abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39193613
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:24 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

zeg ik dat je gek bent ?...iig niet in dit voorbeeld ,verder heb ik er nooit op gelet
zucht, ik zeg niet dat jij zegt etc... ik vertel gewoon iets
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:32:00 #202
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_39193658
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

voor normale mensen wel hoor.
maar het zal de tijd wel weer zijn
ik ben verliefd
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:33:59 #203
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_39193735
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:13 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Dan impliceer je hiermee dat pedo's normale mensen zijn?
damn wat doe jij emotioneel zeg!
Tuurlijk zijn pedo's niet normaal, net zoals homo's want ze zijn een minderheid, en pedo's zijn ook nog eens immoreler dan de rest.
pi_39193776
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:30 schreef milagro het volgende:

[..]

zucht, ik zeg niet dat jij zegt etc... ik vertel gewoon iets
sorry hoor maakte gewoon een grapje...sorry als het verkeerd viel
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:37:37 #205
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39193857
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:33 schreef Maar-T het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn pedo's niet normaal, net zoals homo's want ze zijn een minderheid, en pedo's zijn ook nog eens immoreler dan de rest.
Ik ben niet emotioneel, ik denk dat als je op kinderen valt je niet op zoek bent naar een gelijkwaardige relatie, en daardoor dus niet verliefd zal zijn. Het is was naief om te veronderstellen dat pedo's verliefd zijn op kinderen die ze misbruiken.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_39193870
quote:

[..]

en verkrachters zijn ook niet normaal
en agressieve klootzakken die met een groep onschuldige burgers verbouwen
en iedereen om 'american funiest homevideo's ' lacht waarbij een kind een doodsmak maakt ,,,,
oje kon het weer niet laten
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:41:26 #207
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_39193989
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:37 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

en verkrachters zijn ook niet normaal
en agressieve klootzakken die met een groep onschuldige burgers verbouwen
en iedereen om 'american funiest homevideo's ' lacht waarbij een kind een doodsmak maakt ,,,,
oje kon het weer niet laten
proost!
pi_39194831
Misschien een oplossing?..ze willen geaccepteerd worden?...kan geregeld worden...zet ze op een onbewoond eiland ,geef ze leuke kinderfoto's van elkaar mee ,kunnen ze hun gang gaan en niemand die ze stoort en DAN wil ik het best accepteren hoor
pi_39248003
quote:
Op zondag 25 juni 2006 00:08 schreef Limburger_noord het volgende:
Misschien een oplossing?..ze willen geaccepteerd worden?...kan geregeld worden...zet ze op een onbewoond eiland ,geef ze leuke kinderfoto's van elkaar mee ,kunnen ze hun gang gaan en niemand die ze stoort en DAN wil ik het best accepteren hoor
En heeft Noord Korea nog iets om zijn nieuwe lange afstands raket op te testen
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_39248442
quote:

[..]

ze zijn niet normaal omdat ze een minderheid zijn

dus allochtonen zijn ook niet normaal ?

en wat hebben homo's heir nou weer mee te maken

de meeste pedo's zijn hetero's

pi_39249197
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:01 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

ze zijn niet normaal omdat ze een minderheid zijn

dus allochtonen zijn ook niet normaal ?

en wat hebben homo's heir nou weer mee te maken

de meeste pedo's zijn hetero's

De meeste pedo's zijn man-jongetje contact...en dat is niet hetero
pi_39249631
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:19 schreef desiredbard het volgende:

[..]

De meeste pedo's zijn man-jongetje contact...en dat is niet hetero
nee hoor, meisjes worden veel meer misbruikt

dus meeste pedo's zijn hetero
pi_39249691
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:30 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

nee hoor, meisjes worden veel meer misbruikt

dus meeste pedo's zijn hetero
Daarnaast heeft een meisje van 8 nog geen vrouwelijke kenmerken, dus hebben we het over kastnichten. (Voor de vorm pakken we een meissie)
pi_39250052
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:31 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Daarnaast heeft een meisje van 8 nog geen vrouwelijke kenmerken, dus hebben we het over kastnichten. (Voor de vorm pakken we een meissie)
onzin

homo willen een pik, en meisjes hebben dat niet

hoe je het ook wil... de meeste pedo's zijn hetero

ongeveer 5 to 8 procent van de bevolking is homo

bij pedo's ligt dit ongeveer het zelfde, dus pedo's die vallen op het zelfde geslacht

dus 92 procent van de pedo's zijn hetero

bah.. die vieze hetero's weer....

ten eerste hebben hetero's in absolute aantal het meeste aids en nu hebben blijken ook dat pedo's meestal hetero zijn

tis een ziekte die heteros... ze geven ook zoveel problemen

pi_39250584
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:40 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

onzin

bij pedo's ligt dit ongeveer het zelfde, dus pedo's die vallen op het zelfde geslacht

ten eerste hebben hetero's in absolute aantal het meeste aids en nu hebben blijken ook dat pedo's meestal hetero zijn

tis een ziekte die heteros... ze geven ook zoveel problemen

Wellicht zijn de homoseksuelen oververtegenwoordigd onder de pedoseksuelen? Daarmee bedoel ik pertinent niet dat homoseksualiteit synoniem is met pedoseksualiteit!
Ik schets een scenario waarin homoseksuele pedoseksuelen eerder tot hun daden zullen overgaan, wellicht oiv maatschappelijke druk (als je een jongetje overweldigt dat zijn mond dichthoudt, dan weet niemand ervan, lijkt misschien veiliger dan een volwassen relatie).
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_39250833
Ja, allemaal op een eilandje, die hetero's, met foto's van elkaar
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_39250873
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:40 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

onzin

een 8 jarige kan hem niet omhoog krijgen zover ik weet.
De vuilakken willen iets om hem in te stoppen.
En zolang er geen tietjes opzitten is het net een lekker strak jongetje
->Hetero's willen tieten: Geen tieten..nog niet ene een dubbel Atje .... dan is een hetero er niet in geintreseert....
quote:
Jij kan dat niet zo stellen
We hebben de bevolking, hiervan hebben we een deelverzameling hetero en een deelverzameling homo.
De deelverzameling pedo ligt ook binnen de verzameling samenleving maar hoe hij verdeelt is onder hetero's en homo's kun je helemaal niet stellen.
quote:
Hmmm verbasend toch dat het met name de homo's zijn die hier roepen dat we begrip moeten hebben voor pedo's
zowel inlimboy (zelfverklaard pedo en lekkerste leeftijd 6-8 jarige JONGETJES) als sch (zelfverklaard ouwe nicht en geen probleem hebbend met voor geld pijpende 10ers) nemen het hier heel hard op voor die viezerikken.

Eigenlijk zoek alle begrip hebbers in deze thread eens op in SEX.......
Verder is ook een leuk artikeltje op de MARTIJN website zelf over een amsterdamse sexuoloog die het hard tijd vind voor de pedosexuele revolutie (mag ik Volkerst pistool in bruikleen?) en die HOMO en Pedo sexualiteit nauw verwant vind.

SCH ik zeg niet dat je pedo bent je neemt het allen te veel op voor die goorlappen,
pi_39251110
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:05 schreef desiredbard het volgende:

[..]

een 8 jarige kan hem niet omhoog krijgen zover ik weet.
De vuilakken willen iets om hem in te stoppen.
En zolang er geen tietjes opzitten is het net een lekker strak jongetje
->Hetero's willen tieten: Geen tieten..nog niet ene een dubbel Atje .... dan is een hetero er niet in geintreseert....
[..]

Jij kan dat niet zo stellen
We hebben de bevolking, hiervan hebben we een deelverzameling hetero en een deelverzameling homo.
De deelverzameling pedo ligt ook binnen de verzameling samenleving maar hoe hij verdeelt is onder hetero's en homo's kun je helemaal niet stellen.
[..]

Hmmm verbasend toch dat het met name de homo's zijn die hier roepen dat we begrip moeten hebben voor pedo's
zowel inlimboy (zelfverklaard pedo en lekkerste leeftijd 6-8 jarige JONGETJES) als sch (zelfverklaard ouwe nicht en geen probleem hebbend met voor geld pijpende 10ers) nemen het hier heel hard op voor die viezerikken.

SCH ik zeg niet dat je pedo bent je neemt het allen te veel op voor die goorlappen,
nou dat zie ik helemaal niet

ik ben homo en heb helemaal niets met pedo's of kids

jij hebt blijkbaar veel vooroordelen over homo's , en dat baseerje op 1 geval van inlimboy die op jongetjes valt ( ook op meisjes zegt hij trouwens)

maar jij kunt denken wat je wilt, de cijfers spreken voor zich

het merendeel van de misbruikte kinderen zijn meisje, en homo pedo's vallen echt niet op meisjes

dus het merendeel van de pedo's zijn hetero

is fact... sorry
  maandag 26 juni 2006 @ 15:46:28 #219
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39252355
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:37 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Ik ben niet emotioneel, ik denk dat als je op kinderen valt je niet op zoek bent naar een gelijkwaardige relatie, en daardoor dus niet verliefd zal zijn. Het is was naief om te veronderstellen dat pedo's verliefd zijn op kinderen die ze misbruiken.
een verliefde pedo is een verliefde pedo, een misbruiker is een misbruiker.
snappen jullie het verschil nogsteeds niet?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 26 juni 2006 @ 15:49:10 #220
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39252464
en geen (kleine) tieten kan ook aantrekkelijk zijn. dat heeft niks met kinderen te maken trouwens.
pi_39253976
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:12 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

nou dat zie ik helemaal niet

ik ben homo en heb helemaal niets met pedo's of kids

jij hebt blijkbaar veel vooroordelen over homo's , en dat baseerje op 1 geval van inlimboy die op jongetjes valt ( ook op meisjes zegt hij trouwens)

maar jij kunt denken wat je wilt, de cijfers spreken voor zich

het merendeel van de misbruikte kinderen zijn meisje, en homo pedo's vallen echt niet op meisjes

dus het merendeel van de pedo's zijn hetero

is fact... sorry
Hohoho ...ik heb niks tegen homo's ik heb wat tegen pedofielen.
Dat artikeltje op martijn haalde meer aan dat homo's jarenlang niet geaccepteerd zijn en dat dat nu pedofielen zijn, en dat die vooral ook maar uit het verdomhokje gehaald moeten worden.
Daar ben ik het dus niet mee eens.
Pedofielen mag je wat mij betreft opstluiten met een sexueel gefrustreerde homeosexiuele gorrila (Of olifant maar die hebben geen handjes waarmee je je slachtoffer kunt vasthouden)

Als jij cijfers hebt wil ik die graag zien, en dan nogeen kerel die op een 16 jarige valt.... dat heeft vrouwelijke vormen... een 6-8 jarig meisje....is uiterlijk geen vrouw..... lichamelijk en geestelijk als helemaal niet evenmin als jongetjes)

Het zal me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten of het merendeel van de pedo's he-ho-bi is het zijn gewoon vunzige kolerelijers die gecastreerd dienen te worden. Ik heb alleen het idee dat de homo's hier het erg hard opnemen voor de pedo's, en dat is iets dat er bij mij niet ingaat (no pun intended)

Als "gezonde homo" lijkt me een vent die hem omhoog kan krijgen toch veel lekkerder dan een asexueel jochie of heb ik dat verkeerd?. En qua partnerkeuze wil je toch iemend die mentaal ook volwassen is???
Je zecht zelf ook dat je niets met kinderen hebt. Je kan met een lichamelijk en geestelijk onvolgroeid persoon toch geen relatie hebben?
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:49 schreef BaajGuardian het volgende:
en geen (kleine) tieten kan ook aantrekkelijk zijn. dat heeft niks met kinderen te maken trouwens.
Kleine tieten is wat anders als geen tieten..... persoonlijk houd ik ook niet van grote memmen. Beter een handvold dan gescheurde trommelvliezen....
  maandag 26 juni 2006 @ 16:46:31 #222
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39254920
geen tieten is ook ok.
pi_39255342
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:46 schreef BaajGuardian het volgende:
geen tieten is ook ok.
Als je homo bent en je valt op volslanke kerels, mischien.
Of als je partner een mamosectie, of hoe heet het ook alweer gehad heeft, maar dan val je op de persoon en niet op de aan/afwezigheid van tieten.

Op kinderen vallen is gewoon niet ok
  maandag 26 juni 2006 @ 18:40:30 #224
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39258369
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:57 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Als je homo bent en je valt op volslanke kerels, mischien.
Of als je partner een mamosectie, of hoe heet het ook alweer gehad heeft, maar dan val je op de persoon en niet op de aan/afwezigheid van tieten.

Op kinderen vallen is gewoon niet ok
leg uit waarom het niet ok is op kinderen te vallen, en ga het niet hebben over de aanrandingen want dat is een pedoseksuele aanrander/kinderverkrachter.
niet een pedofiel.
pi_39258836
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:40 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

leg uit waarom het niet ok is op kinderen te vallen, en ga het niet hebben over de aanrandingen want dat is een pedoseksuele aanrander/kinderverkrachter.
niet een pedofiel.
Omdat een kind niet kan kiezen , een geinformeerde mening vormen. Die zo hoog aangeschreven "kindertijd" uitvinding wordt nu inene aan de kant geschoven. Maar 8 jarigen aan het werk zetten mag niet meer. (bakkies Papieren zoals vroeger)

Een kind is makkelijk om te kopen. Herriner je je moeder nog dat je geen snoepjes van vreemde mensen aan mocht nemen? Wat zou daar de reden van geweest zijn. En het idee waar deze vereniging naartoe wil is dat sex met een toestemming gevend kind geen aanranding verkrachting is.

Iemand die op sexueel onvergroeide mensen valt is ZIEK.
Zover ik weet komt het verder in de dierenwereld niet voor: Geen sexuele daad voor geslachtsrijpheid.

Castratie neemt die lustgevoelens weg...prima oplossing zou ik zeggen
  maandag 26 juni 2006 @ 18:54:12 #226
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39259027
wat een zootje onzin desiredbard ik ga daar ook niet serieus meer op in, je bent gewoon een naprater.
  maandag 26 juni 2006 @ 19:06:43 #227
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39259754
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:40 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

niet een pedofiel.
Omdat het onmogelijk is om een gelijkwaardige relatie te hebben met een kind dat zelf geen idee heeft wat de ander wil Pedo's hebben gewoon een probleem met normale verhoudigen en storten zich daarom maar op makkelijk te manipuleren kinderen.
  maandag 26 juni 2006 @ 19:10:36 #228
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39259979
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:06 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Omdat het onmogelijk is om een gelijkwaardige relatie te hebben met een kind dat zelf geen idee heeft wat de ander wil Pedo's hebben gewoon een probleem met normale verhoudigen en storten zich daarom maar op makkelijk te manipuleren kinderen.
heb je er ervaring mee? wie zegt dat kinderen geen relaties kunnen hebben met een volwassene..
  maandag 26 juni 2006 @ 19:11:04 #229
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39259997
kinderen worden vaak genoeg verliefd op volwassenen, ken je de film Leon toevallig, tis maar een voorbeeld.
  maandag 26 juni 2006 @ 19:13:07 #230
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39260114
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:10 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

heb je er ervaring mee? wie zegt dat kinderen geen relaties kunnen hebben met een volwassene..
Nee ik heb er geen ervaring mee, zou dat nodig zijn dan? Anders kan ik ook geen mening vormen over het hebben van een relatie met een parkiet, dat heb ik namelijk ook nooit gehad.

Als je ooit in je leven met een kind hebt gesproken weet je dat het belachelijk is om zelfs maar te veronderstellen dat het mogelijk zou zijn om een relatie met zoiemand aan te gaan, ze zoeken maar iemand van hun eigen leeftijd
pi_39260215
Verliefd...nee het is opkijken naar..... niet als verlangend naar sexuele intimiteit
En ieder volwassene die gebruik maakt van deze "verliefdheid" moet aangepakt worden.

Hoe kun je het in godsnaam verdedigen....Je kunt het niet.....,daarom beantwoorde je mijn vorige post niet

[ Bericht 6% gewijzigd door desiredbard op 26-06-2006 19:21:09 ]
pi_39260287
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:13 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Nee ik heb er geen ervaring mee, zou dat nodig zijn dan? Anders kan ik ook geen mening vormen over het hebben van een relatie met een parkiet, dat heb ik namelijk ook nooit gehad.

Als je ooit in je leven met een kind hebt gesproken weet je dat het belachelijk is om zelfs maar te veronderstellen dat het mogelijk zou zijn om een relatie met zoiemand aan te gaan, ze zoeken maar iemand van hun eigen leeftijd

Of iets waar het inpast...... daarom is sex met een parkiet ook ziek..... en pijpen met zo'n snaveltje lijkt me ook niet prettig
  maandag 26 juni 2006 @ 19:17:46 #233
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39260335
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:11 schreef BaajGuardian het volgende:
kinderen worden vaak genoeg verliefd op volwassenen, ken je de film Leon toevallig, tis maar een voorbeeld.
Al is een kind "verliefd" op iemand zegt dat niet veel, ik was vroeger ook altijd verliefd op mijn halve klas, maar ik zou toch wel aardig geschrokken zijn als de juf ineens naakt voor me stond en mij onzedelijk had betast. Het idee alleen al dat een kind zoiets wil is al bizar je moet wel een hele grote pedo zijn om daar begrip voor op te brengen
  maandag 26 juni 2006 @ 19:38:31 #234
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39261190
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:13 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

ken jij kinderen even slecht.
  maandag 26 juni 2006 @ 19:41:12 #235
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39261261
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:16 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Of iets waar het inpast...... daarom is sex met een parkiet ook ziek..... en pijpen met zo'n snaveltje lijkt me ook niet prettig
maar mischien vind de parkiet het wel prattig.
  maandag 26 juni 2006 @ 19:51:30 #236
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_39261433
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Een film is geen voorbeeld.
  maandag 26 juni 2006 @ 19:52:33 #237
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39261471
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:51 schreef Monus het volgende:

[..]

Een film is geen voorbeeld.
wel
  maandag 26 juni 2006 @ 20:01:00 #238
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_39261703
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:52 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

wel
De wereld waarin wij leven is niet echt en bestaat alleen uit een computer simulatie , ken je de film Matrix toevallig, tis maar een voorbeeld.
  maandag 26 juni 2006 @ 20:02:41 #239
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39261759
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:01 schreef Monus het volgende:

[..]

De wereld waarin wij leven is niet echt en bestaat alleen uit een computer simulatie , ken je de film Matrix toevallig, tis maar een voorbeeld.
grappig, je hebt nog gelijk ook maar je beseft het alleen niet (vervang computer simulatie met conditionering)
  maandag 26 juni 2006 @ 21:57:47 #240
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39265865
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:41 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

maar mischien vind de parkiet het wel prattig.
Misschien vind een parkiet het prettig om sex te hebben met een mens, maar ik vermoed dat een parkiet wel leukere dingen zal weten.
  maandag 26 juni 2006 @ 22:07:36 #241
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_39266295
quote:

[..]

En heb jij er ervaring mee?
  maandag 26 juni 2006 @ 22:47:52 #242
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_39268030
quote:
Op maandag 26 juni 2006 22:07 schreef Monus het volgende:

[..]

En heb jij er ervaring mee?
Er zijn genoeg kinderen die er zuur op terugkijken
  maandag 26 juni 2006 @ 23:10:53 #243
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39268953
Is er sowieso wel een kind dat er wel met plezier aan terugdenkt? Je kunt natuurlijk wel proberen met drogredenen je eigen zieke gedrag proberen goed te praten, maar dat maakt het niet minder erg.
pi_39268992
Er is overigens een remedie tegen pedofilie!
  maandag 26 juni 2006 @ 23:13:53 #245
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39269066
quote:
Op maandag 26 juni 2006 23:11 schreef _The_General_ het volgende:
Er is overigens een remedie tegen pedofilie!
Moet ik me hier iets bij voorstellen als een scherp mes en een lege zak?
pi_39269090
* Probeer inhoudelijk te discussieren, deze staat wel in je notes *

[ Bericht 83% gewijzigd door Drugshond op 27-06-2006 09:07:30 ]
  dinsdag 27 juni 2006 @ 00:14:51 #247
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_39271290
quote:

[..]

heb je er ervaring mee?
Ik wel. Wat wil je weten?
quote:
wie zegt dat kinderen geen relaties kunnen hebben met een volwassene..
O, ze kunnen het best. Het is alleen ongelijkwaardig. Per definitie.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 10:07:13 #248
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39276453
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 00:14 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik wel. Wat wil je weten?
[..]

O, ze kunnen het best. Het is alleen ongelijkwaardig. Per definitie.

V.
Hoe heb je het ervaren, en was je het kind of de volwasene?
pi_39277308
Ik zit mezelf nu al te verbijten voor mijn eigen kinderen, met name mijn oudste. Die is geestelijk gehandicapt en zestig procent van die groep krijgt 1 of meerdere keren te maken met seksueel misbruik. Nu vind elke ouder zijn kind het mooiste, maar mijn jochie is werkelijk een plaatje. Daarnaast ziet hij geen gevaar, vind iedereen lief ("knuffel geven!") en -het belangrijkste misschien- je ziet niets aan hem (autistisch).
Het is werkelijk om te huilen als je beseft wat zijn kansen in het leven in het algemeen zijn, maar helemaal hoe hoog het risico is dat hij ten prooi valt (geen dramatische overdrijving) aan een idioot die vindt dat het maar moet kunnen en beweert dat hij het lekker vindt (met zijn lichamelijke en seksuele gevoelens is niks mis) .
Hij zit meer dan voltijds op een dagbestedingscentrum en vaak op een logeeropvang. Grote delen van de tijd is de zorg dus in handen van anderen. Schatten van mensen! Zo schat ik ze tenminste in. Maar ik heb -hoewel ik altijd de vinger aan de pols houdt- dus niet altijd het zicht op hem.
Tegen de tijd dat hij in de puberteit komt, zal hij emotioneel en sociaal gezien een jaar of 4 of 5 zijn, verstandelijk misschien iets verder. Lichamelijk zal hij aantrekkelijk zijn en in staat zijn tot sex, emotioneel dus niet. Het zal een grote kleuter zijn.

Mijn punt hierin: vergelijk dit eens met een situatie van een volwassene met een kind/geestelijk onvolwassen persoon. Want dáár gaat het om: de geestelijke en emotionele rijpheid.
Je gaat verder dan het kind op dat moment kan overzien, het kan niet beoordelen hoe het genot of plezier van dat moment gaat doorwerken. Iemand die emotioneel onvolwassen is, moet begeleid worden in dergelijke keuzes. Er kan niet verwacht worden van zo iemand dat hij of zij zelf die inschatting maakt.
Dat is dus ook het gevaar als iemand in de positie komt die die inschatting voor hem moet maken, een vertrouwenspositie. Eentje zoals de stichting Martijn beschrijft: een warme "gelijkwaardige" relatie.
Nee. Het kind wordt op dat moment dubbel genaaid: onder het mom van gelijkwaardigheid wordt door de enige die in de situatie in staat geacht mag worden om te overzien wat er wel en niet kan, besloten voor het kind (en dus niet door het kind) dat het licht wel op groen kan.
Zonder dwang, het kind zal het misschien prettig vinden en misschien zelfs verliefd zijn. Kan toch niet.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_39277539
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:38 schreef Mwanatabu het volgende:

Mijn punt hierin: vergelijk dit eens met een situatie van een volwassene met een kind/geestelijk onvolwassen persoon. Want dáár gaat het om: de geestelijke en emotionele rijpheid.
Sorry maar daar gaat het NIET ALLEEN om !
Anders zou je kunnen redeneren dat sommige meisjes van 14-15 wel al geestelijke en emotioneel rijp zijn en dat willen we denk ik nu juist niet
Het is denk ik een kwestie van beide (hoewel we wel gebonden zijn aan het wettelijk minimum natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')