal onbeantwoord blijven.
Wel hoop ik dat je me niet teleur stelt en met net zoveel energie als bovenstaande post, nu wel antwoord geeft (, want driemaal is scheepsrecht).
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  zondag 16 juli 2006 @ 12:45:05 #234
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39873312
blablalba
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 16 juli 2006 @ 13:19:35 #235
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39874133
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:00 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

weet jij nu echt niet wat het zionisme is?
allemachtig zeg.. komt die mafkees nog in feedback ermee ook
Weet jij niet wat in de zee drijven is? Daarnaast denk ik dat jij meer mafketel-standpunten hebt dan ik, ik heb jou nog geen een keer kunnen betrappen op een onderbouwde post
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  zondag 16 juli 2006 @ 13:24:00 #236
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_39874229
quote:
Op zondag 16 juli 2006 04:41 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Idd jammer dat die reacties weg zijn want ik had je net ook al verteld dat je geinterpreteer geen knip voor de neus waard is en wie denk jij dat je bent dat je anderen ter verantwoording kunt roepen.

Als ik foto's wil posten van wat er zich afspeelt dan doe ik dat** ongeacht wat jij denkt dat mijn redenen zijn en al helemaal ongeacht wat jij meent te weten dat er aan "schijn opgeworpen wordt". Ga fijn fietsen.

**afgezien van eventueel commentaar of ingrijpen van de NWS-mods
Jij behoort in mijn ogen helemaal geen moderator te zijn.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  zondag 16 juli 2006 @ 13:25:59 #237
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39874268
quote:
Op zondag 16 juli 2006 13:24 schreef klez het volgende:

[..]

Jij behoort in mijn ogen helemaal geen moderator te zijn.
zeker niet in deze tijden. en al doet hij als mod nog zo zijn best zichzelf in te houden, toch komt er heel wat viezigheid door. het besmette bloed kruipt waar het niet kan gaan.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39874658
Een overbekend fenomeen: de media met klachten bombarderen als er negatief over de joden geschreven wordt. Misschien een apart [joden-FB] topic openen?
pi_39874680
Jij bent ook wel op dreef he, Doderok?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zondag 16 juli 2006 @ 13:42:29 #240
89730 Drugshond
pi_39875463
Waarom mag BansheeBoy steeds de joden verwijten dat ze niets geleerd hebben van de holocaust toen er tussen ( zijn woorden ) 3 en 6 miljoen joden omkwamen?

Iemand anders die zoiets, met een holocaust verzachtende ondertoon, zou posten was al lang weg geweest. Hij doet het echter al 4 dagen lang in 13 topics.
  zondag 16 juli 2006 @ 14:16:38 #242
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_39875639
quote:
Op zondag 16 juli 2006 14:09 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom mag BansheeBoy steeds de joden verwijten dat ze niets geleerd hebben van de holocaust toen er tussen ( zijn woorden ) 3 en 6 miljoen joden omkwamen?

Iemand anders die zoiets, met een holocaust verzachtende ondertoon, zou posten was al lang weg geweest. Hij doet het echter al 4 dagen lang in 13 topics.
Obegrijpelijk. Net als het inhoudsloze geleuter van BaajGuardian. Sommigen mogen alles hier blijkbaar.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  zondag 16 juli 2006 @ 14:39:45 #243
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_39876351
quote:

Ik volg je even niet, ik post inhoudelijk toch niets wat incorrect zou zijn? En waar zie je mij de de holocaust verzachten??? Je leest echt dingen die er niet zijn man!

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 16 juli 2006 @ 14:42:44 #244
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39876438
quote:
Op zondag 16 juli 2006 14:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik volg je even niet, ik post inhoudelijk toch niets wat incorrect zou zijn? En waar zie je mij de de holocaust verzachten??? Je leest echt dingen die er niet zijn man!

²
maar in dat licht gezien koppel jij ook dingen die er niet zijn. je weet waarom je het doet en je weet waarop je hoopt.
  zondag 16 juli 2006 @ 14:45:23 #245
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39876522
mensen willen nu eenmaal hun ontbreken van verstand afreageren op degenen die wel over verstand beschikken Bansheeboy.
men kan er niet tegen als er woordjes gebruikt worden die door de media afgeschilderd worden als heel erg foute woordjes
terwijl ze in de juiste context (in jouw voorbeeld) illuminerend zijn...nederlanders hebben makkelijk praten met hun luxe en ontbreken van genocide, die kunnen zich niet inleven op wat er gebeurd in palestina, kijk maar naar hoe men gretta duisenberg uitmaakt voor terrorist
geen inlevingsvermogen, en geen verstand.
  zondag 16 juli 2006 @ 14:46:19 #246
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39876545
quote:
Op zondag 16 juli 2006 14:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maar in dat licht gezien koppel jij ook dingen die er niet zijn. je weet waarom je het doet en je weet waarop je hoopt.
ja en jij weet wat bsb weet, je kan wel in tru gaan posten joh!
  zondag 16 juli 2006 @ 14:47:15 #247
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39876573
quote:
Op zondag 16 juli 2006 14:16 schreef klez het volgende:

[..]

Obegrijpelijk. Net als het inhoudsloze geleuter van BaajGuardian. Sommigen mogen alles hier blijkbaar.
* BaajGuardian plays the little violin for klez.
  zondag 16 juli 2006 @ 14:47:20 #248
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39876577
quote:
Op zondag 16 juli 2006 14:45 schreef BaajGuardian het volgende:
mensen willen nu eenmaal hun ontbreken van verstand afreageren op degenen die wel over verstand beschikken Bansheeboy.
men kan er niet tegen als er woordjes gebruikt worden die door de media afgeschilderd worden als heel erg foute woordjes
terwijl ze in de juiste context (in jouw voorbeeld) illuminerend zijn...nederlanders hebben makkelijk praten met hun luxe en ontbreken van genocide, die kunnen zich niet inleven op wat er gebeurd in palestina, kijk maar naar hoe men gretta duisenberg uitmaakt voor terrorist
geen inlevingsvermogen, en geen verstand.
ik weet niet of bansheeboy iets heeft aan jouw steun. misschien werkt het wel averechts, ga anders weer lekker naar tru. of drink een biertje.
  zondag 16 juli 2006 @ 14:48:00 #249
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39876597
quote:
Op zondag 16 juli 2006 14:46 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ja en jij weet wat bsb weet, je kan wel in tru gaan posten joh!
ik heb een goede verstandhouding met hem, daar hoeft jouw nostradamische geraaskal niet tussen te komen.
  zondag 16 juli 2006 @ 14:54:27 #250
89730 Drugshond
pi_39876780
quote:

Achter de schermen ben ik er nu ook mee bezig. ff de grenzen opnieuw kalibreren van wat eigenlijk wel of niet gewenst is. Mijn geduld is ver op. Er zijn zat andere nieuwsfeitjes te bedenken en te posten wat het een meer series topic maakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')