zucht, ik zeg niet dat jij zegt etc... ik vertel gewoon ietsquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:24 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
zeg ik dat je gek bent ?...iig niet in dit voorbeeld ,verder heb ik er nooit op gelet![]()
ik ben verliefdquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
voor normale mensen wel hoor.
maar het zal de tijd wel weer zijn![]()
damn wat doe jij emotioneel zeg!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:13 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dan impliceer je hiermee dat pedo's normale mensen zijn?![]()
sorry hoor maakte gewoon een grapje...sorry als het verkeerd vielquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:30 schreef milagro het volgende:
[..]
zucht, ik zeg niet dat jij zegt etc... ik vertel gewoon iets![]()
Ik ben niet emotioneel, ik denk dat als je op kinderen valt je niet op zoek bent naar een gelijkwaardige relatie, en daardoor dus niet verliefd zal zijn. Het is was naief om te veronderstellen dat pedo's verliefd zijn op kinderen die ze misbruiken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:33 schreef Maar-T het volgende:
[..]
damn wat doe jij emotioneel zeg!
Tuurlijk zijn pedo's niet normaal, net zoals homo's want ze zijn een minderheid, en pedo's zijn ook nog eens immoreler dan de rest.
en verkrachters zijn ook niet normaalquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:33 schreef Maar-T het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn pedo's niet normaal, net zoals homo's want ze zijn een minderheid, en pedo's zijn ook nog eens immoreler dan de rest.
proost!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:37 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
en verkrachters zijn ook niet normaal
en agressieve klootzakken die met een groep onschuldige burgers verbouwen
en iedereen om 'american funiest homevideo's ' lacht waarbij een kind een doodsmak maakt ,,,,![]()
![]()
oje kon het weer niet laten
![]()
![]()
En heeft Noord Korea nog iets om zijn nieuwe lange afstands raket op te testenquote:Op zondag 25 juni 2006 00:08 schreef Limburger_noord het volgende:
Misschien een oplossing?..ze willen geaccepteerd worden?...kan geregeld worden...zet ze op een onbewoond eiland ,geef ze leuke kinderfoto's van elkaar mee ,kunnen ze hun gang gaan en niemand die ze stoort en DAN wil ik het best accepteren hoor![]()
ze zijn niet normaal omdat ze een minderheid zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:33 schreef Maar-T het volgende:
[..]
De meeste pedo's zijn man-jongetje contact...en dat is niet heteroquote:Op maandag 26 juni 2006 14:01 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ze zijn niet normaal omdat ze een minderheid zijn
dus allochtonen zijn ook niet normaal ?
en wat hebben homo's heir nou weer mee te maken
de meeste pedo's zijn hetero's
![]()
nee hoor, meisjes worden veel meer misbruiktquote:Op maandag 26 juni 2006 14:19 schreef desiredbard het volgende:
[..]
De meeste pedo's zijn man-jongetje contact...en dat is niet hetero
Daarnaast heeft een meisje van 8 nog geen vrouwelijke kenmerken, dus hebben we het over kastnichten. (Voor de vorm pakken we een meissie)quote:Op maandag 26 juni 2006 14:30 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
nee hoor, meisjes worden veel meer misbruikt
dus meeste pedo's zijn hetero
onzinquote:Op maandag 26 juni 2006 14:31 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Daarnaast heeft een meisje van 8 nog geen vrouwelijke kenmerken, dus hebben we het over kastnichten. (Voor de vorm pakken we een meissie)
Wellicht zijn de homoseksuelen oververtegenwoordigd onder de pedoseksuelen? Daarmee bedoel ik pertinent niet dat homoseksualiteit synoniem is met pedoseksualiteit!quote:Op maandag 26 juni 2006 14:40 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
onzin
homo willen een pik, en meisjes hebben dat niet
hoe je het ook wil... de meeste pedo's zijn hetero
ongeveer 5 to 8 procent van de bevolking is homo
bij pedo's ligt dit ongeveer het zelfde, dus pedo's die vallen op het zelfde geslacht
dus 92 procent van de pedo's zijn hetero
![]()
bah.. die vieze hetero's weer....
ten eerste hebben hetero's in absolute aantal het meeste aids en nu hebben blijken ook dat pedo's meestal hetero zijn
tis een ziekte die heteros... ze geven ook zoveel problemen
![]()
een 8 jarige kan hem niet omhoog krijgen zover ik weet.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:40 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
onzin
homo willen een pik, en meisjes hebben dat niet
Jij kan dat niet zo stellenquote:hoe je het ook wil... de meeste pedo's zijn hetero
ongeveer 5 to 8 procent van de bevolking is homo
bij pedo's ligt dit ongeveer het zelfde, dus pedo's die vallen op het zelfde geslacht
Hmmm verbasend toch dat het met name de homo's zijn die hier roepen dat we begrip moeten hebben voor pedo'squote:dus 92 procent van de pedo's zijn hetero
bah.. die vieze hetero's weer....
nou dat zie ik helemaal nietquote:Op maandag 26 juni 2006 15:05 schreef desiredbard het volgende:
[..]
een 8 jarige kan hem niet omhoog krijgen zover ik weet.
De vuilakken willen iets om hem in te stoppen.
En zolang er geen tietjes opzitten is het net een lekker strak jongetje
->Hetero's willen tieten: Geen tieten..nog niet ene een dubbel Atje .... dan is een hetero er niet in geintreseert....
[..]
Jij kan dat niet zo stellen
We hebben de bevolking, hiervan hebben we een deelverzameling hetero en een deelverzameling homo.
De deelverzameling pedo ligt ook binnen de verzameling samenleving maar hoe hij verdeelt is onder hetero's en homo's kun je helemaal niet stellen.
[..]
Hmmm verbasend toch dat het met name de homo's zijn die hier roepen dat we begrip moeten hebben voor pedo's
zowel inlimboy (zelfverklaard pedo en lekkerste leeftijd 6-8 jarige JONGETJES) als sch (zelfverklaard ouwe nicht en geen probleem hebbend met voor geld pijpende 10ers) nemen het hier heel hard op voor die viezerikken.
SCH ik zeg niet dat je pedo bent je neemt het allen te veel op voor die goorlappen,
een verliefde pedo is een verliefde pedo, een misbruiker is een misbruiker.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:37 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik ben niet emotioneel, ik denk dat als je op kinderen valt je niet op zoek bent naar een gelijkwaardige relatie, en daardoor dus niet verliefd zal zijn. Het is was naief om te veronderstellen dat pedo's verliefd zijn op kinderen die ze misbruiken.
Hohoho ...ik heb niks tegen homo's ik heb wat tegen pedofielen.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:12 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
nou dat zie ik helemaal niet
ik ben homo en heb helemaal niets met pedo's of kids
jij hebt blijkbaar veel vooroordelen over homo's , en dat baseerje op 1 geval van inlimboy die op jongetjes valt ( ook op meisjes zegt hij trouwens)
maar jij kunt denken wat je wilt, de cijfers spreken voor zich
het merendeel van de misbruikte kinderen zijn meisje, en homo pedo's vallen echt niet op meisjes
dus het merendeel van de pedo's zijn hetero
is fact... sorry![]()
Kleine tieten is wat anders als geen tieten..... persoonlijk houd ik ook niet van grote memmen. Beter een handvold dan gescheurde trommelvliezen....quote:Op maandag 26 juni 2006 15:49 schreef BaajGuardian het volgende:
en geen (kleine) tieten kan ook aantrekkelijk zijn. dat heeft niks met kinderen te maken trouwens.
Als je homo bent en je valt op volslanke kerels, mischien.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:46 schreef BaajGuardian het volgende:
geen tieten is ook ok.
leg uit waarom het niet ok is op kinderen te vallen, en ga het niet hebben over de aanrandingen want dat is een pedoseksuele aanrander/kinderverkrachter.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:57 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Als je homo bent en je valt op volslanke kerels, mischien.
Of als je partner een mamosectie, of hoe heet het ook alweer gehad heeft, maar dan val je op de persoon en niet op de aan/afwezigheid van tieten.
Op kinderen vallen is gewoon niet ok
Omdat een kind niet kan kiezen , een geinformeerde mening vormen. Die zo hoog aangeschreven "kindertijd" uitvinding wordt nu inene aan de kant geschoven. Maar 8 jarigen aan het werk zetten mag niet meer. (bakkies Papieren zoals vroeger)quote:Op maandag 26 juni 2006 18:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
leg uit waarom het niet ok is op kinderen te vallen, en ga het niet hebben over de aanrandingen want dat is een pedoseksuele aanrander/kinderverkrachter.
niet een pedofiel.
Omdat het onmogelijk is om een gelijkwaardige relatie te hebben met een kind dat zelf geen idee heeft wat de ander wilquote:Op maandag 26 juni 2006 18:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
leg uit waarom het niet ok is op kinderen te vallen, en ga het niet hebben over de aanrandingen want dat is een pedoseksuele aanrander/kinderverkrachter.
niet een pedofiel.
heb je er ervaring mee? wie zegt dat kinderen geen relaties kunnen hebben met een volwassene..quote:Op maandag 26 juni 2006 19:06 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Omdat het onmogelijk is om een gelijkwaardige relatie te hebben met een kind dat zelf geen idee heeft wat de ander wilPedo's hebben gewoon een probleem met normale verhoudigen en storten zich daarom maar op makkelijk te manipuleren kinderen.
Nee ik heb er geen ervaring mee, zou dat nodig zijn dan? Anders kan ik ook geen mening vormen over het hebben van een relatie met een parkiet, dat heb ik namelijk ook nooit gehad.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
heb je er ervaring mee? wie zegt dat kinderen geen relaties kunnen hebben met een volwassene..
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:13 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Nee ik heb er geen ervaring mee, zou dat nodig zijn dan? Anders kan ik ook geen mening vormen over het hebben van een relatie met een parkiet, dat heb ik namelijk ook nooit gehad.
Als je ooit in je leven met een kind hebt gesproken weet je dat het belachelijk is om zelfs maar te veronderstellen dat het mogelijk zou zijn om een relatie met zoiemand aan te gaan, ze zoeken maar iemand van hun eigen leeftijd![]()
Al is een kind "verliefd" op iemand zegt dat niet veel, ik was vroeger ook altijd verliefd op mijn halve klas, maar ik zou toch wel aardig geschrokken zijn als de juf ineens naakt voor me stond en mij onzedelijk had betast. Het idee alleen al dat een kind zoiets wil is al bizarquote:Op maandag 26 juni 2006 19:11 schreef BaajGuardian het volgende:
kinderen worden vaak genoeg verliefd op volwassenen, ken je de film Leon toevallig, tis maar een voorbeeld.
ken jij kinderen even slecht.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:13 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Nee ik heb er geen ervaring mee, zou dat nodig zijn dan? Anders kan ik ook geen mening vormen over het hebben van een relatie met een parkiet, dat heb ik namelijk ook nooit gehad.
Als je ooit in je leven met een kind hebt gesproken weet je dat het belachelijk is om zelfs maar te veronderstellen dat het mogelijk zou zijn om een relatie met zoiemand aan te gaan, ze zoeken maar iemand van hun eigen leeftijd![]()
maar mischien vind de parkiet het wel prattig.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:16 schreef desiredbard het volgende:
[..]
![]()
Of iets waar het inpast...... daarom is sex met een parkiet ook ziek..... en pijpen met zo'n snaveltje lijkt me ook niet prettig
Een film is geen voorbeeld.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:11 schreef BaajGuardian het volgende:
kinderen worden vaak genoeg verliefd op volwassenen, ken je de film Leon toevallig, tis maar een voorbeeld.
De wereld waarin wij leven is niet echt en bestaat alleen uit een computer simulatie , ken je de film Matrix toevallig, tis maar een voorbeeld.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 20:01 schreef Monus het volgende:
[..]
De wereld waarin wij leven is niet echt en bestaat alleen uit een computer simulatie , ken je de film Matrix toevallig, tis maar een voorbeeld.
Misschien vind een parkiet het prettig om sex te hebben met een mens, maar ik vermoed dat een parkiet wel leukere dingen zal weten.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
maar mischien vind de parkiet het wel prattig.
En heb jij er ervaring mee?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
heb je er ervaring mee? wie zegt dat kinderen geen relaties kunnen hebben met een volwassene..
Moet ik me hier iets bij voorstellen als een scherp mes en een lege zak?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:11 schreef _The_General_ het volgende:
Er is overigens een remedie tegen pedofilie!
Ik wel. Wat wil je weten?quote:
O, ze kunnen het best. Het is alleen ongelijkwaardig. Per definitie.quote:wie zegt dat kinderen geen relaties kunnen hebben met een volwassene..
Hoe heb je het ervaren, en was je het kind of de volwasene?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik wel. Wat wil je weten?
[..]
O, ze kunnen het best. Het is alleen ongelijkwaardig. Per definitie.
V.
Sorry maar daar gaat het NIET ALLEEN om !quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Mijn punt hierin: vergelijk dit eens met een situatie van een volwassene met een kind/geestelijk onvolwassen persoon. Want dáár gaat het om: de geestelijke en emotionele rijpheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |