Idd, ff alle links e.d. er onder vegen. Probleem is alleen dat mijn fysieke gesteldheid ff op een laag pitje staat.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Fatsoenlijk..
Ik zou zelf liever een apart topic erbij zien met daarin op chronologische volgorde de nieuwsupdates en fotos, zoals we ook hebben gedaan bij grote aanslagen en rampen enzo? Dan hoeven mensen niet alle topics af te struinen, die kan dan sticky met updates door mods ofzo.
Maar blijkbaar heeft iedereen nu wel door dat je gewoon aan die zakkenwasser voorbij moet gaan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:10 schreef _The_General_ het volgende:
En Bansheeboy is er ook weer,
I know, anderzijds hebben we de drempel iets lager moeten leggen anders is er geen doorkomen aan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:10 schreef _The_General_ het volgende:
Ondertussen is er nog niets veranderd in het topic. Drie dagen lang hebben we op een leuke en interessante manier kunnen praten over deze crisis en nu is het alleen maar Joden dit, Moslims dat, Wereldoverheersing en complot theorieen van de elite
En Bansheeboy is er ook weer,
Dus? Ik zie het probleem niet. Ik post toch inhoudelijk ok?quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus? Ik zie het probleem niet. Ik post toch inhoudelijk ok?²
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
hoi ik ben khadija vrouw van hoessein ik hou zo erg van mij man en ik ben gelukkig omdat ik ben getrouwd met de mooiste man in de wereld
-mijn vrouw heeft mij account gekaapt-
De rode draad is toch wel dat de Joden/Zionisten niets hebben geleerd van het verderfelijke tijdperk 40-45.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:20 schreef Hallulama het volgende:
Valt best mee toch?
Uiteindelijk valt er trouwens toch geen fuck over het hele onderwerp te zeggen, behalve dat ze moeten ophouden en opgroeien
Dat was ooit wel eens andersquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus? Ik zie het probleem niet. Ik post toch inhoudelijk ok?²
Dat zijn opmerkingen waar we geen fuck mee kunnen, en de mensen die zo praten komen daar vanzelf wel achter.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
De rode draad is toch wel dat de Joden/Zionisten niets hebben geleerd van het verderfelijke tijdperk 40-45.²
Mjah, na zoveel oorlogen en aanslagen krijg je ook een verknipt politiek profiel van vergelding. Diplomatie zou juist het toverwoord moeten zijn. Waar diplomatie stopt spreken de wapens denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De rode draad is toch wel dat de Joden/Zionisten niets hebben geleerd van het verderfelijke tijdperk 40-45.²
niet alle joden zijn zionistisch ingesteld hoor.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het klopt dat ze zich niet meer laten afslachten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wel een beetje te pittig, in iedergeval voor Mekiquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:55 schreef _The_General_ het volgende:
Het topic loopt weer redelijk. En wat is Schatje toch een leuke user
Nee, ze zijn nu zelf slager geworden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Het klopt dat ze zich niet meer laten afslachten.
- edit -quote:Op zondag 16 juli 2006 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ze zijn nu zelf slager geworden.²
Ja, edit maar. Een fatsoenlijke inhoudelijke reply is hier niet op te geven.quote:
Hou je in wil je, ik spreek je ook aan met respect. En als we het toch over retoriek hebben: Hoe verwoord je het volgende: ca. 3-6 miljoen joden zijn tijdens 40-45 gruwelijk afgeslacht, nu zetten zij, notabene slachtoffers van een gruwelijke genocide, het beleid van wijlen Hitler voort, weliswaar op een lager pitje, maar de arrogantie waarmee ze VN-resoluties aan hun laars lappen is in het minst erge geval toch wel belachelijk te noemen....quote:Op zondag 16 juli 2006 00:42 schreef _The_General_ het volgende:
Kloontje, ga eens slapen. De Israëlische slager vecht tegen de slagerswinkel van Hezbollah om in jouw onnozele retoriek te spreken.
Hij heeft wel gelijk dat de wereld aan appeasement-politiek doet, zoals destijs met nazi-Duitsland.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:51 schreef _The_General_ het volgende:
Bansheeboy, op je belachelijke stukje tekst met anti-Semitische ondertoontje ga ik niet in,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |